Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno GT ja GT2  (Luettu 713101 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1830 : 17.04.09 - klo: 15.25 »
Viralliset GT-8 sarjasäännöt 2009 löytyvät: http://rc10.fi/index.php?topic=35416.0

Poissa -Juho-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1831 : 17.04.09 - klo: 18.04 »
Siinä se nyt on. Olinkohan eka jolla Mäkki  :tongue:
Liikaa Kyoshoja

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1832 : 17.04.09 - klo: 18.22 »
Komia on! Suutarilasta pitäs hakee oma Mäkki koppa ku ehtii. Loistavaa että hommasit. Päästään ajelee.

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1833 : 17.04.09 - klo: 18.35 »
Pieto, puhuttiin sivusuojista.. MP75 sivusuojat menee kun poraa yhden reiän eteen, vrt. ao kuva (ei oma auto)


Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1834 : 17.04.09 - klo: 23.35 »
Eihän se kaverit haittaa jos en ihan heti luovu tuosta "evo" setupista kerhoiltoja ajatellen, siitä tuli niin hyvä että on tällä hetkellä todella vaikea luopua siitä yhdessä Team Orionin kanssa :cheesy: Hauska polkea autoa "limitillä"

Mutta välityksissähän mä jään joten mielenkiintoista nähdä kuka menee kovimpaa. Menette sitten pääsuoralla viimeistään ohitse, vai mitä?

Onko InfernoGT viime vuoden tapaan aikeissa ajaa virikoneella vai mennäänkö vakiolla?

Ja Jannehan funtsi sitä Go Techiä heti kättelyssä. Sekin on mielenkiintoista nähdä kuin työntää. Mikähän mahtaa olla miehen tilanne?

Ja sitten Hong Norit ja muut mahdollisesti vielä mukaan. Tulee hauskaa!  :cool:  :cool:

Toi Mäkki muuten ON hieno!!
« Viimeksi muokattu: 17.04.09 - klo: 23.42 kirjoittanut Mika R »

Poissa -Juho-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1835 : 17.04.09 - klo: 23.53 »
Mulla on nyt koneita mistä valita.. Varmaan treeniä ajellaan Team Infinityn Samurailla ja ehkä vanhalla gxr28:lla. SH saa olla Truggyssa, kun ei mun kädet riitä sen tehoihin. Evolvan vaihteistolla mennään tottakai :afro:
Tein tossa vähän laskutoimituksia ton GT-sarjan suhteen, niin se on toista sataa euroa yhden kisan ajavalle pelkät lisenssit, osallistumis- ja kerhomaksut..

Mistähän sais _halvalla_ jonkun korintapaisen, jolla voisi pommittaa.. Tolla mäkillä ajella kuin sunnuntaisin hissukseen  :grin:
Liikaa Kyoshoja

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1836 : 18.04.09 - klo: 00.09 »
Nonii.. hyvää meinikiä tiedossa siis!

Jostain ranskasta löytyy GT2 koreja maalaamattomana johonkin 60 egeen. Siinä vois olla vaihtoehto. Eihän sekään halpa ole mutta...

Aika hyvinhän nuo kestää, toki ymmärrän ettei Mäkkiä viitsi heti kolhia... Oma Vette alkaa näyttää jo ajetulta, mutta lähinnä paikoin kuluneen maalin takia, ei muuten.




Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1837 : 18.04.09 - klo: 00.11 »
Nonii.. hyvää meinikiä tiedossa siis!

Jostain ranskasta löytyy GT2 koreja maalaamattomana johonkin 60 egeen. Siinä vois olla vaihtoehto. Eihän sekään halpa ole mutta...

Aika hyvinhän nuo kestää, toki ymmärrän ettei Mäkkiä viitsi heti kolhia... Oma Vette alkaa näyttää jo ajetulta, mutta lähinnä paikoin kuluneen maalin takia, ei muuten.





Mitäs uusi korisarja maksaa Suomessa.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1838 : 18.04.09 - klo: 00.13 »
Ihanan kallista  :grin:

Poissa -Juho-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1839 : 18.04.09 - klo: 00.16 »
Sen verran tyyriitä koreja, että päätin ostaa koko auton. Sai Moottorinkin kaupan päälle. Loput onkin sitten joutavana.. :roll:
Liikaa Kyoshoja

Poissa TfeK

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1840 : 18.04.09 - klo: 14.00 »
Mitäs uusi korisarja maksaa Suomessa.
Jerzi

atalassa sanoivat maalaamattoman olevan n.50€ gt:seen. Joten joko gt2 korit paljon kalliimpia, atalassa heittelivät hintoja hatusta tai ranskassa kohtuu kallista  :undecided:
Kyosho InfernoGT_LRP ZX.30X | Kyosho tf-5_Nosram brushless 4200kv | Xray T2'008_Team losi xcelorin 7500kv | FG CompetitionMonsterTruck_Formulaoffroad | Traxxas Slash_Flux 5700kv

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1841 : 18.04.09 - klo: 15.55 »
Ihanan kallista  :grin:

Niin laita vaikka numeroin se hinta  :evil:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1842 : 18.04.09 - klo: 19.01 »
Noista kerhoilloista kun tuli puhe, niin pyritään niitä käynnistämään mahdollisimman pian keskiviikkoisin tuolla Tattiksella, kun rata on auki ja ilma yli +10C

Mulla on tuon viritetyn GT auton lisäksi kerhoilloissa - ja Kyosho ym. vakiokisoissa - mukana jatkossa myös servoja myöten aivan vakio GT2, jonka menoa radalla voi tulla kanssa tsekkailemaan.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1843 : 18.04.09 - klo: 19.17 »
Ihanan kallista  :grin:

Niin laita vaikka numeroin se hinta  :evil:
Jerzi

Onko kellään tietoa mitä maksaa k-mark korisarja maalattu ja maalaamaton  :huh:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1844 : 18.04.09 - klo: 19.49 »
Se riippuu ihan mallista, ne ei ole saman hintaisia. Maalaamaton GT2 sarja pitäs irrota jollain satasella, GT1 ovat alle. Oletko nyt tyytyväinen? Mene kauppaan ja kysy! Tai soita!

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1845 : 20.04.09 - klo: 16.56 »
Tullut tänään vähäsen pöristeltyä tuota sisäänajoa muutaman tankillisen ja uusi kone vaikuttaa paljon paremmalta kuin vanha. Käy paljon kiltimmin ja vaikka en ole paljoa kaasua antanut niin tuntuu paljoon vääntävämmältä kuin vanha. Nyt pitää vaan odotella että saan sisäänajon tehtyä maltilla ja sitten neuloja kiristämään. Kunhan pääsisi kohtapuolin tattikselle ajamaan.
Kyosho GT Racing Art

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1846 : 20.04.09 - klo: 21.00 »
Niinhän mä sanoin  :grin: Ja takalaakerikaan ei enää hajoa niin kuin ennen.
Kone on ihan eri maata kuin vanha. Tattikselle pääsee jo.

Mulla on muuten vakio auto kasassa kans tuo viritetyn lisäksi. Siinä on jopa vakioservot jne. Vaihdan vain renkaat. Sillä voi olla hauskempi ajaa keskinäistä kisaa. "Evolla" haastan vain nopeammat kuin GT autot heh.

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1847 : 20.04.09 - klo: 21.04 »
Millon mennään tattikselle? Viikonloppuna...?? Kelien puolesta ainaskin.....
Kyosho GT Racing Art

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1848 : 20.04.09 - klo: 21.08 »
Sunnuntaina voisin yrittää. Mutta ei keskutella siitä täällä vaan laita tekstaria, YV:tä tmv.

Tilasin vielä maalamattoman Audin, enkä Mäkkiä koska Juholla (InfernoGT) on se. Maalaan Audin custom väreihin ja laitan ne helvatan isot numerotarrat (kiitti niistä Pieto!). Se tulee koriksi tuohon vakioautoon.

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1849 : 20.04.09 - klo: 21.17 »
Päästään vääntää audi vs. audi kisaa......    :lol:
Kyosho GT Racing Art

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1850 : 20.04.09 - klo: 22.32 »
Muokataanpa vähän vastausta eiliseltä..

Jep, saadaan hyvät "DTM minikisat" kun Kortesoja liittyy joukkoon, kolmella Audilla.
Olikohan kenelläkään muulla Audia tässä Tattiksen lähiseudulla?

Ei sillä etteikö mukaan mahtuisi kaikki muutkin, tottakai!
« Viimeksi muokattu: 21.04.09 - klo: 10.10 kirjoittanut Mika R »

Poissa jkort

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1851 : 21.04.09 - klo: 10.31 »
moi,

itellä on tilanne jotta GO moottori on vielä matkalla, ilmeisesti aika paljon kysyntää ollut näillä uusilla moottoreilla varsinkin niin tehdas ei ole ihan nopeasti saanut toimitettua. Mutta kohta sekin tulee kyllä :) . Ja laitan vaan uuden etulaakerin tuohon viimevuotiseen gxr28 moottoriin niin eiköhän tässä sillä pääse jo ajelemaan piankin. Auto on oikeastaan muuten kasassa, laitan vaan iskareihin öljyt ja sähköt säätöihin ja pitää tarkastaa vieläkö viime kesältä jääneet polttoaineet on kelvollisia, onko kokemusta onko polttoaine mennyt miksikään talven yli viileässä seisoneena?

janne

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1852 : 21.04.09 - klo: 10.38 »
Hienoa Janne! Jos sitä polttoainetta ei ole paljon, niin heivaa se ongelmajätteeseen ja osta uutta tilalle.

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1853 : 21.04.09 - klo: 11.37 »
Vaikka en kyseistä autoa omistakaan, mutta noin muuten tietysti kiinnostuneena seuraan vierestä, niin noista koreista tuli mieleen että varmaan kesän kisoihin se kori kannattaa katsoa sen mukaan missä on matalin "peräkontti" ja sitä myötä suurin siipi mahtuu sääntöjen puitteissa. Ainakin itse kokeillessani GT-8 autoa totesin että peräpitoa ei varmastikaan voi olla tarpeeksi, joten takapidon maksimointi varmasti palkitsee tuloksissa.

Koreissa joissa tulee "lintulauta" -tyyppinen siipi mukana ja jos se jää kattolinjan alapuolelle kokonaisuudessaan, niin varmaan kannattaa prikoilla taikka o-renkailla korottaa siiven taaempia kiinnityksiä, jotta siipeen tulee lisää kulmaa + korkeutta.

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1854 : 21.04.09 - klo: 11.48 »
Puhut asiaa. Ainoa ongelma taitaa olla se että kaikkien spoilerit on muutenkin niin lähellä katon rajaa että niissä ei taida olla juuri ollenkaan varaa korottaa. Luulen että Audin spoileri toimii hyvin koska se on takaluukusta vähäsen takana. Radalla sen sitten vasta huomaa  :lol:
Kyosho GT Racing Art

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1855 : 21.04.09 - klo: 11.48 »
Aivan, ja jos haluaa maksimoida pidon niin Protoform PF-8 kori "specci" autoon (DM1 spec tai IGT1) on paras. Toisaalta se on samalla aavistuksen hitaampi koska se imeytyy tiehen.

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1856 : 21.04.09 - klo: 13.25 »
Juholle vähän Mäkki videota http://www.youtube.com/watch?v=OaG8gM5NrO4

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1857 : 21.04.09 - klo: 14.16 »
Siltä varalta että joku haluaa rakentaa "evo"n "suoraan paketista" niin nyt se on mahdollista

http://www.winnerscirclerc.com/product_info.php?products_id=5466

kestää nimittäin rajummatkin tehot - kokeiltu on, vaikka OS .28 tai Collari rata .21 jos joku "speed freak" haluaa mennä niin pitkälle :grin:

« Viimeksi muokattu: 21.04.09 - klo: 14.20 kirjoittanut Mika R »

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1858 : 21.04.09 - klo: 15.54 »
Pari kuvaa...  Stock 3300gr ja Tuned 3175gr ajokunnossa ilman koria




Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1859 : 21.04.09 - klo: 16.06 »
Onko nuo Kyoshon V-slicksit autoissa?
Kyosho GT Racing Art