Kirjoittaja Aihe: Jos tänä päivänä ostaisit 4,6-5,0cc motin...  (Luettu 2316 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
...niin minkä ostaisit? Ja kyseessä siis 0,28-0,30" motit. EI 0,21"

SH
Team Infinity
STS Racing
O.S.
Picco
Ninja
Mach
Werks
Nosram
HPI
Sirio
Falcon
Collari
Vega
Joku muu?

Ja tosiaankin, näistä moni on varsin erihintaisia kuin toiset. Mutta juuri sen takia pyytäisin teita kommentoimaan että minkä omalla budjetillanne valitsisitte.
Just joo.

Poissa Tikkeri

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Jos tänä päivänä ostaisit 4,6-5,0cc motin...
« Vastaus #1 : 31.07.07 - klo: 09.08 »
Itse kallistuisin Axisin .32 mottiin. Vaikka kuinka olisi myyntipuheessa speksit yläkanttiin niin silti on erittäin mielenkiintoisen oloinen kone.
http://www.jr-hobby.com/shop/catalog/product_info.php?products_id=1445

edittiä: Kokoluokka kyllä menee yli mutta voimaa ei o ikinä liian vähän?  :wink:
« Viimeksi muokattu: 31.07.07 - klo: 09.12 kirjoittanut Tikkeri »
Xray 808 2009
Powered by: Tyhjä lompakko

Poissa MarkoL

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Jos tänä päivänä ostaisit 4,6-5,0cc motin...
« Vastaus #2 : 31.07.07 - klo: 09.35 »
RB puuttuu näköjään listalta. Ei halpa mutta toimii ja on aika varma valinta. Ittellä on TM728 ja MikaR:llä 928 joka on vielä pykälää kovempi moottori. Jos hankkisin uuden niin aika varmuudella ton 928:sin jos ei tarvitsisi vetostarttia joka on hintaansa nähden kallis ja ei kovinkaan pitkä ikäinen.

Marko
Kyosho: ST-R(R) brushless, XL Mad Force RB TM728, Rock Force, Blizzard EP, Tamiya: Wild Willy 2, Clod Buster/Bullhead. Vintage: Tamiyat Clod Buster, Blackfoot sekä Marui Big Bear

Mika R

  • Vieras
Vs: Jos tänä päivänä ostaisit 4,6-5,0cc motin...
« Vastaus #3 : 31.07.07 - klo: 09.45 »
928 on kyllä kova; eturenkaat eivät pysyneet maassa, tosin mulla oli liian pehmeät jouset takana .21:en jäljiltä (tykkäsin kun hyppäs pikkasen nokka ylöspäin) nyt 928:lla se keuli aivan liikaa. Turbo tulppaisena hieman kimurantimpi säätää kuin perinteiset standarditulpan RB:t mutta ei paha kun hieman on ajettu. Kisoissa ei stumpannut kertaakaan kun käyntiin saatiin (mun virtapaneeli otti nokkiinsa kosteudesta eikä jaksanu pyörittää boxia riittävästi; uudet vermeet tulossa JR:ltä). Ajoin 14T kellolla eikä ollu pahemmin ongelmia millään osilla rataa ja pääsuoralla oli helppo pitää muut takana  :grin: Jousituksen pehmeys takana teki sen että hyppääminen ei oikein luonnistunut mutta se korjaantuu seuraavaan kisaan (oli niin kiire koko päivän että en "jaksanut" vaihtaa jousia taakse ja en myös sitä viitsinyt tehdä koska pelkäsin sen huonontavan kääntyvyyttä suht söheröuisellä Tampereen radalla). Tämä näkyi kierrosajoissa jonkin verran. Jullen Ninja .28 mentiin aika lailla samaa vauhtia ja luulen että mulla oli vähän tykimpi tuo auto mutta Julle ajoi paremmin.
Mutta hieman tyyrishän tuo RB on ja kun katsoo esim kuinka kovaa Artsi ajoi CENillä SH .28:lla niin siinä voisi olla potentiaalinen kandi.
« Viimeksi muokattu: 31.07.07 - klo: 09.57 kirjoittanut Mika R »

Poissa RC-Garage

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.rc-garage.fi
Vs: Jos tänä päivänä ostaisit 4,6-5,0cc motin...
« Vastaus #4 : 31.07.07 - klo: 09.59 »
SH:n .28 Hobao Cup Tampere 2:s ja 3:s sijat. Ei stumppeja ym.

Tähän ei tarvita myyntipuheita.
RC-Garage     ***RC autoilun erikoisliike***
Hiekkamäentie 11, Hyrylä. Avoinna Ma,Ke,Pe 11-18 Ti,To 11-16 Vähemmän puhetta, enemmän tekoja.

Mika R

  • Vieras
Vs: Jos tänä päivänä ostaisit 4,6-5,0cc motin...
« Vastaus #5 : 31.07.07 - klo: 10.04 »
RB moottorit ainakin kestää. Esimerkkinä mun C5 vuodelta 2002 jolla voin ajaa hyvin vieläkin (Tietty sisuskaluja ja laakereita on vaihdettu )
« Viimeksi muokattu: 31.07.07 - klo: 10.15 kirjoittanut Mika R »

Poissa ST

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Jos tänä päivänä ostaisit 4,6-5,0cc motin...
« Vastaus #6 : 31.07.07 - klo: 10.18 »
Kyllä tuo sh 28 on hyvä. Ei sammuile radalla turhaan, paitsi jos on löbö loppu.

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Jos tänä päivänä ostaisit 4,6-5,0cc motin...
« Vastaus #7 : 31.07.07 - klo: 10.47 »
Onko kukaan kokeillut noita STS:n moottoreita?

Ovatko pliisuja, hyviä vai huonoja. Kuka myy Suomessa tota RB:n 928:ia?

Hei X1CRT, sulta ei sit varmaan enää löytynyt niitä vetokäynnisteisiä SH 28 -motteja hyllystä?
Just joo.

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Jos tänä päivänä ostaisit 4,6-5,0cc motin...
« Vastaus #8 : 31.07.07 - klo: 11.00 »
SH.
Edullinen ja hyvin toimiva kone.
Kaverilla on Losin Lst.ssä ja hyvin tuntuu voima riitävän.

Itsellä uusi odottaa sisäänajoa.
Axial SCX 10 TR

Poissa Elvisrc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Jos tänä päivänä ostaisit 4,6-5,0cc motin...
« Vastaus #9 : 31.07.07 - klo: 21.14 »
Itse kallistuisin Axisin .32 mottiin. Vaikka kuinka olisi myyntipuheessa speksit yläkanttiin niin silti on erittäin mielenkiintoisen oloinen kone.
http://www.jr-hobby.com/shop/catalog/product_info.php?products_id=1445

edittiä: Kokoluokka kyllä menee yli mutta voimaa ei o ikinä liian vähän?  :wink:
No jari-v:lähän on semmonen. Taisi varmaan vielä kokeilla eriputkia kyseiseen koneeseen että saisi kaiken irti  :roll:

Vai oletko jari vielä ehtinyt touhuumaan sen kanssa?

Itseäkin kyllä kiinnostaisi kone, mutta toi SH kone olisi nyt omaan mieleeni ehkä hinnan ja tehon takia  :wink:
« Viimeksi muokattu: 31.07.07 - klo: 21.24 kirjoittanut Elvisrc »

Poissa Jasse

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.jasse.fi
Vs: Jos tänä päivänä ostaisit 4,6-5,0cc motin...
« Vastaus #10 : 31.07.07 - klo: 23.03 »
Itsellä on tuo SH .21 Pro pata buggyssa ja pitää kyllä myöntää että, ruutia ainakin siinä riittää, alaneulaa piti kyllä pikkisen viilata ennen kuin pata alkoi pelata kunnolla, lähes tylppä lyhyt neula oli aivan lian jyrkkä tehokäyrältään ja booasi hieman alhaalla.

Hintalaatu suhde on todellakin kohdallaan.

Nyttemmin SH on kuitenkin siirtynyt treeni koneeksi johtuen siitä että, Jeppe tuned Picco on tällä hetkellä jouheampi ajaa. Ei ole tuota lähtemisen viivettä ja parempi alakerta.
Hobbylinna-Hot Bodies D8-Hpi Cyber10B-RC Sabe-O´Donnell-Volvo V40-Fiat Ducato 2,5D
Pink Bunny RacingEi taidolla, vaan tunteella. www.jasse.fi

Mika R

  • Vieras
Vs: Jos tänä päivänä ostaisit 4,6-5,0cc motin...
« Vastaus #11 : 01.08.07 - klo: 14.51 »
Sen verran ruutia tuossa 928:ssa että siniset kytkinpalat kellastuivat vihreiksi; samaa ei tapahtunut aiempien .21 kisamoottoreiden kanssa....eikä RTR .28:n kanssa...



Kytkin kyllä toimi vielä ok vaikka varmaan vähän luistikin eikä palat palautuneet ihan kunnolla...

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Vs: Jos tänä päivänä ostaisit 4,6-5,0cc motin...
« Vastaus #12 : 01.08.07 - klo: 15.49 »
Itsekin olen huomannut näiden isompien patojen kanssa (Collari .32) että .21 kytkin ei tahdo selviytyä isomman moottorin väännöstä kunnialla. Kytkintä on todella vaikea saada pitäväksi jos moottori on painavammassa autossa. Crossarissa ongelmaa ei tule, koska se sutii, mutta esim. LST on jo sen verran painava, ettei kytkimet kestä kuin hetken. Siksipä tuota omaa Collaria en ole kuin ajanut sisään, sen jälkeen on ollut odottelemassa vain laatikossaan parempia aikoja :cool:
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Mika R

  • Vieras
Vs: Jos tänä päivänä ostaisit 4,6-5,0cc motin...
« Vastaus #13 : 01.08.07 - klo: 16.12 »
Aivan.

Yo. kytkin toimi koko kisapäivän joten siinä mielessä ei huolta.

Sitä ei huollettu kisapäivän aikana (kireän aikataulun takia) mutta jos jotain taukoja olisi ollut niin olisi voinut nuo purseet viilata pois helposti ennen finaaleja. Tällöin kytkin olisi nyt paremmassa hapessa mitä nyt.

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Jos tänä päivänä ostaisit 4,6-5,0cc motin...
« Vastaus #14 : 03.08.07 - klo: 07.03 »
Jep elvisrc,

kyllä mulla Axis on. Ainoo vaan että sen kanssa tuli pientä takuuasian poikasta ja en oo alkumetrien jälkeen päässyt testaamaan sitä buggyssa ollenkaan kun tuo takuuasia on nyt hieman venynyt.

Nyt katselen varamoottoria että pääsisi tänä kesänä ajamaan edes vähäsen.
Just joo.