Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno GT ja GT2  (Luettu 712718 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2130 : 09.01.10 - klo: 09.46 »
"Fully modified" ja sitte sielä on Z-linkki ohjauksessa ja orkkis jarrut paikallaan.
Panostettu oikeisiin asioihin :grin:
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2131 : 09.01.10 - klo: 12.10 »
hehe . . Kun on valot kerran niin tolla mennään vaan suoraan ja kovaa ..

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2132 : 22.02.10 - klo: 10.19 »
mietin valoja myös omaan gte ferrariini, mutta toistaiseksi saa jäädä

RF:ltä tilattu korimaali testarossa punainen ja vanteisiin metallic silver, katsotaan mitä noilla saadaan aikaiseksi

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2133 : 24.02.10 - klo: 17.22 »
Hyvin toimi tuo Ultimaten maali - kuvia hieman myöhemmin.

Mites on - onko aivan väärä paikka "mainostaa" jos kerron että Suutarilan Pro Shopissa on runsaasti autopaketteja, jotka on tuotu sinne messujen ja esittelyjen jäljiltä, täydellisiä ja sitten sellaisia joista puuttuu jotain pientä, esim. ohjain tai moottori.

GT2 Vetten ja Audin lisäksi siellä oli GT1 Aston, Subaru ja Ferrari. Joitakin oli enemmän kuin yksi kappale, GT1 autoista Ferrari taisi olla kallein eli 290€ ja se oli täydellinen setti! Tossa vois olla hyvä mahis hankkia auto ens kesän kurvailuihin! Lisäksi mm. täydellinen ST-R kit oli 400e, siitä saa myös erittäin hyvän alustan GT2 autoon jos ei halua offroadia ajella...


Poissa -Juho-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2134 : 27.02.10 - klo: 17.09 »
Vautsi, nyt on Kyoshokin herännyt. Itsellä vastaava olikin jo viime kesän käytössä..
UUSI VAIHTEISTO
Liikaa Kyoshoja

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2135 : 27.02.10 - klo: 17.13 »
Aivan loistavaa!! Niinhän se mullakin. Nyt se on täydellinen auto.

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2136 : 28.02.10 - klo: 21.59 »
Lisää optioita.. Dragon Racing hardened steel gears 40-46T



eBay... vain $37 USD

Noilla menee lujaa ja vakiovaihdekin kestää luultavasti hyvin!

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2137 : 01.03.10 - klo: 07.51 »
Yksi korivaihtoehto lisää, by Ipanema. Tämä on tehty nimenomaan kisatarkoitukseen.


Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2138 : 01.03.10 - klo: 18.38 »
Svenssonien harjaton Aston parkkihallissa

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=W7bIo5Sz1rA[/youtube]

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2139 : 03.05.10 - klo: 22.23 »
Kysoho on julkaissut Uuden Inferno NEO:n.
Hinta kuulemma siinä 398 euron paikkeilla.
Lissä tietoa Kyoshon sivuilta.
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2140 : 03.05.10 - klo: 22.42 »
Miten krossari liittyy GT autoihin?

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2141 : 04.05.10 - klo: 21.54 »
Sori, tää oliki GT autoihin ^^
Sekotin ne :D
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2142 : 30.06.10 - klo: 08.50 »
Radalla on tullut jonkin verran kysymyksiä vaihteistoon ja välityksiin liittyen joten mainittakoon myös täällä -
oma havaintoni on että tuo vakiovälitys 15/19 pinjonissa ja 46/43 päärattaissa mikä tässä uudessakin askissa IGW008 tulee mukana on juuri passeli Hyvinkään ja Tattiksen radalle, kun ajetaan 3,5/.21 moottorilla.

.28 hyötynee hieman alemmasta/pidemmästä välityksessä, koska vääntää alempaa joten siihen voi harkita yhtä tai kahta hammasta pidempää tai sitten tuota GT2 orkkisvaihteistoa joka tuntuu kestävän .28:ssa hyvin mutta .21 koneiden kanssa tuo 6 hampaan ero 1- ja 2-vaihteen välillä on kyllä altis rikkoutumaan. Tuota vaihdetta käytettäessä pyrkisin lähentämään vaihteiden välityksiä esim. FW06 kytkinkellolla ja esim. Evolvan pinjoneilla 16/20, voisi ehkä auttaa. Mutta edelleen en voi olla mainitsematta tuota IGW008 vaihdetta joka tekee autosta "täydellisen" kuten Evolva -modi viime vuonna, jota ei nyt enää itse tarvitse lähteä tekemään.

Tuo kisalaillinen Novarossi S21P3 vaikuttaa myös erinomaiselta vaihtoehdolta GT autoon. Ei mikään maailman tykein mutta riittävä ja luotettava. Ajoin aluksi Future R/C:n "omalla" 25% nitrolla mutta olen sen jälkeen vaihtanut 16% big bang modeltechnicsiin kun sen saatavuus itselle on parempi enkä ole huomannut eroa missään, paitsi ehkä sen että auto on jonkun verran öljyisempi.. ja kilpa-autot on likaisia kuten Juho totesi taannoin.

Tuo GRP kisarengas on muuten osoittautunut myös hyväksi renkaaksi, joten nykyiset GT8 säännöt ovat omasta puolestani osoittautumassa oikein onnistuneiksi. Eilenkin saatiin mainiota "vääntöä" radalla ja kaikki poistuivat radalta hymyssä suin.

Tollasella ajoin eilen (renkaat GRP eikä nuo mitkä kuvassa)



Jarruista -
hyvät jarrut parantavat merkittävästi kierrosaikoja ja jos ne eivät pelaa niin ajamisesta tulee hataraa. Pidempien stinttien aikana jarrut ja koko vaihdelaatikko kuumenevat uskomattoman paljon ja tunnetusti kuumuus heikentää jarrujen pitoa. Itse olen noiden ACRE jarrupalojen fani, ja mulla on ne yhdessä SP jarrulevyjen kanssa molemmin puolin vaihdelaatikkoa vaikka periaateessa yksikin riittäisi (jäykkä akseli).

Näin jarrut pysyvät toimintakuntoisena pidemmänkin erän. Olen laittanut kuulakärkikynästä jouset levyjen väliin jotta ne palautuvat levystä asiallisesti jarrutuksen jälkeen.
« Viimeksi muokattu: 30.06.10 - klo: 09.36 kirjoittanut GT Warrior »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2143 : 02.07.10 - klo: 21.22 »
Route 246 GT2 pohjalevy tarvittavine osineen http://www.kyosho.fi/Modell_Detaljer.aspx?ArtNr=01.R246.3501&BildLopNr=01

Ei sinänsä uutta, ST-R geometriaa käytännössä.


Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2144 : 08.07.10 - klo: 23.12 »
Mä luulen että toi runko kaipaa mustaa Astonin koria (tulossa hehe  :cool:) ja kunnon slicksejä
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa moukari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Racers Group Finland
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2145 : 09.07.10 - klo: 08.04 »
Noniin Pojat Viimeseen viralliseen kisaan Kouvolaan kaikki mukaan ei tarvitse miettiä mekkausta yms. koska Minä jätän kisan väliin ja tulen auttamaan kaikkia alottelijoita varikko touhussa ja auton säädössä yms. Eli nyt tehdään kisaaminen helpoksi kun ei tarvitse tulla kuin paikalle ja auto baanalle. Team HOng Nor On-Road Finlandin kaksi kuskia hoitaa aloittelelevien kuskien murheita ja koneita että saa maksimi mukavuuden irti hommasta eli ei tarvitse miettiä tulenko vai en nyt se on helppoa tämmöistä apua ei ole todellakaa joka kisassa tarjolla nyt on helppo tulla tutustumaan kilpailemiseen.
Racers Group Finland
  -Panolin 2T öljyt-

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2146 : 09.07.10 - klo: 10.21 »
Se on sitten yksi kuski vähemmän?
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa moukari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Racers Group Finland
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2147 : 09.07.10 - klo: 11.50 »
Ei ole kyllä mun autolle kuski varmasti löydetään Paukkua yritän saada puikkoihin ku on osoittanut mielenkiintoa lajia kohtaan.
Racers Group Finland
  -Panolin 2T öljyt-

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2148 : 09.07.10 - klo: 17.04 »
Vai Paukku, no äijää ei paljo näkynykään, hyvä homma että autolle löytyy kuski; Tattikselle 1.8. ok?
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa moukari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Racers Group Finland
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2149 : 09.07.10 - klo: 21.59 »
Tulossa jos vaan pääsee mutta menee ihan viimetinkaan katsotaan pääsekö.. voiko jättää avoimen ilmon ja jos mahtuu niin ajan jos ei niin en
Racers Group Finland
  -Panolin 2T öljyt-

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2150 : 09.07.10 - klo: 22.39 »
Tottakai.. eihän noista koskaan ole sanktioita tullut vaikka ei olis paikalle saapunutkaan, tosin ei mielellään ilmoa silloin kun ei ole aikomustakaan saapua paikalle
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa moukari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Racers Group Finland
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2151 : 11.07.10 - klo: 11.03 »
juu en tässä huvikseen laita ilmoa, joskus ollu järkkäämässä kisoja ja tiedän kuinka rasittavaa haamu ilmot on.
Racers Group Finland
  -Panolin 2T öljyt-

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2152 : 11.07.10 - klo: 11.37 »
ok, no problemo Jiri
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2153 : 16.07.10 - klo: 21.03 »
Tulipa tehtyä testiä IGW007 pakoputkistolla taas -
oli sinänsä mielenkiintoista että Novarossi moottori toimi samoilla säädöillä eikä tarvinnut säätää uudelleen kuten aiemmin kun kokeilin ko. pakoputkistoa Orionin ja Kyoshon oman moottorin kanssa.

En keksi muuta syytä kuin että ilmeisesti Kyoshon ja Novarossin putket ovat hyvin lähellä tosiaan - Novarossin putkihan on huomattavasti isompi volyymiltaan kuin esim. Orionin putket.

Bonuksena erittäin puhdas auto, kun öljy lentää perästä ulos. Näitähän joutuu ajaa aika rikkaalla joten yleensä kori suorastaan valuu öljyä tankillisen jälkeen, nyt ei.

Komponentit ovat kokolailla keskistetty joten saapa nähdä tuntuuko radalla kun taas sinne asti pääsee.





Kiitos 20 vuodesta!

Poissa InfernoSP4

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2154 : 19.07.10 - klo: 14.16 »
Höh - onpas tuo "taakse puhaltava" pienikokoinen verrattuna Novarossin omaan putkeen!
Onko tuohon tilaan saatu kuitenkin ujutettua oikeaoppisesti muotoiltu paisuntakammio?
Vai onko tuo vaan pelkkä vaimennin? Tai, ei kai voi olla pelkästään vaimennin sillä ilman resonanssikammiotoa 2-tahtisen tehot varmaan puolittuisi... :huh:
Traxxas Slash Platinum, Team Associated sc10, Losi 8ight 3.0

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2155 : 19.07.10 - klo: 23.01 »
ehkä kuva vähän hämää, itse asiassa se on aika lähellä koon puolesta

pilli toimii hyvin kuten edellä kirjoitin, ei suurta eroa tehoon käytännössä suuntaan tai toiseen

Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2156 : 19.07.10 - klo: 23.45 »
tässä muuten yksi kuva jonka otin alkukesästä samalla putkella  :laugh:

Kiitos 20 vuodesta!

Poissa InfernoSP4

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2157 : 20.07.10 - klo: 09.17 »
No joo, tuossahan taitaa auto pysyä aika hyvin puhtaana. Ja vasemamssa takafillarissa pysyy
pito, kun ei tule öljysumua päälle. :smiley:
Traxxas Slash Platinum, Team Associated sc10, Losi 8ight 3.0

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2158 : 20.07.10 - klo: 09.41 »
Eikös toi takaputki modi maksa jonkun 100e? Itseä kiinnostaisi kovasti kyllä tuo.
Kyosho, elämäni auto.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2159 : 20.07.10 - klo: 09.57 »
Jees, jotain sellasta. Tänään vähän kokeilee.

Tätä ei pidä ottaa liian vakavasti  :grin:
http://www.youtube.com/watch?v=cJ1ghWzFnZQ
Kiitos 20 vuodesta!