Kirjoittaja Aihe: Valo- ja videokuvaus  (Luettu 348273 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Valo- ja videokuvaus
« Vastaus #150 : 18.08.08 - klo: 20.11 »
Ymmärrän asian! Itse en ole käsitellyt yhtään omaa kuvaa. Tuota puhkipalamista olisin säätänyt, mutta sekin olisi kuvatessa pitänyt ottaa huomioon.

Poissa Datajätkä

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • RaceOnly
Vs: Valo- ja videokuvaus
« Vastaus #151 : 18.08.08 - klo: 22.19 »
Mitä väliä kunhan kuva on hieno? Mielummin katon siistejä kuvia ku napinaa kuinka joku on säätäny kontrasteja ja saturaatiota  :roll:

Itekki on tullu joskus huvikseen kuvattua ja käytettyä sitä kirottua photosoppia suunnilleen 99.9% kuvista. En tosiaankaan ymmärrä mitä spesiaalia on pukata kuva suoraan kamerasta nettiin, varsinkin jos siinä ei oikeesti ole hienoutta.

Ite asiassa nykynen dikikamerahan käsittelee jo oletusarvoisesti terävyyttä, saturaatiota ja kontrastia. Tutustukaapa vaikka uusimpien ixuksien/D-sarjalaisten kanonien valikkoihin..sielä on palkit mistä voi säätää noita juttuja.

No niin tai näin, toi edellisen sivun salamakuva on kyllä helvetin hieno.

Tossa kuva mistä tykkään itse, 4kpl N73 Nokialaisen kuvaa yhdistetty photarilla ja säädetty samaan kasaan.



Muutamia harrastekuvia, säätöjä on lähinnä perus canoni-harmauden poisto.






















Poissa nettijätkä

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Valo- ja videokuvaus
« Vastaus #152 : 18.08.08 - klo: 22.41 »
Joo, itsekin täysin samoilla linjoilla Datajätkän kanssa. Haluaako joku ihan oikeasti nähdä värittömiä ja muuten vaan haaleita kuvia? Mun mielestä on jokseenkin epäolennaista hienon kuvan nähdessä valittaa, että ei mahda olla aidot värit, jotenki on jyrkkä kontrasti, lieneekö ihan poto sop hommia. Missään mediassa ei pysty ikinä näkemään käsittelemätöntä kuvaa, jopa iltapäivälehtien kännykkäkameralukijankuvatkin on jollain tasolla "muokattuja". Jos ei muuten, niin kameran softa tekee jo oman hienosäätönsä, niin kuin oli jo puhettakin.

Tähän on turhaa saivarrella mitään "muttakö ei sitä ennen vanhaan" vastaukseksi, eipä joo, kyllä valokuvia on tavalla tai toisella tuunattu sopiviksi jo suunnilleen neulansilmälootakamera-aikoihin.

Tämä nyt siis tietty on mun näkemys, turha rykästä mitään pingispalloa suurempaa mihinkään onkaloon. Tässä kuitenkin parit kuvat ihan mistä sattuu aiheista, mukana myös pari lajikuvaa. Itse toivoisinkin, että lajin harrastajat aktivoituisvat vähän enemmän kuvien ottamiseen, sillä juuri niillä ruuduilla harrastuksellemme saadaan näkyvyyttä, joka ei ikinä ole pahaksi. Ja, mikä tärkeämpää, kuvia on aina kivempi katsella kuin tällaista tilitystä.
















« Viimeksi muokattu: 18.08.08 - klo: 22.58 kirjoittanut nettijätkä »

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Valo- ja videokuvaus
« Vastaus #153 : 19.08.08 - klo: 05.30 »
Jos photoshoppaamisella viitattiin mun kuvaan. Kyllä shitä on shopattu , värilämpöä ja kontrastia on muutettu.

Jos oikeasti osaisin shopata , olisi myös tuo parvekkkeen kulma hävitetty tuosta :) . Itse pyrin shoppailut tehdä niin että kuvan alkuperäinen luonne ei muutu , värit ovat lähelle sitä mitä ne olivat kuvattaessa , ei ne miksikä kameran valkotasapaino automaagi päättelee niiden olevan.
XRAY 808 2009 Spec |

stimpson

  • Vieras
Vs: Valo- ja videokuvaus
« Vastaus #154 : 19.08.08 - klo: 07.41 »
Vaikka en kuvaaja olekkaan, niin en haluaisi tänne paranneltuja kuvia. On ikävää ihastella hienoa kuvaa ja huomata, että alareunalla lukee "paranneltu photoshopilla". Olenko ainoa tätä mieltä? Tehtäisiikö oma ketju parannelluille, suuremmat muokkaukset vielä ihan erikseen.

Pakko tähän sen verran palata, että mitä tarkoitat parantelulla? Jos säätää värikylläisyyttä, valkotasapainoa ja korjaa vähän valotusvirheitä, niin onko se mielestäsi sitä kiellettyä parantelua? Tai jos kuva rajataan uusiksi? (Ei photoshoppaaminen välttämättä tarkoita, että kuvaan on ängetty 5 uutta ihmistä ja että sieltä on poistettu 2 puuta!)

Itse pidän tuollaista ajatusta kummallisena, sillä jokaikinen vakavasti itsensä ottanut valokuvausliike teki tuota täsmälleen samaa kun veit filmin kehitettäväksi. Ja jos ei tehnyt, niin sen kyllä näki heti kuvissa, jotka suoraan sanoen näyttivät AINA pahalta. Jotenkin itsestä tuntuu kovin oudolta, että digiaikana kuvien kaikenlainen käsittely olisi kiellettyä, kun sitä tehtiin ihan joka paikassa filmikameroiden valtakaudella. Muutama hyvä tuttuni valotti jatkuvasti filmiä vähän yli, joka sitten korjattiin kehitysvaiheessa. Tällä saatiin aikaiseksi kirkkaammat värit siihen lopulliseen paperikuvaan heidän käyttämällään filmimerkillä.

Kyllä kuvan viimeistely on mielestäni asia, joka kuuluu kuvaukseen! Ennen kuvan viimeisteli yleensä valokuvausliike, joka kehitty kuvat rullastasi. Nyt kun digikuvaus on yleistynyt, niin senkin joutuu tekemään itse!  :wink:

Jos kuvaan taas editoinnissa lisätään tai sieltä poistetaan asioita, niin se on taas taiteenlaji, jota ei voi enää laskea valokuvaamiseksi!

Taisi mennä vähän OT:n puolelle...  :roll:

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Valo- ja videokuvaus
« Vastaus #155 : 19.08.08 - klo: 15.17 »
Kyllä tämä mun mielestä kuuluu täysin aiheeseen valokuvaus nykypäivänä.

Digitaalisen kuvaamiseen kuuluu erittäin paljon jälkikäsittelyä, Sisältyyhän se myöskin hintaan jos käyt liikkeessä otattamassa itsestäsiä kuvia , tilaat kuvaajan häihin tms.

Ja jälkikäsittelyllä juuri tarkoitan rajausta , valkotasapainoa ja tämän kaltaisia asioita. Mitä paremmin tämä on tehty , sitä paremmalta näyttää lopputulos!
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa ma-de

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Valo- ja videokuvaus
« Vastaus #156 : 23.08.08 - klo: 15.37 »
Saako valokuvat näkymään muuten kuin liitteenä. Ja miten?

Poissa Gatling

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Valo- ja videokuvaus
« Vastaus #157 : 23.08.08 - klo: 20.11 »
Saako valokuvat näkymään muuten kuin liitteenä. Ja miten?


näin:
Koodia: [Valitse]
[img]http:www.omakuva.xxx(esim photobucket)[/img]

Mutta kannattaisi ensimmäisenä vaikka katsoa noista ohjeista eikä kysyä!
HPI E-Firestorm Flux | Tamiya Mini M03

Poissa Lapio

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Valo- ja videokuvaus
« Vastaus #158 : 25.08.08 - klo: 22.58 »
Pari mökillä räpsäistyä kuvaa..
Traxxas Stampede + Sidewinder 5700KV

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Valo- ja videokuvaus
« Vastaus #159 : 25.08.08 - klo: 23.12 »
Pari shottia viikonlopun kisoista Alastarosta:














THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Valo- ja videokuvaus
« Vastaus #160 : 26.08.08 - klo: 00.58 »
Jaa itse olen ottanut n.200.000 kpl keikka kuvaa ja yhtään en ole viellä ehtinyt photosopata mihinkään kuntoon. Kuin olen keikoilla kuvaamassa ja itse kohteen kanssa kuin juttelen keikan jälkeen niin aika usein kysytään minulta että käsittelenkö kuvia miytenkään ja vastaus aina se sama että en missään nimessä sitä tee, jos haluat niin on sinun oma asias sitten.
Tässä voidaan sanoa että on hyviä kuvaajia ja että on myös hyviä photosoppareita.
Jerzi

PS En osaisi edes sitä ohjelmaa käyttää.
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Valo- ja videokuvaus
« Vastaus #161 : 26.08.08 - klo: 01.03 »
Jaa itse olen ottanut n.200.000 kpl keikka kuvaa ja yhtään en ole viellä ehtinyt photosopata mihinkään kuntoon. Kuin olen keikoilla kuvaamassa ja itse kohteen kanssa kuin juttelen keikan jälkeen niin aika usein kysytään minulta että käsittelenkö kuvia miytenkään ja vastaus aina se sama että en missään nimessä sitä tee, jos haluat niin on sinun oma asias sitten.
Tässä voidaan sanoa että on hyviä kuvaajia ja että on myös hyviä photosoppareita.
Jerzi

PS En osaisi edes sitä ohjelmaa käyttää.

Aikamoinen velho olet kyllä jos saat kuvias myytyä ilman mitään jälkikäsittelyä! Luulist että on vientiä ulkomaita myöten noin taitavalla hepulla.
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa Antti86

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Valo- ja videokuvaus
« Vastaus #162 : 26.08.08 - klo: 01.21 »
Jaa itse olen ottanut n.200.000 kpl keikka kuvaa ja yhtään en ole viellä ehtinyt photosopata mihinkään kuntoon. Kuin olen keikoilla kuvaamassa ja itse kohteen kanssa kuin juttelen keikan jälkeen niin aika usein kysytään minulta että käsittelenkö kuvia miytenkään ja vastaus aina se sama että en missään nimessä sitä tee, jos haluat niin on sinun oma asias sitten.
Tässä voidaan sanoa että on hyviä kuvaajia ja että on myös hyviä photosoppareita.
Jerzi

PS En osaisi edes sitä ohjelmaa käyttää.

Aikamoinen velho olet kyllä jos saat kuvias myytyä ilman mitään jälkikäsittelyä! Luulist että on vientiä ulkomaita myöten noin taitavalla hepulla.

Kyllähän nämä pienoisautokisojen mestarit on tosi kysyttäjä ammattilaisia, lajissa kuin lajissa :grin:

edit:typo
« Viimeksi muokattu: 26.08.08 - klo: 03.05 kirjoittanut Antti86 »

Poissa nettijätkä

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Valo- ja videokuvaus
« Vastaus #163 : 29.08.08 - klo: 20.35 »
jerzirccar1:

ihan vaan mielenkiinnosta: pistä muutama kuva esille?

Poissa Maakari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Valo- ja videokuvaus
« Vastaus #164 : 31.08.08 - klo: 22.14 »
tossa yks kuva uudenkaupungin sm rallista 30.8...



.|RC-Garage|.
 Asso+Futaba+LRP

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Valo- ja videokuvaus
« Vastaus #165 : 31.08.08 - klo: 22.27 »
Sama kisa, mutta viime vuosi:
(tänä vuonna jäi väliin).


THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa Sysi

  • Veteraani
    • Profiili
    • OSPA ry
Vs: Valo- ja videokuvaus
« Vastaus #166 : 01.09.08 - klo: 15.18 »
Jos ootte huomannu, foorumi huonontaa kuvia, kannattaa linkki vain laittaa sinne missä kuva on, säästää myös sivun latausaikaa.

Muokkaamisessa pointtini on, että on ikävä ihastella kuvaajan taitoa ja huomata kuva muokatuksi. Tuollainen pieni säätely ja suuret muokkaukset ovat myöskin eri asioita. Hienoja kuvia on toki mukava katsella, mutta on eri asia onko kuva otettu taidokkaasti, vai "pintakiillotettu" ohjelmalla. No, tämä on vain tähän harrastukseen liittyvä ketju, mutta mainitkaa ainakin jos muokkaatte  kuvianne. Joku voisi myös laittaa vertailukuvat muokatun ja muokkaamattoman erilaisuudesta.
Jere M

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Valo- ja videokuvaus
« Vastaus #167 : 01.09.08 - klo: 16.58 »
Jos ootte huomannu, foorumi huonontaa kuvia, kannattaa linkki vain laittaa sinne missä kuva on, säästää myös sivun latausaikaa.

Muokkaamisessa pointtini on, että on ikävä ihastella kuvaajan taitoa ja huomata kuva muokatuksi. Tuollainen pieni säätely ja suuret muokkaukset ovat myöskin eri asioita. Hienoja kuvia on toki mukava katsella, mutta on eri asia onko kuva otettu taidokkaasti, vai "pintakiillotettu" ohjelmalla. No, tämä on vain tähän harrastukseen liittyvä ketju, mutta mainitkaa ainakin jos muokkaatte  kuvianne. Joku voisi myös laittaa vertailukuvat muokatun ja muokkaamattoman erilaisuudesta.


[OT-->]

...Ja jos ei itseltä tule muuta kuin p*skaa niin voi olla hiljaa, kun et edes kuvia laita. Foorumi ei pahemmin kuvia huononna, jos on oikeassa koossa. Mene itse ottamaan niitä kuvia sitten, ja kehu kun on taidokasta. Topic on tarkoitettu siihen että tähän laitetaan kuvia. Sivun latausaika voi olla modeemilla kyllä hidas, mutta laajakaista löytyy nykyään niin monesta kodista, että jos on niin kiire, voi olla katsomatta edes koko topicin.

Moneenko kertaan pitää sanoa, että uskot?


Kiitos ja anteeksi. Elämä on.

[OTKILLER-->]

Siinä 7-vuotiaalle onnittelukortti?  :wink:



© Joel P




Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Valo- ja videokuvaus
« Vastaus #168 : 01.09.08 - klo: 17.12 »
Jos ootte huomannu, foorumi huonontaa kuvia, kannattaa linkki vain laittaa sinne missä kuva on, säästää myös sivun latausaikaa.

Muokkaamisessa pointtini on, että on ikävä ihastella kuvaajan taitoa ja huomata kuva muokatuksi. Tuollainen pieni säätely ja suuret muokkaukset ovat myöskin eri asioita. Hienoja kuvia on toki mukava katsella, mutta on eri asia onko kuva otettu taidokkaasti, vai "pintakiillotettu" ohjelmalla. No, tämä on vain tähän harrastukseen liittyvä ketju, mutta mainitkaa ainakin jos muokkaatte  kuvianne. Joku voisi myös laittaa vertailukuvat muokatun ja muokkaamattoman erilaisuudesta.

Minkä verran mahtaa Sysi tietää kuvaamisesta/ "kiillottelusta" . Mieleen tulee että et osaa kuvata , ja vielä vähemmän muokata joten siitä marinat ?? . Sano vaan jos olen väärässä , ja mielellään myös sitä kuvaa tulemaan että nähdään kuinka hienoja sun kuvat on.
XRAY 808 2009 Spec |

Mika R

  • Vieras
Vs: Valo- ja videokuvaus
« Vastaus #169 : 01.09.08 - klo: 17.16 »
Mikko Meriluoto on kyllä omaa luokkaansa; noi drifting kuvat on aivan sairaan makeita.

Poissa KL

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Valo- ja videokuvaus
« Vastaus #170 : 01.09.08 - klo: 20.40 »
Jos ootte huomannu, foorumi huonontaa kuvia, kannattaa linkki vain laittaa sinne missä kuva on, säästää myös sivun latausaikaa.

Muokkaamisessa pointtini on, että on ikävä ihastella kuvaajan taitoa ja huomata kuva muokatuksi. Tuollainen pieni säätely ja suuret muokkaukset ovat myöskin eri asioita. Hienoja kuvia on toki mukava katsella, mutta on eri asia onko kuva otettu taidokkaasti, vai "pintakiillotettu" ohjelmalla. No, tämä on vain tähän harrastukseen liittyvä ketju, mutta mainitkaa ainakin jos muokkaatte  kuvianne. Joku voisi myös laittaa vertailukuvat muokatun ja muokkaamattoman erilaisuudesta.
Sysi alas sit laittamaa niitä omia "ammattilais" kuvia. tänne.. jos ne nyt noi huonoja muka on? musta noi kaikki toistaa parempia.
GST 7.7 RTR paketti myynnissä

Poissa nettijätkä

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Valo- ja videokuvaus
« Vastaus #171 : 02.09.08 - klo: 12.42 »
sysihän taisi aiemmin mainita, että ei tiedä valokuvaamisesta yhtään mitään. se selittänee tuon täysin pohjattoman haukkumisen :) kaverihan tahtoi oikein oman topikin photoshopilla pilatuille kuville. ei sillä että hän itse laittaisi kumpaankaan ketjuun muuta kuin vikinää.

jos nyt kuitenkin tiedät jotain, niin kerrotko mulle, milloin kuva EI ole käsitelty? ihan vaan kiinnostaa, onko kuva muokattu silloin kun digikamera muuttaa sen ykkösistä ja nollista "oikeaksi" kuvaksi vai siinä vaiheessa kun kuvaan lisätään tai poistetaan jotain oleellista kehitysvaiheessa tai jälkikäteen photoshopilla? vai jostakin siltä väliltä? pakko vähän saivarrella tästä kun pointti ei tunnu menevän perille - KAIKKI kuvat on muokattuja.

omasta mielestä kuva on silloin hieno kun se on hieno.

pistetään nyt pari kuvaakin että ei mene pelkästään vääntämiseksi.



« Viimeksi muokattu: 02.09.08 - klo: 12.49 kirjoittanut nettijätkä »

Poissa Sysi

  • Veteraani
    • Profiili
    • OSPA ry
Vs: Valo- ja videokuvaus
« Vastaus #172 : 02.09.08 - klo: 14.54 »
Näymmä vahvasti mielipiteitä jakava aihe, tai luultavammin esitin asian huonosti.

Tiedän jonkunverran, ja hiukan osaan itse kuvata, ei tosin ole kunnon laitteita.
Muokkausta osaan jonkunverran, mutta keskityn rc:hen mieluummin.
Jos joku on huomannut, en ole kenenkään kuvia huonoiksi sanonut, hyviä tähänastiset.

nettijätkä, puhut photoshopilla pilatuista(onnistuuhan sekin) kuvista, ja perään toteat hieno on hieno. No, empä välitä. Ollaanhan lauantaina kerholla kuitenkin kiltisti, eikä sotketa kameroita siihen, paitsi voit toki sielläkin kuvia ottaa.

Elämä todellakin on. Anteeksi viestistä, ei ole kuvia mitä laittaa ja netistä en kehtaa linkittää. Toivonmukaan ei kauheita traumoja kellekkään jäänyt.

PS: Ihmisen aivot muokkaavat suoraan silmiltäkin tulevaa kuvaa, ja nettiä mulla on 2:en kaista.
Jere M

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Valo- ja videokuvaus
« Vastaus #173 : 02.09.08 - klo: 15.56 »
Mun mielestä voisit ihan hyvin laittaa muutaman kuvan näytille jotai ei ole pilattu.

Itsekään en tykkää jos kuvasta poistetaan tai lisätään elementtejä jälkeenpäin , mainoskuvat tietysti erikseen.

Vähän tarkennusta kyllä jäin kaipaamaan että milloin kuvaa on muokattu liikaa sun mielestä ?
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa nettijätkä

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Valo- ja videokuvaus
« Vastaus #174 : 02.09.08 - klo: 16.29 »
Joo'o, ihan ei käyny selväksi tuosta tajunnanvirrasta :D

Poissa Nicke

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Valo- ja videokuvaus
« Vastaus #175 : 02.09.08 - klo: 18.28 »
Tuli noista viesteistä mieleen yksi asia, mikä on osaamista?  :mrgreen:

Kaikkihan osaa painaa nappia, eli osaako kaikki sillon kuvata? Vai onko se osaaminen teknistä osaamista? Entä sitten ihan luovuus, kuvakulmien hakeminen jne.. Tai sitten käsittely? Millon henkilö siis voi sanoa että osaa kuvata, ammattilaisuuskaan ei oikein sitä perustele, jos mietitään näitä koulukuvaajia..? Millä sysi siis perustelee että "osaan hiukan kuvata"? Ei todellakaan *ittuiluna,  kunhan tuli mieleen nimenomaan tosta, ja yritän herätellä keskustelua :P

Toi on kyllä kysymys mihin on yhtä vaikea vastata, kun erittäin ärsyttävään "onpas iso linssi, kuinka kauas tolla voi kuvata?" kysymykseen :P

Muokkauksesta mun on paha sanoa mitään, jokaikinen mun esille laitettu kuva kun on jollain tasolla "muokattu". Vähän leikelty, valkotasapainoa säädelty tai ehkä histogrammia vedetty suuntaan tai toiseen.. Mielestäni noi kyllä kuuluu nykyajan kuvaukseen, samalla tavalla kun filmille kuvatessa säädöt labrassa. Aina on ollut olemassa, ja tulee aina olemaan..

Poissa Sysi

  • Veteraani
    • Profiili
    • OSPA ry
Vs: Valo- ja videokuvaus
« Vastaus #176 : 02.09.08 - klo: 20.00 »
Minun MIELESTÄNI taitoa on ottaa kameralla hienoja valokuvia, ei onnistu joka jampalla.
Jos teidän MIELIPITEENNE on, että muokkaus kuuluu valokuvaukseen, niin olkoon, minun MIELIPITEENI saa Suomen lain mukaan olla eri, kunhan se ei loukkaa ketään.

Olettavasti valokuvien muokkauksella käsitetään tässä rapauksessa kuvan ulkoasun muuttaminen digitaalisesti tarkoituksella.

Vähän tarkennusta kyllä jäin kaipaamaan että milloin kuvaa on muokattu liikaa sun mielestä ?

Oliko mulle? En oo puhunu muokkauksen määrästä(siis mikä liikaa).

Muokkauksesta mun on paha sanoa mitään, jokaikinen mun esille laitettu kuva kun on jollain tasolla "muokattu". Vähän leikelty, valkotasapainoa säädelty tai ehkä histogrammia vedetty suuntaan tai toiseen.. Mielestäni noi kyllä kuuluu nykyajan kuvaukseen, samalla tavalla kun filmille kuvatessa säädöt labrassa. Aina on ollut olemassa, ja tulee aina olemaan..
Näymmä en voi arvostaa nicke89ä todellisena huippukuvaajana.

Olisi mukava kun muistaisitte, että ihmisen kirjottamia nämä minunkin viestit on, ei millään jaksaisi laittaa joka viestin loppuun MIELIPIDE. Hoksaisitteko te sen allekirjoituksesta? Pitänee jättää tämä ketju, tämä ei näymmä olekkaan hienoista valokuvista, vaan hienoiksi muutetuista kuvista :azn:.

Ja vielä tarkennuksena, kunnolla muokattujen kuvien ketjuun ajattelin esim. kollaaseja, virtuaalituunauksia jja ehkä myös ihan vain piirroksia, nekin voivat kaikki olla hienoja kuvia.

Ristus mikä vuodatus, haluaisin vaan asiat selviksi. Meneeköhän topicin sisältökeskustelu edes kovin paljoa ohi otsikosta?
Jere M

Poissa nettijätkä

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Valo- ja videokuvaus
« Vastaus #177 : 02.09.08 - klo: 20.07 »
:grin:

kyllä se siitä, rauhotu vähän. voitko nyt, kun skippasit omien kuvien esittelyn välttävästi, osoittaa jonkun hienon kuvan, jolle ei ole tehty mitään? odotan tässä peukaloita pyöritellen.

ps. minun MIELIPITEENI on, että valkoinen väri on mustaa. siis MIELIPITEENI, ei sen tarvi mitenkään olla faktaa.


:grin:
« Viimeksi muokattu: 02.09.08 - klo: 20.13 kirjoittanut nettijätkä »

Poissa Sysi

  • Veteraani
    • Profiili
    • OSPA ry
Vs: Valo- ja videokuvaus
« Vastaus #178 : 02.09.08 - klo: 20.22 »
Rauhoittuisit sinä senverran, että isot kirjaimetkin kirjoitat.
Minähän juuri haluan muiden niitä muokkaamattomia hienouksia näyttävän, kun ei itsellä ole :grin:.
Alkaa muuten olla jo aika huvittava vääntö, hirveä tappelu jostain kuvien muokkaamisesta.
Taitaa olla arka paikka? :wink:
Jos jatkossa seuraisin tätä ketjua, sanoisin, että olisi mukava jos edes kerrottaisiin kun kuvia on muokattu.
Kun tämä keskustelu on loppu, minulla ei enää tämä topic kiinnosta.(Alkakaahan joku vajaahumorintajuinen vääntämään vielä oikein kunnolla)
Jere M

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Valo- ja videokuvaus
« Vastaus #179 : 02.09.08 - klo: 20.27 »
Laitetaan nyt tähän väittelyn väliin yksi kuva:
(viime syksyn salatreeneistä Lavangossa, en kyllä tunnista kenen auto kyseessä).




THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory