Alkaa näemmä 1/8 krossin evoluutio tulla siihen pisteeseen, ettei mitään uutta ja mullistavaa tapahdu.
Uusia autoja putkahtaa tuon tuosta, mutta ovat kuin samasta muotista tulleita.
Edes saman valmistajan peräkkäiset autosukupolvet eivät eroa merkittävästi toisistaan. Kyoshon 777 veljeskatras on ilmeisesti jo niin huippuunsa hiottu, kun uuteen malliin ei muutu kuin nimi (kärjistetysti)
Pitäis melkein tehdä uusi katsaus vuodentakaiseen viestiini
http://rc10.fi/index.php?topic=19257.msg190513#msg190513Tuohon ei ole tullut mitään päivitystä. Autot jatkaa kehittymistään lähinnä pienin muutoksin. Eikö uskalleta tehdä "Revoja" joka mullisti monsterit. (taas kovin kärjistetysti) Uutta ja innovatiivista, tarvitseeko sen olla edes niin loppuun saakka suunniteltu, kunhan jätetään loppukäyttäjälle vapaat kädet (paljon optiopalikkaa) niin kyllä sieltä niitä ahaa-elämyksiä syntyy, mitkä voi seuraavaan revikkaan lyödä vakiovarusteiksi.
Pitääkin joskus istua koneen ääreen ajatuksella ja piirtää nuo päässä pyörineet ajatukset autoksi. Ei siitä nopeaa välttämättä tulisi, mutta huoltotoimellisesti näpsäkkä. Jotain olen piirtänty paperillekin, eiköhän ne tuolla tallessa ole.
Takaisin aiheeseen, ainut miten tuo O'Donnelin auto tuntuu eroavan näistä muista markkinoilla jo olevista autoista on isommat pyöränmutterit? Ja ei, en ole niin tampio, ettenkö ymmärrä pinnan alla tapahtuvaa kehitystä, alustageometria ja painojakauma päällimmäisinä, mutta ne myöskään ole niin sinisilmäinen että uskoisin juuri tämän olevan SE auto. Sitä samaa on kaikista tuolla aiemmassa pictor-treadissa listaamistani autoista sanottu. Ja kuitenkin osaavan kuskin käsissä auto kuin auto kiertää rataa nopeasti. Kestävyys, huollon helppous ja varaosasaanti lienee ne oikeat sanat millä autoa pitäisi markkinoida, maailmaa mullistavan iskunvaimentimen o-rengas materiaalin sijasta.
- Hount