Kirjoittaja Aihe: Thunder Tiger MTA-4  (Luettu 7112 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Vs: Thunder Tiger MTA-4
« Vastaus #30 : 10.11.07 - klo: 18.17 »
Onko kellään tällä hetkellä MTA 4:sta? Pitäisi nimittäin tietää tankin leveys. Jos joku viitsisi mitata olisin tyytyväinen.

Poissa INFERNO ST US

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Thunder Tiger MTA-4
« Vastaus #31 : 10.11.07 - klo: 20.06 »
Revo tai savage :cool:, ja suu suppuun :police:.
Lykkyä pyttyy!

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Thunder Tiger MTA-4
« Vastaus #32 : 10.11.07 - klo: 20.54 »
Mikähän poliisi täällä on iskenyt, tää ei tainnu olla se topicci mis hehkutettiin suosikki monsuu, taitaapa vielä toi mta4 tankki olla tulossa savageen :wink: ja sori tämä offi, en kyllä itse aiheeseen osaa auttaa.. :mrgreen:
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa INFERNO ST US

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Thunder Tiger MTA-4
« Vastaus #33 : 11.11.07 - klo: 17.29 »
Mä vastasin hpi-cenille :p.
Lykkyä pyttyy!

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Thunder Tiger MTA-4
« Vastaus #34 : 11.11.07 - klo: 19.44 »
Mä vastasin hpi-cenille :p.
Ahaa, varsinkin jos viestiketjun aikaisempiin kysymyksiin vastaa, niin lainaaminen rulaa :wink:
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Vs: Thunder Tiger MTA-4
« Vastaus #35 : 15.11.07 - klo: 22.09 »
Tankki tuli ja sopii savageen hyvin joten en tarvitsekkaan mittoja enää.

Poissa apt93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Thunder Tiger MTA-4
« Vastaus #36 : 25.12.07 - klo: 14.11 »
kuinka nopee toi on? :huh:

Poissa säästäjä

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Thunder Tiger MTA-4
« Vastaus #37 : 25.12.07 - klo: 16.21 »
Luultavasti päälle 60 menee.
[Hong Nor x1crt]

Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Thunder Tiger MTA-4
« Vastaus #38 : 25.12.07 - klo: 16.27 »
kuinka nopee toi on? :huh:
tarpeeksi lujaa sulle. :shocked: :shocked: :laugh:

Poissa apt93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Thunder Tiger MTA-4
« Vastaus #39 : 18.02.08 - klo: 15.00 »
Mulla on toi mta4 nossun 4,6cc evo koneella ja se sammuilee koko ajan ku keulii, jää kiinni, pakitta lujaa tai hyppii nii et kiemurtelee ilmassa. Osaisko joku kertoo missä vika ja miten korjattavissa? Eikö se mee niitä neulii vääntelemällä mut mitä ja mihin suuntaan? :huh: Tähän ois kyl varmaa löytyny ohjeet jostaki muualtaki mut en löytäny.

PS. oon alottelija :wink:

Poissa Iigor

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Thunder Tiger MTA-4
« Vastaus #40 : 18.02.08 - klo: 19.11 »
Mulla on MTA-4 V2, eikä siinä ole ainakaan ollut valittamista. Talvisaikaan saa tosin ajella aika rikkailla seoksilla, mutta sehän on ihan normaalia. Yhesti oon törmännyt täydestä vauhdista kiveen, jonka seurauksena tukivarsi poikki. Erehyin tilaamaan uuden paikallisen liikkeen kautta, ja aikaa meni reilut puolitoista kuukautta. rcMartista olisi saanut samalla hinnalla melko monta tukaria, ja paljon nopeammassa ajassa. Osat samoja kuin MTA-4:ssä.

