Kirjoittaja Aihe: Kuopion harrastajat  (Luettu 418837 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa hamietti

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Kuopion harrastajat
« Vastaus #150 : 30.10.09 - klo: 13.57 »
ei oikeen aukee mulle toi paikka mis toi on ite asun tässä haapaniemel. onko toi jossain kartulaan mennes kun karttulantie
Teamc rakennettu Buggy 1:8 teamc truggy 1:8
jg buggy 1:8

Poissa horna

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kuopion harrastajat
« Vastaus #151 : 30.10.09 - klo: 14.39 »
Entisenä Kuopiolaisena vinkkaisin tuonne Kuopion Urheiluautoilioiden suuntaan. Siis perustatte sinne pienoisautojaoksen. Silloin olisi mahdollista saada esim tuon mikroautoradan reunaalueita rc-käyttöön, niinkuin täällä etelässä on tattarinsuolla tehty. Ja olikohan siellä Haminalahdessa joku rallirata? Ainakin semmoista kovasti puuhattiin niihin aikoihin kun itse haihduin KUA:n toiminnasta. Eli laittakaapa rata pystyyn niin voisin itsekin piipahtaa ajamassa kun tulen taas sinnepäin kyläilemään. :wink:
MFR,Robin 25, 3xJConsepts bj4, Tamiya tt01E, 2x Thunder Tiger MTA4+LRP, Corally RDX PHI+novak brushless, LRP S8TXe, Losi LST, SV27, GWS Beaver, Losi 1:10 comp crawler+losi brushless, Atlas 1:16 hydro.

Poissa Audiko

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • RC-offi.net
Vs: Kuopion harrastajat
« Vastaus #152 : 30.10.09 - klo: 15.10 »
ei oikeen aukee mulle toi paikka mis toi on ite asun tässä haapaniemel. onko toi jossain kartulaan mennes kun karttulantie

Entisenä Kuopiolaisena ja silloisena taksinkuljettaja vastaan että on.

Tässäpä vielä kartta.

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Kuopion harrastajat
« Vastaus #153 : 30.10.09 - klo: 16.30 »
Entisenä Kuopiolaisena vastaan, että aika lähellä Pelastusopiston harjoittelualuetta.
Flying Calacucco

Poissa poksudos

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kuopion harrastajat
« Vastaus #154 : 30.10.09 - klo: 16.56 »
Tuossa on Haminalahdessa ajopaikka missä on kaverin kanssa käyty Bajaa ja Carsonia rääkkäämässä. Siellä vois kokoontua jos ei ole kellään parempaa tiedossa.

Sopii mulle.
-> Traxxas E-Maxx | Tamiya DF-03Ra | FG Monster Truck | Tamiya TT-01E ->

Poissa hamietti

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Kuopion harrastajat
« Vastaus #155 : 30.10.09 - klo: 20.05 »
nyt aukes mulle kyllähän tonne autol nopeesti kulkee.
Teamc rakennettu Buggy 1:8 teamc truggy 1:8
jg buggy 1:8

Poissa poksudos

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kuopion harrastajat
« Vastaus #156 : 30.10.09 - klo: 21.20 »
Entisenä Kuopiolaisena vinkkaisin tuonne Kuopion Urheiluautoilioiden suuntaan. Siis perustatte sinne pienoisautojaoksen. Silloin olisi mahdollista saada esim tuon mikroautoradan reunaalueita rc-käyttöön, niinkuin täällä etelässä on tattarinsuolla tehty. Ja olikohan siellä Haminalahdessa joku rallirata? Ainakin semmoista kovasti puuhattiin niihin aikoihin kun itse haihduin KUA:n toiminnasta. Eli laittakaapa rata pystyyn niin voisin itsekin piipahtaa ajamassa kun tulen taas sinnepäin kyläilemään. :wink:

http://kotisivu.dnainternet.net/kuara/lajit.html

Katoppas vaan, tuolla onkin yhtenä lajina pienoisautoilu. Voisin soittaa tuolle yhteyshenkilölle vaikka huomenna (jos vain viikonloppuna haluaa vastata) ja kysellä hieman.
-> Traxxas E-Maxx | Tamiya DF-03Ra | FG Monster Truck | Tamiya TT-01E ->

Poissa horna

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kuopion harrastajat
« Vastaus #157 : 30.10.09 - klo: 21.28 »
No niin siitä se lähtee!! Tuli joskus offroadia harrastettua tuolla Korvaharjussa 1:1 kalustolla :azn:
MFR,Robin 25, 3xJConsepts bj4, Tamiya tt01E, 2x Thunder Tiger MTA4+LRP, Corally RDX PHI+novak brushless, LRP S8TXe, Losi LST, SV27, GWS Beaver, Losi 1:10 comp crawler+losi brushless, Atlas 1:16 hydro.

Poissa karitapani

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kuopion harrastajat
« Vastaus #158 : 30.10.09 - klo: 21.42 »
Tuossa on vielä tarkemmat ajo-ohjeet tuohon kaatopaikantien ajoalueelle. Ajattelin mennä nyt lauantaina kolmen aikoihin ajelemaan sinne. Jos on muitakin tulossa niin olisi kiva nähdä. Siinä voisi samalla suunnitella kerhoa ja vaihtaa ajatuksia.
Aikaisemmin en jouda mutta jos jotain kiinnostaa rc-lennätys niin olen lennokkikentällä klo 10 lähtien La 31.10 opettamassa yhtä uutta kaveria. Ajo-ohje löytyy täältä.
http://www.kuopionlennokkikerho.net/kaatis.php

Ajo-ohje:
Kuopion eteläpuolella moottoritiellä ajetaan ulos Pitkänlahden rampista ja käännytään Karttulan ja Tervon suuntaan. Paikan tunnistaa ABC – huoltoasemasta ja Kallaveden lahdesta moottoritien vieressä. Noin neljän kilometrin päässä Karttulan suunnassa opastetaan vasemmalle nykyiselle kaatopaikalle ja Pelastusopiston harjoitusalueelle. Risteyksestä käännytään vasemmalle kaatopaikantielle, ajetaan n. 1 km ja vasemmalla on Ruduksen louhos. Käänny sinne ja aja vasemmalla olevien multakasojen välitse n. 200 metriä niin siinä on jokin rakennus ja tilaa ajella.

Poissa hamietti

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Kuopion harrastajat
« Vastaus #159 : 30.10.09 - klo: 23.13 »
tekis mieli tulla mutta taijan missata koska toi flunssa ja yskä päällänsä joten en viiti tartuttaa tätä toisiin ihmisiin.
Teamc rakennettu Buggy 1:8 teamc truggy 1:8
jg buggy 1:8

Poissa poksudos

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kuopion harrastajat
« Vastaus #160 : 31.10.09 - klo: 09.51 »
Tulossa olen tuolloin kolmen aikaan. Otan digikameran mukaan, jos saisi vaikka jotain videon pätkää kuvattua.

Mielenkiintoista olisi nähdä lennätystoimintaakin, mutta tänään taitaa jäädä välistä.
-> Traxxas E-Maxx | Tamiya DF-03Ra | FG Monster Truck | Tamiya TT-01E ->

Poissa poksudos

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kuopion harrastajat
« Vastaus #161 : 31.10.09 - klo: 16.32 »
No niin, oli ihan mukava miitti, vaikka olikin vain kaksi autoa paikalla :smiley:





Soitin tuolle kuaran pienoisautoilijoiden vastuuhenkilölle ja selvisi, että hän asuu nykyisin Lieksassa, eikä toimintaa johda täällä enää kukaan. Eli siellä ois johtajan paikka auki :mrgreen:
-> Traxxas E-Maxx | Tamiya DF-03Ra | FG Monster Truck | Tamiya TT-01E ->

Poissa hamietti

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Kuopion harrastajat
« Vastaus #162 : 31.10.09 - klo: 17.30 »
täytynee käydä auto kuopioon tos ens viikol kun tuloo terveeksi.pääsis sit ajamaan
Teamc rakennettu Buggy 1:8 teamc truggy 1:8
jg buggy 1:8

Poissa karitapani

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kuopion harrastajat
« Vastaus #163 : 31.10.09 - klo: 19.37 »
Olipas Traxxas kova peli kulkemaan. Ja kestävä. Pitäisikö laittaa joululahjalistalle...
Mukavaa oli nähdä muitakin Kuopion autoilijoita. Ilmoitelkaa kun menetette ajamaan niin alkaa pikkuhiljaa kerhotoiminta elpyä.

Poissa hamietti

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Kuopion harrastajat
« Vastaus #164 : 31.10.09 - klo: 21.03 »
mitenkähän noi kaikki kuopion rc harrastajat saatas samaan kasaan.? ens viikol tuon vehmeristä autoni kuopioon.
Teamc rakennettu Buggy 1:8 teamc truggy 1:8
jg buggy 1:8

Poissa Vesa-Ratti

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kuopion harrastajat
« Vastaus #165 : 31.10.09 - klo: 21.11 »
Ilmotelkaa ajoissa ajoista koska perheellisenä tarvii järjestellä aikaa, olen Rautalammilta ja HoBao hyper7 black edition autona.
Ei tuu mittään, vaikka polovillaan kirroilis.

Poissa sanppa75

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kuopion harrastajat
« Vastaus #166 : 01.11.09 - klo: 22.53 »

Huom Huom HUOM!!!
No niin, nyt sitten kaikki kuopiolaiset(ja lähialuelaiset =) )kynnelle kykenevät ränräääännäilemään autoilla samalle ruduksen montulle missä karitapani ja poksudos kävivät lauantaina revittelemässä. Ja tämä tapahtuisi tiistaina 3.11 noin klo:15.30. Tällä hetkellä varmoja tulijoita on minä ja karitapani. Tervetuloa mukaan. Samalla voisi siinä ajelun lomassa löpistä jotakin alustavaa suunnitteilla olevasta rc-klubista ja rälläysradasta.

-Sami
Näissä kuvioissa vuodesta 1985.

Poissa hamietti

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Kuopion harrastajat
« Vastaus #167 : 01.11.09 - klo: 23.26 »
täytynee hakea auto huomenis vehmeristä ja latailla akut ja tulla sinne. oisko muita lähös jos mentäs vaikka samal autolla.
Teamc rakennettu Buggy 1:8 teamc truggy 1:8
jg buggy 1:8

Poissa poksudos

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kuopion harrastajat
« Vastaus #168 : 02.11.09 - klo: 15.20 »
Olen tulossa, mikäli vain opiskeluiltani ehdin.

Samalla autolla meneminen onnistuisi kyllä, mutta katotaan lähemmin sitten huomenna.
-> Traxxas E-Maxx | Tamiya DF-03Ra | FG Monster Truck | Tamiya TT-01E ->

Poissa sanppa75

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kuopion harrastajat, HUOMIO!
« Vastaus #169 : 02.11.09 - klo: 21.12 »

Huomiota huomiota hoo!!!!


Huominen ajelureissu on siirretty keskiviikolle samaan kellonaikaan ja paikkaan! Huominen ajopaikalle kyyditsijä joutui perumaan reissun menetettyään kulkuneuvonsa käytöoikeuden kyseiselle ajankohdalle. :grin:

Siis mennään kyllä ajelemaan, mutta keskiviikkona. Pitkämatkalaiset, perunut taho esittää mitä vilpittömimmät pahoittelunsa. Mutta tällaistahan tämä elämä joskus on. Siis keskiviikkoon!!! Rän rän!

-Sami
Näissä kuvioissa vuodesta 1985.

Poissa poksudos

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kuopion harrastajat
« Vastaus #170 : 02.11.09 - klo: 21.31 »
Keskiviikkona en pääse tulemaan. Saatamme ehkä hamietin kanssa käydä huomenna kuitenkin hurjastelemassa.

Viikonloput käypi mulle parhaiten.
-> Traxxas E-Maxx | Tamiya DF-03Ra | FG Monster Truck | Tamiya TT-01E ->

Poissa hamietti

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Kuopion harrastajat
« Vastaus #171 : 02.11.09 - klo: 22.05 »
ei mullekkaan käy keskiviikko olen illan koulutuksessa. viikonloppunakin on aikapaljon hesasta tulee kamut lauvantaina ja sit sunnuntaina isäinpäivä. tän viikon perjantai vois olla ok mulle.
Teamc rakennettu Buggy 1:8 teamc truggy 1:8
jg buggy 1:8

Poissa svg27

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kuopion harrastajat
« Vastaus #172 : 02.11.09 - klo: 22.52 »
Ters!

Ite en taida viikolla päästä täältä koskelta Kpoon, mutta viikonlopuista tiedä.
Vois joku viikonloppu käydä ajelemassa, jos kyydin saisin ukolta...
Ei baja taida ihan repussakaan mennä :)
|HN X2|Slash|

Poissa sanppa75

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kuopion harrastajat
« Vastaus #173 : 02.11.09 - klo: 23.34 »
Keskiviikkona en pääse tulemaan. Saatamme ehkä hamietin kanssa käydä huomenna kuitenkin hurjastelemassa.

Viikonloput käypi mulle parhaiten.

Ok, harmi. Karitapanin kanssa siis ainakin keskiviikkona menemme mikäli ei muita halukkaita mukaan ilmaannu. Mites, olisikos kyytiä puijonlaaksosta ajopaikalle ja takaisin mikäli innostuisin lähtemään huomennakin messiin?

-Sami
Näissä kuvioissa vuodesta 1985.

Poissa svg27

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kuopion harrastajat
« Vastaus #174 : 03.11.09 - klo: 15.16 »
Mites ens viikonloppu?

Aattelin jos sais porukan kerättyä ja ajeltua?

Missä paikassa?

Joku monttu olis hyvä, missä olis tilaa, eikä mielellään ihan tasanenkaan!
Ja kaikki kynnelle kykenevät tietty mukaan, mitään väliä mikä ajokki: bensa,nitro,sähkö....kaikki käy tietenkin

Ps. meinaan siis tulevaa vklp tällä sitten...
Liekkö hyvää säätä luvannu, pitää katella.

-Samppa :)
|HN X2|Slash|

Poissa mökä

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kuopion harrastajat
« Vastaus #175 : 05.11.09 - klo: 12.47 »
Moroo, nytten pitäisi siivota tallista hobaon hyper 7 poes...

pariin vuoteen ei oo tullut enää harrasteltua joten ei ole mitään hajua hinnoista millä nämä menevät.

varaosaa jonkun verran, sähköt ja ossin motti

terv:MikaS

Poissa karitapani

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kuopion harrastajat
« Vastaus #176 : 05.11.09 - klo: 15.01 »
Moroo, nytten pitäisi siivota tallista hobaon hyper 7 poes...

pariin vuoteen ei oo tullut enää harrasteltua joten ei ole mitään hajua hinnoista millä nämä menevät.

varaosaa jonkun verran, sähköt ja ossin motti

terv:MikaS
Ite möin omani 170 eurolla varaosien kanssa kunnosaolevana mutta kannattaahan sitä pyytää enemmänkin ja sitten tiputtaa jos ei kaupaksi mene.
Miten olisi porukat miitti lauantaina klo 12 Ruduksen montulla(ajo-ohje jo täällä onkin).
Mulle käy tosin mikä aika vaan mutta alkaa päivä hämärtyä aikaisin tähän aikaan vuodesta.
t. Kari

Poissa svg27

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kuopion harrastajat
« Vastaus #177 : 05.11.09 - klo: 17.57 »
En oo katellu missä kohin sijaitsee tuo, mutta ehkä onnistus, jos saan bajaan etutukivarren huomiseks, tänään tilasin...
|HN X2|Slash|

Poissa poksudos

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kuopion harrastajat
« Vastaus #178 : 05.11.09 - klo: 19.04 »

Miten olisi porukat miitti lauantaina klo 12 Ruduksen montulla(ajo-ohje jo täällä onkin).
Mulle käy tosin mikä aika vaan mutta alkaa päivä hämärtyä aikaisin tähän aikaan vuodesta.
t. Kari

Klo 12 sopii hyvin.

Moroo, nytten pitäisi siivota tallista hobaon hyper 7 poes...

pariin vuoteen ei oo tullut enää harrasteltua joten ei ole mitään hajua hinnoista millä nämä menevät.

varaosaa jonkun verran, sähköt ja ossin motti

terv:MikaS

Älä myy. Aloita harrastus uudelleen ja tule ajamaan meidän kanssa :mrgreen:
-> Traxxas E-Maxx | Tamiya DF-03Ra | FG Monster Truck | Tamiya TT-01E ->

Poissa hamietti

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Kuopion harrastajat
« Vastaus #179 : 05.11.09 - klo: 19.48 »
lauvantai ois hyvä lähtee cruisailee.  :evil:
Teamc rakennettu Buggy 1:8 teamc truggy 1:8
jg buggy 1:8