Kirjoittaja Aihe: Rc työkoneet ja rekat (JOS OLET UUSI RAKENTELIJA, LUE ENSIN KOKO KETJU LÄPI!!)  (Luettu 1824915 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa apidapi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Rc työkoneet ja rekat (JOS OLET UUSI, ALOITA SIVULTA NRO:1!!
« Vastaus #2220 : 09.04.10 - klo: 22.50 »
Kuorma-automiehille vinkkinä, että kannattaa kokeilla alennusvaihteiston tekemistä itse. Ite tein mod 1 pinjoneista, laakerit ja 5 mm akseli. Toimii moitteettomasti ja maksoi 20 euroa eikä hajoa missään tilanteessa.

Tekeminne onnistuu porakoneella 10 poralla.  :afro:

Poissa Nokka-akseli

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • videoita laitteista
Vs: Rc työkoneet ja rekat (JOS OLET UUSI, ALOITA SIVULTA NRO:1!!
« Vastaus #2221 : 10.04.10 - klo: 02.33 »
Tuli hieman leikittyä Scanian kanssa ja "lavalla" oli painoa 2-3 scanian verran.

Videon editoi jälleen rangerwalker, video on nykyään esillä omalla youtube sivustollani

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HfEJKBnLPeE[/youtube]

« Viimeksi muokattu: 10.04.10 - klo: 16.36 kirjoittanut Nokka-akseli »
TSP-10 Tamiya TRF 418, VTR Tamiya TRF 417, Formula Tamiya F104 verII.. 3X Tamiyan kuorma-auto, ei mul muuta olekkaan.... paitsi 4 venettä ja Tamiyan Hi-lift Voittaminen on varmaan kivaa...

Poissa Saku07

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Rc työkoneet ja rekat (JOS OLET UUSI, ALOITA SIVULTA NRO:1!!
« Vastaus #2222 : 10.04.10 - klo: 11.10 »
onko sun projekti edennyt mitenkään?? ainakaan kuvia ei ole hirveesti tullut kun olen käynyt vaklailemassa?

Projekti on ollut muutaman kuukauden jäissä inspiraation/rahan puutteessa.
Jotain pientä on tapahtunut, oottelen kuulalaakereita jotta saan pyörät kunnolla kiinni.
Tuo rungon jatko pitää vielä vaihtaa, en ole ollenakan tyytyväinen siihen.
Valot ei jostain syystä tahdo toimia uusilla gigasilla radioilla, vanhoilla megasilla kyllä toimii. Syytän tästä halpaa valomodulia.

Auto näyttää kutakuinkin tältä


Tein rungon sivuille pahvimallit "työkalulaatikoista" joissa kaikki sähköt on


joten hytin sisällä ei johtoja tai muuta sotkua näy. Hytin sisusta on pahvimalli, jonka päälle on liimattu tekonahkaa. "Ovipahvit" puuttuu vielä.
Tamiya Scania R560, MCD Baja 1000

Poissa Hemi1966

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Rc työkoneet ja rekat (JOS OLET UUSI, ALOITA SIVULTA NRO:1!!
« Vastaus #2223 : 10.04.10 - klo: 12.32 »
Virittelin lavetin tukijalkoja käyttävän servon paikalleen, ja noi Hyperionin servot saa tosiaan ohjelmoitua liikkumaan hitaasti :grin:.
Tässä video ramppien ja tukijalkojen alaslaskusta:http://picasaweb.google.fi/Hemmo66/L574Video#5458437415661641330

Tein lavettiin myös alleajosuojat ja varapyörä telineet.

