Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno GT ja GT2  (Luettu 712549 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2010 : 26.05.09 - klo: 19.55 »
Nyt on auto taas korjattu kolarin jälkeen. Huomenna pitäisi vähäsen käydä ajamassa ja katsoa pelittääkö samalla tavalla kuin ennen ja tehdä viimeiset kisasäädöt. Kerhoilta taitaa jäädä väliin kun on huomiseksi luvattu sadetta.
Kyosho GT Racing Art

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2011 : 26.05.09 - klo: 19.56 »
hienoa. katotaan huomenna miltä näyttää.

Poissa jkort

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2012 : 27.05.09 - klo: 10.20 »
Eilissä päivin kävin ajamassa vitosautojen seassa. Go tech kulkee lujaa. kokeilin molempia 17/21 ja 18/21 välityksiä ja jälkimmäinen antaa tasaisemmin voimaa mutkaisilla alueilla ja huippubopeutta kerää hyvin pitkällä suoralla.

nyt olen myös kokeillut eri renkaita:
6MIk 40 shore, mielestäni pitävämmät kuin GRP, parempi kääntyvyys ja ärhäkämmin haukkaa mutkaan. hauskat ajaa jos alustan takapää on jäykempi jolloin hallitusti heittää mutkaan jarrutuksen yhteydessä. renkaassa ei ole inserttejä vaan radial/vyö rakenne ( mikä se nyt onkaan ) pitäisi taata tasainen kuluminen ja siltä näyttää.  hyvä rengas. hetken kestää lämmetä

Hong Nor slicksit, erittäin hyvä ja tasainen pito, tiukasti kääntyy mutkaan ja pitää tasaisesti. Tarkkaan ajoon. suht edulliset. enemmän kääntyvyyttä kuin 6Mik. lämpeää iskukuntoon nopeammin.

Sintec slicksit mustilla vanteilla. Hyvä pito. minun autossa ei niin ärhäkkä kääntymään kuin HN slicks.


Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2013 : 27.05.09 - klo: 10.31 »
Sintec/Ipanema antaa periksi ajaessa joten auto ei ole kulmikas ajaa. Pystyn vertaamaan vain GRP:hen joka on hyvä rengas mutta tosiaan kestää lämmetä 1-2 kierrosta ensin, ainakin se seos milä olen ajanut.

Janne, eli se suunta johon säädettiin sun pannua on ilmeisesti ollut oikea?

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2014 : 27.05.09 - klo: 10.47 »
100 mph electric

http://www.rccars.com/forums/showthread.php?t=3296

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mTrrjoRrquI[/youtube]

Poissa jkort

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2015 : 27.05.09 - klo: 10.55 »
Sintec/Ipanema antaa periksi ajaessa joten auto ei ole kulmikas ajaa. Pystyn vertaamaan vain GRP:hen joka on hyvä rengas mutta tosiaan kestää lämmetä 1-2 kierrosta ensin, ainakin se seos milä olen ajanut.

Janne, eli se suunta johon säädettiin sun pannua on ilmeisesti ollut oikea?

kyllä siltä tuntuu, aavistuksen vielä avasin pääneulaa

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2016 : 28.05.09 - klo: 22.53 »
Kävin ulkoiluttamassa autoa vähäsen tänään. Auto tuntuu samanlaiselta nyt korjauksen jälkeen kuin ennen kolaria. Toivottavasti auto pelittää hyvin ja tekniikka kestä Ylistaron kisan. Katsotaan kuin lujaa siellä pästään.
Kyosho GT Racing Art

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2017 : 30.05.09 - klo: 21.02 »
Todella upea kesäilta, +20C klo 2100, käytiin pojan kanssa ajankuluksi vähän kurvailemassa lähiparkkiksella.

Olipa nastaa vaihteeksi ihan pihasutata eli tykittää "speed runeja" ja driftata Mäkillä p*skarinkiä.. olispa saanu hyvää kuvaa jos olis ollu joku kuvaamassa .. eipä tarvitse aina radalle lähteä onroadeillakaan että olis hauskaa...

Siitä tulikin mieleeni että jos olis sopivan tilava ja puhdas parkkis (no ei liene vaikeata löytää) niin vois leikkimielisesti ottaa pientä kiihdytyskilpaa joskus, ihan käsiajanotolla vaikka, GT autoilla. Voisihan sitä vaikka virtuaalisestikin ympäri maata niin, että sovittais joku matka ja sitten siitä aikaa. Voisin vaikka ylläpitää "rankingia" sivuillani eli auton malli, kori, moottori, välitykset, kytkin, aika..
Tietysti tuon matkan mittaaminen tarkasti voi olla hieman hankalaa, ideoita? Käsiajanotossa olisi se hyvä puoli ettei tutkaa tarvita nopeuden mittaamisen ja matka olisi kaikille sama.

Tossakin oli vähän ohimenevää yleisöä, niin aika moni jäi katsomaan Mäkkiä kun se viiletti pitkin parkkista. Loppukuluneilla renkailla sai hyvät ringit aikaseksi  :cool:
« Viimeksi muokattu: 30.05.09 - klo: 21.17 kirjoittanut Mika R »

Poissa Iigor

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2018 : 30.05.09 - klo: 21.20 »
Tuotahan vois vielä jatkojalostaa järkkäämällä GT -tapahtuman (GT -festarit :p), missä ois noita kiihdytyskisoja, ovaalia, pujottelurataa, mestarien kisat -tyyliin:)

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2019 : 30.05.09 - klo: 21.23 »
olishan se, tuosta puuttuu enää kurvikkaat mimmit  :grin:

Tosin ajattelin hieman pienimuotoisempaa näin aluksi, etenkin sellaisten kannalta joilla ei ole oikeata rataa kulman takana. Mitenhän tuon matkan voisi luotettavasti mitata? Löytyykö jostain esim. narua metrimitalla jolla voisi matkan mitata, vaikka 60m ?

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2020 : 30.05.09 - klo: 21.27 »
Onhan noita mittanauhoja..  :roll:
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa Iigor

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2021 : 30.05.09 - klo: 21.29 »
Entä semmosella mitalla, mitä käytetään urheilukisoissa, eikös ne ole aika pitkiä.

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2022 : 30.05.09 - klo: 21.50 »
vaikka, jos ei ole kalliita. Täytyy kysellä. Naru olis ainakin halpaa..

Poissa Stail

  • Fullspeed RC
    • Profiili
JQ

Poissa Iigor

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2024 : 30.05.09 - klo: 22.27 »
Mikä ois sopiva matkan pituus?

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2025 : 30.05.09 - klo: 22.44 »
olipas helppoa.. 60m vois kokeilla, täytyy käydä temassa ja kokeilla. Noi ratojen suorat on 60-65m niin olis linjassa :)

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2026 : 31.05.09 - klo: 19.26 »
Sen verran ehdin radallekin että kokeilin tänään noita vakioservoja; vakiopannu, vakioservot, ei starttiboksia, boksi ja "race" servot oli valjastettu V-one-RRR:ää varten. No patterikotelon tilalla oli sentään 6V nimh akku ja radioina futten gigaset.
Hyvä oli ajaa, futten kisaservoihin nähden ainostaan auton kääntösäde oli hieman isompi, renkaat ei mene ihan yhtä linkkuun, mutta muuten ei tuntumassa huomannut eroa. Yhtä lujaa mentiin kuin aiemminkin eli oli kohtuu tylsää puikoissa  :laugh:

Sitävastoin - toi TP10 oli kyllä mainio ajettava kaikessa menohaluukkuudessaan, olisin luullu että se on jotenkin vaikeeta mutta olin väärässä, sika siistiä kyllä! No tietty se nyt oli sellasta normi kurvailua ilman tavoitteita sen kummemmin (kisatilanne olisi aivan eri asia). Lujaa se menee ja todella tapahtuu kun painaa liipasinta. Voisin sanoa että jos on GT autoa ajanut niin ei tuo TP10:n rattiin ja kalustoon siirtyminen ole mitenkään iso hyppäys, mutta hyvän pohjan antaa varmasti.

« Viimeksi muokattu: 31.05.09 - klo: 19.36 kirjoittanut Mika R »

Poissa Stail

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2027 : 03.06.09 - klo: 16.41 »
Olisiko jollakin myydä kahta koritolppaa?
K-kaupassakaan ei ole niitä eikä tietoa koska tulee.
JQ

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2028 : 03.06.09 - klo: 16.47 »
yksi löytyy, toinen on pätkästy

Poissa Stail

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2029 : 03.06.09 - klo: 16.53 »
no yksikin auttaisi enshätään :)
yksi etutolppa niin kulunut että sokka lähtee helposti irti. toinen vain tosi kulunut
JQ

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2030 : 03.06.09 - klo: 20.05 »
joo no katotaan kun säät sallii tattiksella

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2031 : 04.06.09 - klo: 14.23 »
Olisiko jollakin myydä kahta koritolppaa?
K-kaupassakaan ei ole niitä eikä tietoa koska tulee.

http://rc10.fi/index.php?topic=36781.0
Kyosho GT Racing Art

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2032 : 04.06.09 - klo: 14.30 »
Hyvin osui  :wink:

Suutarilasta ostin tänään VoneRRR koritolppasarjan, sieltä löytyy varmaan muitakin jotka voisi mennä paikoilleen vaikka paksuus ei olisikaan aivan sama. Mutta toivotaan että noista käytetyistä on avuksi.

Poissa Stail

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2033 : 04.06.09 - klo: 16.50 »
Jeps, pistin mailia tolle.

Mietin kanssa, jos tekisi alumiinista tolpat. mutta joutuuko sitten muut muoviosat liian lujille, jos vetäsee auton ympäri :P
JQ

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2034 : 05.06.09 - klo: 15.54 »
Pari kuvaa  :grin:






Poissa Stail

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2035 : 05.06.09 - klo: 16.10 »
Sullakin vaihtu putki  :grin: hieno on kyl
JQ

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2036 : 05.06.09 - klo: 16.12 »
kokeeksi joo, siksi toinen Orion jäi tavallaan yli

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2037 : 05.06.09 - klo: 17.54 »
Ei hullumpi Mäkissäkään - luulen että illuusio on radalla täydellinen vaikka tarkkaan katsottuna (kuvassa) tarrojen pakoputkisto jää putken yläpuolelle, toki ne voisi peittää mustalla tarralla (e:tarra lisätty).

« Viimeksi muokattu: 05.06.09 - klo: 21.01 kirjoittanut Mika R »

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2038 : 05.06.09 - klo: 23.11 »
Tee dremelillä vielä pieni lovi puskuriin, näyttää putki sitten paremmalta.
Kyosho GT Racing Art

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2039 : 05.06.09 - klo: 23.18 »
Mietin ihan samaa..tai sitten reikä putkelle josta "pujotat" putken ulos. Ei sojota sitten alaviistoon.
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot