Kirjoittaja Aihe: HPI E-Firestorm 10T RTR  (Luettu 325463 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Nege

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #60 : 02.06.08 - klo: 05.43 »
Jep!

Suunnitelmia on jo.
Kohta pukkaa tilausta. :lol:

Hyvin tolla pystyy ajelemaan vaikka vajaavetoinen onki.
Eipähän ole liian helppo.

Poissa Jape

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #61 : 02.06.08 - klo: 18.15 »
Hobbylinnasta oli e-firestormit loppu eikä kuulemma tule kun loppukesästä. Fluxia (sitä harjatonta) taas ilmeisesti tulee hyllyyn jo tässä kuussa. Tästä syystä piti omakin tilata davelta. Hinta suunnilleen sama kuin suomessa. Jonkun euron voi säästää tuurilla, mutta pitää vaivautua tullista hakemaan. Oma toivottavasti kotiutuu ti-ke välillä.

Onko mitään tietoa mitä Flux tulee Hobbylinnassa maksamaan?
Brushless Stampede, E-Firestorm Flux

Poissa Spin

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #62 : 02.06.08 - klo: 19.14 »
Varmaan vois paremmin selvyyttä asiaan saada kysymällä suoraan kauppiaan osastolla, tai sitten mailaamalla hobbylinnaan suoraan.
Hpi Baja 5b 29cc | Mod Rusty Brushless | The Stick Crawler | Spektrum DX3R & DX6 |

Poissa Spin

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #63 : 04.06.08 - klo: 10.57 »
Oma Firestorm lopulta saapui ja kerkesin ennen töihinmenoa tullista noutamaan. Nyt joutuu päivän sitten tässä odottelemaan jotta pääsis kotia paketin aukomaan ja purkamaan. Noita 5mm akselilla olevia harjattomia ei nyt ikävä kyllä pääse testailemaan heti kun ei ole pinioneita näkynyt. Novakin 4.5r:llä täytyy heti testiajot suorittaa.

Edit: Aloin heti purkaileen sähköt autosta pois. Servoa ei viitsi laitella ennen kuin kaikki muut on paikallaan. Saa sitten keskitettyä servon nätisti eikä tartte trimmiin niin rajusti koskea :). Viikonlopuksi varmaan ekat ajot koittaa saada aikaiseksi. Jospa tälle iltaa riittäis ja huomenissa laittas sähköt paikalleen. Johan tuota puolisen tuntia tuli hypisteltyä ja ihmeteltyä ;). Ei sitä näin töiden jälkeen jaksa mahottomia.
« Viimeksi muokattu: 04.06.08 - klo: 23.15 kirjoittanut Spin »
Hpi Baja 5b 29cc | Mod Rusty Brushless | The Stick Crawler | Spektrum DX3R & DX6 |

Poissa Janezki

  • KUArc
    • Profiili
    • RC videot
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #64 : 07.06.08 - klo: 13.46 »
Noiden "pikkukoneiden" lämpöongelmiin tuskastuneena arvelin kokeilla hieman vääntävämpää settiä.
HobbyCity:stä tilasin 3500kv antavan L-kokoisen moottorin, KD36-60-07L, jolla on pituutta 1cm enemmän kuin esim. Mamban moottorissa. Nuo taitaa olla hyvin pitkälti samoja kuin DY:n moottorit, speksit ainakin ovat yhtenevät, tässä on tosin 4mm liittimet.
Motin etupääty oli paketista otettaessa aivan löysällä, joten ruuvasin irti kokonaan ja pistin lujalla lukitteella kiinni. 5mm akseli tuo hieman rajoituksia pinionien suhteen, joten joutui taas hieman soveltamaan...  :cheesy:
Spurriakselille sovittelin Traxxasin slipperin ja rattaiksi heitin 32P 54-hampaisen spurrin ja 20-hampaisen pinionin - on muuten isoimmat rattaat mitä mahtuu moottorin kiinnitystä modaamatta.
Kulkua tuntuu olevan 3S lipolla noilla väleillä melkein saman verran kuin Sidewinder 4600 setillä ja 19/87 välityksillä eikä lämmöt ainakaan hiekkaisella jalkapallokentällä usean päästä päähän vedon jälkeen nousseet kuin 52 asteeseen. Pakkohan tuolle motille on ne rajat etsiä, joten tulossa on vielä Revon 36 ja 38 hampaiset spurrit sekä niille kaveriksi 16 ja 18 hampaiset mod1 pinionit. Eiköhän noilla jo saada välejä sen verran pitkiksi että nähdään onko moottorista mihinkään...  :grin:

Poissa Spin

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #65 : 07.06.08 - klo: 18.34 »
Noniin alkaa olla oma firestorm nipussa. Ei vain tähän hätään ole muita radioita kuin nuo mukana tulleet rtr radiot. Kerkesin spekut myymään enkä ole toisia tilalle saanut. Mutta kaitpa noilla pääsee kuitenkin testailemaan.



Firestormin keula sai bajan desert rat kopan mukana tulleista tarroista uuden maskin + "lamput". Ilme hieman agressiivisempi. Herää kysymys miksi 1/5 auton korin mukana tuollaiset tarrat tuli ;). Myös sivuikkunat sais hieman erinlaiset noista tarroista.

Moottorina tällähetkellä siis Novak velociti 4.5r, noparina speedpassion gran turismo ja servona futaba s9450. Pinioni 17t. Testailen kunhan kerkeän ;).
Hpi Baja 5b 29cc | Mod Rusty Brushless | The Stick Crawler | Spektrum DX3R & DX6 |

Poissa Spin

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #66 : 07.06.08 - klo: 21.45 »
Nyt on ekat pikku tyypit otettu tuossa kotipihassa ilman kuomua. Oli vain pakko testata miten lähtee. Nurmella tahtoo keulia suht herkästi (pikaiset testit ei vielä oikein osoittaneet onko ihan holtitonta tuo keuliminen, kaasun käyttö melko vähäistä oli kun vauhtia kerääntyy äkkiä liikaa kotipihaan), hiekkatiellä ei puhettakaan että vois huippuja koittaa. EVO, ei pysy lapasessa. Lujassakin vauhdissa lähtee vielä holtittomasti kivet suihkuamaan ja auto pyörähtää.

http://www.teamnovak.com/products/brushless/06motor_chart_web.gif

Tuosta voi päätellä, että kv luku on 2 kennoiselle lipolle kohdallaan, mutta wattimäärä ei mikään mahdoton. Tosin näin kevyt auto tuolla liikahtaa enempi kuin tarpeeksi. Montulla sitten näkee tarkemmin minkälainen ajettava on siellä. Täytyy vielä ihmetellä saako nuo "tappi" hexillä olevat vanteet lapakumeineen sovitettua tähän.

Auton kannoin pikaisten testien jälkeen sisään ja mittasin noparin lämmöt, jotka olivat vielä n. 50c. Mitenkähän lienee lämpenee pidemmässä ajossa. Millon noparin lämmöistä pitää olla huolissaan? Tuohonhan saa tuulettimen, mutta sitä vielä odottelen postista saapuvaksi kun edellinen omistaja unohti liittää sen mukaan toimitukseen. Mutta lienee tulossa kuitenkin :).

Jos kelit sallivat niin huomenna parempia testejä suorittamaan. Pinionivaihtoehtoja ei mahdottomasti ole. Nykyinen 17, ja mukana tullut (olikohan 19 tai 20t?). Mutta jos nopari lämpenee jo tuolla, niin voi koitella asetuksia kyllä säätää (ennakkoa ehkä, tosin senkin pitäis olla "lennosta säätyvä" tällä noparilla). Isompaa pinionia ei siinä tapauksessa uskalla ehkäpä harkita ettei polta kallista säädintä :). Thermal protection piti kyllä olla asetuksista päällä, mutta aina se silti hirvittää :). Sama asetus näköjään motissa ois.
Hpi Baja 5b 29cc | Mod Rusty Brushless | The Stick Crawler | Spektrum DX3R & DX6 |

Poissa Spin

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #67 : 08.06.08 - klo: 17.30 »
Nyt on autolla ajeltu toista tuntia. Erittäin kiva peli. Ainoat huolenaiheet on tuo nopari kun lämpenee tuolla novakilla liikaa. Katkaisee aina välillä virrat kun lämpenee liiaksi. Onneksi on kuitenkin tuo ominaisuus olemassa. Noparin kuitenkin pitäisi kestää jopa 2.5r motteja, joten ei tuon 4.5r:n nyt pitäis kovin ylivoimainen olla. Kulkupuoli novakilla on ihan sopiva, tosin samaan kulkuun pääsee huomattavasti vähemmän virtaa syövällä motilla.

Kunhan pinionit tulee niin testaillaan noita toisia moottoreita. Jos virrankulutus ois astetta pienempi ja ajoajatkin pysyis vähän pidempinä. Ja ennenkaikkea nopari viileämpänä.
Hpi Baja 5b 29cc | Mod Rusty Brushless | The Stick Crawler | Spektrum DX3R & DX6 |

Poissa jspl

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #68 : 09.06.08 - klo: 20.42 »
mistäs kaupasta tätä FLUX:ia kannattaisi tilailla? niin eli mistä tulee halvimmaksi?
MCD Race Runner EVO3 + HN SCRT10 + Team Academy SBV2 + Futaba 3pks. MCD Finland, PRCA

Poissa Breweri

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #69 : 10.06.08 - klo: 09.29 »
FLUX ei ole vielä myynnissä vaan vasta tulossa. Hintaa ei ole vielä käsittääkseni varmistettu
Joku vastaus minulla kyllä oli, se vain ei sopinut kysymykseen.

Poissa jspl

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #70 : 10.06.08 - klo: 18.40 »
Juu juu! Luulin et ulkomail jo olis! No mistäs puljusta tota perus 10t mallia löytyy? Kun kerran hobbylinnasta ei hetkeen saa.
MCD Race Runner EVO3 + HN SCRT10 + Team Academy SBV2 + Futaba 3pks. MCD Finland, PRCA

Poissa Spin

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #71 : 10.06.08 - klo: 19.36 »
Dave's discount motors ainakin myy. Mutta varmasti saa muualtakin. Davelta tuli n.10e halvemmaksi kuin linnan hinta, ja toimituskin alta viikossa. Ainoa miinus että piti hakea tullista.
Hpi Baja 5b 29cc | Mod Rusty Brushless | The Stick Crawler | Spektrum DX3R & DX6 |

Poissa jspl

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #72 : 10.06.08 - klo: 20.19 »
Ok! kiitos vinkeistä! täytyyki si ruveta tutustuun tohon tilailuun. ei ookka tullu ennen tilattua mitään ulkoo päin! :) saa varmaan ottaa sanakirjan avuks!
MCD Race Runner EVO3 + HN SCRT10 + Team Academy SBV2 + Futaba 3pks. MCD Finland, PRCA

Poissa Janezki

  • KUArc
    • Profiili
    • RC videot
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #73 : 10.06.08 - klo: 20.44 »
Modelsport UK kertoo 16. päivä olevan varastossa Fluxia hintaan 282,54€. Liikkeestä ei ole kokemusta.

edit: hinta
« Viimeksi muokattu: 10.06.08 - klo: 20.53 kirjoittanut Janezki »

Poissa jspl

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #74 : 10.06.08 - klo: 22.53 »
jep tarvii varmaan tuollainen hankkia! olispahan ainaki harjattomat vehkeet jo valmiiks!
MCD Race Runner EVO3 + HN SCRT10 + Team Academy SBV2 + Futaba 3pks. MCD Finland, PRCA

Poissa Spin

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #75 : 15.06.08 - klo: 15.33 »
Tulipa pieni modifikaatio tehtyä Firestormiin. Tarkoitus oli jatkaa hivenen tuota perää, mutta ei jaksanut alkaa lopulta väsäämään alumiinista pidennyksiä (ainakaan toistaiseksi). Perän kuitenkin irroitin ja pyöräytin tukivarret puolelta toiselle. Eli siis R vasemmalle puolen ja L palikka oikealle puolen. Tukivarsissa on iskarikiinnikkeet molemmin puolin, joten homma onnistuu heittämällä. Akseliväli kasvoi karvan reilulla sentillä. Onko tällä sitten vaikutusta ... mene ja tiedä. Ei tuosta ainakaan haittaakaan ole. Liian herkkä on keulimaan.

Välityksiä joudun vielä muutenkin pienentämään koska tuolla 19T pinionilla 5900kv motilla, nopari lämpenee mielestäni liiaksi. Kulkua kyllä riittää mukavasti. Ehkäpä väsäilen vielä rosterista tuon keulapanssarin jos jostain sopivaa materiaalia löytyy. Sais vähän painoa keulaan. Jospa se alkais vähän paremmin maassa pysymään.
Hpi Baja 5b 29cc | Mod Rusty Brushless | The Stick Crawler | Spektrum DX3R & DX6 |

Poissa Janezki

  • KUArc
    • Profiili
    • RC videot
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #76 : 15.06.08 - klo: 15.45 »
Joo, tuota katselin itsekkin että nuo tukivarret kävisi molemmin päin. Jossain oli mainintaa että olisi säädettävä akseliväli, mutta ymmärtääkseni sillä tarkoitetaan takatukivarren ja navan (hub carrier) välissä olevien muoviprikkojen paikkojen vaihtamista.

Poissa Spin

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #77 : 15.06.08 - klo: 15.53 »
Juu näin on. Tosiaan ne jäi itselläni vielä molemmin puolin. Akselivälihän ois tosiaan kasvanu prikan mitalla vielä kun ois ne siirtäny molemmat sen hubin etupuolelle. Tuolloin akseliväli ois saattanu kasvaa jopa 1.5 zenttimeetterillä. Ehkäpä pyöräytän vielä nekin etupuolelle kun epähuomiossa laittelin ne niinkuin olivat purkaessa :).
Hpi Baja 5b 29cc | Mod Rusty Brushless | The Stick Crawler | Spektrum DX3R & DX6 |

Poissa Nege

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #78 : 15.06.08 - klo: 17.16 »
Katos joo. nuohan tuppaa olemaan aikas reilusti eteenpäin nuo alatukivarret.

Täytyypi kokeilla omassa kans. Jos rauhoittais tuota ajettavuutta ja keulimis ilmiötä hieman.

P.S. Tulipahan haettua uusi koppa eilen. Laitellaan kuvia kuhan saa maalia alle. :lol:

Poissa jspl

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #79 : 16.06.08 - klo: 20.05 »
minkä kokoinen akkukotelo firessä on? mahtooko esim tämä lipo.

http://www.hobbylinna.fi/kauppa/view_product.php?product=AMX8000
MCD Race Runner EVO3 + HN SCRT10 + Team Academy SBV2 + Futaba 3pks. MCD Finland, PRCA

Poissa Spin

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #80 : 16.06.08 - klo: 20.20 »
Saa kyllä mahtumaan. Jos ei tuo alkuperäinen akun päälle tuleva lipare mahdu, niin laittaa jollain tarranauhalla kiinni. Modaamalla saa niinkin. Janezkilla tais jossain kuvissa ollakin tarranauhalla akku kiinni.
Hpi Baja 5b 29cc | Mod Rusty Brushless | The Stick Crawler | Spektrum DX3R & DX6 |

Poissa Janezki

  • KUArc
    • Profiili
    • RC videot
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #81 : 16.06.08 - klo: 20.22 »
Mahtuu kyllä. Akkukaukalon etuosassa mahtuu olemaan 145mm pitkä akku jolla on vain taivas kattona (ja kori). Joudut vain käyttämään esim. velcro-nauhaa akun paikollaan pitämiseen, sillä vakio kiinnitys ei taida venyä noin korkealle.
Itse olen ajellut myös MaxAmpsin 11.1V 8000mAh lipolla joka on 38mm korkea.

Väsäsin uuden takaspoikan kun alkuperäinen alkoi olla jo melko puhki raavittu, niinkuin koko kori muutenkin vähän sieltä täältä...  :p
Kääntelin tänään myös nuo takatukivarret toisinpäin. Isompi moottorin suojus ja tuommonen skiplate piti myös tehdä, kun hankasin tuota pitkää mottia jo asfalttiin.
Hiekka ja pikkukivet ei noilla isoilla rattailla pahemmin haittaa vaikka tuota suojakoppaa ei laatikossa paikoillaan olekkaan.

Poissa jspl

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #82 : 17.06.08 - klo: 19.01 »
minkäslaista harjatonta settiä suosittelette (fireen)? ku en noista harjattomista ite mitään ymmärrä! ja hintaki sais olla mielellään max 150e
MCD Race Runner EVO3 + HN SCRT10 + Team Academy SBV2 + Futaba 3pks. MCD Finland, PRCA

Poissa Jagemon

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #83 : 17.06.08 - klo: 19.18 »
Jostain Mamba Max noparin pieraiset ja siihen sitten kylkiäisiksi jokin karvaton motti. Esimerkiksi Graupner Inline 500 tai mistä vain käytettyä löydät. Tärkeintä on että kv-arvo pysyy suht järkevissä mitoissa. (Jotain ~5000kv luokkaa?)

Poissa jspl

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #84 : 17.06.08 - klo: 19.35 »
joo mamba max on varmaan hyvä mut tuppaa vähä maksamaan! :)

onkohan tämmösestä setistä mihkään?
http://www.hobbylinna.fi/kauppa/view_product.php?product=HL011
MCD Race Runner EVO3 + HN SCRT10 + Team Academy SBV2 + Futaba 3pks. MCD Finland, PRCA

Poissa Janezki

  • KUArc
    • Profiili
    • RC videot
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #85 : 17.06.08 - klo: 19.41 »
ezmo kertoili tuolla edellisellä sivulla hommanneensa Firestomiin tuon setin.
Vieläkö lie toiminnassa, dunno?

Poissa Jagemon

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #86 : 17.06.08 - klo: 21.34 »
joo mamba max on varmaan hyvä mut tuppaa vähä maksamaan! :)

onkohan tämmösestä setistä mihkään?
http://www.hobbylinna.fi/kauppa/view_product.php?product=HL011

Jos metsästää niin Mamban saat satasella, moottoria löytyy varmasti pilkkahinnalla käytettynä. (Jos jaksaa hetken vartoa)

Poissa ezmo

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #87 : 18.06.08 - klo: 11.48 »
ezmo kertoili tuolla edellisellä sivulla hommanneensa Firestomiin tuon setin.
Vieläkö lie toiminnassa, dunno?

Jep hyvin rokkaa. Ei mitään valittamista. kone 60C ja nopari 65C ajon jälkeen 21 pinionilla, no problemos.

Esa
Elämä alkaa kun sulkee kännykät ja muut hilavitkuttimet...

Poissa Janezki

  • KUArc
    • Profiili
    • RC videot
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #88 : 20.06.08 - klo: 01.26 »
Tuli tuolta WheelspinModels:ilta noita laatikon ulostuloja muutama setti sekä muuta pientä, joten sain tehtyä tuon slipperin modauksen valmiiksi.
Eli siis Firestormin oma slipperi korvataan Traxxasin slipperillä. Traxxasin slipperi on huomattavasti parempilaatuisempi kuin HPI:n ja siihen saakin sitten jo vähän vaikka minkälaista spurria kiinni.
Alunperin suunnittelin käyttäväni Stampede/Rustler spurriakselia. Sellaisen käsiin saatuani totesin sen auttamatta liian lyhyeksi, joten päädyin käyttämään Jaton spurriakselia.

Tässä hieman ohjetta ja osaluetteloa, jos joku muukin intoutuu vastaavaan projektiin;

Jaton spurriakselia lyhennetään kierteettömästä päästä 20mm. Leikkausreuna hiotaan suoraksi jos tarvetta ja reunoja pyöristetään aavistuksen verran että akseli menee laakerin sisälle helposti.
Lyhennetystä päästä mitataan 5mm kierrepäähän päin, johon porataan 2mm reikä päärattaan pidiketappia varten (mieluusti melko keskelle akselia ja suoraan...). Porausjäysteet hiotaan hienolla (300-500) hiekkapaperilla pois jotta akselista tulee sileä.
Reiän paikka on melko kriittinen, sillä jos reikä tulee liian pitkälle akselin päästä, slipperiä ei enää saa kiinnitettyä akselille ja jos reikä on vino akseliin nähden, pääratasta ei saa lukittua paikoilleen.
Pääratas laitetaan paikoilleen ja spurriakselin mukana tullutta muovista putkea lyhennetään sopivaan mittaan (en muistanut tuota mitata kun oli kiirus pistää loota nippuun) estämään akselin päittäisliike ja pitämään pääratas linjassa idleriin nähden. Prikkoja voi myös käyttää akselilla välyksen hienosäätöön esim. muoviputken ja laakerin väliin.
Laatikon kuoret kiinnitetään ja kasataan slipperi liitteessä olevan kuvan mukaan.

Spurrin voi vaihtaa muuttamatta slipperin säätöä irroittamalla vain nuo kolme kuusioruuvia.
Slipperin alustava säätö tapahtuu Traxxasin ohjeen mukaan seuraavasti:
Kiristysmutteri kierretään niin syvään että jousi on kokonaan puristunut kasaan, jonka jälkeen mutteria kierretään auki puoli kierrosta.

Lopuksi vielä osaluettelo Traxxasin varaosanumeroin. Spurreja en tähän laittanut, jokainen valitkoon itse mieluisensa.
Stampede 48P, Jato 32P, E-Maxx 3905 32P, Revo 3.3 Mod1 spurrit käyvät.

5552 Rebuild kit, slipper clutch (steel disc/ friction pads (3)/ spring/ pin/ 4.0mm NL)
5566 Input shaft
5556 Slipper pressure plate & hub
5116 Ball bearings, blue rubber sealed (5x11x4mm) (paketissa 2, tarvitaan 1)
2554 Screws, 3x6mm cap-head machine (hex drive) (paketissa 6, tarvitaan 3)

Konversio tulee maksamaan ilman spurria kotimaan hinnoilla laskettuna kolmisen kymppiä, mutta esim. jenkeistä osat saa ihan pilahinnalla.

Poissa Janezki

  • KUArc
    • Profiili
    • RC videot
Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« Vastaus #89 : 20.06.08 - klo: 01.27 »
Tässä vielä pari kuvaa, viimeisessä käytetty Revon 40-hampaista spurria ja 18-hampaista Mod1 pinionia. Originaali pinioni antamassa rattaille mittasuhteita... :)