Kirjoittaja Aihe: Risut & ruusut  (Luettu 1324926 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Henkkaa

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #60 : 23.08.07 - klo: 17.15 »
eikös tämä "shoguimarui" ole vasta "pikkupoika"..  Ei tuollaiset osaa mitään hoitaa kunnialla!  Ottaisi vaikka jommankumman vanhemman avuksi hoitamaan kauppa-asioita.

Itse vaihdoin hänen kanssaan kyoshon piper cubin tamyan sähköautoon. Kori aivan tuttina. Olen vasta aloitteleva harrastaja ja en tiedä oliko järkevä kauppa..




T Henkka
Mainitsin asiasta että kori tutti....Ja mainitsin yv:illä sekä kun nähtiin...


No LOL Sanoit että korissa pari halkeamaa.. koko kori aivan jonkun töhnän peitossa ja muutenkin hauras. Takavanne säpäleinä! Et maininnut siitä. Auto pskanen sanoit että putsaat! Ei pattereita lähettimessä! Sanoit että on.

Että sillälailla.

T Henkka

Poissa Shogunmarui

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #61 : 23.08.07 - klo: 18.10 »
eikös tämä "shoguimarui" ole vasta "pikkupoika"..  Ei tuollaiset osaa mitään hoitaa kunnialla!  Ottaisi vaikka jommankumman vanhemman avuksi hoitamaan kauppa-asioita.

Itse vaihdoin hänen kanssaan kyoshon piper cubin tamyan sähköautoon. Kori aivan tuttina. Olen vasta aloitteleva harrastaja ja en tiedä oliko järkevä kauppa..




T Henkka
Mainitsin asiasta että kori tutti....Ja mainitsin yv:illä sekä kun nähtiin...


No LOL Sanoit että korissa pari halkeamaa.. koko kori aivan jonkun töhnän peitossa ja muutenkin hauras. Takavanne säpäleinä! Et maininnut siitä. Auto pskanen sanoit että putsaat! Ei pattereita lähettimessä! Sanoit että on.

Että sillälailla.

T Henkka
Eihän se oli tuttina...Halkeamia on tasan 2 tahi 3 en oikein muista....Hauraudelle en mahda mitään...

Lähetän postissa uuden vanteen koska unohdin mainita asiasta..Olisit laittanut yv:tä tai soittanut...

En ehtinyt putsata ja pattereille tuli tarve...


Lentokoneesi taajus 68 josta et maininnut ja suomessa taitaa olla laiton taajuus...Ja siipi tuttina ja rungon sisältä biitti pois
~ TC4 ~ Hacker C40 12T,3500kv ~ MaxAmps LiPo ~ 6s, 22,2v ~ Kontronic Jazz 40 ~
Jato 3.3 ~ T.T UNO and others...

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #62 : 23.08.07 - klo: 18.26 »
Hahaha mua alkaa naurattaa teidän kinastelut :grin:
- Tapsa

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #63 : 23.08.07 - klo: 18.26 »
eikös tämä "shoguimarui" ole vasta "pikkupoika"..  Ei tuollaiset osaa mitään hoitaa kunnialla!  Ottaisi vaikka jommankumman vanhemman avuksi hoitamaan kauppa-asioita.
Eipäs yleistetä! >:)

Nimim. 14v, kauppaa täällä käynyt vuodesta -04

Edit: Naurettavan oloista tuo shogunmaruin toiminta, ottakaahan ihmeessä vanhempiin yhteyttä te joilla ongelmia kaupankäynnissä hänen kanssaan on.
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Poissa SlidSlide

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rc Formula OffRoad Finland
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #64 : 23.08.07 - klo: 18.51 »
Jos jatkaisitte tulevaisuudessa yksityisviesteillä tai uudessa shogunmarui kauppakaverina -topicissa  :lol:.

Poissa Henkkaa

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #65 : 23.08.07 - klo: 19.40 »
Joopajoo..  Ei tarvitse lähettää vannetta. En ollut tietoinen mistään rungon sisällä ilevasta viasta.  Sovitaan nyt että asia jää tähän. Olin juuri äsken ajamassa ekaa kertaa mutta erurengas lensi ja siitä hukkui mutteri.. :cheesy:

Poissa -SS-

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.rc-foff.net
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #66 : 24.08.07 - klo: 10.54 »
Tähän väliin suuret KIITOKSET = Duster 1:lle!
Ostin häneltä Predatorin sähköineen ja vielä voimaservon, kaikki meni nappiin!
Toimitus oli nopeaa, yhteydenotto ja asiointi erittäin hyvin hoidettu!

Oli ilo tehdä kauppaa ja tavara on A-laatua!
KIITOS

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #67 : 24.08.07 - klo: 18.41 »
Eikun kovaa Foffia sitten  :azn:
Axial SCX 10 TR

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #68 : 25.08.07 - klo: 13.42 »
Lähetän postissa uuden vanteen koska unohdin mainita asiasta..Olisit laittanut yv:tä tai soittanut...

Ethän sinä vastaa ees puhelimeen niin mitä kehoittelet soitteleen? On muuten viety poliisin tutkintaan tämä sinunkin kauppa kuten M.V:n kanssa, olette samaa sarjaa, kenties sukua tai sama henkilö ?

Sun piti toimittaa mulle postissa tällainen ja muutakin:


Kaikki tulisi mukana ja ihan hirveänä plussaa! Autoon tulee siis hehku ja jonkin verran 20% löpöäkin... Eli mukaan tulee siis kaikki tämä ja paljon muuta:


-Ajettu puoli gallonaa kiinni olevalla koneella!

-Vaihdettu parempi hpi:n kaksikerroksinen ilmansuodatin jolla ei ajettu kertaakaan!

-Nissan rx180 tuning stage D koppa sekä subarun hiukka kärsineempi rallikori

-Kuluvia osia vaihdettu uusiin!

-Mukaan varaosia esim: uusi vetostartti jnejne...

-Mukaan yksi täysi tankillinen 20% sidewinder nitrobensaa

-Uusi hehkutin ja siihen laturi

-Auto on vasta putsattu ja periaatteessa kuin uusi...Haisee tuoreelle ihan kuin rtr paketista otettu!

-2,5dl kokoinen uusi tankkauspullo

-Perfexin ohjain tulee mukaan

-Auto siis rtr ja vähän päälle

-Mukaan myös uusi pullo ilmansuodatinöljyä




Välirahaakaan et ole maksanu vaikka itse olen toimittanut kaikki sokettuna ajankohtana...
« Viimeksi muokattu: 25.08.07 - klo: 13.45 kirjoittanut No Pain »
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #69 : 25.08.07 - klo: 20.19 »
Jos näin on niin eiköhän tuon mc shogunin nimen voi lisätä listaan ongelmat...
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Vermilion

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #70 : 25.08.07 - klo: 22.33 »
Laitetaan kaiken tämän negatiivisuuden sekaan vähän plussaakin;

+ Hotti toimitti tavaran nopeasti ja ilman ongelmia.
+ .21 Aivan yhtä loistava!
+ JK-Power menee samaan sarjaan,soitti vielä että tavara on lähetetty.

He ovat ainoita joilta olen tavaraa ostanut ja ilman mitään ongelmia on kaikki sujunut,kiitos teille!

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #71 : 26.08.07 - klo: 08.40 »
 :wink:

En kyllä muista mitä sulle laitoin  :mrgreen:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa the_man

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #72 : 26.08.07 - klo: 11.38 »
Lisätäänpäs muutama POSITIIVINEN kaupankävijä, seuraavien nimimerkkien kanssa on ollut mukava tehdä kauppaa tässä viime aikoina:

Gorexx
Maakari
Solar4
Kokko11
jarppi

muitakin löytyy tässä vuosien saatossa, mutta nämä viimeisimpinä...

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #73 : 29.08.07 - klo: 02.29 »
Bla Bla Bla

Lähetys viipyy edelleen ! ! !

Muistutan vielä mitä pitäis tulla:


Kaikki tulisi mukana ja ihan hirveänä plussaa! Autoon tulee siis hehku ja jonkin verran 20% löpöäkin... Eli mukaan tulee siis kaikki tämä ja paljon muuta:


-Ajettu puoli gallonaa kiinni olevalla koneella!

-Vaihdettu parempi hpi:n kaksikerroksinen ilmansuodatin jolla ei ajettu kertaakaan!

-Nissan rx180 tuning stage D koppa sekä subarun hiukka kärsineempi rallikori

-Kuluvia osia vaihdettu uusiin!

-Mukaan varaosia esim: uusi vetostartti jnejne...

-Mukaan yksi täysi tankillinen 20% sidewinder nitrobensaa

-Uusi hehkutin ja siihen laturi

-Auto on vasta putsattu ja periaatteessa kuin uusi...Haisee tuoreelle ihan kuin rtr paketista otettu!

-2,5dl kokoinen uusi tankkauspullo

-Perfexin ohjain tulee mukaan

-Auto siis rtr ja vähän päälle

-Mukaan myös uusi pullo ilmansuodatinöljyä
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #74 : 29.08.07 - klo: 14.16 »
Jos se vielä viipyy nii nimi "Ongelmalliset kauppakumppanit" listaan!
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #75 : 30.08.07 - klo: 21.37 »
FrzT:n kanssa kaupat menivät loistavasti.

Varauksella voisi taas suhtautua semmoiseen käyttäjään kuin Hypermonster, kyseli nanosta ja alko tuleen yv:tä capslock päällä kun en saanut kuvia laitettua hänelle 12h sisällä. Sitten kun ilmoitin, että pitää miettiä miten asian kanssa etenen kun muutama kysellyt autosta, tuli tämmöinen viesti: "ihme tyyppi!pidä sitten aasian romusi.taidan panostaa laatuun kun kerran ei edes ohjain tule mukaan". Kauppoja en hänen kanssaa yllättäen tehnyt.
| Academy | Axial |

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #76 : 30.08.07 - klo: 22.07 »
Jankka osti hienosti!
allekiroitus

Poissa savage23

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #77 : 31.08.07 - klo: 14.59 »
 [/quote] author=Futaba link=topic=22726.msg219032#msg219032 date=1188499062]
FrzT:n kanssa kaupat menivät loistavasti.

Varauksella voisi taas suhtautua semmoiseen käyttäjään kuin Hypermonster, kyseli nanosta ja alko tuleen yv:tä capslock päällä kun en saanut kuvia laitettua hänelle 12h sisällä. Sitten kun ilmoitin, että pitää miettiä miten asian kanssa etenen kun muutama kysellyt autosta, tuli tämmöinen viesti: "ihme tyyppi!pidä sitten aasian romusi.taidan panostaa laatuun kun kerran ei edes ohjain tule mukaan". Kauppoja en hänen kanssaa yllättäen tehnyt.
Lainaus
      
Juuri näin! Käyttäjä hypermonster ja RC-harrastuksen puolella nimimerkki oli kai joku mad.force tyyppinen. Tuli yv:tä kyseiseltä käyttäjältä, "ihmetyyppi, ÄLÄ ENÄÄN IKINÄ MYY MINULLE MITÄÄN RIKKINÄISIÄ KAASUTTIMIA". Uhkasi vielä tulla polttamaan talomme, vaikken ollut tehnyt mitään myyntiilmoitusta enkä myynyt mitään kaasaria herralle.
« Viimeksi muokattu: 31.08.07 - klo: 15.02 kirjoittanut savage23 »
Rc18t FT
Futaba Savage x

Poissa savage23

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #78 : 31.08.07 - klo: 15.05 »
Noh mitenkäs tässä näin kävi? Yritin lainata Futaban viestiä mutta viesti lainaitui itseltä.
Rc18t FT
Futaba Savage x

Poissa ToniP

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #79 : 01.09.07 - klo: 00.55 »
Pakko heittää risuja itelle. Kertaallinen tilanne tämäkin  :undecided:

Ilmottelin kolmisen viikkoa sitten olevani kiinnostunut tarjolla olevasta Hong Norin iskarintuesta. Vastaus tuli pian että vielä olis saatavana.
Tiesin tilipäiväni olevan 30.8. joten kysyinkin sopiiko että otan sen jos se olisi vielä tuollon myymättä.
Sain kohteliaan vastauksen, että hän voi säilyttää palikkaa siihen asti ja perua myynti-ilmot. Lupasi lähettää osan, jos halusin, maksaisin sitten kun saan rahaa. Tähän en suostunut koska tiliin oli vielä sen verran. Joo, mun on joskus vaikee saada 15€ kasaan :shock:
Meni viikko ja muissa asioissa tuli sitten kysymykseen taas tuo osa. Nyt ajattelin että mikäs siinä, laittakoon tulemaan kun pari päivää siinä kumminkin menee.
Kirje oli seuraavana (viimeviikon) torstaina perillä ja eikun rahoja oottelemaan. 30. päivä koitti ja koska oli ollut kesäloma, tili oli viikon kesäloman takia tavallista pienempi. Olen siis aikuisopiskelija ja saan eräänlaista opintorahaa. Maksoin siis välttämättömät puhelimen ja sähkölaskun sekä ostin tipan löpöö autoon. Eipä siitä jäänytkään sit mitään, mutta en ollut minällään koska asumistuki (54€) tulee heti seuraavana päivänä eli tänään.
Eipä sitä kuulunutkaan tänään ja koko loppupäivämenikin sitten puhelimessa KELAan. Olivat kuulemma aiemmin maksaneet mulle liian vähän(!) asumistukee ja päättivät nostaa sitä. Olivat vaan laittaneet uuden maksupäivän sille, 1.9.
Voihan naaraspuolinen paritteluelin, että pikkusen ressaa noi valtion laitokset! Tämänkin tapauksen olis voinu välttää simppelillä priorisoinnilla ja varautumisella.

Tapauksen opetukset on:
1. Maksa velkas heti kun vaan voit.
2. Älä ota sen jälkeen mitään velaksi.
3. Älä jätä asioitasi minkään tai kenenkään toisen varaan.

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #80 : 01.09.07 - klo: 01.17 »
Eli jos olet pers aukinen niin älä vaivaudu kyselemään/ostelemaan mitään  :wink:

Tollasesta touhusta ei tule kuin harmia myyjälle.

Itsellä on vaan niin monta kertaa sattunut rahaton ostaja olemaan. On se ihme homma kun ekana ostellaan ja kaupat sovitaan niin sit kun pitäis maksaa niin alkaa selitykset ja valitukset.
Mua ainakin vi...... tollanen touhu :angry:

Ja tämä ei ollu sit sulle ToniP vaan yleisesti.
Axial SCX 10 TR

Poissa cardic

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #81 : 01.09.07 - klo: 11.33 »
Jos ei oo tosissaan ostamassa niin mix ees kyselee!! Esim mun nano oli myynnis melkein ilmaiseksi (85€ sisältäen osia ym).. Kyselyjä tuli yllättävän paljon yv:llä, ja kaikki oli laatua, saat 60€ posteineen tai kysellään ja kysellään ja sit loppuun sanotaan että on vähän turhan kallis minun budjetille! Mut joo ... Pistää vaan vihaksi. Tingata saa ja pitääkin, mut joku roti.  :wink: Ja jos ei oo massia niin älä ees kysele. Tästä asiasta on niin monta mielipidettä kun myyjiä/ostajia mut oli pakko avautua. Mun osalta asia loppuun käsitelty. Ja ai niin ruusuja sinne suintulan suuntaan kuka osti nanon, nimimerkkiä en tiedä ku kaupat tehtiin luurissa ja koleralle hienosta kaupasta isot plussat. Ja loppuun hotille: Kiitokset honkkarista.

Pakko vielä lisätä että mix laittaa autoja,AKKUJA! ym. myyntiin jos ei meinaa myydä niitä.? Ihmettelen kovasti. :shocked:
« Viimeksi muokattu: 01.09.07 - klo: 11.44 kirjoittanut cardic »

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #82 : 01.09.07 - klo: 13.48 »
Voi hyvää päivää... Ei siitä tarvitse hiiltyä jos joku tarjoo sun autosta 25e vähemmän kuin pyynti on, etenkin kun uusi auto maksoi alle 70e. Turhaan itket jos laitoit blingiä tms, se on arvotonta autoa myydessä. Ja tuohon toiseen asiaan, eihän tämä foorumi pakota tavaraa myymään jos tuleekin tarvetta sille?

Poissa cardic

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #83 : 01.09.07 - klo: 14.24 »
No kyllä ne blingit tuntuu aika hyvin auton hintaa nostavan. Ja se 60€ oli päästä heitetty! Ja kyllä mun tietämyksen mukaan varaosat mukana nostaa auton hintaa, vai? Ja siitä myymisestä: jos tuleekin tarve vielä osille ym. niin eikö ainakin ilmoitus olisi kiva!? Ettei tarvi miettiä mis tavarat on. Ja huom. Se oli minun mielipide, kuten jo laitoin että mielipiteitä on monia.

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #84 : 01.09.07 - klo: 14.46 »
pieni määrä varaosia nostaa auton hintaa, mutta hyvin vähän. Saman verran ellei enemmänkin laskee auton hinta kun kannat sen ulos kaupasta. Tällöin se on käytetty. Sitten kun autolla lähdetään ajamaan, laskee arvo entisestään. En tunne tapausta (varaosien määrää) mutta itse tuskin maksaisin enempää kuin uuden auton hinnan.

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #85 : 01.09.07 - klo: 15.48 »
Kyllä se on ikävä tosiasia että rehellisesti ei käytetystä saa omiaan takas mitenkään.
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #86 : 01.09.07 - klo: 16.43 »
Jos se vielä viipyy nii nimi "Ongelmalliset kauppakumppanit" listaan!

Niimpä! ei vaan ite pysty lisäämään sitä.
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #87 : 03.09.07 - klo: 19.20 »
FrzT:n kanssa kaupat menivät loistavasti.

Varauksella voisi taas suhtautua semmoiseen käyttäjään kuin Hypermonster, kyseli nanosta ja alko tuleen yv:tä capslock päällä kun en saanut kuvia laitettua hänelle 12h sisällä. Sitten kun ilmoitin, että pitää miettiä miten asian kanssa etenen kun muutama kysellyt autosta, tuli tämmöinen viesti: "ihme tyyppi!pidä sitten aasian romusi.taidan panostaa laatuun kun kerran ei edes ohjain tule mukaan". Kauppoja en hänen kanssaa yllättäen tehnyt.
Mullekin tuli typerää viestiä, että tulee banjot ja että, tällä hypermonsterilla on moden tunnukset vielä tallella.
Huehue

Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #88 : 03.09.07 - klo: 19.30 »
Onkos se joskus ollu modekin?
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #89 : 03.09.07 - klo: 19.50 »
MUAHAHAHHAHAH!!
Tiim Lahti | S-grafix