Kirjoittaja Aihe: Taas yksi jolla ei maksaminen onnistu  (Luettu 51331 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa artov

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Taas yksi jolla ei maksaminen onnistu
« Vastaus #30 : 06.08.07 - klo: 17.40 »
Mä käväisin tekemäs jo rikosilmoituksen saa, nähdä miten asia etenee...

Täytyy olla kyllä säälittävä ukko jos 200e takia hommauttaa itselle rikosrekisterin... Ei sun tarvi varmaan rahaa otella, itsekkin pyysin että ois lähettäny takasin mut kun oli myyny jo eteen päin.

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Taas yksi jolla ei maksaminen onnistu
« Vastaus #31 : 14.08.07 - klo: 10.04 »
Ite annoin huomiseen aikaa hoitaa osat ja rahat muuten tulee kalliiks. Annoin hänelle LRP Shark Monsterin joka oli vain pari kuuta elänyt ja oli cvc vetaria, mamban noparia, nuken mottia ja vaikka mitä. Laskin kaikkien osien ovh arvon 600€:n yläpuolelle ja kaveri on siis vain 100€ velkaa ja T1 autoon osat jotka uupuivat, mutta jos ei huomiseen tule niin hoidan luultavasti poliisin kautta asian koska olen saanut velkojenperinnästä tarpeekseni. Jos menen sinne nuijimaan sen mailan kanssa niin minähän kumoan tämän kaverin syyllisyyden ja olenkin oikeuden silmissä itse s*****a.... Kokemusta on....
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Poissa artov

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Taas yksi jolla ei maksaminen onnistu
« Vastaus #32 : 14.08.07 - klo: 17.56 »
Ei se varmaan maksa sulle, ennen kuin poliisi puuttuu asiaan. Mulla alkoi vasta sitten löytymään maksuhaluja kun rikosilmoitus oli tehty.

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Taas yksi jolla ei maksaminen onnistu
« Vastaus #33 : 14.08.07 - klo: 18.32 »
Omalla kohdallani se roikkumaan jäänyt 50€ on varmaan menetetty asia, kun en viitsi moisesta summasta rikosilmoitusta tehdä.

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Taas yksi jolla ei maksaminen onnistu
« Vastaus #34 : 14.08.07 - klo: 22.58 »
Itsellä tällänen asia olisi periaate kysymys vaikka olisi 10 sentistä kyse.
(Aikoinaan 7€ takia joutui vähän hermoilemaan, kun yksi pelle yritti jättää maksamatta.)

Ps: Ei sitä aikoinaan Suomea itselläkään perääntymällä pidetty  :wink:
Axial SCX 10 TR

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Taas yksi jolla ei maksaminen onnistu
« Vastaus #35 : 16.08.07 - klo: 01.02 »
Huomenna olen menossa asemalle tekemään ilmoitusta, tai tutkintapyyntöhän tehdään koska ei syytettä voi nostaa ennen kun asia on tutkittu ja syyttäjä sen päättää. Muutama vuosi sitten olisi pesismaila laulanu mutta nyt on asiat toisin, ennemmin annan virkavallan hoitaa niin ei tarvii ite lusia.
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Taas yksi jolla ei maksaminen onnistu
« Vastaus #36 : 17.08.07 - klo: 17.14 »
Soitin tuttavalle joka sattuu olemaan Rikospoliisi. M.V:n nimen voisi vaikka Arto laittaa yv:nä kun en ole varma muistanko nimen täysin oikein. Laita myös kaikki oleellinen tieto. Petoksena ilmeisesti menee eli ei kavalluksena koska tätä on tapahtunut useamminkin ja kaverilla ei ole aikomustakaan maksaa. Käräjillä vaadin reilusti päälle 1000€ koska autoni oli yli 600€:n hintainen ovh ja mulla on laillisiin korkoihin oikeus ja myös henkisiin kärsimyksiin joita ajamattomuus saa aikaan ja petetyksi tuleminen. Xray T1 rämänsä saa takaisin ja sillä ei ole senttiäkään ajettu koska mv ei lähettänyt loppuja osia.

Itepähän kaveri halusi näin pitkälle asian viedä. En minä olisi halunnut näin asian päättyvän  :embarrassed:
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Poissa artov

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Taas yksi jolla ei maksaminen onnistu
« Vastaus #37 : 18.08.07 - klo: 17.57 »
Mika Vallenius ja Asui Askaistentiellä eikä Jarrumiehenpolulla kuten kaveri väittää... Kaupunki on kuitenkin sattunu oikein eli Turussa.

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Taas yksi jolla ei maksaminen onnistu
« Vastaus #38 : 20.08.07 - klo: 12.04 »
Tänään illalla on tapaaminen asemalla ja laskin yhteen summia mitä ovh:na minä olen kärsinyt. Lähes 500€ meni ja p*skan Xray T1 auton sain jonka hänelle palautan. Otis screenshotit kaikista yksityisviesteistä joissa kauppaa teimme ja meen läppärin kanssa rikospoliisille näyttämään keskustelumme ja poltan heille shotit cd:lle niin saavat lisää tutkia :)

En todellakaan halua M.V:tä liemeen koska en nykyään harrasta väkivaltaa ym mutta kyllä minä rahani tarviin takaisin. 5 vuotta sitten olisin käynyt kamapäissään nuijimassa ukon ja vieny siltä kaiken omaisuuden mutta nykyään en koska Kristilliset arvot kolahtivat 4v sitten ja koita toimia kaikkien hyväksi. Aamen  :angel:
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Mika R

  • Vieras
Vs: Taas yksi jolla ei maksaminen onnistu
« Vastaus #39 : 20.08.07 - klo: 15.32 »
Laitoin No pain sulle YV:tä.
« Viimeksi muokattu: 20.08.07 - klo: 15.37 kirjoittanut Mika R »

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Taas yksi jolla ei maksaminen onnistu
« Vastaus #40 : 21.08.07 - klo: 09.30 »
Kiitos kaikille avusta, saadaan kaverille ainakin syyte menemään. Jos tyyppi vielä onnistuu huijaamaan ties millä nimellä osoitteella ym niin pienestäkin rikkeestä syyte koska oikeudessa se kasvaa kun hän saa sakkoja ja suomi on vielä ainakin toistaiseksi (tietääkseni) ainoa maa jossa maksamattomat sakot muunnetaan vankeudeksi.
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Poissa Anzka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Taas yksi jolla ei maksaminen onnistu
« Vastaus #41 : 06.09.07 - klo: 16.39 »
Jokos olet saanut massit takaisin M.V:ltä.
Kohta 2v kulunut ja sami s on velkaa minulle vieläkin. Ei se ole paljoa mitään velkaa mutta kumminkin suututtaa ku pikkurahan takia menee kusetteleen. No pääasia että te saatte ne 200€ ja kuka se toinen oli jolle joku oli 400€ takaisin. Ei uskoisi että rc-harrastuksen parissa liikkuu tommosia.

Mika Vallenius ja Asui Askaistentiellä eikä Jarrumiehenpolulla kuten kaveri väittää... Kaupunki on kuitenkin sattunu oikein eli Turussa.
Associated rc18Bft + mamba25 + 5800kv

Poissa artov

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Taas yksi jolla ei maksaminen onnistu
« Vastaus #42 : 06.09.07 - klo: 18.53 »
Eipä oo tullu, saa se muutaman sadan euron sakot, mut jos haluan rahat niin mun täytyy laittaa se ulosottoon... Jos mulla on Turussa käytiä, niin täytyy käydä hakemassa sen kotoa vaikka TV/pesukone auton perään, niin eiköhän se sillä kuitata. Tekis kyllä mieli käydä vähän voitelemassa rengasraudalla:)

Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Taas yksi jolla ei maksaminen onnistu
« Vastaus #43 : 06.09.07 - klo: 20.42 »
On se p.... kun on tälläsiä ihmisiä liikeellä. Itekkin selailin yv:tä niin sattu silmään että M.V oli tarjonnu mulle turistia vaihossa fg:seen ja 600€ väliä. Onneks en tehny kauppoja, tai en ois varmaan nähny masseja enkä auto(ja). Sorry OT.
Traxxas Revo 2.5

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Taas yksi jolla ei maksaminen onnistu
« Vastaus #44 : 09.09.07 - klo: 17.19 »
M.V:n sekä Shogunmaruin asiat on viety poliisille. Ensin ajattelin että hoidan vanhalla mallilla eli pesismaila pykälään ja pirssi kohti kavereita, jätin kuitenkin tekemättä sen (Onneks) koska 5 vuoteen en ole nyrkkejäni nostanut, eikä ole ollut tarvis. Lisäks Shogunmarui on 14v rääpäle jolle ei vittis edes litsaria antaa ettei joudu teholle.

Musta oli muuten 7 Päivää lehdessä juttu :) viimeviikon lehti, se missä kannessa lukee jotain että Mika Myllylä pyöri huumebileissä tjs. Ei siis tän viiken vaan edellisen viikon lehdessä.
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Taas yksi jolla ei maksaminen onnistu
« Vastaus #45 : 09.09.07 - klo: 17.43 »
OT: Mikäs juttu se oli?
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

Poissa Tounison

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/tounison/
Vs: Taas yksi jolla ei maksaminen onnistu
« Vastaus #46 : 09.09.07 - klo: 18.38 »
M.V:n sekä Shogunmaruin asiat on viety poliisille.
Toinen noista nimimerkeistä on ostamassa ja myymässäkin vielä jotain

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Taas yksi jolla ei maksaminen onnistu
« Vastaus #47 : 09.09.07 - klo: 19.00 »
Bannit shogunille ?
- Tapsa

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Taas yksi jolla ei maksaminen onnistu
« Vastaus #48 : 09.09.07 - klo: 19.57 »
OT: Mikäs juttu se oli?

Se missä oli entinen huumeiden käyttäjä, nykyään perheellinen täysraitis perheenisä  :wink:


Ei ehkä banneja Shogunmaruille koska sit siihen ei saa mitenkään yhteyttä  :police:
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Poissa jjtp

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Taas yksi jolla ei maksaminen onnistu
« Vastaus #49 : 09.09.07 - klo: 20.08 »
Lainaus
Se missä oli entinen huumeiden käyttäjä, nykyään perheellinen täysraitis perheenisä  :wink:
mä epäilin että kolaolli tai kaki  :shocked: :p :grin:

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Taas yksi jolla ei maksaminen onnistu
« Vastaus #50 : 09.09.07 - klo: 20.18 »
Aika Paha  :mrgreen:

Siinä lehdessä lukee että Jami oli Huumekartellin johtaja joka oli hiukan liioitelta ja haastattelussa en ole noin sanonut vaan siinä on seiska lisä. Useamman kilon kyllä toin ja möin mutta Huumekartellin johtaja on aika jenkkimäinen nimi  :afro:

Jokaista myymääni grammaa kadun ja suren kavereitani joilla elämä ei ole lähtenyt korjaantumaan vaan muutamia on kuollut ja jotkut douppaa edelleen. Onneksi muutamalla suunta muutui parempaan kun lopetin ne hommat uskoon tultuani 3:nen linnareisuni jälkeen.
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Taas yksi jolla ei maksaminen onnistu
« Vastaus #51 : 09.09.07 - klo: 20.20 »
M.V:n sekä Shogunmaruin asiat on viety poliisille. Ensin ajattelin että hoidan vanhalla mallilla eli pesismaila pykälään ja pirssi kohti kavereita, jätin kuitenkin tekemättä sen (Onneks) koska 5 vuoteen en ole nyrkkejäni nostanut, eikä ole ollut tarvis. Lisäks Shogunmarui on 14v rääpäle jolle ei vittis edes litsaria antaa ettei joudu teholle.

Musta oli muuten 7 Päivää lehdessä juttu :) viimeviikon lehti, se missä kannessa lukee jotain että Mika Myllylä pyöri huumebileissä tjs. Ei siis tän viiken vaan edellisen viikon lehdessä.

Hei No Pain, vaikka ketuttaa ja kaikki sen ymmärtää niin koeta vähän rajoittaa mitä kirjoitat, täälläkin foorumilla on nuoria (minäkin) jotka saa huonoa mallia, ei herneit nenukkii, emmä mikää vinettäjä oo  :police:

Poissa Anzka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Taas yksi jolla ei maksaminen onnistu
« Vastaus #52 : 09.09.07 - klo: 20.21 »
Jos mulla on Turussa käytiä, niin täytyy käydä hakemassa sen kotoa vaikka TV/pesukone auton perään, niin eiköhän se sillä kuitata. Tekis kyllä mieli käydä vähän voitelemassa rengasraudalla:)

Oikea asenne sanon minä :D
Associated rc18Bft + mamba25 + 5800kv

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Taas yksi jolla ei maksaminen onnistu
« Vastaus #53 : 09.09.07 - klo: 20.41 »
M.V:n sekä Shogunmaruin asiat on viety poliisille. Ensin ajattelin että hoidan vanhalla mallilla eli pesismaila pykälään ja pirssi kohti kavereita, jätin kuitenkin tekemättä sen (Onneks) koska 5 vuoteen en ole nyrkkejäni nostanut, eikä ole ollut tarvis. Lisäks Shogunmarui on 14v rääpäle jolle ei vittis edes litsaria antaa ettei joudu teholle.

Musta oli muuten 7 Päivää lehdessä juttu :) viimeviikon lehti, se missä kannessa lukee jotain että Mika Myllylä pyöri huumebileissä tjs. Ei siis tän viiken vaan edellisen viikon lehdessä.

Hei No Pain, vaikka ketuttaa ja kaikki sen ymmärtää niin koeta vähän rajoittaa mitä kirjoitat, täälläkin foorumilla on nuoria (minäkin) jotka saa huonoa mallia, ei herneit nenukkii, emmä mikää vinettäjä oo  :police:

Jees! ihan totta, tarkoituksen on nykyään antaa pääasiassa hyvää mallia. Ollaan perheen kanssa tosi tiukilla taloudellisesti niin sapettaa välillä kattilan yli kun noin 1000€ on saatavia M.V:n & Shogunmaruin kukkaroista. 5 vuotta sitten olisin tuon aikaisemmin kirjoittamani tehnyt mutta nyt on harrastukset muuttuneet...
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Poissa Henkkaa

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Taas yksi jolla ei maksaminen onnistu
« Vastaus #54 : 10.09.07 - klo: 15.32 »
En älyä mikä on niin vaikeaa maksaa!! Onko vähän törkeää!! Miten shogun vielä kehtaa roikkua näillä foorumeilla ja myydä vielä kaikenlisäksi tavaroitaan täällä!

Mutta itse ostin auton häneltä ja kaupoissa ei ihmeemmin ongelmia ollut.


T Henkka

Poissa jesse-m-90

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Taas yksi jolla ei maksaminen onnistu
« Vastaus #55 : 21.09.07 - klo: 03.02 »
paras tapa olisi postiennakko jolloin ostaja maksaisi postiennakko maksun...

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Taas yksi jolla ei maksaminen onnistu
« Vastaus #56 : 21.09.07 - klo: 08.40 »
Sillon tapahtuu monesti nii ettei pakettia haetakkaan ja postit pamahtaa itelle.
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Poissa jesse-m-90

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Taas yksi jolla ei maksaminen onnistu
« Vastaus #57 : 21.09.07 - klo: 14.40 »
Sillon tapahtuu monesti nii ettei pakettia haetakkaan ja postit pamahtaa itelle.
pienempi tappio tuo on kuin, lähettää auto mut ei saa rahoja.. Paras keino on kyllä kasvotusten. Olen vain philips mp3 ostanut näin tarkistin tuotteen ennen kuin maksoin.. Hyvät kaupat tuli tällä systeemillä...

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Taas yksi jolla ei maksaminen onnistu
« Vastaus #58 : 21.09.07 - klo: 22.11 »
paras tapa olisi postiennakko jolloin ostaja maksaisi postiennakko maksun...

...ja saat kiviä ennakolla...
jopas on paras tapa?
Ja tervetuloa kasvotusten tavara hakemaan. Ei mulla sitä vastaan mikään ole jos esim. 500km ajat 10€ tavaran takia.

Mistä ihmeestä tämä postiennakon paremmuus on pesinyt? Se ei takaa myyjälle eikä ostajalle mitään. Postihan siitä omansa ottaa.

Juuri näistä mahdollisista kauppa ongelmista suosin esim. Huuto.nettiä. Siellä kun voi antaa palautteen osapuolesta ja näin ollen näkee kuka on rehti ja reipas.
Axial SCX 10 TR

Poissa Scrap

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Taas yksi jolla ei maksaminen onnistu
« Vastaus #59 : 22.10.07 - klo: 10.09 »
Eikä kukaan ole koskaan huijannut esim. ebayssä.

Koskaan ei kukaan ole omistanut useampia tilejä ja antanut itselleen positiivista palautetta.

Eikä ole ollut ryhmiä, jotka ovat tehneet samaa.

Paras tapa on hoitaa hommat kasvotuksin, tarkistaa tavara samalla ja laskea rahat.

Tai sitten ostaa liikkeestä, jolloin on paljon paremmat mahdollisuudet saada mitä tilaa. Ja ovathan liikkeet kuluttajansuojaviranomaisten valvonnassa.