Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno GT ja GT2  (Luettu 712663 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1950 : 10.05.09 - klo: 00.00 »
Kone ei tainnut olla uusi? semmoisia nuo vanhemmat GXR:t ovat, sattuu ja tapahtuu.

Tsekkaile myydään -palstoja ja bongaa "SG" malli jos et kaupasta halua hakea. En usko että kadut hankintaa. Se on kaikinpuolin yllättänyt positiivisesti. Tietty sitä ei ole "race" testattu vielä joten pienellä varauksella vielä.

Kyosho teki järkevän ostoksen ostaessaan Orionion. Nyt se alkaa näkyä.

Mika, missä mielessä se näkyy :huh: Kannessa nyt ainakin mutta onko muita juttuja  :huh:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1951 : 10.05.09 - klo: 11.34 »
Mika, missä mielessä se näkyy :huh: Kannessa nyt ainakin mutta onko muita juttuja  :huh:
Jerzi
Lohko lienee vanhaa, sisuskalut ja kansi on uutta - tai no ei toi lohkokaan ole 100% sama kuin vanha...
Old fart

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1952 : 10.05.09 - klo: 13.36 »
tuli tuossa ylemmässä videossa hyvin esiin igt:n ja igt2:n kokoero kun puolessavälissä videota subaru ja vihreä vette kisaavat. eipä kyllä ollut subull mitään jakoa nopeudessa, eikä lyhyt akselivälikään tuntunut tuolla radalla paljon auttavan ennemminkin teki ajosta hieman agressiivisemman näköistä(gt2 näytti paljon vakaammalta)

Tietenkin on aivan turha spekuloida nopeuksia ja ajoa kun ei tiedä minkälaista tekniikkaa ja minkätasoiset kuskit autoilla oli :/ Mutta kokoero oli kyllä todella silmiinpistävä.

ja tuossa tuolta infernogt proboardsin kautta löytynyt setup sheet http://www.rctech.net/forum/4258564-post505.html

pieni kysymys vielä loppuun: onkos noista -b loppuisista ratassarjoista jo tullut kokemuksia? ymmärtääkseni niillä pitäisi alkaa kestämään, tai olisiko joku kehittänyt jonkin sortin metalli ratas konvrsiota 1-vaihteeseen? 2 rattaana onkin savagen ratas josta on alkanut tosin tulla huonojakin kokemuksia, mutta toivotaan nyt että kestäisi.

Olen kanssasi samaa mieltä, en heti viitsinyt sitä kirjoittaa mutta hyvä että huomasit saman  :laugh:

Itsellä menee B-rattaat kohta kokeiluun.

Kokeilin tuota Savagen 41T rataskonversiota mutta rattaan metalli oli niin pehmeää että vaihde kulutti 2 tankillisen aikana loven sisäkehään. Se ei myös vaihtanut kovin pehmeästi vaikka muuten toimi.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1953 : 10.05.09 - klo: 17.58 »
Keskiviiko 13.5 kisat tattiksella, kaikki mukaan sinne.

Tässä linkki aiheeseen.
Jerzi

http://rc10.fi/index.php?topic=36120.0
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1954 : 10.05.09 - klo: 18.35 »
Vaimon syntymäpäivä mutta yritän päästä mukaan. Juhlittiin jo eilen, huh huh 

Poissa moukari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Racers Group Finland
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1955 : 10.05.09 - klo: 20.53 »
kokeilkaa honkkarin laatikkoa jos vaan se istuu ei oo ollu hirveitä ongelmia kestämisen suhteen voin vaikka lainata jollekin ketä haluaa testata, ettei jää kisat sitte kesken johonkin harmittavaan tekniikka murheeeseen. Onko halukkaita testaamaan miten istuisi?
Racers Group Finland
  -Panolin 2T öljyt-

Poissa -Juho-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1956 : 11.05.09 - klo: 00.03 »
Ei taida valitettavasti natsata honkkarin lootan mitat oikein tuohon kyoshoon. Evolva-konversio sai minun osalta tänään tulikasteensa ja ei voi kyllä moittia mistään. Moottori sen sijaan ei oikein vakuuttanut.. Wanha gxr28..
Oli muuten makee ajaa tuo pitempi GT!
Liikaa Kyoshoja

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1957 : 11.05.09 - klo: 08.39 »
Hienoa Juho! Nyt vaan "SG" sisäänajoon pikaisesti! Helppo homma.

Evolva konversio toimii, onhan se maailmanmestaruusauton vaihteisto  :cool:

Edes GT2:ta lyhyempi välitys ei tuntunut juurikaan hitaammalta Tattiksella ainakaan vikko sitten. Katsotaan nyt kun saa Audin uudestaan baanalle.
« Viimeksi muokattu: 11.05.09 - klo: 08.45 kirjoittanut Mika R »

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1958 : 11.05.09 - klo: 20.02 »
Olipa nastaa katsoa ESPN classic kanavalta 2007 DTM kisojen koosteita, RedBull Audit etunenässä, tietty Häkkinen Mersulla.. Paljon tilanteita ja kolareitakin. Ihan GT meininkiä, Audit baanalle niin saadaan hyvät DTM partyt  :cool:  :laugh:

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1959 : 12.05.09 - klo: 00.18 »
Yleensä ei tuu kommentoitua täysin ohi aiheen , mut nyt ei kyllä malttanu :P

Suurin osa varmaan tietää DTM baarin....että siitä vaan DTM partyä :D
XRAY 808 2009 Spec |

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1960 : 12.05.09 - klo: 08.05 »
Tuttu paikka vai?  :grin:

Onko kenelläkään ideoita mistä hommata "sponsoritarrat" tohon Audiin ? Ei niin kauheasti väliä mitkä, kunhan sopii teemaan. Auton värihän on puna-hopea.

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1961 : 12.05.09 - klo: 11.46 »
Kysyppä ihan 1/1 autojen teippausfirmoista.
Saatat saada vaikka ihan oikean sponsorin.(tosin luultavasti vain noitten tarrojen verran)
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1962 : 12.05.09 - klo: 11.53 »
Ok, kiitti vinkistä

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1963 : 12.05.09 - klo: 21.52 »
Huh huh, nyt on kurvailtu sen verran että toinenkin "SG" sisäänjaettu. Huomenna viimesteilläänn homma radalla ja sitten on kohtuu hyvin pullat uunissa Ylistaroa kohti.

Poissa juska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1964 : 12.05.09 - klo: 21.53 »
Onko kenelläkään ideoita mistä hommata "sponsoritarrat" tohon Audiin ? Ei niin kauheasti väliä mitkä, kunhan sopii teemaan. Auton värihän on puna-hopea.

Mulla ois sulle yhet  :grin:. Luulen ettet huoli niitä :roll:
Racers Group Finland Team

Poissa juska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1965 : 12.05.09 - klo: 21.56 »
Huh huh, nyt on kurvailtu sen verran että toinenkin "SG" sisäänjaettu. Huomenna viimesteilläänn homma radalla ja sitten on kohtuu hyvin pullat uunissa Ylistaroa kohti.
Monelta meinasit mennä /tulla
Racers Group Finland Team

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1966 : 12.05.09 - klo: 21.57 »
ennen puoli kuutta, ehkä aikasemminkin. Pääsetkö?

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1967 : 14.05.09 - klo: 09.24 »

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1968 : 14.05.09 - klo: 09.58 »
Aston Martin "GULF" IGT2 http://www.kyoshoamerica.com/cars/index.php?part_num=31828  :grin:
Onhan se Vettekin siisti, mutta tää kiilas kärkeen - ...keleen makee :shocked:

ps. Peitsamokin voisi ajaa ihan tällä RTR korilla  :wink:
Old fart

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1969 : 14.05.09 - klo: 10.14 »
Joo, niin tuli heti mieleen kans, siis tuo Peitsamo juttu  :laugh:

Sartesuon Juha kokeili eilen meikän autoa ja taisi olla palautteen perusteella heti "koukutettu".  :grin:

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1970 : 14.05.09 - klo: 10.25 »
Flying Calacucco

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1971 : 15.05.09 - klo: 22.09 »
sori huono kuva mutta sponsoritarrat vaihtui sitten ihan normi tarroiksi kun ei muutakaan..


Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1972 : 15.05.09 - klo: 22.37 »
Täänän sain minun uuden pillin FW007. Pilli puhaltaa taaksepäin. Kävin ajamassa autolla pienen lenkin uudella pillillä. Tehoa ei ole ainaskaan hävinnyt ja ääni muuttunut "kiukuvammaksi". Oli kiva todeta ajon jälkeen että nyt kuin putki puhaltaa suoraan taaksepäin niin öljyä ei ollut missään. Ennen korin koko vasen kylki ja takaripustus ollut ihan öljyn peitossa.

Ensin kuin sain pillin käteen ja rupesin asentamaan sitä, ajattelin että ulostuloa pitää muuttaa jonkunlaiseen "dual exhaust" tyyliiseen. Asennuksen jälkeen pillin pää ei näyttänytkään niin hassulta ja tein pienen loven koriin. Omasta mielestä ulostulo näyttää todella hyvältä ja istuu hyvin koriin.
Kyosho GT Racing Art

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1973 : 15.05.09 - klo: 22.40 »
Yksi kuva vielä lisää  :lol:
Kyosho GT Racing Art

Poissa -Juho-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1974 : 15.05.09 - klo: 23.11 »
Mistä mistä mistä ja paljonko???
Liikaa Kyoshoja

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1975 : 15.05.09 - klo: 23.17 »
Pro Shopista. Yksi löytyi Ruotsin varastosta. Lisää tulee vissiin heinäkuun alussa. Kävi aika hyvä onni että sain tuon yhden ja viimeisen. Vajaan satasen köyhdyin. Oli kyllä sen arvoista  :lol:
Kyosho GT Racing Art

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1976 : 16.05.09 - klo: 08.44 »
Joo toi on kyllä niin päällikkö!!  :police:

Pitäs tulla kuulemma lisääkin sano.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1977 : 16.05.09 - klo: 09.08 »
Kuinka paljon joustaa tuo pää jos esim perään ajoja syntyy. Antaakos kuin paljon periksi :huh: Kyllä ne japsit keksii kaikenlaista.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Stail

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1978 : 16.05.09 - klo: 09.48 »
Hieno putki kyllä :)

Itselleni vaihdoin GT2 välitykset autoon eilen illalla  :grin: vielä pitäisi mennä testaamaan niitä
JQ

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1979 : 16.05.09 - klo: 12.06 »
Kuinka paljon joustaa tuo pää jos esim perään ajoja syntyy. Antaakos kuin paljon periksi :huh: Kyllä ne japsit keksii kaikenlaista.
Jerzi

Joustaa ihan kunnolla. Minkään ei pitäisi mennä rikki peräänajossa. Ulostuloa joutuu luultavasti vaan suoristamaan.
Kyosho GT Racing Art