Kirjoittaja Aihe: Xbox (360)  (Luettu 16682 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vilvan-

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #30 : 07.11.07 - klo: 08.34 »
Nyt valmistettavissa boxeissahan on se paranneltu emolevy ettei lämmöt nouse ja boxi räjähdä.
Niihin jossa on se "vanha" emo kannattaa hommata se lisätuuletin.
Itsellä ei ole tätä konetta mutta kaiken olen siitä lukenut.

Poissa Täikampa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #31 : 08.11.07 - klo: 08.28 »
Siis kumman ottaisitte? Ps3 vai Xbox360. En itse osaa päättää, kun olen aina ollut uskollinen Ps konsoleille, mutta kyllä sitä tekee vähän vaihteeksi mieli Xboksia. :wink:

Poissa Täikampa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #32 : 08.11.07 - klo: 08.30 »
Meneekö konsolissa tilaa niin paljon, että tarvitsee noita 120gb kiintolevyjä? Ja viekö noi ohjaimet paljon pattereita?

Poissa JK Power

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #33 : 08.11.07 - klo: 09.30 »
Meneekö konsolissa tilaa niin paljon, että tarvitsee noita 120gb kiintolevyjä? Ja viekö noi ohjaimet paljon pattereita?

No ei nyt varsinaisesti tilankäyttö ole mitenkään mahdotonta mutta jos olet ahkera livenkäyttäjä ja latailet paljon arcadepelejä ja demoja sekä muita juttuja niin silloin joutuu kyllä jallittelemaan muistin kanssa.
Muutoin ihan riittävä pidempäänkin. Mulla on ollut XO jo melkein ensijulkaisusta asti ja pelejä on pelattu paljon ja monia.
Muisti silti riittänyt niihin ihan kevyesti.
Kone toiminut moitteetta, ei Red Ring of Death:iä. Ohjeen mukainen käyttö ja sijoittelu jotta kone saa ilmaa ja muutenkin hyvin pidettynä en usko moiseen tapahtumaan...

Edit: Niin noista pattereista, no muistaakseni ne riittivät yllättävän pitkään, mutta lopulta kuitenkin hommattiin quick charge kit ja pari akkua. Helpompaa ja halvempaa kun meillä pelaa vaimokin ja varmaan enemmänkin kuin minä. Varsinkin roolipelejä hän tahkoaa joskus 6-8 tuntia putkeenkin vapaa päivinä...  :grin:

Siis kumman ottaisitte? Ps3 vai Xbox360. En itse osaa päättää, kun olen aina ollut uskollinen Ps konsoleille, mutta kyllä sitä tekee vähän vaihteeksi mieli Xboksia. :wink:

Samoin. Olin aina ollut uskollinen Sonylle. Muussakin elektroniikka viihteessä, enkä ole katunut.
Mutta kun vanha Xbox tuli, niin ajattelin kokeilla jotain uutta, minulla oli hetken aikaa sekä Xbox ja PS2 ja tulin siihen tulokseen että, PS2 meni myyntiin. Syynä oli grafiikka ja pelien laatu, ei määrä.
Tietysti syynä oli myös Xboxin Live ja sen palvelut.
Olin niin tyytyväinen vanhaan Xboxiin että kun XO tuli myyntiin en edes harkinnut ostoa ja päivitystä uuteen MS:n konsoliinvaan tein sen oitis.
XO:n Livepalvelu on vielä parempi kuin oli vanhassa.

En ole missään vaiheessa ajatellut toisin.

Naapurissa on PS3 ja sitä on kyllä pelattu ahkerasti koska olen halunnut kokeilla myös sitä mutta en kyllä vaihtaisi.
Ehkä voisin ajatella ottaaPS3:n XO:n rinnalle mutta jos pitäisi valita taas uudestaan niin se olisi edelleen XO!

Syynä tälläkin kierroksella sama kuin Xboxin ja PS2:n välillä.

MS:n kone yksinkertaisesti on tykimpi kuin Sonyn.
Parempi graffa, pukkaa tehoja enemmän ulos(paperillahan PS3 saattaa näyttää paremmalta mutta todellisuus on toista), pelintekijöiden helpompi käyttää ja valjastaa tehot ja siten parempia/halvemmat pelit, ja enemmän pelejä nopeammin,laatupelejä paljon, enemmän liveä ja palveluita, hyvät ja näppärät lisälaitteet, helppokäyttöinen maallikollekkin,
listaa voisi vielä jatkaa...

Yhden miinuksen annan Microsoftille siitä että kysynnän ollessa kova heidän laadunvalvonta on pettänyt ajoittain.
Esim. aiemmin topikissa mainittuja juttuja on esiintynyt konsoleissa ja lisälaitteissa esim. XO:n force feedback rattipoljin hässäkkä.
Oma MS:n Xbox 360 rattisysteemi on toiminut moitteetta mutta siitäkin on ennakkotapauksia muilla.

Mutta täytyy kyllä siitä huolimatta kehua koska asiakaspalvelu heillä toimii.
Asiakkaat, pelaajat, otetaan huomioon ja heitä kuullaan. Kehitystä tapahtuu kokoajan niin softa kuin hardware puolella.
On aina kivaa kun on jotain uutta härpätintä jotka käyvät vaikka lahjana tai yllätyksenä kavereille tai muille pelikavereille esim. vaimolle.
Viimeisin ylläri vaimolta oli kun sain XO:n ohjainpadiin näppiksen, nyt on kiva mesetellä ja muutenkin kirjoitella kavereille pelin ääressä.
Hyöty on suuri varsinkin joissakin nettiropeissa joissa on monia kansallisuuksia ja viestintä tapahtuu skrivaamalla englanniksi, esim. Final Fantasy XI:ssä. Jotkut pelaa sitä PCllä toiset Pleikalla ja jotkut XOlla.

 :mrgreen:
« Viimeksi muokattu: 08.11.07 - klo: 11.33 kirjoittanut JK Power »
What the Hell! Who put that rock there!

Poissa Täikampa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #34 : 09.11.07 - klo: 07.31 »
Eikös tämä uusi Xbox360 tule ostaesssa ilman kiintolevyä? Ja mallihan on arcade.

Poissa Täikampa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #35 : 09.11.07 - klo: 07.34 »
Tuosta tila jutusta tuli mieleen, että onhan tuossa Ps2:kin riittänyt minulla kaksi muistikorttia(16mb). Ollut ainakin n.100 peliä. Tietysti olen aina poistanut tallennuksen, kun olen pelannut läpi. Ja mikä on tuo Red Rinf of Death?

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #36 : 09.11.07 - klo: 08.36 »
Kiintolevylle tallennetaan pelidemoja, arcade pelejä jne mitä livestä ladataan.
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Poissa Täikampa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #37 : 09.11.07 - klo: 08.39 »
Mikä on tuo Red Ring of Death? Onko tuo elite paketti hyvä, onko kenelläkään?

Poissa JK Power

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #38 : 09.11.07 - klo: 13.30 »
Mikä on tuo Red Ring of Death? Onko tuo elite paketti hyvä, onko kenelläkään?

Red Ring of Death on Xbox 360 etupaneelissa olevan virtakytkimen ympärillä olevan valon muuttuminen punaiseksi.

Valo yleensä palaa vihreänä ja kvartaali kerrallaan per yksi ohjain, eli jos olet yhdistänyt kaksi ohjainta niin palaa kaksi vihreätä valoa ympyrän yläosassa ja jos vain yksi niin silloin palaa yksi neljännes ylävasemmalla jne...

Valoa käytetään myös ilmaisemaan mahdolliset vikakoodit ja toimintahäiriöt.

Yksi punainen neljännes ei vielä meinaa mitään. Käynnistetään vain uudestaan.
Kaksi on jo jotain mutta ei paha.

Kun koko ympyrä palaa punaisena on systeemi sökö ja toimitettava huoltoon takuuna.

 :mrgreen:

ps: Mikä konsolipaketeista on hyvä niin sehän riippuu asiakkaan tarpeista. Joten se on sinusta kiinni mikä on sinulle hyvä.
    Ne kaikki ovat muutoin ihan yhtä hyviä koneita, tietysti voi hifistellä katsomalla mikä versio on kyseessä mutta, joo.  :roll:
What the Hell! Who put that rock there!

Poissa Täikampa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #39 : 09.11.07 - klo: 14.21 »
Käykö tuota usein?

Poissa JK Power

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #40 : 09.11.07 - klo: 15.46 »
Käykö tuota usein?

Uuhh...

Sinullapa on kysymyksiä... Noh, ei se ole hölmö joka kysyy...

Olet vain hieman väärässä paikassa jotta saisit parempia vastauksia.

Google on erittäin hyvä ja tehokas hakukone jolla voit löytää uskomattoman paljon tietoa.

Mutta tuolta voit nyt ensin aloittaa : http://www.konsolifin.net/bbs/forumdisplay.php?f=66

ja muuta kivaa... http://konsolifin.net/konsolifin.php?site=xbox

Vastaavia on vaikka kuinka lisää pitää vain vaivautua itse hieman niin saa paremmin aikaiseksi.

 :mrgreen:
What the Hell! Who put that rock there!

Poissa Täikampa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #41 : 09.11.07 - klo: 15.51 »
Juu, anteeksi. Taisin lämmetä. Olen tässä ostamassa niin kiivaasti konsolia, ja eikä ole ennen Xboxia ollut. Niitä kysymyksiä vain herää niin paljon. Ja kiitoksia tuosta linkistä ja kaikesta muusta tiedosta. Ollaanhan tässä paljon viisaampia :wink:
« Viimeksi muokattu: 09.11.07 - klo: 16.46 kirjoittanut Täikampa »

Poissa markus11

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #42 : 12.11.07 - klo: 14.27 »
Onkos kukaan ostamassa Cool of duuttia boxille? live nickejä? täältä löytyy:
nonce nonesense
HongNor X2-CRT/O.S.28 - Futaba 3PM 2.4GHz - Mini-Rave

Poissa cardic

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #43 : 20.11.07 - klo: 13.30 »
Live nick: Cardic ja NHL08 ja DIRT on kovassa käytös.

Poissa markus11

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #44 : 24.11.07 - klo: 09.15 »
Tuo CoD4 on erittäin hyvä peli. Paras yksinpeli tähän menessä tuossa sarjassa. Odottaa viellä veteraanilla läpimenoa että saisi niitä achievemennteja. Miinusta on että liveen ei yhtään achievementtejä, plussaa taas challenget joista saa XP:tä joilla ansaitsee parempia arvonimiä ja uusia aseita. plussaa myös perksit ja create a class. Eikö foorumilla ole ketään muuta joka pelaa CoDia kuin minä?
HongNor X2-CRT/O.S.28 - Futaba 3PM 2.4GHz - Mini-Rave

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #45 : 24.11.07 - klo: 11.01 »
Olen pelaillut. Livessä siinä voi pelata vaan yks yhellä kertaa. Muuten ihan mahtava peli.
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #46 : 28.01.08 - klo: 22.19 »
Nonii kaikki poksittajat&COD4 herätkää ja mennää jokupäivä pelaa porukalla vaikka Groundwar, saa ison joukkueen :) Mää liikun nickil jhuuupe nii lisäilkää sinne friendlistii vaikka..
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Poissa Mäksi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #47 : 29.01.08 - klo: 15.25 »
Juu täälläki pelataa COD4 ja Burnout paradise, mikvm nimellä.

Poissa markus11

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #48 : 29.01.08 - klo: 20.09 »
Lisäisin mutta boxi jo noin 2 vk ollut rikki :cry:. Edellinen omistaja avannut niin ei voi takuuseen lähetää ja muutenkin yli 2 vuotta vanha jo. Ostan luultavasti uuden boxin arcade-mallin ja pidän romut vanhasta boxista.

Gamertag: Nonce nonsense
HongNor X2-CRT/O.S.28 - Futaba 3PM 2.4GHz - Mini-Rave

Poissa rautalapio

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #49 : 03.02.08 - klo: 09.42 »
Live nick: Inarilake Pelailen lähinnä Flatout UC:tä ja Dirttiä. Hyllystä löytyy myös PGR 4 ja NFS Prostreet jotka jääny pölyttymään sinne.

Poissa cardic

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #50 : 17.02.08 - klo: 13.35 »
Jos löytyy ylimääräisiä pelejä niin mulle voi tarjota. Mielellään monen pelin paketteja.Ja sit asiaan: Cod4 jokapäiväisessä käytössä nikillä Cardic. Saa haastaa  :grin:

Poissa markus11

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #51 : 04.03.08 - klo: 19.28 »
BOOYAKAA!!!sain uuden boxin! Heti CoDia pelaamaan

Gamertag: Nonce Nonsense
HongNor X2-CRT/O.S.28 - Futaba 3PM 2.4GHz - Mini-Rave

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #52 : 04.03.08 - klo: 22.06 »
Lisätty ^^
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Poissa markus11

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #53 : 08.03.08 - klo: 15.15 »
Onkos kukaan foorumilainen missään klaanissa? Jos ei ni vois tehä oman pikku "klaanin" :grin:. Lähinnä vaa tiimissä pelausta satunnaisia vastuksia vastaan. Oisko kiinnostusta?

Tähän vaa ilmotusta jos kiinnostaa.

PS: CoD4 klaani siis kyseessä mutta voihan muutakin pelailla.

Edit: Laitetaan sitten munkin mese: losauttaja@hotmail.com

EDIT2:Oma tiimi jo löytynyt joten tähän ei tarvi vastailla.
« Viimeksi muokattu: 26.03.08 - klo: 05.57 kirjoittanut markus11 »
HongNor X2-CRT/O.S.28 - Futaba 3PM 2.4GHz - Mini-Rave

Poissa cardic

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #54 : 08.03.08 - klo: 15.21 »
Mä ainakin voisin olla kiinnostunu. Pojan krossi vienyt vaan nyt aikaa muut eiköhän sitä löydy.

ajv81@hotmail.com on mese. Kaikki halukkaat tulkaa jutteleen.

Poissa cardic

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #55 : 26.03.08 - klo: 00.25 »

Poissa Slässi

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Xbox 360
« Vastaus #56 : 13.01.13 - klo: 12.18 »
Kuinka moni tällä foorumilla pelailee xbox 360:llä? Ite sain sen joululahjaks ja lempipelejä on esim. skate 3 ja forza horizon. Entä pelaileeko muut nuita pelejä? Vaikka skate 3 voitas pelaa onlinessa jos teillä on se...
Traxxas slash 2wd, 9T, 4300kV, 60A, 2S LiPo

Poissa an7t1

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #57 : 13.01.13 - klo: 13.21 »
Täältä löytyy 360 elite,kohta menee vaihtoon kun alkaa aika vanha konsoli olla.En ole viimeaikoina mitään pelejä ostanut,Gta V ostoslistalla kun ilmestyy.Ja livessä sama tunnus kuin täällä.
Tamiya Pajero CC01 - Axial Wraith projekti

Poissa Slässi

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #58 : 13.01.13 - klo: 13.38 »
Jos oot hankkimassa myös skate 3 niin olis kiva. Ja voin pyytää sua kaveriks livessä.
Traxxas slash 2wd, 9T, 4300kV, 60A, 2S LiPo

Poissa jontte89

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #59 : 13.01.13 - klo: 17.53 »
Täältä sais vähällä käytöllä olevan boxin jossa 60gb lisämuisti ja kaks langatonta ohjainta akku+patteri telineineen ja forza 4. Jos kiinnostaa niin yv:tä tulemaan hinta 150€ / tarjous + toimitus
Xray T2 007 Silvia S15,Tamiya Mf-01x Suzuki Jimmy/ Toyota Celica 1600Gt