Kirjoittaja Aihe: Mamba Max  (Luettu 153569 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa svart

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Mamba Max
« Vastaus #540 : 05.11.10 - klo: 10.31 »
ei oo rajoituksia
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Max
« Vastaus #541 : 05.11.10 - klo: 10.43 »
ei oo rajoituksia

Hyvä.

Kiitän varmistuksesta..
son loppu ny.

Poissa _micro_

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mamba Max
« Vastaus #542 : 22.11.10 - klo: 16.20 »
Mikä mahtaa olla kun ei saa säädettyä mambaa. Oon kokeillu noparin usb porista ja castle linkillä, ilman akkua ja akun kanssa. Noparissa palaa valot, mutta castle ei tunnista noppaa koneella. Yhdistys äänet tulee, kun laittaa kiinni ja ottaa irti.

Edit. nyt on nopari saatu säädettyä. Sen piti antaa vain asentaa itse joku ohjelma koneelle niin rupes toimimaan.
« Viimeksi muokattu: 22.11.10 - klo: 16.41 kirjoittanut _micro_ »

Poissa apophis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mamba Max
« Vastaus #543 : 24.11.10 - klo: 22.48 »
Alkaisi Castlen sivuilta tilaamalla saamaan Mamba Maxia posteineen 80€... Houkuttelisi laittaa tilausta sisään. Onkohan jossain halvemmalla posteineen?

EDIT: vielä vissiin 20% lisäale tulossa pe-su!!
« Viimeksi muokattu: 24.11.10 - klo: 22.58 kirjoittanut apophis »
Slash & Rustler & Mini Desert Truck

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Max
« Vastaus #544 : 24.11.10 - klo: 23.59 »
Eikös ne ole jo useamman viikon olleet loppu ja lisää ei varmaankaan enää tule? Ainakin alennuksista päätelleen ovat tyhjentäneet varastojaan. Viikko takaperin tilasin moisen ja velotti kyllä, mutta tuli postia, että ei ole enää pelkkiä nopareita. Comboja kuulemma löytyy vielä...

Poissa apophis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mamba Max
« Vastaus #545 : 25.11.10 - klo: 00.14 »
Jaa no mie kun luulin, että siellä olis sivuilla myytävät itemit saatavuuden mukaan :sad:
Slash & Rustler & Mini Desert Truck

Poissa ajv

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mamba Max
« Vastaus #546 : 25.11.10 - klo: 00.44 »
http://www.allerc.com/brushless-motors-castle-creations-brushless-c-7_52.html?page=2&sort=products_sort_order
On ainakin vielä muutama kombo isomman kv:n moottorilla jäljellä $145 ja muistaakseni kupongilla, joka löytyy googlella, saa vielä 10% eli postit pois.
Team Durango DESC410 || MCD RRV4
Riihimäen PA-klubi

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Max
« Vastaus #547 : 25.11.10 - klo: 08.19 »
Jaa no mie kun luulin, että siellä olis sivuilla myytävät itemit saatavuuden mukaan :sad:


Tuollahan sitä puitu myös: http://rc10.fi/index.php?topic=51684.msg484996#msg484996

Poissa rottapaavo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Max
« Vastaus #548 : 15.12.10 - klo: 15.28 »
Nyt sitten tännekin kotiutui tuo Mamba Max. Saas nähdä miten pelittää, kunhan saan joskus viriteltyä paikoilleen. Moottoriksi valikoitui velineonin 3500kv. On vaan tyhmän olosta, kun moottorissa ja noparissa on erikokoiset liittimet, niin joituu niitä alkaa heti vaihtamaan. Noparista on varmaan parempi vaihtaa nuo liittimet?
.

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Max
« Vastaus #549 : 15.12.10 - klo: 15.31 »
Maxissa on 4 mm putkiliittimet ja Velineon-moottorissa 3,5 mm. Ensimmäinen on myös huomattavasti pidempi ja pysyy paremmin kiinni. Olen itse vaihtanut noinpäin, että 3,5 mm molemmissa, mutta kun on eri valmistajan liittimet, niin ei aina tahdo pysyä kiinni. 4 mm liittimillä ei ole ollut tällaista ongelmaa, vaikka on ollut eri valmistajakin. Johtunee siitä että liittimet menevät pidemmälti sisäkkäin ja siten pysyvät paremmin kiinni.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa rottapaavo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Max
« Vastaus #550 : 15.12.10 - klo: 15.38 »
Ok. Vaikuttaa loogoselta... Vaihdan sittenkin tuohon moottoriin liittimet.
Maxissa on 4 mm putkiliittimet ja Velineon-moottorissa 3,5 mm. Ensimmäinen on myös huomattavasti pidempi ja pysyy paremmin kiinni. Olen itse vaihtanut noinpäin, että 3,5 mm molemmissa, mutta kun on eri valmistajan liittimet, niin ei aina tahdo pysyä kiinni. 4 mm liittimillä ei ole ollut tällaista ongelmaa, vaikka on ollut eri valmistajakin. Johtunee siitä että liittimet menevät pidemmälti sisäkkäin ja siten pysyvät paremmin kiinni.
.

Poissa rottapaavo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Max
« Vastaus #551 : 15.12.10 - klo: 17.05 »
Mites muuten tässä noparissa pelittää tuo bec? Olisi tarkoitus laittaa savöksin servon kanssa. Vai tapahtuuko kyykkäämisiä?
« Viimeksi muokattu: 19.12.10 - klo: 10.14 kirjoittanut rottapaavo »
.

Poissa SSchevy

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Max
« Vastaus #552 : 15.12.10 - klo: 17.29 »
Kyllä mulla ainakin pelittää ihan hyvin savöx + mamba max ei oo ollut mitään ongelmia sen kanssa.
SANWA MT4 ,HPI SAVAGE FLUX HP,DF 33" cyberstorm.

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Max
« Vastaus #553 : 15.12.10 - klo: 18.05 »
Mulle tuli Bishopilta MM+4600 combosetti. Sillä uudemmalla koneella, jossa on päätyruuvit.
(taisi olla neljäs kerta ku samaan ostokohteeseen (MM ) valitsen tän puljun.
http://www.b-p-p.com/product.php?productid=155&cat=48&page=2

Matka kesti melko tarkaan kuukauden, mutta suurin odotuttaja osoittautui olleen ITELLA, jolla reilusti yli puolet ajasta kontollaan. Lopulta kyselyn jälkeen tuli eri seurantakoodilla perille, vaikka muista teksteistä päätellän paketti oli sama yksilö.
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa OGIpro

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Max
« Vastaus #554 : 09.01.11 - klo: 13.14 »
Mulla on 64bittinen windows 7. Ja nyt pitäis sitte saada yhteys mamba maxiin.. Onko ehdotuksia. Saako ton mitenkään toimimaan 64bittisen käyttiksen kanssa?
TRX Slash 4x4 | Tamiya CR-01 | LRP Shark M FT

Poissa AkR

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mamba Max
« Vastaus #555 : 09.01.11 - klo: 21.11 »
Mulla on 64bittinen windows 7. Ja nyt pitäis sitte saada yhteys mamba maxiin.. Onko ehdotuksia. Saako ton mitenkään toimimaan 64bittisen käyttiksen kanssa?

Castlelink v3.28.1 toimii ihan moitteetta 64bit 7:ssa

Poissa 200t

  • EKpa ry
    • Profiili
Vs: Mamba Max
« Vastaus #556 : 28.01.11 - klo: 22.48 »
Milläs konstilla toi säädin olisi paras suojailla talviajoon, servot ja vastarit ilmeisesti tiivistyy sujuvasti vaikka pikaliimalla vai miten?

Poissa ajv

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mamba Max
« Vastaus #557 : 28.01.11 - klo: 22.58 »
Mä vedin pari kerrosta PRF 202:sta piirilevylle, annoin kuivua kunnolla ja sen jälkeen 2-komponentti liimaa ympäriämpäri ja sillä myös siihen muovilootaan takas kiinni. Tämä jälkimmäinen liimausmenetelmä ei ole kyllä mistään oppikirjoista, mutta kun mulla oli nuljaantunu ne ruuvin kolot siitä muoviboksista, niin se oli nopea tapa saada säädin takas kasaan. USB-reijästä pääsee vielä vesi sisään muoviboksiin piirilevyn alle, mutta lakan & liimakerroksen pitäisi kyllä estää pääsy piirilevylle.
Team Durango DESC410 || MCD RRV4
Riihimäen PA-klubi

Poissa 200t

  • EKpa ry
    • Profiili
Vs: Mamba Max
« Vastaus #558 : 30.01.11 - klo: 19.31 »
Mikähän nyt mättää..?? kun kytken virrat autoon niin mamba antaa yhden kerran "tilulilulei" äänen, ja sen jälkeen alkaa vilkuttaa kaikkia valoja yhtä-aikaa. ei toimi ohjaus eikä mikään, toisella vastarilla ja servolla testasin kans, ei vaikutusta???

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Max
« Vastaus #559 : 30.01.11 - klo: 21.07 »
Koita, ymmärtääkö se tiettistä usbipiuhalla/linkillä. Jos ymmärtää, tee tehdasasetusten palautus ja kasaa setuppi/muut asetuksesi alusta. Olen ton häikän nähnyt sillon omassa, kun liitin löi kuluneisuuttaan valokaarta kaasusta.
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa Daworder

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Max
« Vastaus #560 : 30.01.11 - klo: 21.14 »
Mikähän nyt mättää..?? kun kytken virrat autoon niin mamba antaa yhden kerran "tilulilulei" äänen, ja sen jälkeen alkaa vilkuttaa kaikkia valoja yhtä-aikaa. ei toimi ohjaus eikä mikään, toisella vastarilla ja servolla testasin kans, ei vaikutusta???

Tos yllä oli joku tuon kaltainen ongelma eli siteeraan sen tähän

"Mikä mahtaa olla kun ei saa säädettyä mambaa. Oon kokeillu noparin usb portista ja castle linkillä, ilman akkua ja akun kanssa. Noparissa palaa valot, mutta castle ei tunnista noppaa koneella. Yhdistys äänet tulee, kun laittaa kiinni ja ottaa irti.

Edit. nyt on nopari saatu säädettyä. Sen piti antaa vain asentaa itse joku ohjelma koneelle niin rupes toimimaan."

Poissa 200t

  • EKpa ry
    • Profiili
Vs: Mamba Max
« Vastaus #561 : 30.01.11 - klo: 21.34 »
Castle link 3.29 on siis koneella.

Ihan tolla nokian usb piuhalla ei ainakaan saa yhteyttä säätimeen, sanoo jotai invalid connection sun muuta.. ei ka tolle säätimelle mitään normista poikkeavaa usbia tarvii?
« Viimeksi muokattu: 30.01.11 - klo: 21.41 kirjoittanut 200t »

Poissa ajv

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mamba Max
« Vastaus #562 : 30.01.11 - klo: 21.45 »
Ei tarvi erikoista piuhaa, tai nokian piuhalla ainakin minä siihen olen parametreja lataillut.
Team Durango DESC410 || MCD RRV4
Riihimäen PA-klubi

Poissa 200t

  • EKpa ry
    • Profiili
Vs: Mamba Max
« Vastaus #563 : 30.01.11 - klo: 21.49 »
Penteleen ihmeellistä, kun syksyllä jäänyt ajosta vaan seisomaan ja nyt temppuilee tollein.

Poissa Daworder

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Max
« Vastaus #564 : 30.01.11 - klo: 22.54 »
voiskos sitä kokeilla eri tietokoneella? ettei siit ole kiinni kun ei löydä.

Täs on toi pdf muodossa oleva manuaali. kato tuolta ne merkki valo koodit ja ehkä tuolla jotain muutskin hyödyllistä vois olla ongelmaan.

http://www.castlecreations.com/support/documents/Mamba%20Max%20User%20Guide.pdf

Poissa 200t

  • EKpa ry
    • Profiili
Vs: Mamba Max
« Vastaus #565 : 31.01.11 - klo: 14.14 »
Nyt sain yhteyden säätimeen kun asensin softan koneelle uusiksi, palautin tehdas setuppiin. ei toimi.. VXXXU! Kokeilin toisessa autossa jossa sitten toimikin. voisiko hajonnut kone tehdä ton kaikkivalotvilkkuu eikä servo toimi ilmiön?? moottorina castlen 6900

EDIT:Moottori testattu ehjäksi.

EDIT 2:Aikanu jumppasin autöista sähköjä ympäriinsä niin lähti pelaamaan.. eli vikaa ei varsinaisesti löytynyt mutta toimii:-)
« Viimeksi muokattu: 31.01.11 - klo: 14.34 kirjoittanut 200t »

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Max
« Vastaus #566 : 31.01.11 - klo: 17.30 »
Rikkinäinen vastari tai huono kontakti vastarin liittimissä. Voi myös olla hajonnut tai hajoamassa oleva servo, joka tuota tekee.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa 200t

  • EKpa ry
    • Profiili
Vs: Mamba Max
« Vastaus #567 : 01.02.11 - klo: 07.26 »
Hiukka OT, Mutta sietääkö castlen 6900 ja 7700 moottorit 3s lipoa ton MM kaverina?

Poissa _HaBa_

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Mamba Max
« Vastaus #568 : 01.02.11 - klo: 14.03 »
Nyt tuli pieni ongelma mamba maxin kanssa.
Kun painaa kaasua niin renkaat kääntyy ja kun yrittää ohjata niin renkaat pöyrii :huh:
Neuvoja kaivataan.

Poissa Speed79

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mamba Max
« Vastaus #569 : 01.02.11 - klo: 14.04 »
vaihdat vastarista servon piuhan ja moottorin piuhan paikkaa.
Kyosho Mega Force. HPI Savage Flux XL, HPI Vorza Flux