Kirjoittaja Aihe: Miten rahoitat harrastuksesi?  (Luettu 11920 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Cruisaaja

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: Miten rahoitat harrastuksesi?
« Vastaus #60 : 11.08.08 - klo: 21.07 »
Viime lauantain skabojen jälkeen piti pyytää äipältä (sossusta) äipältä avustusta. Nyt jatkan taas pullojen keruuta ja ens kuu menee makaroonilinjalla  :mrgreen:
Sponsored by own wallet

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Vs: Miten rahoitat harrastuksesi?
« Vastaus #61 : 19.08.08 - klo: 07.29 »
Hauskalta kuulostaa, kun jotkut saavat kotitöistään rahaa, niin sitten ku ne muuttaa pois kotoaan ja joutuu tekemään ne kotityöt ihan itse, eikä saa rahaa siitä, niin ne on  varmasti hölmistyneitä silloin :D

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Miten rahoitat harrastuksesi?
« Vastaus #62 : 20.08.08 - klo: 00.34 »
Minusta se on hyvä, että oppivat rahan tulevan vain töitä tekemällä eikä laiskottelemalla.

Meillä pojat rahoittavat harrastuksensa tekemällä kotitöitä (nurmikon leikkuu, polttopuiden ajaminen, lumen auraus, yms.) Homman nimi on se, että vähintään puolet pitää laittaa omaa rahaa ja minä sitten sponssaan loput, milloin eivät äidiltään onnistu sponssia saamaan. Omat harrastusvälineet kustannan sillä korvauksella, jonka työnantaja maksaa menetetystä vapaa-ajasta. Eihän tähän kaikkia rahoja mene, joten sikäli ei varmaan edes täytä harrastuksen tunnusmerkistöä, mutta kun pitäisi joskus saada tuo 1:1 offroad-auto kasaan tuolta nurkista. Eli kaikki kyllä menee mikä tulee, kohteita on vaan niin monta.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Miten rahoitat harrastuksesi?
« Vastaus #63 : 20.08.08 - klo: 06.30 »
Kohteita pidän ainoastaan 1 kerrallaan, niin pystyn toteuttamaan sellaisen kokoonpanon mitä oikeasti haluankin. Kotitöitä teen faijalle ja kesätöitä jos ei muuten tule rahoitusta, homma toimii ja pelittää.
- Tapsa

Poissa JP1

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Miten rahoitat harrastuksesi?
« Vastaus #64 : 20.08.08 - klo: 16.16 »
mää rahotan mun harrastuksen puoliks mun iskän kaa. ostin auton iskän kaa ja sit ostan varaosat iskän kaa puoliks. meneehän siinäki tarpeeks rahaa näin nuorella. kaikki säästöt on melkein menny :undecided:
mini inferno st gp 09