Poissa apt93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Thunder Tiger MTA-4
« Vastaus #41 : 18.02.08 - klo: 19.58 »
Jep jep, mutta voisko joku kertoo nyt siit sammuilemisesta? Niin ja mulla on tosta takavetoakselin nupista menny sellanen pikku tappi poikki ,joka on 6-koloavaimel kii(jos joku nyt sattuu tietään mitä osaa tarkotan) ja pitäis tilata uus ja niitä myyään vaan sellasis paketeis mis on muitaki osii ja se maksaa 6e ja vaan yks sellanen nuppi paketis ja eikä huvittais tilata sellasii pakettei sataa vaan pitäis saaha vaan sellasii tappeja.en tiiä olisko sellasii mut jos joku viisas voi kertoo nii olisin onnellinen.
« Viimeksi muokattu: 18.02.08 - klo: 20.05 kirjoittanut apt93 »

Poissa JK Power

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Thunder Tiger MTA-4
« Vastaus #42 : 18.02.08 - klo: 22.02 »
Jep jep, mutta voisko joku kertoo nyt siit sammuilemisesta? Niin ja mulla on tosta takavetoakselin nupista menny sellanen pikku tappi poikki ,joka on 6-koloavaimel kii(jos joku nyt sattuu tietään mitä osaa tarkotan) ja pitäis tilata uus ja niitä myyään vaan sellasis paketeis mis on muitaki osii ja se maksaa 6e ja vaan yks sellanen nuppi paketis ja eikä huvittais tilata sellasii pakettei sataa vaan pitäis saaha vaan sellasii tappeja.en tiiä olisko sellasii mut jos joku viisas voi kertoo nii olisin onnellinen.

Kyllä niitä saa ihan erikseenkin.

http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXGHA4&P=X

Vähän kun viittii itse vaivautua...

Tuolla loputkin osat... http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0005p?&I=ASCC0388&P=X

Kannattaa tietysti kysyä RC Pisteestä ja Sabesta ensin, voi olla hyllyssä, ennenkuin rupeaa tilaamaan.

 :mrgreen:

ps: vaihda p/a letkut, tulpan ja ilmansuodattimet sekä tarkista p/a suodin ensin ja sen jälkeen kaasarin uusi säätö tehdaslukemiin, josta sitten aloitat säädön hakemisen uudestaan...
Epäilen vuotoa letkuissa, yksi mahis tietysti on että, tankin sisällähän on dual pick up eli se joka ottaa polttoainetta vaikka olisi ylösalaisin.
Siitä voi olla se letku irti jommastakummasta päästä irti siellä tankin sisällä.
Mulla kävi kerran niin.
Hankala laittaa takaisin jos ei ol sopivia työkkaluja, mutta ei mahdoton.
« Viimeksi muokattu: 18.02.08 - klo: 22.13 kirjoittanut JK Power »
What the Hell! Who put that rock there!

Poissa apt93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Thunder Tiger MTA-4
« Vastaus #43 : 21.02.08 - klo: 14.20 »
Taisin kertoo vähän puutteellisesti ,mut toi on väärä osa. siinä osassa ei oo 6-koloavaimelle pakkaa vaan se osa on sellasella kiinni. kuu siinä akselissa on kummassaki päässä pallo na niitten lapä menee tapit nii se liikkuva tappi.(toivottavasti nyt joku ymmärtää) ja oon kattonu räjäytyskuvista eikä sellasta osaa siinä näkyny yksittäisenä vaan niitten muitten hilppeitten kaa.

Poissa JK Power

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Thunder Tiger MTA-4
« Vastaus #44 : 21.02.08 - klo: 16.15 »
Niin joo...

Tarkoitit ristinivelen tappia... tuossa korjaussarja: http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXFUG4&P=X

mutta sitä et vissiin halunnut ostaa.

Kokeile sopivan paksua teräslankaa josta leikkaat sopivan pitkän palan.

Sellaisilla minäkin ajoin pitkäänkin ennenkuin sain rebuild kitin...

Jälkeenpäin pidin aina pakissa mukana sopivaa teräslankaa.

 :mrgreen:
What the Hell! Who put that rock there!

Poissa apt93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Thunder Tiger MTA-4
« Vastaus #45 : 24.02.08 - klo: 19.44 »
Juuri näin!  Kiittos paljon.

Poissa apt93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Thunder Tiger MTA-4
« Vastaus #46 : 02.03.08 - klo: 20.54 »
 :grin:
« Viimeksi muokattu: 08.03.08 - klo: 16.19 kirjoittanut apt93 »