Poissa JVL

  • Veteraani
    • Profiili
    • kuvia omista vermeistä
Vs: Rc työkoneet ja rekat (JOS OLET UUSI, ALOITA SIVULTA NRO:1!!
« Vastaus #2224 : 10.04.10 - klo: 13.29 »
tere

mitä olen käsittänyt ja itse kokeillut, giga radiot ja valo-ohjaus sarjat on niin kutsutusti herran haltuun tyyppinen juttu, saattaa toimia tai olla toimimatta.

tätä topikkia seuranneena ei voi kuin ihailla taidokkaita tuotoksia. KUMARRUS ja HATUN NOSTO

tulevaisuudessa olis tarkoitus aloittaa aura auton rakennus projetki, ja vetotapana olis ykkös vaihteella "neliveto" etu ja takapyörä veto (telit ylhäällä), kakkos ja kolmos vaihteilla takaveto, mutta se siitä kun ei riitä vielä aika, raha, ja ennenkaikkea taito
« Viimeksi muokattu: 10.04.10 - klo: 13.56 kirjoittanut JVL »
*tamiya-CC01-FF01-M04L.*SCX10 *robbet san remo-katja-lazer. *MRP-odyssey *nelivetokivaa kesät talvet 1:10-1:1

Poissa juupeli72

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rc työkoneet ja rekat (JOS OLET UUSI, ALOITA SIVULTA NRO:1!!
« Vastaus #2225 : 10.04.10 - klo: 13.50 »
 Hemi: Tuleeko lavetin pintaan ALU-levyä, puuta vai skaalan mukainen verkko? Järjettömän komea tuo on.

Poissa Hemi1966

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Rc työkoneet ja rekat (JOS OLET UUSI, ALOITA SIVULTA NRO:1!!
« Vastaus #2226 : 10.04.10 - klo: 14.31 »
Hemi: Tuleeko lavetin pintaan ALU-levyä, puuta vai skaalan mukainen verkko? Järjettömän komea tuo on.

Siihen on tarkoitus tulla aluturkkilevyä, sileetä alumiinia ja "telaketjulinjoille" puuta :grin:.
 

Poissa apidapi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Rc työkoneet ja rekat (JOS OLET UUSI, ALOITA SIVULTA NRO:1!!
« Vastaus #2227 : 10.04.10 - klo: 19.07 »
Tänään oli suuri päivä kun pääsi ajamaan vallulla ekan kerran. Hienosti meni. Moottori oli pienoinen pettymys, melko voimaton peli. Vaihtunee 12v akkukoneen moottoriin. Nopari on todella hienosti toimiva. Kiihdytys ja peruutus on todella hienosti työkoneeseen sopiva.

Jakolaatikkoon tilasin vielä uudet pyöräparit jotka sopii paremmin. Nykyisessä piiru liikaa vauhtia etupyörissä (mittavirhe jonka tein alunperi, ei huomaa kun työntelee ilman moottoria mutta moottorilla huomaa).

Seuraavaksi rakennellaan vastarin paikka ja akulle paikka katon sisään.

Lyyrisesti todettava, että Hemillä helmi lavetti  :grin:

Poissa deereman88

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Rc työkoneet ja rekat (JOS OLET UUSI, ALOITA SIVULTA NRO:1!!
« Vastaus #2228 : 10.04.10 - klo: 20.11 »
olisko iteoita mistä muusta kuin pellistä kannattais tehä uus hytti knight hauleriin ku itellä ei oo noita hitsi vehkeitä, vaneria oon ite vähä mietiskelly? pitäs vaan saada uus radio ja akku siihen, oisko kellää edullisesti myynnissä?

Poissa TLCfani

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rc työkoneet ja rekat (JOS OLET UUSI, ALOITA SIVULTA NRO:1!!
« Vastaus #2229 : 10.04.10 - klo: 20.36 »
olisko iteoita mistä muusta kuin pellistä kannattais tehä uus hytti knight hauleriin ku itellä ei oo noita hitsi vehkeitä, vaneria oon ite vähä mietiskelly? pitäs vaan saada uus radio ja akku siihen, oisko kellää edullisesti myynnissä?

Styreenistä.

Poissa deereman88

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Rc työkoneet ja rekat (JOS OLET UUSI, ALOITA SIVULTA NRO:1!!
« Vastaus #2230 : 10.04.10 - klo: 22.29 »
mistä tuollaista styreeniä voi ostaa ja onko sitä helppo muotoilla? onko kenelläkäään suunnitteilla tukki autoa? onko kukaan muu miettimässä sisun hytillä olevaa projektia?

Poissa Nokka-akseli

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • videoita laitteista
Vs: Rc työkoneet ja rekat (JOS OLET UUSI, ALOITA SIVULTA NRO:1!!
« Vastaus #2231 : 10.04.10 - klo: 22.46 »
Saku: Hyvältä näyttää sun scania, siitä tulee hyvä peli kun saat vaan motivaation takasin eiks sulla ollut jonkun näköinen suunnitelma jo koukkulaitteen tekemisestä??

Hemi: Aivan sairaan makee tuo sun lavetti!! mun "kärryn" raato pitäis tulla 2vkon päästä niin pääsee suunnittelemaan vaihtolavajuhdaksi sitä. Oletko millaista vetokitaa ajatellut vai teetkö senkin tietenkin itse ja servolla toimivaksi....mulle kans=))


JA JÄLLEEN OTAN SEN MESSU TOUHUN AIHEEKSI OLISIKO SINNE LÄHTIJÖITÄ TEKEMÄÄN SHOW:ta ja pitäis varmaan olla yhteydessä sinne messuhenkilökuntaankin et onnistuuko tämmöinen enää näin lyhyellä aikataululla?? jos tulee liian kiire voisihan sitä rauhassa suunnitella ensivuodeksi ja sinne pääsisin jo omalla rc kalustollakin...ehkä=D
TSP-10 Tamiya TRF 418, VTR Tamiya TRF 417, Formula Tamiya F104 verII.. 3X Tamiyan kuorma-auto, ei mul muuta olekkaan.... paitsi 4 venettä ja Tamiyan Hi-lift Voittaminen on varmaan kivaa...

Poissa Hyrsleri

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Rc työkoneet ja rekat (JOS OLET UUSI, ALOITA SIVULTA NRO:1!!
« Vastaus #2232 : 10.04.10 - klo: 22.58 »
mistä tuollaista styreeniä voi ostaa ja onko sitä helppo muotoilla? onko kenelläkäään suunnitteilla tukki autoa? onko kukaan muu miettimässä sisun hytillä olevaa projektia?

Itse olen tuoa styreeniä hakenut täältä

http://www.vanhakaarti.net/

Löytyy eri paksuisia paloja ja ilmeisesti saa myös eri sävyjä. Näin ainakin käsitin jutuista kun viimeksi olin sinne yhteyksissä.
Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop

Poissa Saku07

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Rc työkoneet ja rekat (JOS OLET UUSI, ALOITA SIVULTA NRO:1!!
« Vastaus #2233 : 11.04.10 - klo: 01.24 »
Saku: Hyvältä näyttää sun scania, siitä tulee hyvä peli kun saat vaan motivaation takasin eiks sulla ollut jonkun näköinen suunnitelma jo koukkulaitteen tekemisestä??

Kyllähän sitä kaikennäköistä suunnitelmaa pyörii päässä, eikä nuo sun videopätkät helpota nyt yhtään.
Tuohon vois lavaa alkaa hahmotelemaan seuraavaksi, vaikkei vielä varsinaista kippirunkoa/vaihtolavalaitteita ole. Suunnitelmat lähinnä omassa päässä. Tällä hetkellä ei vaan oo yhtään motivaatiota kuten ei ole rahaakaan.

Model expossa päästään korkeintaan nopeasti pyörähtämään tänävuonna.
Tamiya Scania R560, MCD Baja 1000

Poissa IMN

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Rc työkoneet ja rekat (JOS OLET UUSI, ALOITA SIVULTA NRO:1!!
« Vastaus #2234 : 11.04.10 - klo: 12.18 »
Messuista:

Kuten aiemmin jo arvelinkin, niin messut jäänevät omalta osalta 99% varmuudella väliin. Nokka-akselin tarjous oli kyllä hyvä. Meikäläisellä olisi kyllä ollut kiinnostusta, mutta nyt vaan ei ole aikaa. Tuo kuorma-auton lava täytyy kyllä pitää mielessä "ständinä".

Seuraavalle vuodelle voisi kyllä miettiä asiaa porukalla.



Jo sivulta 10 lähtien

Poissa Hemi1966

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Rc työkoneet ja rekat (JOS OLET UUSI, ALOITA SIVULTA NRO:1!!
« Vastaus #2235 : 11.04.10 - klo: 16.08 »

Hemi: Aivan sairaan makee tuo sun lavetti!! mun "kärryn" raato pitäis tulla 2vkon päästä niin pääsee suunnittelemaan vaihtolavajuhdaksi sitä. Oletko millaista vetokitaa ajatellut vai teetkö senkin tietenkin itse ja servolla toimivaksi....mulle kans=))

Sora Scaniassa, jolla on tarkoitus lavettia vetää, on ihan kaupasta ostettu vetokita ja sitä ei kyllä pysty muuttamaan servolla toimivaksi :cry:. En tosin ole ihan vakuuttunut sen kestävyydestä, mutta jos se hajoaa, niin täytyy sitten tehdä itse :wink:.

Tässä pari kuvaa lavetin kannesta, toi keskialue tulee tod.näk. myös puupinnalla.

Poissa TLCfani

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rc työkoneet ja rekat (JOS OLET UUSI, ALOITA SIVULTA NRO:1!!
« Vastaus #2236 : 11.04.10 - klo: 22.03 »
Nam!

Jos voittasin lotossa miljoonia nii ostasin hemiltä koko kaluston pois, kaikki on just mun maun mukasta.

Poissa Nokka-akseli

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • videoita laitteista
Vs: Rc työkoneet ja rekat (JOS OLET UUSI, ALOITA SIVULTA NRO:1!!
« Vastaus #2237 : 11.04.10 - klo: 22.04 »
Nonniin menipä taas vkloppu nopeesti ja juurikaan mitään hyödyllistä en aikaseksi saanut tai no helmat jotka jo aikasemmin jatkoin niin sain kitattua ja hiottua maalaria vaille valmis... noh ensviikolla pitäis ainakin yks paketti tulla niin pääsee taas näpräilemään=))

huonolaatuinen kuva "lyhyistä helmoista"


Hemi: Mistä olet löytänyt noin "pientä" aluturkkilevyä?? itse muutamissa rautakaupoissa käynyt ja löytyy vaan 1/1 turkkipeltiä....
« Viimeksi muokattu: 11.04.10 - klo: 22.25 kirjoittanut Nokka-akseli »
TSP-10 Tamiya TRF 418, VTR Tamiya TRF 417, Formula Tamiya F104 verII.. 3X Tamiyan kuorma-auto, ei mul muuta olekkaan.... paitsi 4 venettä ja Tamiyan Hi-lift Voittaminen on varmaan kivaa...

Poissa apidapi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Rc työkoneet ja rekat (JOS OLET UUSI, ALOITA SIVULTA NRO:1!!
« Vastaus #2238 : 11.04.10 - klo: 22.49 »
Kokeilin maalata Vallun vanteita ja aika epätoivoista hommaa. Kokeilin suosiolla lämmittää pintaa mutta ei tartu. Pitää koittaa vielä puhdistaa ja maalata uudelleen. Muuta en yritä koska tarkoitus tilata uudet renkaat ja vanteet. Samalla tilaan gumit kärryyn.

Sitten moottorikysymys. Oletteko käyttäneet allennusvaihdemoottorina aina RB-35 moottoreita. Itse nimittäin otin Conradilta Igarashi 50:1 ja tämä oli melkoinen pettymys vääntöjen osalta. Vaihtoehdoksi ajattelemani akkukoneen moottori on liian iso paketti ja näin ollen ei onnistu tähän. Täytynee viekä kokeilla tuota RB-35 50:1 moottoria jos se olisi parempi. Viimeinen vaihtoehto on sitten muuttaa koko rakennelma kolmelle moottorille. Eli tällöin korvaan taka-akselin kahdella vaihdemoottorilla ja laitan etuakselille oman moottorin. Mutta tätä en kovin helposti lähde tekemään.
« Viimeksi muokattu: 12.04.10 - klo: 23.14 kirjoittanut apidapi »

Poissa saulij

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Rc työkoneet ja rekat (JOS OLET UUSI, ALOITA SIVULTA NRO:1!!
« Vastaus #2239 : 12.04.10 - klo: 08.14 »

Sitten moottorikysymys. Oletteko käyttäneet allennusvaihdemoottorina aina RB-35 moottoreita. Itse nimittäin otin Conradilta Igarashi 1:50 ja tämä oli melkoinen pettymys vääntöjen osalta. Vaihtoehdoksi ajattelemani akkukoneen moottori on liian iso paketti ja näin ollen ei onnistu tähän. Täytynee viekä kokeilla tuota RB-35 1:50 moottoria jos se olisi parempi. Viimeinen vaihtoehto on sitten muuttaa koko rakennelma kolmelle moottorille. Eli tällöin korvaan taka-akselin kahdella vaihdemoottorilla ja laitan etuakselille oman moottorin. Mutta tätä en kovin helposti lähde tekemään.

Kannattaa tutkiskella moottoreiden teknisiä tietoja. Niissä ilmoitetaan tehot, momentit, kierrosluvut ym. Mukana on samat myös käyrinä. Välitys on hyvä valita siten, että täysillä ajo vastaa mittakaavanopeutta.

Itse näitä paljon tutkiskelin, kun etsin sopivaa ajomoottoria kaivinkoneeseen. Conradilta ei löytynyt, mutta täältä http://www.robotmarketplace.com/store.html löytyi sopivan väkevä.

Sauli

Poissa apidapi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Rc työkoneet ja rekat (JOS OLET UUSI, ALOITA SIVULTA NRO:1!!
« Vastaus #2240 : 12.04.10 - klo: 14.56 »
Kyllä noita arvoja tuli tuijotettua mutta ei oikein ollut käytännön kokemusta, että paljonko vääntöä vaatii tuollainen kone.

Onko kenelläkään kokemuksia noista Conradilta saatavista MFA Gearbox motor 540 vaihteistomoottoreista. Näissä pitäisi olla 1:50 välityksellä huomattavasti enemmän vääntöä. Toki on vähän isompi mutta tämä vielä mahtuisi.

Poissa saulij

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Rc työkoneet ja rekat (JOS OLET UUSI, ALOITA SIVULTA NRO:1!!
« Vastaus #2241 : 12.04.10 - klo: 16.48 »
540 moottori on vakiona Tamiyan kuorma-autoissa. 1:50 välitys tuntuu melko pieneltä traktoriin. Onko sulla siinä muita vaihteistoja, perä? Min kä kokoine pyörä? Lienee Bruder 1:16?

Sauli

Poissa apidapi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Rc työkoneet ja rekat (JOS OLET UUSI, ALOITA SIVULTA NRO:1!!
« Vastaus #2242 : 12.04.10 - klo: 17.58 »
540 moottori on vakiona Tamiyan kuorma-autoissa. 1:50 välitys tuntuu melko pieneltä traktoriin. Onko sulla siinä muita vaihteistoja, perä? Min kä kokoine pyörä? Lienee Bruder 1:16?

Sauli

Mittakaava on 1:16 mutta nopeutta en hae mittakaavassa vaan mitä tarvitaan on raaka voima (jota nyt liian vähän). Nopeus on ihan passeli nykyisellä välityksellä ja moottorin max pyörimisnopeudella.

Moottorin jälkeen akseleiden perävälitys, joka on 2,9:1 takarenkaan halkaisijahan näissä on 121 mm.

Tein vertailua eri moottoreiden kesken ja kokeilen nyt vielä siten, että nostan akun jännitteen 12 volttiin ja yritän uudelleen (mutta tämäkään ei ole helppoa koska akuille ei ole liikaa tilaa).


Poissa Hemi1966

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Rc työkoneet ja rekat (JOS OLET UUSI, ALOITA SIVULTA NRO:1!!
« Vastaus #2243 : 12.04.10 - klo: 18.28 »

Hemi: Mistä olet löytänyt noin "pientä" aluturkkilevyä?? itse muutamissa rautakaupoissa käynyt ja löytyy vaan 1/1 turkkipeltiä....

Kyllä sitäkin saa Tohtorilta sekä Fechtneriltä... :grin:

Poissa juupeli72

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rc työkoneet ja rekat (JOS OLET UUSI, ALOITA SIVULTA NRO:1!!
« Vastaus #2244 : 13.04.10 - klo: 12.44 »
 Ja täällä ollaan sairaana.

 Julmettu flunssa ja veto täysin poissa. Ei jaksa mitään tehdä, hiivatti soikoon.

 :angry: :angry: :angry:

Poissa apidapi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Rc työkoneet ja rekat (JOS OLET UUSI, ALOITA SIVULTA NRO:1!!
« Vastaus #2245 : 13.04.10 - klo: 22.10 »
Vallun runko nyt maalattu ja uudet renkaat ja vanteet tilattu. Enää tarttee keksiä ratkaisu miten saa tuota voimaa lisää  :undecided:

Poissa Nokka-akseli

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • videoita laitteista
Vs: Rc työkoneet ja rekat (JOS OLET UUSI, ALOITA SIVULTA NRO:1!!
« Vastaus #2246 : 14.04.10 - klo: 00.24 »
Onhan siinä Iso traktori...No emmä ny tiiä tommonen puutarhajyrsin=))


Hemmetin hienon näköinen Valtra on tulossa=) lisää kuvia vaan kun valmistuu...
TSP-10 Tamiya TRF 418, VTR Tamiya TRF 417, Formula Tamiya F104 verII.. 3X Tamiyan kuorma-auto, ei mul muuta olekkaan.... paitsi 4 venettä ja Tamiyan Hi-lift Voittaminen on varmaan kivaa...

Poissa Nokka-akseli

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • videoita laitteista
Vs: Rc työkoneet ja rekat (JOS OLET UUSI, ALOITA SIVULTA NRO:1!!
« Vastaus #2247 : 16.04.10 - klo: 08.55 »
Argh. Scania projekti viivästyy kun "tohtorin" paketin toimitus meni joiltain osin vituiks ja se ei ole saapunut vaikka olis pitänyt jo tulla, noh he ystävällisesti lupasi selvittää missä paketti on ja miksi se ei ole jo tullut ja koska se tulee....
TSP-10 Tamiya TRF 418, VTR Tamiya TRF 417, Formula Tamiya F104 verII.. 3X Tamiyan kuorma-auto, ei mul muuta olekkaan.... paitsi 4 venettä ja Tamiyan Hi-lift Voittaminen on varmaan kivaa...

Poissa ÄIJÄ93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Rc työkoneet ja rekat (JOS OLET UUSI, ALOITA SIVULTA NRO:1!!
« Vastaus #2248 : 16.04.10 - klo: 13.09 »
hyvältähän tuo apidabin traktori näyttää  :cheesy:
ittelläkin projekti viruu autotallissa ja odottaa rahotusta, eikä sitä nyt oikein jaksakkaan rakentaa. Perhanan flunssa, kun piti mennä ajelemaan viikonloppuna mutta pahalta näyttää. :angry: :
Taisin saada sen juupelilta nettiä pitkin ja vaikka on virustorjuntakin päällä  :smiley:
kun ite nysvää saa just semmosen ku sattuu tulemaan
rc työkoneita jo vuodesta 2009 lähtien  Team lilium drifters: 61 impala drifter

Poissa juupeli72

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rc työkoneet ja rekat (JOS OLET UUSI, ALOITA SIVULTA NRO:1!!
« Vastaus #2249 : 17.04.10 - klo: 12.57 »
Taisin saada sen juupelilta nettiä pitkin ja vaikka on virustorjuntakin päällä  :smiley:

 Onneksi olkoon. Onkin sitten kunnon flunssa eikä mikään pikku nuha.

 :grin:

 Mulla on kai parantumaan päin tuo "lunssa" kun eilen teki mieli harjoitella pellin tinausta. Tein jätepaloista tuommoisen säleikön tai mikä lienee. Toisessa kuvatuksessa nostoteliauton hytin rakennusprojektin tämän hetkinen tilanne.