Kirjoittaja Aihe: Risut & ruusut  (Luettu 1324907 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #30 : 10.08.07 - klo: 17.18 »
Hyviä kokemuksia kaikesta kaupankäynnistä täällä. Läheskään kaikkia ei voi muistaa kun on jo yli kolme vuotta kauppaa aktiivisesti käynyt täällä, mutta nicklistaa:

-Futaba
-Nikke92
-Tapsa92
-Nöhvö
-Jasu92
-Korpse
-mza2
-4wdkanootti
-bluebeetle
-OL

Lisäilen kun tulee mieleen.
« Viimeksi muokattu: 04.02.09 - klo: 20.30 kirjoittanut m@sse »
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Poissa Janezki

  • KUArc
    • Profiili
    • RC videot
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #31 : 11.08.07 - klo: 09.22 »
Kaupat ovat sujuneet mainiosti seuraavien henkilöiden kanssa, eli siis erittäin positiiviset kokemukset vaikka edessä - onkin.  :laugh:

- -SS-
- *HOKE*
- Aland
- Audiko
- AVU!
- Badawan
- bmwe21
- chevy55
- Duster1
- Finlander
- Habaku
- hamietti
- hekekorte
- herbu_91
- HPI FatPipe
- Ile__
- jamBe
- Jankka
- Jarzanza
- jeejee
- Jellona77
- JiriK
- JoniJ
- juhku1
- kankke
- Kerberos
- Kettu
- koivistonkylä
- Mata76
- matecci
- Mikatapani
- mikmai
- moukari
- nuuska
- Odzord
- peitsamo
- pri3038
- qazu
- R5
- Saku07
- Sami L
- sami.salmela
- savo
- SH.
- Spin
- Sprite
- Taski
- timppa55
- TomiC
- Tounison
- travi
- tt-rc
- tuunari
- v3lli
- Vesa-Ratti
- Wizu
- örtsi

Kiitos teille!  :smiley:
« Viimeksi muokattu: 07.10.09 - klo: 15.34 kirjoittanut Janezki »

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #32 : 14.08.07 - klo: 23.07 »
Kaupat on menny kaikki hyvin! Tässä hiukan listaa:

Divi
Jesi
Jankka
tommilk
Panu.V
Wizu
Nikke92
Boltsi
Sinervo
Ladatusta
JK Power
Korpse  (?)
pfohr

Sitte on RC-Offi.net Foorumilta:
Zarizi Tech, en nyt muista herran rc10.fi nikkiä :)

Ainakin heiltä löytyy kaupoista tiedot YV:istä :)
« Viimeksi muokattu: 25.08.07 - klo: 18.47 kirjoittanut JupeR »
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #33 : 16.08.07 - klo: 16.07 »
Diviltä sain renkaat.
EDIT: Niin tietysti ostin en saanut...
« Viimeksi muokattu: 16.08.07 - klo: 16.22 kirjoittanut historia »
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #34 : 16.08.07 - klo: 16.14 »
Ostit, et saanut... Hyvin hoitui kaupat, toivottavasti renkaat oli mieleiset :wink:

- Jussi

Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #35 : 16.08.07 - klo: 16.22 »
Njoo renkaat oli sellaisseet millaiset kuvassakin.
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #36 : 18.08.07 - klo: 03.21 »
Ei voi kyllä tähän mennessä Shogunmaruin aktiivisuutta kehua. 2 viikkoo sitte sovittiin autojen vaihto sopimalla että heti seuraavana maanantaina postiin ja seurantakoodit heti! no pari viikkoa kulunut eikä seurantakoodia näy eikä tosin autoakaan, oman autoni hän kyllä sai ajallaan. Nyt kertoo postin olevan syyllinen mutta ei suostu ottamaan postiin yhteyttä että asia selkeis, ite otin postiin yhteyttä ja he sanoivat että toisen osapuolen pitäisi ottaa yhteyttä mutta ei tunnu asia etenevän ja puhelimiin ei vastaa ku kuulemma äidin kanssa yhteinen.

Kohta lähtee jo toinen kaveri tältä forumilta käräjille  :police: ja siitähän minä tienaan kun vaatimukset eivät pelkkään auton hintaan jää  :angel:
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #37 : 18.08.07 - klo: 04.35 »
on muuten tiedossa toinen kauppa, Shogunmarui myi "ehjää, hyväkuntoista" autoa mutta loppupeleissä auto olikin rikki. Itse ainakin välttelen kyseistä herraa, vaikka mihinkään suurempaan ei olekkaan syyllistynyt.

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #38 : 18.08.07 - klo: 09.07 »
Aivan, enkä siis itsekää pidä häntä varmana syyllisenä sillä kyllähän posti mokailee ja usein niin tekeekin mutta kyseisen herran toiminta on ollut enemmän kuin aneemista asian suhteen hoitamiseksi.
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Poissa Shogunmarui

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #39 : 18.08.07 - klo: 10.29 »
on muuten tiedossa toinen kauppa, Shogunmarui myi "ehjää, hyväkuntoista" autoa mutta loppupeleissä auto olikin rikki. Itse ainakin välttelen kyseistä herraa, vaikka mihinkään suurempaan ei olekkaan syyllistynyt.
Voisitko kertoa infot tästä kaupasta? En ainakaan muista ko tapausta...  :roll:

No Pain

Lue Yv:T
~ TC4 ~ Hacker C40 12T,3500kv ~ MaxAmps LiPo ~ 6s, 22,2v ~ Kontronic Jazz 40 ~
Jato 3.3 ~ T.T UNO and others...

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #40 : 18.08.07 - klo: 15.34 »
se Tamiya ColdBuster minkä eräs kaveri osti rc-offi.net foorumin kautta, piti olla ehjä mutta akselit ei edes pyöriny ja hexit oli itsehitsatut "melkein toimivat" jne jne jne... kaveri vielä ajoi 180km suuntaansa hakemaan uuden veroista clodia, joka olikin sitten kaikkea muuta.

Siinä info, ehkä nyt muistuu mieleen...

Poissa Shogunmarui

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #41 : 18.08.07 - klo: 15.37 »
se Tamiya ColdBuster minkä eräs kaveri osti rc-offi.net foorumin kautta, piti olla ehjä mutta akselit ei edes pyöriny ja hexit oli itsehitsatut "melkein toimivat" jne jne jne... kaveri vielä ajoi 180km suuntaansa hakemaan uuden veroista clodia, joka olikin sitten kaikkea muuta.

Siinä info, ehkä nyt muistuu mieleen...

AAAA! Niin ne akselit oli rikki mutta minulla ei ollut tietoa niistä ja itse olin ostanut uusina mutta olivatkin rikki...Yli puolet hintaa tiputinkin kun asian ymmärsin...Kaveri itse sanoi kuitenkin asian olevan ok...
~ TC4 ~ Hacker C40 12T,3500kv ~ MaxAmps LiPo ~ 6s, 22,2v ~ Kontronic Jazz 40 ~
Jato 3.3 ~ T.T UNO and others...

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #42 : 18.08.07 - klo: 15.39 »
joo, ei sitten tullu mieleen tutkia että pyöriikö ne edes, ennenku myy eteenpäin?
Mutta mitenvaan, ei kuullostanu kaveri oikein tyytyväiseltä homman jälkeen :wink:

Poissa lantimo

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #43 : 21.08.07 - klo: 20.58 »
Mitenkäs Shogun ne miniZ monsterikaupat mun kans meni? Jäi aikalailla kaiveleen ne puuttuvat osat! Kaupoista on kyllä aikaa melko kauan mutta edelleenkin, kun sun nimen jossain päin foorumilla näen niin  :evil:.
Autolla et muka itse ollut ajellut, etkä tiennyt mistään mitään ja piti olla siisti jne... Heitin sen roskiin, kun en sillä mitään tehnyt! Oisit myynyt niin puuttellisen auton vaikka varaosiksi, eikä rullaavana.

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #44 : 21.08.07 - klo: 21.07 »
Iski silmään kun kipee peukalo...

Satanistiset Kaupantekijät :)
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #45 : 21.08.07 - klo: 21.36 »
Mitenkäs Shogun ne miniZ monsterikaupat mun kans meni? Jäi aikalailla kaiveleen ne puuttuvat osat! Kaupoista on kyllä aikaa melko kauan mutta edelleenkin, kun sun nimen jossain päin foorumilla näen niin  :evil:.
Autolla et muka itse ollut ajellut, etkä tiennyt mistään mitään ja piti olla siisti jne... Heitin sen roskiin, kun en sillä mitään tehnyt! Oisit myynyt niin puuttellisen auton vaikka varaosiksi, eikä rullaavana.

Kaverilla useestikin siis ongelmia kaupankäynnissä. Taidanpa viedä poliisille ( tänään vein M.V:n asian asemalle) tämän asiani jossa Shogunmaruin:n lupaama Pureten Alpha III on jäänyt jotenkin kummallisesti postiin jumiin ja seurantakoodia ei tullut vaikka sovittiin että heti ne laitetaan kun postista tullaan. Sitten muutaman päivän kuluttua muistutin koodista niin se olikin kummalisesti hukkunut äidin luokse  :roll:

Enemmän kuin outoa päivitteli myös postivirkailija...
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Poissa -SS-

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.rc-foff.net
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #46 : 21.08.07 - klo: 21.50 »
Samaa ongelmaa on täälläkin ollut ko. henkilön kanssa (valitettavasti). Vaihtokaupat autoilla ja lähetin auton hyvissä ajoin menemään ja sovittiin, että laitetaan samana päivänä postiin ja seurantakoodit toisillemme. Odotettiin että meille tulis auto mutta ei, seurantakoodi hukkunut tai jotain, eikä kuulunut mitään koko jutusta. No sitten saapui postin lappu kotiin ja käytiin hakemassa paketti, joka oli saapunut.

Kas kummaa aivan sama paketti, johon olimme paketoineet hänelle menevät tavaran saapui meille. Sisältö oli kyllä muuta kuin mitä lähetin, mutta huvittavaa, että hän oli näemmä odottanut / jotain, että paketti saapuu hänelle ja sitten vasta lähetti omansa meille.

Kerrassaan aikamoista, kun vielä sovittiin.

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #47 : 22.08.07 - klo: 03.45 »
Ite en enään kauaa oottele, jos ei asia ala selkeneen niin lähden sinne ajeleen ja takaan että saan bensarahatkin takas !
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #48 : 22.08.07 - klo: 08.57 »
Mut etkös lopettanu jo sen riehumisen jokunen vuosi sitten  :wink:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #49 : 22.08.07 - klo: 09.24 »
Mut etkös lopettanu jo sen riehumisen jokunen vuosi sitten  :wink:

Lopetin kyllä  :wink: on vaan tilanteita joissa ei tarvii jäädä vaan sivusta katseleen että tuolla ne mun rahat liitelee. En välttämättä riehumaan mene vaan keskustelemaan kasvotusten. Aika hihat palaneena tuon viestin kirjoitin niin taidan tehdä asian kanssa niinkuin M.V:n eli antaa ammattilaisten hoitaa  :police:
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Poissa Shogunmarui

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #50 : 22.08.07 - klo: 14.52 »
Mitenkäs Shogun ne miniZ monsterikaupat mun kans meni? Jäi aikalailla kaiveleen ne puuttuvat osat! Kaupoista on kyllä aikaa melko kauan mutta edelleenkin, kun sun nimen jossain päin foorumilla näen niin  :evil:.
Autolla et muka itse ollut ajellut, etkä tiennyt mistään mitään ja piti olla siisti jne... Heitin sen roskiin, kun en sillä mitään tehnyt! Oisit myynyt niin puuttellisen auton vaikka varaosiksi, eikä rullaavana.
Ööh? Myin ilman sähköjä olevan auton....Oliko sellainen? Siistikuntoinen oli...
~ TC4 ~ Hacker C40 12T,3500kv ~ MaxAmps LiPo ~ 6s, 22,2v ~ Kontronic Jazz 40 ~
Jato 3.3 ~ T.T UNO and others...

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #51 : 22.08.07 - klo: 16.46 »
Aika yllättynyt, että Shogunmarui toimii noin jatkuvasti.

Itselläkin kokemusta  :angry:
Ei tullut vaihtokaupoista mitään, kun ei herra lähettänyt vaihtotavaraa ja välirahoja koskaan mulle vaikka sanoi heti laittavansa ja kauppa piti olla selvä.
Luultavasti odotti, jotta laitan sille tavarat jotta pääsis kusettaa tai jotain.....
Koskaan ei kummiskaan perunut kauppoja, joten aika monta kuukautta kestää tavarat tulla  :lol:

Siispä en koskaan myy enkä osta Shogunilta mitään :p

Itsekin olen asian tiimoilta ollut tähän asti hiljaa, mutta kerta tuo on jatkuvaa toimintaa niin pitäähän toistenkin se tietää kenen kanssa kauppoja hieroo.

Ps: Niin makaa kuin petaa....
Axial SCX 10 TR

Poissa Henkkaa

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #52 : 22.08.07 - klo: 21.27 »
eikös tämä "shoguimarui" ole vasta "pikkupoika"..  Ei tuollaiset osaa mitään hoitaa kunnialla!  Ottaisi vaikka jommankumman vanhemman avuksi hoitamaan kauppa-asioita.

Itse vaihdoin hänen kanssaan kyoshon piper cubin tamyan sähköautoon. Kori aivan p*skana. Olen vasta aloitteleva harrastaja ja en tiedä oliko järkevä kauppa..




T Henkka

Poissa nirppu988

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://niilokurkela.1g.fi
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #53 : 22.08.07 - klo: 22.25 »
Hyviksi kaupantekijöiksi olen todennut:
+Jesi
+Hotti
Ja on noita muitakin, mutta eipä ole tullut vähään aikaan täällä kauppaa tehtyä niin ei voi nimimerkkejä muistaa.
FG Monster Beetle Pro/ Traxxas E-maxx/ E-sky Lama V3

Poissa Juke-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #54 : 22.08.07 - klo: 22.27 »
Tää "shoguimarui" on kyllä semmonen kaupantekijä että huhhuh.
Toisena päivänä aikoo ostaa ja toisena ei.

Täsä jonkuaikaa sitte vaihoin IB akkuja sen kans nokian kännykkään jonka piti olla toimiva. Mutta kännykkähän ei saanut kenttää verkkoon joten sillä ei voinut soittaa. Väitti että oli tärähtänyt kuljetuksessa vaikka olikin alkuperäisessä paketissa. Mutta empä voi todistaa mitenkään että puhelin oli sieltä lähtiissä asiallisessa kunnossa joten ei voi paljoa valittaakkaan. Mutta tuo tärähdyshomma on kyllä aika vahvaa bullshittiä, kavereilla on tullut samanlaisia vikoja kännyköihin kun ne ovat kastuneet täysin.
joo o

Poissa Jazza

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #55 : 22.08.07 - klo: 22.49 »
Musta tuntuu siltä, että posti hajottaa aina shogunmaruin lähettämät paketit. Olen nähnyt todella monta kertaa Shogunin syyttävän postia tuotteen rikkoutumisesta. Jottei menisi ihan OT:ksi sanottakoon että Duster1:n ja Alin kanssa kaupat ovat sujuneet mallikkaasti. Sekä Futaba hoiti Nanon hienosti tänne asti.
Traxxas Revo | RB TM323 | Futaba | Pro-Line

Poissa Shogunmarui

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #56 : 22.08.07 - klo: 22.58 »
eikös tämä "shoguimarui" ole vasta "pikkupoika"..  Ei tuollaiset osaa mitään hoitaa kunnialla!  Ottaisi vaikka jommankumman vanhemman avuksi hoitamaan kauppa-asioita.

Itse vaihdoin hänen kanssaan kyoshon piper cubin tamyan sähköautoon. Kori aivan tuttina. Olen vasta aloitteleva harrastaja ja en tiedä oliko järkevä kauppa..




T Henkka
Mainitsin asiasta että kori p*ska....Ja mainitsin yv:illä sekä kun nähtiin...
~ TC4 ~ Hacker C40 12T,3500kv ~ MaxAmps LiPo ~ 6s, 22,2v ~ Kontronic Jazz 40 ~
Jato 3.3 ~ T.T UNO and others...

Poissa Shogunmarui

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #57 : 22.08.07 - klo: 22.59 »
Tää "shoguimarui" on kyllä semmonen kaupantekijä että huhhuh.
Toisena päivänä aikoo ostaa ja toisena ei.

Täsä jonkuaikaa sitte vaihoin IB akkuja sen kans nokian kännykkään jonka piti olla toimiva. Mutta kännykkähän ei saanut kenttää verkkoon joten sillä ei voinut soittaa. Väitti että oli tärähtänyt kuljetuksessa vaikka olikin alkuperäisessä paketissa. Mutta empä voi todistaa mitenkään että puhelin oli sieltä lähtiissä asiallisessa kunnossa joten ei voi paljoa valittaakkaan. Mutta tuo tärähdyshomma on kyllä aika vahvaa bullshittiä, kavereilla on tullut samanlaisia vikoja kännyköihin kun ne ovat kastuneet täysin.
Ei ollut kastunut
~ TC4 ~ Hacker C40 12T,3500kv ~ MaxAmps LiPo ~ 6s, 22,2v ~ Kontronic Jazz 40 ~
Jato 3.3 ~ T.T UNO and others...

Poissa Shogunmarui

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #58 : 22.08.07 - klo: 23.00 »
Musta tuntuu siltä, että posti hajottaa aina shogunmaruin lähettämät paketit. Olen nähnyt todella monta kertaa Shogunin syyttävän postia tuotteen rikkoutumisesta. Jottei menisi ihan OT:ksi sanottakoon että Duster1:n ja Alin kanssa kaupat ovat sujuneet mallikkaasti. Sekä Futaba hoiti Nanon hienosti tänne asti.
Yhdelle herra arkelle vasta korvasin postin rikkoman paketin....
~ TC4 ~ Hacker C40 12T,3500kv ~ MaxAmps LiPo ~ 6s, 22,2v ~ Kontronic Jazz 40 ~
Jato 3.3 ~ T.T UNO and others...

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #59 : 23.08.07 - klo: 07.29 »
Kyllähän tuo shogunin nimimerkki joutaisi tuonne "ongelmalliset kauppakumppanit" listalle...

Itsekin kerran vaihdettiin jotain tavaraa päikseen, silloin tosin shogunin paketti tuli jopa ennen omaani (kuulemma)...

Toisen kerran oli yv:nä sovittu eräiden renkaiden ja vanteiden kauppa, eli siis ilmoitti ne ostavansa. Paketoin tavarat, ja jäin odottamaan sovittua summaa, jota ei sitten koskaan tullutkaan, pankkitililleni....

Parin viikon päästä sitten ihan muissa yhteyksissä kävi ilmi ettei olekaan ostamassa renkaita/vanteita.

Tässä välissä olin jo ehtinyt ilmoittaa parillekin ostajalle että renkulat on myyty, eli meni kaupat poskelleen...

Tästä suivaantuneena pistin pojan ip:n kikkipännilistalle rc-offi:n foorumilla, "toistaiseksi"...

En suosittele kenellekään kys. nimimerkin kanssa asioimista, kaikkien mielenrauhan takaamiseksi.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu