Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno GT ja GT2  (Luettu 712579 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1890 : 29.04.09 - klo: 13.57 »
No siis mun pointti taitaa olla se, että miksi kerääntyä sinne radan varteen odottelemaan. Mennään sitten kun tilanne radalla hieman rauhoittuu. Se on perinteisesti rauhoittunut juhannukseen mennessä ja keskikesällä siellä ei käy enää just kukaan, ja sitten taas elokuussa. Jotenkin näin. Ennen sitä käydään kun itselle parhaiten sopii. Mulla ei ole aikaa mennä sinne seisoskelemaan you know.

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1891 : 29.04.09 - klo: 20.49 »
Pieton GT2 Audi:






...ja porvarimallin lämpömittari
THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1892 : 29.04.09 - klo: 20.57 »
Kiitos Mikko kuvista  :lol:
Kyosho GT Racing Art

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1893 : 29.04.09 - klo: 22.50 »
oikein hienoja!! hieno rekkari Pieto! Täytyy saada se oma Audi maalattua pikaisesti.
hyvä nähdä mittarin toimivan. ei huono idea meikäläiseltä tämäkään?  :cool:

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1894 : 29.04.09 - klo: 23.09 »
oikein hienoja!! hieno rekkari Pieto! Täytyy saada se oma Audi maalattua pikaisesti.
hyvä nähdä mittarin toimivan. ei huono idea meikäläiseltä tämäkään?  :cool:

Mittari oli tosi hyvä idea, kiitti Mika vinkistä. Helpottaa lämmön seuraamista tosi paljon. Voi aina ajajakorokkeelta pyytää ihmistä joka on varikolla, että katsotko lämmöt minun takaikkunasta. Se pitää kummiskin aina muistaa että sammuttaa ja laittaa uudestaan mittarin päälle aina tankkauksen/koneen säätämisen jälkeen että näkee sen huippulämpötilan että miten se muuttuu.
Kyosho GT Racing Art

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1895 : 29.04.09 - klo: 23.38 »
Sain muuten myytyä minun vanhan IGT:n nimimerkki Stail:lle. Saadan yksi kuski lisää Tattarisuolle päristelemään.
Kyosho GT Racing Art

Poissa Stail

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1896 : 29.04.09 - klo: 23.45 »
Jeps tänne tuli IGT :)
JQ

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1897 : 29.04.09 - klo: 23.49 »
Hyvä meininki kaverit. Welcome porukkaan Stail

Poissa DARIEN

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1898 : 30.04.09 - klo: 08.38 »
Onko kellään hajuja missä kaupassa ois vielä  inferno gt  myynnissä uutena? korilla ei väliä.
Inferno GT Ferrari     Inferno GT2 Audi

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1899 : 30.04.09 - klo: 09.22 »
Onko kellään hajuja missä kaupassa ois vielä  inferno gt  myynnissä uutena? korilla ei väliä.

Suutarilan Pro Shopissa oli ainaskin yksi IGT Ferrarin korilla. Taisi siellä olla BMW:n korilla kanssa.
Kyosho GT Racing Art

Poissa DARIEN

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1900 : 30.04.09 - klo: 12.48 »
Tattis nyt on IGT postissa kohti pohjoista.
Inferno GT Ferrari     Inferno GT2 Audi

Poissa TfeK

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1901 : 30.04.09 - klo: 17.14 »
tulipa eilen käytyä ensimmäistä kertaa ulkoiluttamassa GT:tä oikein radalla, kun viimein sai lastentauteja korjailtuja. Ainakin tuolla 15/21 46/41 välityksillä tuntui menevän oikein mukavasti, varsinkin kun 2 vaihde tuli kuvioihin. Mutta olenko ainut kenelle tuo raision rata tuntuu kovin pieneltä tämän koon autolle? :roll: varsinkin oikeanpuoleisen päädyn kurvit olivat melkosen pienelläkaasulla etenemistä... Pitänee taas joku päivä käydä koittamassa, jos saisi vaihteen säädettyä vaihtumaan muuallakin kuin takasuoralla.

Onko jotain vinkkejä auton säätämiseen kun tuntui omaan makuun kovin puskevalta  :undecided: diffit tehtaan jäljiltä, takana vakaaja jäykimmillään ja iskareissa 80 takana 60 edessä + vakio jouset. iskareiden asento edessä melko "kallellaan" ja takana "pystymmässä"

Ja ensimmäinen nitro kun on kyseessä niin kokoajan stressaan tuosta lämmöstä :embarrassed: eli onko ihan ok kun rata-ajossa heiluu siinä 110-125 kohdilla?
Kyosho InfernoGT_LRP ZX.30X | Kyosho tf-5_Nosram brushless 4200kv | Xray T2'008_Team losi xcelorin 7500kv | FG CompetitionMonsterTruck_Formulaoffroad | Traxxas Slash_Flux 5700kv

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1902 : 30.04.09 - klo: 18.18 »
kiva kuulla. tottahan se Raision baana on vähän pieni, varsinkin noilla välityksillä (14/18 46/43 olis parempi) mutta parempi se kuin ei rataa ollenkaan vai mitä.

aliohjautuva on yleensä aloittelijalle helpompi joten sen takia se tulee tehtaalta sellasena. tuonne Raisioon se vaan on vähän hankalaa... kokeile eri juttuja äläkä nyt liikaa stressaa noista lämmöistä, kunhan vähän savua tulee...

Poissa Stail

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1903 : 30.04.09 - klo: 23.46 »
Tänään itsekkin testailin tuota pietolta ostamaa IGT:tä.
Moottorin säätöjä ehdin hetken hakea ja muuten onnistuikin mutta tyhjäkäyntiä pitää vähän vielä säätää että ei sammuile  :p
Vaihteistookin pitää tutustua huomenissa kun tänään se oli lukittuna ykköselle.

onneksi huomenna ei ole mitään ohjelmaa niin saa säätää rauhassa eikä tarvii säntäillä jokapaikkaan..
JQ

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1904 : 01.05.09 - klo: 16.35 »
Tommonen tuli sutattua toiseen autoon tänään


Poissa Stail

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1905 : 01.05.09 - klo: 16.48 »
Hyvännäköinen koppa :)

Ei kenelläkään olisi vetostarttia jäänyt yli vanhemmasta koneesta ? tai en tiedä sopiiko tuon uuden koneen vetostartti tähän vanhempaan.
Edit: Otinkin tuosta HPI:n vetostartista narun kun käytän siinä rotostarttia.
« Viimeksi muokattu: 01.05.09 - klo: 18.42 kirjoittanut Stail »
JQ

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1906 : 01.05.09 - klo: 18.53 »
Tommonen tuli sutattua toiseen autoon tänään




Pirun siisti. Hyvää duunia  :lol:
Kyosho GT Racing Art

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1907 : 01.05.09 - klo: 18.54 »
Tänks Pieto.

Tossa auton päällä. Tuuletusreiät vielä puuttuu.




Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1908 : 01.05.09 - klo: 19.00 »
Meinaatko laittaa paljon tarroja? Tuo on niin siisti tuollaisena.... Ainoa vaan että kun kisanumeron laittaa siihen niin sitten se ehkä vaatii lisä tarroja että saa sen "race" hengen esille.
Kyosho GT Racing Art

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1909 : 01.05.09 - klo: 19.19 »
En mä usko että laitan, ja samaa mieltä.

Ajan GT-8 kisat Vettellä. Kaivoin naftaliinista vanhan Go Techin .28, joka tuli muinoin CEN Arenan mukana. Sääntöjen mukaan sillä saa ajaa kisan. Kansi on vaihdettu, mutta alkuperäisestä oli 2 jäähdytysripaa poikki. Tosin en ole ihan satavarma sen luotettavuudesta, mutta testaan sitä Tattiksella joku päivä kunhan ehdin.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1910 : 01.05.09 - klo: 19.22 »
Meinaatko laittaa paljon tarroja? Tuo on niin siisti tuollaisena.... Ainoa vaan että kun kisanumeron laittaa siihen niin sitten se ehkä vaatii lisä tarroja että saa sen "race" hengen esille.

Sori että annan oman näkemyksen tähän mutta tarrat tuo valitettavasti tuon NIKKO look esille  :shock:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1911 : 01.05.09 - klo: 20.29 »
En tiedä Nikkoista, mutta mulla on Carbon fiber tarraa jota vois sovitella johonkin kohtaan.

Poissa TfeK

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1912 : 01.05.09 - klo: 23.55 »
Jotain "korisarjan" osia vois sillä kuitu tarralla päälystää, toisi juurikin kilpa-automaisuutta. Muuten väriteema on oikein nätti.

Ja onhan se tosiaan hienoa kun on raisionkin kokoinen rata tässä lähellä, on touring autolle vähän parempi ajopaikka kuin joku random parkkis.
Kyosho InfernoGT_LRP ZX.30X | Kyosho tf-5_Nosram brushless 4200kv | Xray T2'008_Team losi xcelorin 7500kv | FG CompetitionMonsterTruck_Formulaoffroad | Traxxas Slash_Flux 5700kv

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1913 : 03.05.09 - klo: 18.57 »
Kiitos. Hyviä ideoita.

Kävin kurvailee Audilla vihdoin ja ajoin pannun sisään parkkiksella kun ei jaksanut Tattikselle asti. Hieno laitos ihan vakionakin. Moottori antaa odottaa paljon, eipä ole RTR autossa tullut vastaan noin hyvää. Vastaa säätöihin ja käy paljon paremmin kuin vanha GXR28.

Poissa Vesa-Ratti

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1914 : 03.05.09 - klo: 21.28 »
Meilläpäin on tämmösiä onpoort lämpömittareita :roll:
Ei tuu mittään, vaikka polovillaan kirroilis.

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1915 : 03.05.09 - klo: 21.32 »
Monta tuntia joutuu pitää 120C että tulee kypsää?  :laugh:

Poissa Vesa-Ratti

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1916 : 03.05.09 - klo: 23.55 »
En tiiä ku renkaat kestää vain 5 tankillista. Myykää mulle pyöriä/koreja KOWAAN käyttöön.
Ei tuu mittään, vaikka polovillaan kirroilis.

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1917 : 04.05.09 - klo: 22.04 »
Tänään oli Mikan kanssa hyvät väännöt Tattiksella. Kahdella Audilla päästettiin menemään ja tasaista oli. Eikä ollut edes läheltä piti tilanteita vaikkaa mutkiin ajettiin rinta rinnan. Keskiviikkona toivon mukaan uudestaan.
Kyosho GT Racing Art

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1918 : 04.05.09 - klo: 23.02 »
Oli kyllä nastaa, kiitos Pieto. DTM meininki, Jannea mukaan odotellessa.

Toi GT2 Audi on vaan niin makee ajaa. Ei sillä että sillä mahdollisesti voittais jotain mutta makee se on ajaa, menee ihan kiskoilla eikä lipsu. Taitaa olla molemmilla Audi suoraan paketista, ilman vakaimia ja mitään. Renkaatkaan ei pahemmin kulu.

Näin ajellessa toi 15/21 välitys on erinomainen Tattikselle.

Keskiviikkona Pieto vertailun vuoksi ajan Corvetella mutta Kyoshon pata, ok?
« Viimeksi muokattu: 04.05.09 - klo: 23.06 kirjoittanut Mika R »

Poissa jkort

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1919 : 05.05.09 - klo: 10.09 »
Moi,

olinkin lauantaina ja sunnuntaina jo päristelemässä vanhalla moottorilla ( välitykset 17/21 , 43/46 ) ja paljon vakaampi kyllä on tämä gt2 alusta. Ja mielestäni kyllä huomaan eron kun on vakaimetkin laitettu. Iskareissa oli mulla 80 paksuiset öljyt. huomenna keskiviikkona tulen töiden jälkeen mukaan, tänään pitää käydä polttoainetta ja ehkä renkaat uudet. Myös hong norin renkaita sain testiin veljeksiltä hetkeksi ja nehän oli tosi hyvät, pitää semmoisia varmaan hommata.