Kirjoittaja Aihe: Risut & ruusut  (Luettu 1324966 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #930 : 07.04.09 - klo: 20.44 »
Plussat Tinox:ille!
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa SH.

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #931 : 08.04.09 - klo: 13.31 »
Nutech TB2/35cc Tuned+Fluid Putki.Carson 1/4 gokart.

Poissa keke

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
    • kuvablogi
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #932 : 08.04.09 - klo: 14.37 »
Pistetään iso + Dickie:lle. Eli se auto tuli lahteen. Kiitoksia hyvin sujuneista kaupoista.
Hpi rs4 evo3 - Kyosho inferno gt - Hong Nor X2 CRT Pro - Losi xxx-s - Robitronic Etc

Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #933 : 08.04.09 - klo: 19.09 »

Ruusut:

spin+
bmwe21+
heiksa+
örtsi+
bysse+
TheArska+
Nikke92+
ToniP+
Juzzu+
Tuunari+
No pain+
Boltsi+
alarauta++++
Tinox+
Helberthos++


Risut:

Jellona77:alta ei ole tullut rahoja, mutta onneksi ei ollut isosta summasta kyse.




Kaikkea ei voi muistaa, lisään heti kun mieleen tulee/uusi tulee.



-jarkko






« Viimeksi muokattu: 20.04.09 - klo: 18.26 kirjoittanut hpi-cen »

Poissa pOINTER

  • SaloUA
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #934 : 09.04.09 - klo: 22.05 »
Onnistuneet kaupankäynnit Vesa:n, temmi:n ja hmort:n kanssa
Plussaa:
++hmort
++Habaku
+jiippi
+made
+Ubermummo
+rb
+neumann
+ripa_k
+Zakko
+camshaft6
+MikaelY
+Gorexx
+Petri T
+tapsa92
+the_man
+Casull
+Tsekkinen
+karvanaama
+Cee-man
+Koppa
+clarkkent
+Ile__
+Jani S
+tommilk
+jenkkipena
+BasBar
+hapelton1
+Makke73
+temmi
+Vesa
Kun ei pyydä mitään, ei välttämättä saakaan haluamaansa, mutta kun pyytää paljon, saattaa saada paljon - tai sitten ei.

Poissa alarauta

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #935 : 10.04.09 - klo: 07.12 »
miinukset nimimerkille miika92
rahat kelpasivat kyllä, mutta vaikeuksia toimittaa tavara sovitusti.
tavara osittain väärää ja osa tavarasta jäi tulematta.

muokkaan viestiä jos hän saa asian hoidettua kuten sovittu.
pariviikkoa tosin mennyt, joten en pidätä hengitystä...
Se jolla on kuollessaan eniten leluja voittaa

Poissa Casull

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #936 : 10.04.09 - klo: 11.31 »
Päivitetäänpä listaa taas, jo hiukan liiankin pitkän ajan jälkeen.

Ainakin näiden henkilöiden kanssa on asiat sujunu loistavasti:

_^andy^_
pOINTER
Olbe
Timitri87     <-vaihtokauppa onnistui hyvin
vos
örtsi
Koppa       <- Ansaitsis jo kanta-asiakaskortin
Toni N
Tinox       <-vakiomyyjä
TeroK
nieemikko
Ile__       <- Ilellekkin plussakortti
Cardic
Habaku
Pööki       <- yksinkertaisesti reilu mies!
RC-Garage   <-möi kohtuullisen moottorin, toimitti hyvän!
Nikke92
cbob
lehmustus
raaja
Whistler
matti.l
jabe
Miko
IIVONEN
Jagemon
PPK
JQ
tturku

(Lisätty listaan nimet Cardicista alkaen)

Listasta valitettavasti puuttuu muutamia nimiä, esim se joka myi minulle pikkuasson, se jolta ostin hyvän Hobao ST:n, tyyppi joka möi mulle drift-gyron ja muutama muu.
Pahoittelut asianosaisille kun en enää nikkejä muista.

Toistaiseksi on pääasiassa hyviä kokemuksia tältä foorumilta!  :azn:
(pari pikkumutkaa ollu, mutta ne on oiottu)

Huonojen kokemuksien välttämiseksi:
Suomi kuitenki on sen verran pieni maa että täältä pohjanmaalta kyllä lähdetään vähän
pienemmänkin epäselvyyden takia ihan paikanpäälle asioita selvittämään...   :police:
Hobao ST PRO,OS28xz,Torsen|8.5 PRO, OS Speed,BBF,Torsen|2xInferno DX, 21RZ-V01B|Futaba 3Pk 2.4Ghz/40FM/27AM

Poissa Dickie

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #937 : 11.04.09 - klo: 20.03 »
Iso miinus Dickie:lle: myi autonsa, vaikka piti olla varattuna minulle!!!


Saitkos auton myytyä? Eli et!

Poissa Jyrki-Boy

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #938 : 12.04.09 - klo: 16.01 »
Iso miinus Dickie:lle: myi autonsa, vaikka piti olla varattuna minulle!!!


Saitkos auton myytyä? Eli et!

Homman nimi on seuraava: Ehdotan Dickielle vaihtoa omaan autooni (dickien auto x2 crt) ja saan innokkaan myötämielisen vastauksen tekstiviestillä, jossa hän samalla pyytää laittamaan kuvia autosta.
Seuraavaksi laitan hänelle sähköpostilla kuvia autosta ja hän sanoo kallistuvansa mieluummin suoraan myyntiin... Ei siinä mitään, ehkei hän pitänyt näkemästään, ok minulle.

Sitten ehdotan, että hän varaisi autoaan n. viikon ajan, jotta saisin oman autoni alta pois ja voisin ostaa häneltä hänen autonsa. Laitan selvennykseksi viestin perään vielä, että jos en saa autoani myytyä sovittuun päivään mennessä, hän saa minun puolestani myydä autonsa kenelle huvittaa.

Saan viestin, josta käy ilmi, että järjestely sopii hänelle, laitan hyvillä mielin autoni myyntiin palstalle.

Sitten maanantaina häneltä tulee viesti: "Juu, sain viikonloppuna hyvän tarjouksen autostani ja myin sen pois"... :huh: Katselen viestiä epäuskoisena ja v*ttuuntuneena ja laitan vastaukseksi, että "onkohan herralla nyt mitään hajua, mitä varaaminen tarkoittaa" ja saan kiusaantuneen vastauksen jossa hän selittelee, että eihän meidän välinen kauppa ollut vielä mitenkään varma, eikä hänellä ollut tosissaan ostajia muutenkaan KOVIN MONTAA!!! :roll:

Ymmärrän kyllä varsin hyvin miltä tuntuu, kun pitäisi saada rahan tarpeessa kamat järkevään hintaan nopeasti myytyä... :wink: Mutta, että nyt mennään ihan viidakon lakien mukaan, eikä ole minkäänlaista käsitystä jonkinlaisesta herrasmiessopimuksesta :huh: :huh: :huh:

Olen itse nuori kaveri, eikä ole sitä iän tuomaa kokemusta, eikä aina tule itsekään kaikkea ihan loppuun asti mietittyä, mutta kyllä ainakin minun äitimuorini on opettanut, että jos ei mitään muuta osaan niin pitää ainakin osata PITÄÄ LUPAUKSENSA!!! :angry:

Loppu (melkein) hyvin, kaikki(melkein) hyvin. Worst case scenariota ei päässyt tapahtumaan, enkä jäänyt autotta, jonkin a*sholen typerän vastuuttomuuden takia...

PS: tähän vielä loppuun vastaus tuohon:Saitkos auton myytyä? Eli et!
[/quote]. Enhän minä nyt hyvää päivää niin tyhmä ole, että myisin autoani vielä sen jälkeen, kun sain viestisi!!! :lol: Ehei, vedin ilmoitukseni pois...

Viisaammat kertkoot meille, mikä on oikeasti oikein...
Nelkkukrossia

Poissa Dickie

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #939 : 12.04.09 - klo: 23.32 »
Iso miinus Dickie:lle: myi autonsa, vaikka piti olla varattuna minulle!!!


Saitkos auton myytyä? Eli et!

Homman nimi on seuraava: Ehdotan Dickielle vaihtoa omaan autooni (dickien auto x2 crt) ja saan innokkaan myötämielisen vastauksen tekstiviestillä, jossa hän samalla pyytää laittamaan kuvia autosta.
Seuraavaksi laitan hänelle sähköpostilla kuvia autosta ja hän sanoo kallistuvansa mieluummin suoraan myyntiin... Ei siinä mitään, ehkei hän pitänyt näkemästään, ok minulle.

Sitten ehdotan, että hän varaisi autoaan n. viikon ajan, jotta saisin oman autoni alta pois ja voisin ostaa häneltä hänen autonsa. Laitan selvennykseksi viestin perään vielä, että jos en saa autoani myytyä sovittuun päivään mennessä, hän saa minun puolestani myydä autonsa kenelle huvittaa.

Saan viestin, josta käy ilmi, että järjestely sopii hänelle, laitan hyvillä mielin autoni myyntiin palstalle.

Sitten maanantaina häneltä tulee viesti: "Juu, sain viikonloppuna hyvän tarjouksen autostani ja myin sen pois"... :huh: Katselen viestiä epäuskoisena ja v*ttuuntuneena ja laitan vastaukseksi, että "onkohan herralla nyt mitään hajua, mitä varaaminen tarkoittaa" ja saan kiusaantuneen vastauksen jossa hän selittelee, että eihän meidän välinen kauppa ollut vielä mitenkään varma, eikä hänellä ollut tosissaan ostajia muutenkaan KOVIN MONTAA!!! :roll:

Ymmärrän kyllä varsin hyvin miltä tuntuu, kun pitäisi saada rahan tarpeessa kamat järkevään hintaan nopeasti myytyä... :wink: Mutta, että nyt mennään ihan viidakon lakien mukaan, eikä ole minkäänlaista käsitystä jonkinlaisesta herrasmiessopimuksesta :huh: :huh: :huh:

Olen itse nuori kaveri, eikä ole sitä iän tuomaa kokemusta, eikä aina tule itsekään kaikkea ihan loppuun asti mietittyä, mutta kyllä ainakin minun äitimuorini on opettanut, että jos ei mitään muuta osaan niin pitää ainakin osata PITÄÄ LUPAUKSENSA!!! :angry:

Loppu (melkein) hyvin, kaikki(melkein) hyvin. Worst case scenariota ei päässyt tapahtumaan, enkä jäänyt autotta, jonkin a*sholen typerän vastuuttomuuden takia...

PS: tähän vielä loppuun vastaus tuohon:Saitkos auton myytyä? Eli et! Enhän minä nyt hyvää päivää niin tyhmä ole, että myisin autoani vielä sen jälkeen, kun sain viestisi!!! :lol: Ehei, vedin ilmoitukseni pois...

Viisaammat kertkoot meille, mikä on oikeasti oikein...

Teiniangstia... :grin:


Mietipä seuraava tilanne: Olisin varannut autoa sinulle perjantaihin asti. Olisi tullut se perjantai etkä olis saanut autoas myytyä. No multa olis menny toinen kauppa sivu suun sen vuoksi että sinä olisit mahdollisesti saanut oman autosi myytyä!?
Ehkä tein väärin, että menin varaamaan auton sulle olis ehkä pitänyt laittaa ehto: jos joku muu haluaa ostaa auton myyn sen heti. Ps. Toinen ostaja muuten vielä korotti hintaa että sai autonsa.

Sori! Se nyt vain oli liian epävarmaa. Liian monta jos-sanaa. Olisin varannut auton jos olisit ehdottanut, että maksat puolet nyt ja puolet myöhemmin silloin olisin voinut oikeasti varata autoa sinulle. On muuten tällaisessa kaupankäynnissä ihan yleistä.

"onkohan herralla nyt mitään hajua, mitä varaaminen tarkoittaa" <- laitoit muuten viestiin, että "kivat sulle"  :roll:


Poissa Kaheli

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #940 : 13.04.09 - klo: 00.03 »
Jos tuo nyt on yhdessä sovittu varatuksi niin luulis pitävän. Taisi vaan ahneus iskeä kun joku tarjosikin enemmän..
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Poissa Nicke

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #941 : 13.04.09 - klo: 00.12 »
ehkä pitänyt laittaa ehto: jos joku muu haluaa ostaa auton myyn sen heti.

:mrgreen::mrgreen:

Varaus sillä ehdolla että se ei ole varattu, fiksua :wink:

Poissa Hyper

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #942 : 13.04.09 - klo: 10.58 »
ehkä pitänyt laittaa ehto: jos joku muu haluaa ostaa auton myyn sen heti.

:mrgreen::mrgreen:

Varaus sillä ehdolla että se ei ole varattu, fiksua :wink:
"Auto varattu sillä ehdolla ettei tule muita tarjouksia"  :mrgreen:

Poissa Timotei

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #943 : 13.04.09 - klo: 11.54 »
Iso miinus Dickie:lle: myi autonsa, vaikka piti olla varattuna minulle!!!


Saitkos auton myytyä? Eli et!


Homman nimi on seuraava: Ehdotan Dickielle vaihtoa omaan autooni (dickien auto x2 crt) ja saan innokkaan myötämielisen vastauksen tekstiviestillä, jossa hän samalla pyytää laittamaan kuvia autosta.
Seuraavaksi laitan hänelle sähköpostilla kuvia autosta ja hän sanoo kallistuvansa mieluummin suoraan myyntiin... Ei siinä mitään, ehkei hän pitänyt näkemästään, ok minulle.

Sitten ehdotan, että hän varaisi autoaan n. viikon ajan, jotta saisin oman autoni alta pois ja voisin ostaa häneltä hänen autonsa. Laitan selvennykseksi viestin perään vielä, että jos en saa autoani myytyä sovittuun päivään mennessä, hän saa minun puolestani myydä autonsa kenelle huvittaa.

Saan viestin, josta käy ilmi, että järjestely sopii hänelle, laitan hyvillä mielin autoni myyntiin palstalle.

Sitten maanantaina häneltä tulee viesti: "Juu, sain viikonloppuna hyvän tarjouksen autostani ja myin sen pois"... :huh: Katselen viestiä epäuskoisena ja v*ttuuntuneena ja laitan vastaukseksi, että "onkohan herralla nyt mitään hajua, mitä varaaminen tarkoittaa" ja saan kiusaantuneen vastauksen jossa hän selittelee, että eihän meidän välinen kauppa ollut vielä mitenkään varma, eikä hänellä ollut tosissaan ostajia muutenkaan KOVIN MONTAA!!! :roll:

Ymmärrän kyllä varsin hyvin miltä tuntuu, kun pitäisi saada rahan tarpeessa kamat järkevään hintaan nopeasti myytyä... :wink: Mutta, että nyt mennään ihan viidakon lakien mukaan, eikä ole minkäänlaista käsitystä jonkinlaisesta herrasmiessopimuksesta :huh: :huh: :huh:

Olen itse nuori kaveri, eikä ole sitä iän tuomaa kokemusta, eikä aina tule itsekään kaikkea ihan loppuun asti mietittyä, mutta kyllä ainakin minun äitimuorini on opettanut, että jos ei mitään muuta osaan niin pitää ainakin osata PITÄÄ LUPAUKSENSA!!! :angry:

Loppu (melkein) hyvin, kaikki(melkein) hyvin. Worst case scenariota ei päässyt tapahtumaan, enkä jäänyt autotta, jonkin a*sholen typerän vastuuttomuuden takia...

PS: tähän vielä loppuun vastaus tuohon:Saitkos auton myytyä? Eli et!
. Enhän minä nyt hyvää päivää niin tyhmä ole, että myisin autoani vielä sen jälkeen, kun sain viestisi!!! :lol: Ehei, vedin ilmoitukseni pois...

Viisaammat kertkoot meille, mikä on oikeasti oikein...


Tiäkkö, joskus vain shit happens! Tällaista se elämä on  :grin:

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #944 : 13.04.09 - klo: 12.36 »
Tahtosimpa nähdä pitääkö toi asenne: "Tiäkkö, joskus vain shit happens! Tällaista se elämä on  grin " hymyn naamalla vaikka tilannetta laajennettas muuhunkin elämään.

Tyttöystävä/vaimo, tai luottokortti, t. vastahankittu auto/mopo
Ellei ko tyyliä opi välttämään ni elämä voi vähän potkia...

Oikea vaihtoehto olis ollut:
"En voi/halua luvata, myyn heti ku hyvä tarjous tulee. Raha puhuu ostaessa. Kysele kun on rahaa et onko vielä myytävää."
Tai sitten pitää mitä lupas, niinkuin tässä on tovin ihmetelty. Jotkut ei halua jäädä hetkeksikään ilman, se voi olla tärkeää.
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #945 : 13.04.09 - klo: 12.43 »


Tiäkkö, joskus vain shit happens! Tällaista se elämä on  :grin:

Tiäkkö, oikein tosi kovin toivon että sullakin jossain vaiheessa kakka iskee tuulettimeen...

Luoja varjele mua joskus tuolla lailla kusettavaa...
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Timotei

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #946 : 13.04.09 - klo: 12.58 »


Tiäkkö, joskus vain shit happens! Tällaista se elämä on  :grin:

Tiäkkö, oikein tosi kovin toivon että sullakin jossain vaiheessa kakka iskee tuulettimeen...

Luoja varjele mua joskus tuolla lailla kusettavaa...

Niin, tässähän onkin kyse suuremman luokan kusetuksesta, elämää suuremmasta! Tapauksesta en tarkemmin tiedä, mutta olen seuraillut tätä viestiketjua ja tullut tulokseen, että ostajan ja myyjän välillä on varmasti tapahtunut väärinkäsitystä siitä kuinka sitovaa varaaminen on.  :huh:

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #947 : 13.04.09 - klo: 15.24 »
Tässä kyseisessä tapauksessa ei ole mitään epäselvää. Ja turha mitään shit happens tekstejä laittaa perään. Jos myyjä on mennyt lupaamaan että varaa tuotetta niin huono kauppamies on kun jollekin muulle on mennyt myymään. Kyllä muakin sapettais. Jos kerta ei halua varata niin sitten sanoo sen suoraan että se joka tarjoaa autosta ensin rahat saa! Yksinkertaista. Kyllä sen verran pitää olla selkärankaa että pitää lupauksensa.
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #948 : 13.04.09 - klo: 17.54 »
Timoteille näemmä täysin vieras käsite, tuo selkäranka meinaan....

Ei nyt olekaan kyse kuin periaatteesta, jos kerran selväsanaisesti jollekin varaa tuotteen ja kuitenkin myy eteenpäin niin ei ole toimittu oikein.

Ja jos vielä auton saanut lällättelee päälle, vähemmästäkin ottaa pattiin....
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Jantsa

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #949 : 13.04.09 - klo: 18.14 »
Dukduk:lle ++

Kaupanteko kävi niin kuin pitikin.
Fg Baja.
Losi micro-baja/Xcelorin 10250kv Brushless.  Fgclub

Poissa pjp

  • EPUArc
    • Profiili
    • Petrin sivut
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #950 : 13.04.09 - klo: 18.26 »
On täs vähän sekin puoli, että jos ei tunneta toisia...
Meinaan vaan jotta löytyy täältäkin esimerkkejä, kun pidetään jotain varattuna niin sitten ei löydykään rahaa.
Xray T2R,Tamiya M03/M03R+Speed passion/TLT 1/36 baja,Futaba 3PM 2,4GHz/Axial SCX10/XR10--->MYYTÄVÄNÄ

Poissa Kaheli

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #951 : 13.04.09 - klo: 18.35 »
On täs vähän sekin puoli, että jos ei tunneta toisia...
Meinaan vaan jotta löytyy täältäkin esimerkkejä, kun pidetään jotain varattuna niin sitten ei löydykään rahaa.

Sitten varaus purkaantuu sov*tun ajan päästä jos rahaa ei ilmene. Luvattu on aina luvattu.
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Poissa Dukduk

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #952 : 13.04.09 - klo: 20.17 »
Isot kiitokset myyjille:
++ Tturku (harjaton motti, iskarit ja iso säkki nippeleitä)
++ Jantsa (LRP Shark MT FT).


//Dukduk
-Ei taidolla vaan Tuurilla jo vuodesta -75-
| HPI Savage Flux HP |

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #953 : 14.04.09 - klo: 21.55 »
Paljon kiitoksia matti.l:lle slash:stä ja Koheltajalle Ministä. Hyvät ja helpot kaupat molempien kanssa.

Poissa Helberthos

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #954 : 15.04.09 - klo: 17.31 »


Helberthos on lisätty!

-jarkko



[/quote]

Plussaa takaisin päin myös hpi-cenille vaihtokaupoista! Tavara oli niinkuin sovittiin ja tuli kun sovittiin!

-Juha-
Tamiya Mini Cooper, TT01
-Miksi miehet kuolevat ennen vaimojaan? -Koska he haluavat niin.

Poissa atarauskis

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #955 : 16.04.09 - klo: 21.56 »
kentech:ille ISO kiitos mahtavasta koneesta!
BC5 2wd cup mestari 2015 / Rc Jokkis Suomenmestari 2016 / 2022

Poissa Qazu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #956 : 17.04.09 - klo: 23.37 »
+++ Duster1
+++ Janezki
+++ Sprite
+ Matti.l
+ ma-de
+ Vesa-Ratti
+ Shogunmarui
+ 4wdkanootti
+ ratakarju
+ Habaku
+ wictro

Pari alimmaista lisätty.
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

Poissa julkku

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #957 : 18.04.09 - klo: 11.03 »
Lipper:ille kiitokset hyvistä kaupoista  :azn:
|-Traxxas Slash 4x4-|-Spektrum Dx3r-|-Sanwa-|

Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #958 : 19.04.09 - klo: 20.14 »

Kai ny ku kaikilla muillakin on lista niin mäkin teen:

Risut:
Ekiz

Syy: Eli valitettavasti tuli tänne risutkin osastolle nyt sanomista. Ei hakenut pakettia postista vaan minä joudun maksamaan että saan laiteet takaisin. Sää nähdä maksaako postimaksut mukisematta.
EDIT: Asia näyttää selviytyvän. Pahoitteli mokaansa ja lupasi maksaa vähän väliä hukanneesta ajasta ja vaivasta.
EDIT2: Kaupathan kaatuivat kuin risukasa, en kyllä rahaa menettänyt, mutta silti harmittaa kun jää kamaa nurkkiin pölyttymään.


Ruusut:
Divi
*Artsi*
ma-de
jpn
jomt811
ankku3
Nunnukka

Heheh  :cool:
Elikkäs kaikkien kanssa on ollut kiva tehdä kauppa :)
EDIT: Poistin quetet.

jpn lisätty. Hyvä ostaja.
jomt811 lisätty. Hyvä ostaja. Pyydän anteeksi kun tämän paketin vienti kesti hiukan. Toivottavasti laturi kuitenkin mielyttää
Myös hyvä ostaja.
Nunnukka hyvä ostaja.


Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Risut & ruusut
« Vastaus #959 : 19.04.09 - klo: 23.02 »
Oma päivitetty lista:

Plussat:
R/C
FrzT
cardic
jerzicar1
TTKoo
heiksa
Koheltaja
*Ari*
Jameson
Karvanaama
redman
WRC206
Paarma78
mikrometri
camshaft6
Lasolin
Kupe
MirkaN
Tinox
Dukduk
Casull
RCI
kisaaja
pertsax

Miinukset:
-


lisätty plussiin
pertsax
« Viimeksi muokattu: 16.05.09 - klo: 17.16 kirjoittanut tturku »
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009