Kirjoittaja Aihe: Kunnon polttis krossi  (Luettu 3463 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa MadCroc41

  • Tulokas
    • Profiili
Kunnon polttis krossi
« : 05.08.07 - klo: 21.36 »
Joo, elikkä jonkin ajan sisällä aattelin ostaa kunnon polttis krossin, heti ku saan rahat kasaan. Eli voitteko kertoo et mikä auto on hyvä ja onko kokemuksia ja onko helppo huoltaa jne.
HBX Bonzer

Poissa Henkkazki

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kunnon polttis krossi
« Vastaus #1 : 05.08.07 - klo: 23.35 »
Hobao hyper 8 on paras mahdollinen krossari  alottelijalle.http://hobao.fi/fi/main.php?mod=prod&prod_id=428 

http://www.racingfactory.fi/shop/cat/product_details.php?p=1084
<--- tuolta jos tilaat niin kannattaa kiirehtiä koska tarjous on voimassa niin kauan kuin tavaraa riittää ja jäljellä on 1 auto. Ittellä on hobao hyper st ja olen ollut vain tyytyväinen joten luulen/tiedän että hyper 8 on erittäin hyvä auto niin kestävyydeltäänkin kuin ajettavuudeltaan myös. Auton huollettavuudesta en oikeen tiedä viellä koska ei ole tarvinnut huoltaa viellä paitsi normi pesu mutta mitään isompaa ei ole tarvinnut tehdä.
HoBao Hyper ST

Poissa MadCroc41

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kunnon polttis krossi
« Vastaus #2 : 06.08.07 - klo: 18.50 »
Entä onko kellään kokemuksia Cen-racing matrixista jonka oon aatellu hommata?
HBX Bonzer

Mika R

  • Vieras
Vs: Kunnon polttis krossi
« Vastaus #3 : 06.08.07 - klo: 19.21 »
Onhan niitä kokemuksia http://rc10.fi/index.php?topic=17520.300
Viimeksi tänään (kun kävin radalla). Hyvin kulki.
« Viimeksi muokattu: 06.08.07 - klo: 19.24 kirjoittanut Mika R »

Poissa MadCroc41

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kunnon polttis krossi
« Vastaus #4 : 06.08.07 - klo: 22.04 »
entä onko helppo huoltaa? :laugh: ja onko parempi ku toi edellä mainittu? :wink:
« Viimeksi muokattu: 06.08.07 - klo: 22.08 kirjoittanut MadCroc41 »
HBX Bonzer

Poissa Jasse

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.jasse.fi
Vs: Kunnon polttis krossi
« Vastaus #5 : 06.08.07 - klo: 22.52 »
Tämä http://rc10.fi/index.php?topic=7555.msg210686#msg210686 kyseinen yksilö tulee myyntiin viimeisen SM kisan jälkeen, hyvä auto aloittaa harrastus (halvalla). Alkaa nimittäin Reiskan paikkoja kolottaa jo ja uuden hankinta on edessä.

Mielestäni muutes on juuri yhtä monta mielipidettä siitä mikä on paras raasi, kuin on autoa ja omistajaakin. Toinen tykkää tyttärestä, toinen äidistä ja ruåtsalainen...
Hobbylinna-Hot Bodies D8-Hpi Cyber10B-RC Sabe-O´Donnell-Volvo V40-Fiat Ducato 2,5D
Pink Bunny RacingEi taidolla, vaan tunteella. www.jasse.fi

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kunnon polttis krossi
« Vastaus #6 : 07.08.07 - klo: 00.28 »
entä onko helppo huoltaa? :laugh: ja onko parempi ku toi edellä mainittu? :wink:

Tää on hyvä :mrgreen:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Vs: Kunnon polttis krossi
« Vastaus #7 : 07.08.07 - klo: 10.16 »
Ei niin huono kysymys ole; vaikka periaatteessa krossarit on hyvin samanlaisia niin pieniä eroja on, jotka vaikuttaa yllättävän paljon tuohon mekkauspuoleen pitkässä juoksussa. Jos pääset Lavankoon joku päivä kun itsekin olen niin esitellä sulle tuota autoa. Tänään illalla olen menossa näillä näkymin...

Poissa #JANNE#

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kunnon polttis krossi
« Vastaus #8 : 07.08.07 - klo: 10.22 »
Hyvä ja helppo huoltoinen krossari on ihan ehdottomasti Hong Norin x1cr.
Erittäin helppo auto ensimmäiseks autoks ja todella hyvä jo kokeneille konkareille...
Hong Nor X1CR AXE

Poissa Migueel

  • Jäsen
    • Profiili
    • MSN Messenger
Vs: Kunnon polttis krossi
« Vastaus #9 : 07.08.07 - klo: 10.29 »
 :lol: Losi on paras! Team Losi 8ight RTR on todella hyvä tapa alottaa krossi...Itellä on se ja oon sairaan tyytyväine!!! Ei mee ikinä mikään rikki! Miinus vaan et kannattaa ostaa alussa 2 kappaletta Futaba S9451 ja laittaa ne kaasuu ja jarruu ku ne omat hajoo galloonan sisällä ja helposti! Muuten auto on paras!! Kulkee! Ja menee!!
Team Losi 8ight/STS/Spektrum/Proline
Miika "Junior" Hietanen

Mika R

  • Vieras
Vs: Kunnon polttis krossi
« Vastaus #10 : 07.08.07 - klo: 10.39 »
Ajat liian hiljaa jos mikään ei hajoo  :cool: haha
Ei kai näistä muistakaan mitään hajoo.. Mut joo jos mahiksia on niin kandee tutustuu näihin kaikkiin ja sit valita sen mikä miellyttää eniten (ja hinta). Lavangossa on hyvin edustettuna useimpia merkkejä, paitsi Loseja taitaa olla nolla aktiiviporukalla, Turusta ja Salosta sen sijaan löytyy niitä enemmän. Kyoshotkin taitaa olla meillä aika vähissä. Mut kisoissa kun on ollu nostajana finaaleissa viime aikoina niin tullut seurattua läheltä eri merkkejä; hienosti ne kulkee kaikki näiden kuskien käsissä  :grin:
« Viimeksi muokattu: 07.08.07 - klo: 10.50 kirjoittanut Mika R »

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kunnon polttis krossi
« Vastaus #11 : 07.08.07 - klo: 10.43 »
Jos pitää autoo hyllyssä, niin se ei hajoo..luultavasti. =)
Kaikki totta kai kannustaa omaa merkkiään, mutta mä sanoisin hobaon lisäksi varteen otettavaksi vaihtoehdoksi Honkkarin. Riippuu vähän asuinpaikasta (varaosasaanti). Rahapussi totta kai vaikuttaa myös asiaan.
-Ilmari
Huehue

Poissa Elvisrc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kunnon polttis krossi
« Vastaus #12 : 07.08.07 - klo: 12.39 »
No mulla on kyllä hobao hajonnut joka ajokerta siitä kun joka pitää sitä koko pyörä systeemiä rungossa.

Korjasinkin sen kertaalleen ja laitoin semmosen rautapalikan taa joka oli pultilla. Sekin meni poikki kun täräytin kiveen, tarttee sen koko osan tehä vissii alumiinista koulussa ja titaaniruuveilla kii  :p

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Kunnon polttis krossi
« Vastaus #13 : 07.08.07 - klo: 12.47 »
Tai sit tarttee olla täräyttelemättä kiveen  :lol:
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa Elvisrc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kunnon polttis krossi
« Vastaus #14 : 07.08.07 - klo: 12.56 »
Mun mielest se on just siistii ku se menee päin seiniä ja kivejä se auto  :grin: Hyppii ja pomppii niin hauskasti, aina vaan hauskanpito loppuu kun joku osa pettää  :shock:

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Kunnon polttis krossi
« Vastaus #15 : 07.08.07 - klo: 12.59 »
HAHAHA, no sitte myö kyllä harrastetaan täysin eri syistä tätä lajia  :lol:
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kunnon polttis krossi
« Vastaus #16 : 07.08.07 - klo: 15.26 »
No mulla on kyllä hobao hajonnut joka ajokerta siitä kun joka pitää sitä koko pyörä systeemiä rungossa.

Korjasinkin sen kertaalleen ja laitoin semmosen rautapalikan taa joka oli pultilla. Sekin meni poikki kun täräytin kiveen, tarttee sen koko osan tehä vissii alumiinista koulussa ja titaaniruuveilla kii  :p

Vaihda kyseinen osa hobaon cnc työstettyyn.
Ei hajoo.
Titaaniruuveja en suosittele kohteisiin joihin tulee kovia iskuja.
Niinkin ihmeelliseltä kun se kuulostaa niin titaani ei kestä.

Poissa Elvisrc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kunnon polttis krossi
« Vastaus #17 : 07.08.07 - klo: 15.46 »
No mulla on kyllä hobao hajonnut joka ajokerta siitä kun joka pitää sitä koko pyörä systeemiä rungossa.

Korjasinkin sen kertaalleen ja laitoin semmosen rautapalikan taa joka oli pultilla. Sekin meni poikki kun täräytin kiveen, tarttee sen koko osan tehä vissii alumiinista koulussa ja titaaniruuveilla kii  :p

Vaihda kyseinen osa hobaon cnc työstettyyn.
Ei hajoo.
Titaaniruuveja en suosittele kohteisiin joihin tulee kovia iskuja.
Niinkin ihmeelliseltä kun se kuulostaa niin titaani ei kestä.
No joo ei se titaanikaan kaikkea kestä, mut olisko sen osan nimi etutukivarren pidike? Olen metsästänyt kyseistä osaa enkä oikein mistään löydä vai olenko muuten vain sokea  :huh:   CNC ohjauspalat löytyy jo.
« Viimeksi muokattu: 07.08.07 - klo: 16.02 kirjoittanut Elvisrc »

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kunnon polttis krossi
« Vastaus #18 : 07.08.07 - klo: 15.51 »
Ohjauspala.
Huehue

Mika R

  • Vieras
Vs: Kunnon polttis krossi
« Vastaus #19 : 07.08.07 - klo: 23.23 »
Hah, itseäni hieman lainaten -- kaikkeni tänään antaneena tässä tulos.. Ajoiksmä nyt sit riittävän kovaa.. Ja silti nuoriso meni vielä kovempää loppuillasta.. Hauskaa sinänsä etten ajaessa huomannut mitään kummempia, vasta kotona.. On nää ihme vehkeitä..