Kirjoittaja Aihe: HPI E-Firestorm 10T RTR  (Luettu 206081 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa veltsu1

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #1080 : 18.08.13 - klo: 15.20 »
Nuissa on moottorit matkassa.

Poissa firestorm-hullu

  • Uusi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #1081 : 18.08.13 - klo: 15.36 »
Tiien, mut jotai parempaa moottoria  :tongue:
Harjattomaksi muutettu e-firestorm

Poissa firestorm-hullu

  • Uusi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #1082 : 18.08.13 - klo: 16.12 »
Eli saako normi firestormii harjattoman moottorin ostamatta muita osia? Jos saa nii mitä suosittelette? Jos ei ni laittakaa joku combo. Budjetti 120 €
Harjattomaksi muutettu e-firestorm

Poissa emppu99

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
EXC125

Poissa firestorm-hullu

  • Uusi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #1084 : 18.08.13 - klo: 20.42 »
Kiitti! Tollane o muute tullu hobbylinnaa: http://www.hobbylinna.fi/tuote/e-firestorm-wheelie-bar/109426/
Harjattomaksi muutettu e-firestorm

Poissa emppu99

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #1085 : 18.08.13 - klo: 21.00 »
EXC125

Poissa veltsu1

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #1086 : 19.08.13 - klo: 20.54 »
fiksun näköne.  :laugh:

Poissa ana100

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #1087 : 19.08.13 - klo: 21.41 »
itelläkin on kiinni tällä hetkellä tollane keulimirauta  :cheesy: ja toimii hyvin
TS2 teameditioni, E-Savage, E-firestorm, Baja 5t, TLR 2.0 sc

Poissa Juki80

  • Uusi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #1088 : 07.09.13 - klo: 17.27 »
Tuossa neljä vuotiaan tyylinäytettä  :laugh:  https://www.dropbox.com/s/66ia4pukxeyd5m2/20130831_105858_6_bestshot.jpg

Pitihän se vakio stormi päivitellä harjattomaksi ja lipo S2 versioon, meinas vakiona tuntua vähän turhan tehottomalta. Elikkäs flux vektor 4000KV+flux vapor ja akkuna on 7600Mah S2. Järkevä kun olisi ollut, niin ois suoraan ostanut flux versio :undecided: Tuli nyt vähän kalliimaksi. Renkaat suli melkein heti alle, kun ei voinut vastustaa asfaltilla keulimista  :laugh: Mukavaa touhua, emäntä ei vaan meinaa ymmärtää uutta harrastustani..

Poissa firestorm-hullu

  • Uusi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #1089 : 17.09.13 - klo: 20.36 »
Mitä renkaita suosittelisitte tähän? Jos viittitte ni laittakaa linkki renkaisiin ja sopiviin vanteisiin. Hiekalla ja lumella tulee aika paljon ajettua
Harjattomaksi muutettu e-firestorm

Poissa veltsu1

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #1090 : 18.09.13 - klo: 13.52 »
Pro-line Dirt hawg 2.2. Nuo alle nii pitoa on ja kestää kulutusta hyvin. :smiley:

Poissa paavo80

  • Uusi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #1091 : 06.10.13 - klo: 13.29 »
Varmistuksen varmistus.. Olen selaillut tätä ketjua paljolti tässä mutta kuitenkin nyt haluaisin vielö konkareiden mielipiteitä.
Eli tarokituksena hommata firestormi ekaksiautoksi. Käyttäjäkuntahan on kaksi pientä poikaa ja isä joten nyt varmaankin typeriä kysymyskiä.
Saahan tässä trajoitettua tehoja riittävästi että pienemmät pojat saisi turvallisesti harjoiteltua auton käsittelyä?
Onko ideaaa hankkia samalla LiPo akkuja lähinnä tyotaa isää ajatellen? JA millaiset LiPo akut ja laturi kannattaisi hankkia?
Tarkoituksena olisi että pojille olisi rauhallisempaa ajoaikaa riittävästi ja isä vois vähän sitten kokeilla isommilla tehoilla..
Listalla olisi tuollainen http://www.hobbylinna.fi/tuote/rtr-e-firestorm-10t-with-24ghz-with-dsx-2-truck-body/105845/
Eli millaiset akut ja laturi ja mistä hintapoliittisesti kannattaa hankkia, samaan syssyyn voisi noita paljone esiintyneitä varaosia ottaa varastoon ja tietenkin LiPo akkujen kanssa se suojapussukka kaiken varalta..

Kiitos etukäteen vastauksista, josko ei ihan hutia tulisi hankinnoissa kun kysyy viisaammiltaan....

Poissa emppu99

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #1092 : 06.10.13 - klo: 18.35 »
Varmistuksen varmistus.. Olen selaillut tätä ketjua paljolti tässä mutta kuitenkin nyt haluaisin vielö konkareiden mielipiteitä.
Eli tarokituksena hommata firestormi ekaksiautoksi. Käyttäjäkuntahan on kaksi pientä poikaa ja isä joten nyt varmaankin typeriä kysymyskiä.
Saahan tässä trajoitettua tehoja riittävästi että pienemmät pojat saisi turvallisesti harjoiteltua auton käsittelyä?
Onko ideaaa hankkia samalla LiPo akkuja lähinnä tyotaa isää ajatellen? JA millaiset LiPo akut ja laturi kannattaisi hankkia?
Tarkoituksena olisi että pojille olisi rauhallisempaa ajoaikaa riittävästi ja isä vois vähän sitten kokeilla isommilla tehoilla..
Listalla olisi tuollainen http://www.hobbylinna.fi/tuote/rtr-e-firestorm-10t-with-24ghz-with-dsx-2-truck-body/105845/
Eli millaiset akut ja laturi ja mistä hintapoliittisesti kannattaa hankkia, samaan syssyyn voisi noita paljone esiintyneitä varaosia ottaa varastoon ja tietenkin LiPo akkujen kanssa se suojapussukka kaiken varalta..



Kiitos etukäteen vastauksista, josko ei ihan hutia tulisi hankinnoissa kun kysyy viisaammiltaan....


kannattaa homnata se harjaton heti kättelyssä,siihen joku 2s lipo ja laturi:)
EXC125

Poissa pijokela

  • TamUA
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #1093 : 06.10.13 - klo: 18.38 »
Onko ideaaa hankkia samalla LiPo akkuja lähinnä tyotaa isää ajatellen? JA millaiset LiPo akut ja laturi kannattaisi hankkia?


On ideaa. Saatte paljon pidemmän ajoajan millä tahansa lipolla. Ostaisin "halvan" 2S lipon. Esim.  Lisäksi ne laturit lataa akun tunnissa, kun tuo mukana tuleva laturi lataa yön yli.

Laturi esim. http://www.hobbylinna.fi/tuote/e6650-ac-dc-charger-50w-new-reduced-price/SK100010/
Akku esim. http://fi.eurorc.com/product/532/gens-ace-5000mah-50c-74v-lipo#.UlGC3BCF3HU

Ei oikein hobbylinnalta löytynyt järkevää akkua, voi olla, että olin sokea. Noista pitää varmistaa, että niissä on samanlaiset liittimet. Kannattaa ihan sähköpostilla kysyä Hobbylinnalta, että mikä liitin siinä autossa ja mukana tulevassa akussa on. Jos se on Tamiya, niin se pitöisi kyllä melkein vaihtaa johonkin muuhun... mutta joka tapauksessa, pitää sitten varmistaa, että siinä laturissa ja muissa akuissa on samat liittimet.

Koitin löytää netistä tietoa siitä radiosta. En ole ihan varma löysinkö oikeat tiedot. Tarvittavan ominaisuuden nimi on EPA eli End Point Adjustment. Sillä säädetään, kuinka kovaa auto menee kaasu täysillä. Kannattaa kysyä suoraan sieltä Hobbylinnasta, niin tietää senkin, onko ohjaimessa tuo toiminto vai ei.

edit.

kannattaa homnata se harjaton heti kättelyssä,siihen joku 2s lipo ja laturi:)


Jos auton saa harjattomalla tekniikalla, niin se on parempi. Jos on jo ostanut harjallisella moottorilla auton tai haluaa moottorissa säästää, niin akkulaturi on kyllä tärkeämpi ostos kuin toimivan harjallisen vaihtaminen harjattomaan.
Tamiya DF-03Ra | Xray T3 2011 | HPI Blitz | CRC gen xi

Poissa juuZtonakzu

  • Uusi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #1094 : 30.10.13 - klo: 21.06 »
Moi! Itteeni kiinnostais kans hommata tollanen harjallinen versio, ja sitte jos(=kun :D) haluaa joskus lisää vauhtia ja rahatilanne suosii voisi päivittää harjattomaan... Mutta kiinnostais vähä tuo kun tosta on toi "uus" ja "vanha" malli nii onko tossa uudessa yhtä kestävä=samat osat kuin vanhassa? entä sähköt, ainakin tullu vedenkestäväksi, mutta onko niissä mitään kestävyys tai kuumenemis ongelmia enemmän kun vanhoissa? Sitten vielä akut, että kannattaisko hommaa ton vakioakun kans 8,4v akku, tuo vissiin enemmän tehoo autoon? Paljon vakio akulla ajaa sellasta normi ajoo? Kiitos jos jaksatte auttaa tietämätöntä! :)
Maverick Atom XT - EZRUN 18T-5200KV

Poissa topelius

  • Uusi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #1095 : 24.11.13 - klo: 16.03 »
Kannattaa ennemmin hommata tuo Flux suoraan kaikkien... Tuli hommattua flux 5v. pojalle pari viikkoa sitten ja ollaan enemmän kun tyytyväisiä  :tongue: Ei tarvitse mitenkään rajoittaa menoa varsin kestävä peli  :afro: 2s akulla ja kulkee vähintään riittävästi myös isälle  :cool:
Hpi, Hobbywing, Savox, Bluebird

Poissa zufushiki

  • Uusi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #1096 : 24.02.14 - klo: 18.42 »
Osaisko täällä joku sanoa että onko mitään väliä jos laittaa blitzin rear axle setin? Kun eroa pituudessa 2 milliä.

Tällä hetkellä on MIP kuuladiffi ja tekisi siihen mieli tilata MIP CDV kitti.
http://www.amain.com/product_info.php/cPath/1_25_1459_1283/products_id/174593/n/MIP-C-CVD-Kit-Blitz-2

Eikös tuon nyt pitäisi sopia?

Poissa rccd

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #1097 : 19.07.14 - klo: 17.05 »
Mikäköhän mun 10t on mennyt rikki? Lähtee ajaan ja pistää kaasun pohjaan nii ei ota ollenkaa täysiä kierroksia ja nyppii.. noparissa palaa punainen valo.
Moi

Poissa sulo2604

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #1098 : 01.08.14 - klo: 22.46 »
Laitoin E-firestorm Fluxin juuri tilaukseen Towerhobbystä ja kaveriksi pari 3S akkua hobbykingiltä. Ja laparenkaat tietysti :) Pinionin ajattelin vaihtaa yhtä pienempään, niin ei joudu motti ja nopari niin koville 3S:llä. Kestäväksi autoa on kehuttu, saa nähdä miten kestää lasten käsissä...
HPI Baja 5B SS, HPI E-Firestorm Flux

Poissa ...

  • Uusi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #1099 : 22.10.14 - klo: 15.13 »
mulla auto on toiminut ennen iha hyvin, mut nyt oikean takarenkaan mutteri löystyy ja irtoilee ajaessa. vasemmassa renkaassa ei mitään onhelmaa. missä mahtaisi olla vika?   :sad:


Poissa ana100

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #1100 : 22.10.14 - klo: 15.30 »
menny joko mutterista kierteet huonoksi tai sitte siitä akselista johon rengas ja mutteri tulee nii siitä kierteet. joko tuosta http://www.hpiracing.com/fi/part/86885 tai tuosta http://www.hpiracing.com/fi/part/z684 . saatta olla tuo viimenen linkki väärille muttereille mut kaippa siitä ymmärtää mitä tarkotan.
TS2 teameditioni, E-Savage, E-firestorm, Baja 5t, TLR 2.0 sc

Poissa ...

  • Uusi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #1101 : 22.10.14 - klo: 16.09 »
hyvä et löytyy tällasii itteensä viisaampii :wink: juu mut ei oo kyl varmaan mutterist, ku oon käyttäny siinä monta eri mutterii... mut täytyy kattoo sit niit toisii kierteit  :smiley:

Poissa ...

  • Uusi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #1102 : 22.10.14 - klo: 16.24 »
voiko niitä kierteitä yrittää ite uusia vai kannattaisko ostaa heti uus osa?

Poissa ...

  • Uusi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #1103 : 22.10.14 - klo: 16.37 »
ainiii... oisko kellään tietoo et mistä sais pienempii spur rattaita tähän autoon? tartteeko lähtee englannista hakemaan vai saisko lähempääkin? :laugh: käykö jonkin muun merkkisen auton rattaat tähän? 2s:llä kun vielä toistaiseksi ajan ni ois kiva saada vähän lisää potkuu viel. pinion gear on jo vaihettu isoimpaan mikä ton rattaan kanssa mahtuu (24T), eli sit pitäis saada viel hiukan pinempi spur.


Poissa hiski rc

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #1104 : 04.02.16 - klo: 11.35 »
Toivottavasti hyvä auto tilattu on!!