Kirjoittaja Aihe: facebook  (Luettu 11349 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
facebook
« : 18.11.07 - klo: 18.30 »
Kuinkas moni täältä on jo naamakirjassa?
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa Sinervo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: facebook
« Vastaus #1 : 19.11.07 - klo: 14.12 »
Ite en ole ,mutta voisko joku selvittää vähän tuosta paikasta. Eli onko se vastaava kun nää irc-galleriat sun muut vai onko se jotenkin erilainen kun tuntuu että siitä puhutaan joka paikassa ja jotkut puhuu että on ihan koukussa ko. paikkaan  :huh:

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: facebook
« Vastaus #2 : 19.11.07 - klo: 18.12 »
Vähän niiku irc-galleria mut paljon parempi
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
Vs: facebook
« Vastaus #3 : 19.11.07 - klo: 19.03 »
Ite en ole ,mutta voisko joku selvittää vähän tuosta paikasta. Eli onko se vastaava kun nää irc-galleriat sun muut vai onko se jotenkin erilainen kun tuntuu että siitä puhutaan joka paikassa ja jotkut puhuu että on ihan koukussa ko. paikkaan  :huh:

0,05sek meni googlettaa: http://fi.wikipedia.org/wiki/Facebook
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Poissa Odzord

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: facebook
« Vastaus #4 : 20.11.07 - klo: 17.32 »
Tunnustan :o)

Olen hieman koukussa naamakirjaan. Vanhoja kavereita löytyy yllättävän paljon ja ympäri palloa...

T
- Kun en ota, ajan -

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: facebook
« Vastaus #5 : 30.12.09 - klo: 13.34 »
Nostetaampas tää pinnalle.
Facebookissahan on RC10.fi-grouppi. Liittykkääpäs joukkiolla siihen, niin voitte näyttää olevanne ylpeä osa tätä foorumia.

http://www.facebook.com/group.php?gid=7461106116

:laugh:

Poissa Hpi_savage

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: facebook
« Vastaus #6 : 30.12.09 - klo: 15.15 »
Liittyisköhän:) ehkä:D Määki vähän koukussa naamabookkiin
HPI Savage X/Kyosho DST   Nosram/HPI/Kyosho

Poissa Sysi

  • Veteraani
    • Profiili
    • OSPA ry
Vs: facebook
« Vastaus #7 : 30.12.09 - klo: 19.03 »
Eipä suurempaa tarvetta ole ollut tuommoiselle. Joskus ehkä vois kattoa, vastarannan kiiskinähän pitää silti mahollisimman kauan olla.
Jere M

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: facebook
« Vastaus #8 : 04.01.10 - klo: 21.46 »
Eipä ole koskaan tuohon pirulaiseen tullut liityttyä. Pari kertaa on ollut lähellä. Viimeksi joulukuussa kun luokkakokaus kutsua tuli ja kuulemma kun löytyy vielä pari kuta ei ole fb:ssä niin oli vaikea tavottaa. Sentään aina ollut luokan kynäniska sakin kovin körtti.

Periaatteena on ollut, että tuohon en liity. Saa sitä työaikaa kummasti kulumaan sähköpostin kyttäämiseen, tähän foorumiin tai muropakettiin. Ei enää lisää saitteja mitä pitää päivitellä 10min välein. Pitäis sitä jotain saada siellä tehtyäkkin (ehkä).

Poissa vator

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: facebook
« Vastaus #9 : 03.02.10 - klo: 13.13 »
Morjenst

Mäoon yrittänyt rekisteröityä naamakirjaan mutta aina kun olen laittanut kaikki kysyttävät tiedot rekisteröitymis kohtaan niin sevaan sanoo "valitettavasti et voi liittyä facebookkiin" Eli mikä mättää? :huh: Ja veli kyllä tässä pari päivää sitten pystyi rekisteröitymään samalla koneella mutta eri sähköpostilla. :angry: Mun sähkö postikin kyllä toimii. :sad:
asso 18mt, hongnor x1x cr rtr, kyosho mini inferno 09 x2, kyosho mini inferno ep, traxxas e-revo 1/16 vxl löytyy myös kaksi rc lennokkia (kolmas tekeillä)
(tehoa ei koskaan voi olla liikaa)

Poissa Hegetus

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: facebook
« Vastaus #10 : 03.02.10 - klo: 13.57 »
Morjenst

Mäoon yrittänyt rekisteröityä naamakirjaan mutta aina kun olen laittanut kaikki kysyttävät tiedot rekisteröitymis kohtaan niin sevaan sanoo "valitettavasti et voi liittyä facebookkiin" Eli mikä mättää? :huh: Ja veli kyllä tässä pari päivää sitten pystyi rekisteröitymään samalla koneella mutta eri sähköpostilla. :angry: Mun sähkö postikin kyllä toimii. :sad:

Olisikohan ikää viellä liian vähän??
Lennokkeja ja autoja..... =) JoeUA
Sponsored by oma ja emännän lompakko.

Poissa JL-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: facebook
« Vastaus #11 : 03.02.10 - klo: 14.22 »
Koskaan ei ole tarpeeksi ikää jotta kannattais tonne liittyä :wink:
TRX Stampede VXL - Zippy & Turnigy 2S/3S Lipos - Acoms Technisport 2,4GHz - Max-EV Racing

Poissa timomk

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: facebook
« Vastaus #12 : 03.02.10 - klo: 14.28 »
ite oon kirjautunut tonne vasta pari päivää sitten
Ny muuten hajos joku :D

Poissa vator

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: facebook
« Vastaus #13 : 03.02.10 - klo: 16.54 »
Entäs kun samalla luokalla oleva kaveri pystyi rekisteröitymään ihan ilman ongelmia. :shock:
asso 18mt, hongnor x1x cr rtr, kyosho mini inferno 09 x2, kyosho mini inferno ep, traxxas e-revo 1/16 vxl löytyy myös kaksi rc lennokkia (kolmas tekeillä)
(tehoa ei koskaan voi olla liikaa)

Poissa timomk

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: facebook
« Vastaus #14 : 03.02.10 - klo: 17.05 »
hän laittoi väärennetyn iän. naamakirjaan ikäraja oli 13vuotta
Ny muuten hajos joku :D

Poissa vator

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: facebook
« Vastaus #15 : 03.02.10 - klo: 17.13 »
Ok kiitos vastauksista :afro:
asso 18mt, hongnor x1x cr rtr, kyosho mini inferno 09 x2, kyosho mini inferno ep, traxxas e-revo 1/16 vxl löytyy myös kaksi rc lennokkia (kolmas tekeillä)
(tehoa ei koskaan voi olla liikaa)

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: facebook
« Vastaus #16 : 03.02.10 - klo: 17.28 »
Minä olen!  :wink: Mutta, ei siellä mitään erikoista oo tapahtunu, niin en oo käväissy siellä vähänaikaan
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa Petri T

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: facebook
« Vastaus #17 : 03.02.10 - klo: 21.53 »
Myspacesta kokemusta 2005-07. Alku oli aika veikee. Tuli kontakteja maailmalta ja järkevää keskustelua. Sitten lähti homma lapasesta; ns kavereita oli yli 500 ja ehkä noin 3 kanssa kävin keskusteluja. En tunne kovinkaan hyvin naamakirjaa, mutta eikös idea ole sama kuin myspacessa?

Poissa vator

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: facebook
« Vastaus #18 : 04.02.10 - klo: 14.45 »
Ok nyt pääsin naamakirjaan mutta ongelma heräsi, kun olen nyt saanut siellä kaveri pyyntöjä läpi niin kaikki vahvistukset tulevat säköpostiini ja, kun kirjaudun naamakirjaan netin kautta en pysty keskustelemaan pystyn ainoastaan keskustelemaan kun menen vahvistus siis kaveri vahvistus viestin kautta kirjaudu sisään painiketta painaen niin pystyn sen kaverin profiilissa keskustelemaan mutta heti, kun menen esim.etusivulle niin keskustelu alue häviää sivun ala reunasta enkä löydä mitään mistä sen saisi takaisin. :undecided:
asso 18mt, hongnor x1x cr rtr, kyosho mini inferno 09 x2, kyosho mini inferno ep, traxxas e-revo 1/16 vxl löytyy myös kaksi rc lennokkia (kolmas tekeillä)
(tehoa ei koskaan voi olla liikaa)

Poissa Off-Road

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: facebook
« Vastaus #19 : 25.03.10 - klo: 16.15 »
Kaikille naamakirjan ja futiksen ystäville!
Pistetäänpä lätkäpoijjaat kumoon! Siitä vain liittymään!

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000915948438&ref=nf#!/pages/OLEN-VARMA-ETTA-JALKAPALLO-SAAVUTTAA-10-000-FANIA-ENNEN-JAAKIEKKOA/107760419244828?ref=ts

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: facebook
« Vastaus #20 : 28.05.10 - klo: 13.08 »
Kaikki ketkä vilkuilee finRC:n kisavideoita, nii suosittelen teitä liittymään ryhmäämme FB:ssä. Löytyy hakemalla: "finRC.com".

Vielä ei jostain syystä suora osoite toimi. Liekkö toimii myöhemmin.

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: facebook
« Vastaus #21 : 28.05.10 - klo: 16.58 »
No nyt on oltu koukussa Naamakirjaan  :grin:
On se vaan kiva laittaa sinne viestiä, että: "Nyt meen *askalle.." tjsp :D
Tai voihan sinne laittaa muutakin. Tavallaan selostetaan, mitä tehdään :D
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: facebook
« Vastaus #22 : 19.06.10 - klo: 10.01 »
Jahas. Opiskelin vähän FB:n sielunelämää ja nyt kun finRC:llä on yli 25 "tykkääjää", niin sai asettaa "käyttäjänimen" sivulleen.

Tsek it aut (toimii muuten loggaantumattakin): http://www.facebook.com/finRC :)

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: facebook
« Vastaus #23 : 22.07.10 - klo: 23.39 »
Facebookissa on tarjolla sellainen kuin etsi kavereita ja minähän kokeilin ja se ehdotti minun exän uutta "ei hetero" miestä/poikaa, pitäisko lähettää kaveri pyyntö  :lol:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: facebook
« Vastaus #24 : 23.07.10 - klo: 00.54 »
Itse en ole tuota kaverihakua kokeillut.
Chatissa on aika erikoisesti totetutettu se, kun Chattaaja lähtee pois, lukee toisella teksti esim. "Pekka on poissa"
Hirveen surullista ja hautajaismaista...  :lol:
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa Veskuvaan

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: facebook
« Vastaus #25 : 23.07.10 - klo: 07.45 »
Kieliasetuksen kun laittaa English ( Pirate ):ksi niin sivustoon tulee jotain järkeäkin :lol:
Tarpeeks ku purkaa nii 16 autoa menee yllättävän pienee tilaa...

Poissa rontto

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: facebook
« Vastaus #26 : 03.10.10 - klo: 17.39 »
mä oon naamakirjassa
kyosho ep fazer kobra
 tamiya rising fighter 2wd

Poissa JiiVee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: facebook
« Vastaus #27 : 03.10.10 - klo: 19.58 »
mä en oo enkä meinaakkaan  :evil:
pöö

Poissa JVL

  • Veteraani
    • Profiili
    • kuvia omista vermeistä
Vs: facebook
« Vastaus #28 : 03.10.10 - klo: 20.08 »
vacepuukin käyttäjät päivitelkää viirus ja palomuuri ohjelmianne..
*tamiya-CC01-FF01-M04L.*SCX10 *robbet san remo-katja-lazer. *MRP-odyssey *nelivetokivaa kesät talvet 1:10-1:1

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: facebook
« Vastaus #29 : 04.10.10 - klo: 07.46 »
Miksi pitäisi?
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |