Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno GT ja GT2  (Luettu 473478 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2280 : 14.01.11 - klo: 06.24 »
Paikallaan on tällä hetkellä GT (orkkis?) rattaat, mutta ajattelin että tilalle voisi vaihtaa Ebaystä saatavat teräksiset rattaat.
Kytkinkellossa:
1 vaihde: 17
2 vaihde: 14

Keskellä:
1 vaihde: 43
2 vaihde: 46

Ebaystä saatavat rattaat ovat: 40/46, joten minkä kokoinen ratas kytkinkelloon kannattaisi laittaa tuon 1 vaihteen (40 rattaan) kaveriksi?
Onko GT:n kytkinkellossa vaihdettavat rattaat? Kyseessä siis GT eikä uudempi GT2.

Tuosta GT:n gxr28 koneesta nyt on kuultu sitä ja tätä, mutta onko tuo oikeasti niin p*aska kuin monet sanovat? Hävittää säätönsä, on vaikea säätää hyväksi ja ym..? Jos sitä jaksaisi koneen vaihtaa, niin kumpi olisi parempi: GO 28 (RC-garagesta, 90e) vai gxr 28 SG (Ebaystä samaan hintaan, eli 90e) Tiedä sitten olisiko tuo kuinka kannattavaa vaihtaa, mutta joku joka on käyttänyt molempia gxr28 ja gxr28 SG:tä voisi sanoa, olisiko vaihto kannattavaa?

Edittiä:
...Mikalla ainakin on ollut gxr28 ja gxr28 SG mallit käytössä ja Stail:illa ainakin tuo GO Techin 28. Kokemuksia & eroja?


Noista eBayn Dragon racingin rattaista on jenkkifoorumeilla monta mieltä; bashaukseen varmaan ok, mutta kisakäyttöön ja radalle mielummin IGW008 (tosin kalliimpi)

Kytkinkellon rattaat pitäs olla vaihdettavat, mm. Riku vaihtoi ne mutta tiukassa oli.

Vanha 28 oli hieman hankala, tosin kyllä sekin pelasi kun laitto vähän teflonteippiä neuloihin --> säädöt pysyi. Ei järjetön tehopakkaus.

SG selkeesti parempi. Tosin ei minusta yhtä hyvä kuin tuo Kruiserin .21BK
Sekin on kisalaillinen pullstarttikone.

Kyosholta on tulossa kokonaan uusi .25, joka on tuossa uudessa Neo race Spec -mallissa.
e: Tuo uusi onkin .25 eikä .21 kuva:


« Viimeksi muokattu: 14.01.11 - klo: 09.37 kirjoittanut GT Warrior »
Kyosho - Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Performa - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi - Inferno GT - Vintage remakes - Fantic 125cc supermoto + Scalvini racing pipe

Poissa .TS.

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2281 : 17.01.11 - klo: 02.40 »
Kiitoksia neuvoista. Noh, katsellaan DR:n rattaita tai sitten IGW008:sia, jos tarvetta ilmenee. Vakio koneella kyllä nuo rattaat taitavat kestää ihan hyvin, mutta aika näyttää jos kone vaihtuukin / yms.. Jos vauhtuu, niin Go:n 28 tai sitten SG mallin gxr tulee tilalle, näitä voi miettiä keväämällä lisää, jos tuo nykyinen vanha gxr ei miellytä jostain syystä. (Tosin tuo nykyinen gxr olisi nyt myynnissä, jos jollain olisi tarvetta.. :wink:)

Muistelinkin, että joku oli noita rattaita vaihdellutkin. Tiukassa kyllä tuntuivat olevan, mutta ainahan nuo irti lähtee, jos on tarvetta välityksiä vaihtaa jostain syystä. Tämän näkee sitten kun pääsee koeajollle.

Vastarin akku ostettu ja jos ensiviikolla yrittäisi servot ja muuta pientä tilailla niin pääsee jo kohta kaseilemaan autoa. Tällä hetkellä hieman purettuna, mutta diffit vielä voisi katsoa läpi ainakin. Korikin tuli maalattua. Eihän tuosta hyvä tullut, tosin ei se hyvä ollut ostaessakaan ja tuo nyt saa olla suojana niin kauan kuin raaskii uuden korin mennä ostamaan. Kyllä, korin ulkopuolelle maalattu ja kuvassa hieman likainenkin. (Yksi kerros tuohon vielä on tulossa maalia+ lakka. Halkeamia myös korjailin samalla sisäpuolelta)

Kuvia vaikka ihan huvikseen.



..Näin tällä hetkellä.
OFNA X1-CR - Alpha S852 - Savöx - Spektrum

Poissa tuplaesa1

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2282 : 17.01.11 - klo: 04.13 »
Heissan, ei kellään olisi myydä GT2 autoa, korilla ei väliä. Kunhan teknisesti soiva peli?

T
Jouni

Privoihin voi laittaa mesetzii.
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa .TS.

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2283 : 20.01.11 - klo: 00.53 »
Kiitoksia neuvoista. Noh, katsellaan DR:n rattaita tai sitten IGW008:sia, jos tarvetta ilmenee. Vakio koneella kyllä nuo rattaat taitavat kestää ihan hyvin, mutta aika näyttää jos kone vaihtuukin / yms.. Jos vauhtuu, niin Go:n 28 tai sitten SG mallin gxr tulee tilalle, näitä voi miettiä keväämällä lisää, jos tuo nykyinen vanha gxr ei miellytä jostain syystä. (Tosin tuo nykyinen gxr olisi nyt myynnissä, jos jollain olisi tarvetta.. :wink:)

Muistelinkin, että joku oli noita rattaita vaihdellutkin. Tiukassa kyllä tuntuivat olevan, mutta ainahan nuo irti lähtee, jos on tarvetta välityksiä vaihtaa jostain syystä. Tämän näkee sitten kun pääsee koeajollle.

Vastarin akku ostettu ja jos ensiviikolla yrittäisi servot ja muuta pientä tilailla niin pääsee jo kohta kaseilemaan autoa. Tällä hetkellä hieman purettuna, mutta diffit vielä voisi katsoa läpi ainakin. Korikin tuli maalattua. Eihän tuosta hyvä tullut, tosin ei se hyvä ollut ostaessakaan ja tuo nyt saa olla suojana niin kauan kuin raaskii uuden korin mennä ostamaan. Kyllä, korin ulkopuolelle maalattu ja kuvassa hieman likainenkin. (Yksi kerros tuohon vielä on tulossa maalia+ lakka. Halkeamia myös korjailin samalla sisäpuolelta)

Kuvia vaikka ihan huvikseen.
[img]http://kuvablogi.com/nayta/prev/img2911490.jpg[/ig]
[img]http://kuvablogi.com/nayta/prev/img2911491.jpg[/ig]

..Näin tällä hetkellä.


Lainataan itseäni. Puhuin tuossa tosta koneen vaihdosta ja näillä näkymin tuo vaihdetaan, jos joku ensin tuon vanhan ostaa pois. Vaihtoehtoina siis joko gxr28 SG tai Go techin 28, kumpaa suosittelisitte? Voinko käyttää vanhaan vauhtipyörää ja kytkintä uudessa koneessa? Tällä hetkellä on tuo 2 osainen kytkin, mutta onko tuo kannattavaa vaihtaa samalla johonkin 3-palaiseen kytkimeen?

Tällä hetkellä käytössä siis tämä IGT:n vakio: http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1460_782/products_id/31326/n/Kyosho-Special-Clutch-Shoe

Vanha kone myynnissä täällä. Hinta 50e, tästä kone vaikka varalle.
http://rc10.fi/index.php?topic=53977.0 (Viikon tarjouksena hinta enään 40 euroa!)
« Viimeksi muokattu: 20.01.11 - klo: 10.43 kirjoittanut .TS. »
OFNA X1-CR - Alpha S852 - Savöx - Spektrum

Poissa Ile__

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2284 : 20.01.11 - klo: 07.20 »
Tällä hetkellä on tuo 2 osainen kytkin, mutta onko tuo kannattavaa vaihtaa samalla johonkin 3-palaiseen kytkimeen?

On.
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2285 : 20.01.11 - klo: 07.58 »
On, mutta enpä odottaisi mitään kauhean suurta eroa ratakäytössä. KC45 on myös hyvä. 3-palaisen hyöty on lähinnä se että kisakäytössä jousen katkeaminen ei aiheuta keskeytystä, koska jäljellä on senkin jälkeen vielä kaksi.
Kyosho - Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Performa - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi - Inferno GT - Vintage remakes - Fantic 125cc supermoto + Scalvini racing pipe

Poissa .TS.

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2286 : 31.01.11 - klo: 02.38 »
Servot tuli ja laitettu paikalleen. Ohjaukseen ja jarruun: BMS-616DMG+HS - 10.2kg / .12sec.
Auto alkaa olemaan jo kasassa. Enään lähinnä joitain säätöjä, niin saa jäädä odottelemaan parempia ajokelejä motin säätöjä varten. Edetään nyt vielä aluksi tuolla vanhemman mallisella GXR:llä ja jos ei tunnu hyvältä, niin päivitetään kevään aikana SG malliin.



Laitoin myös yhden KC45 kytkimen tilaukseen. Vaihdetaaan 3-palaiseen kun jaksetaan.
OFNA X1-CR - Alpha S852 - Savöx - Spektrum

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • ProRacerShop
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2287 : 31.01.11 - klo: 08.04 »
Mihin on jäänyt kumityynyt servojen korvakkeista?
SWORKz Team Finland | ProRacerShop.net | ProRacerOptions | Picco | TPro | HotFire | KoPropo
EuroRC | Sanwa | Destiny | Xray

Poissa .TS.

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2288 : 31.01.11 - klo: 08.29 »
Mihin on jäänyt kumityynyt servojen korvakkeista?

Ehei, pentele! Ei sitä kaikkea voi aina muistaa.:mrgreen:
Hyvä kun huomasit. Laitetaankin samantien jotain noiden alle.
OFNA X1-CR - Alpha S852 - Savöx - Spektrum

Poissa .TS.

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2289 : 09.02.11 - klo: 01.32 »
Minkä kokoiset nuo ohjaus linkin metallli holkit ovat, jotka olevinaan esittävät laakereita tuolla? Voisi ostaa niiden tilalle oikeat laakerit kun tietäisi koon.

Manuaalissa ei lukenut kokoa.
OFNA X1-CR - Alpha S852 - Savöx - Spektrum

Poissa Ile__

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2290 : 09.02.11 - klo: 06.59 »
6x10
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2291 : 09.02.11 - klo: 08.40 »
Minkä kokoiset nuo ohjaus linkin metallli holkit ovat, jotka olevinaan esittävät laakereita tuolla? Voisi ostaa niiden tilalle oikeat laakerit kun tietäisi koon.

Manuaalissa ei lukenut kokoa.

Täytyy muistaa että Inferno GT on buggy -pohjainen jossa liukulaakerit ovat hyvä ratkaisu muitaisissa oloissa, lakut menee helpommin jumiin. Optiona löytyy kokonaan laakeroitua ohjausta.
Kyosho - Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Performa - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi - Inferno GT - Vintage remakes - Fantic 125cc supermoto + Scalvini racing pipe

Poissa .TS.

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2292 : 16.02.11 - klo: 03.33 »
Nämä löytyikin jo!

Sattuisiko keneltäkään löytymään seuraavia osia? (Jos ei, niin täytyy tehdä reissu Suutrilaan)

-401, Kytkinkellon kiristys ruuvin ja kampuran väliin tuleva "sovitin".
-318, Kytkinkellon laakerit. 5X10mm (2kpl)
-285, Vauhtipyörän kiinnitys mutteri.

Eihän nuo vanhat GXR:n neulalaakerit kytkinkellosta sovi tuohon uuten koneeseen. Myös kytkinkellon kiinnitys mutteri puuttuu, kun vanhassa koneessa jatkopala teki tämän. Lisäksi tuo "sovitin" (tai miksi sitä kutsutaankaan) puuttuu myös kun vanhassa koneessa kello kiinnitettiin mutterilla. Koneeksi kuitenkin valikoitui GO 28 ja EFRA-2047 pilli.


..Näiden jälkeen auto alkaa olla enään moottoripukkia ja kasausta vaille. Pukki tilattu eBaystä viikko sitten, joten eiköhän tuo kohta saavu ja sitten pääsee kasaamaan auton loppuun saakka! :cool:
« Viimeksi muokattu: 16.02.11 - klo: 15.10 kirjoittanut .TS. »
OFNA X1-CR - Alpha S852 - Savöx - Spektrum

Poissa meikaleinen

  • Uusi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2293 : 16.02.11 - klo: 18.25 »
Alkoi 1/8 crossi kiinnostamaan ja tämän seuraksena mieleeni tuli kysymys:

Tällä hetkellä mulla on INFERNO gt2 ja onko tuota mahdollista muuntaa 1/8 buggyksi? ESIM. MP777?
Olis hienoa jos pystyis osia vaihtamalla vedellä kadulla, mutta myös radalla crossia... :mrgreen:

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2294 : 16.02.11 - klo: 18.29 »
GT2 tarvii lyhyemmän buggy mp75 mitoissa olevan pohjalevyn ja samalla sen kardaanit sekä keskidiffin ja toiset jarrupalat sekä linkit ja uuden kytkinkellon
lataile räjäytyskuvat ja vertaile niistä, mutta älä lataa 777:aa vaan MP75/Inferno Sports/NEO
Kyosho - Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Performa - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi - Inferno GT - Vintage remakes - Fantic 125cc supermoto + Scalvini racing pipe

Poissa Ile__

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2295 : 16.02.11 - klo: 18.39 »
GT2 tarvii lyhyemmän buggy mp75 mitoissa olevan pohjalevyn ja samalla sen kardaanit sekä keskidiffin ja toiset jarrupalat sekä linkit ja uuden kytkinkellon
lataile räjäytyskuvat ja vertaile niistä, mutta älä lataa 777:aa vaan MP75/Inferno Sports/NEO

Ei riitä vielä nuo osat.

Tuossa vähän kattavempi listaus:

Siihenhän tarvii:
- etu- ja taka iskaritornit
- etu- ja takaiskarit jousineen
- keskidiffi
- keskidiffi teline jarruineen ja jarrulinkit
- buggy pohjalevy
- lyhempi etukardaani
- takasiipi
- buggy kori
- siipiteline
- kytkinkello
- lyhyempi vauhtipyörän kiinnitysmutteri
- korikiinnikkeet
- crossi renkaat
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa JiiVee

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2296 : 16.02.11 - klo: 19.02 »
eli helpommaksi tulee ostaa krossari eikä alkaa GT autosta säheltään krossia
Oletko sinä hammas?_____ En_Ole. ___________________Kumipallona luokses pompin.

Poissa jekku

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2297 : 16.02.11 - klo: 19.21 »
eli helpommaksi tulee ostaa krossari eikä alkaa GT autosta säheltään krossia

Joo huomattavasti helpompaa,vaikka mukavahan näiden kanssa on värkätä.. Noita rullaavia seiskapuokkeja on useinkin myynnissä ja ihan kohtuu hintaan.
Omalla kohdalla kävi niin ettei jaksanut modata ees taas vaan on nyt molemmat ja toinen vielä sähkö ja toinen nitro...
Kyosho Inferno 777 World Champion Team Edition Orion Wasp CRF .21 | Kyosho Inferno 777 Special 1 edition "e"  MMM V3 | Futaba 2PL 2.4Ghz | Futaba 3PM MX 2.4Ghz | Hitec |

Poissa tuplaesa1

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2298 : 17.02.11 - klo: 12.59 »
Mitäs iskareita jengi on sovitellut Infernoon?
Tulin ostaneeksi GT1 auton ja ajattelin jotain hieman herkempiä iskareita?
Mieluiten alumiinirungolla ja mahdollisesti bigbore?
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa .TS.

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2299 : 17.02.11 - klo: 13.18 »
Mitäs iskareita jengi on sovitellut Infernoon?
Tulin ostaneeksi GT1 auton ja ajattelin jotain hieman herkempiä iskareita?
Mieluiten alumiinirungolla ja mahdollisesti bigbore?


Olisiko vaikkapa: TRW105 / Kyosho Big Bore. (Eli siis optio aluiskarit)
Vaikkapa Amainista: http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1460_777/products_id/176688/n/Kyosho-Big-Bore-Shock-Set-2
OFNA X1-CR - Alpha S852 - Savöx - Spektrum

Poissa Ile__

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2300 : 17.02.11 - klo: 13.19 »
Kyosho TRW105 alumiini iskarit on ne paremmat versiot GT ja GT2 autoihin.
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa jekku

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2301 : 17.02.11 - klo: 18.22 »
Mitäs iskareita jengi on sovitellut Infernoon?
Tulin ostaneeksi GT1 auton ja ajattelin jotain hieman herkempiä iskareita?
Mieluiten alumiinirungolla ja mahdollisesti bigbore?

Näillä kun ei kuitenkaan hypitä kuten crossareilla niin kokeile: pehmeät jouset ja testaa eri jäykkyyksisiä iskariöljyjä.. Luulisi jo noilla toimenpiteillä ajokäytöksen muuttuvan toivottuun suuntaan.. kokeile! ,ennen kuin alat hommaamaan uusia tolppia..
Kyosho Inferno 777 World Champion Team Edition Orion Wasp CRF .21 | Kyosho Inferno 777 Special 1 edition "e"  MMM V3 | Futaba 2PL 2.4Ghz | Futaba 3PM MX 2.4Ghz | Hitec |

Poissa tuplaesa1

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2302 : 17.02.11 - klo: 20.48 »
Joo, voipi olla että säädöistä kiinni, kokeilen ensin. sitten kesällä kun on asfalttia alla.
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa kappi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2303 : 11.03.11 - klo: 20.48 »
GT 2 sai muutaman uuden osan. Iskareista en vielä tiedä mitä tekisin? Jotenkin tuntuu vaan niin "napakalta" ihan noilla orginaaleillakin että liekö tarvetta tuhlata rahoja vaikka TRW yksnollavitosiin? Auto on uusi ja tuossa jäi pikkasen uutta (käyttämätöntä)  tavaraa yli............. mahtaisko noille olla käyttöä jollekulle :roll:


Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2304 : 11.03.11 - klo: 21.44 »
Eihän niissä nyt oikeastaan muuta eroa kuin huoltoväli. Optioiskareita ei tarvii huoltaa käytännössä koskaan. Vakioiskarit on hyvä huoltaa ennen kisaa eli uudet öljyt sisään.
Jos sulla ei ole vielä IGW008 vaihdetta niin käytä rahasi mielummin siihen kuin optioiskareihin. Optioiskareista on taviksen melko turha odottaa parantuneita kierrosaikoja.

Niin ja noi vakiorenkaat (kuvassa) sopii sitten paremmin driftaukseen kuin rata-ajoon. muuten hieno kärry.
Kyosho - Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Performa - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi - Inferno GT - Vintage remakes - Fantic 125cc supermoto + Scalvini racing pipe

Poissa Ile__

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2305 : 11.03.11 - klo: 21.54 »
Jos sulla ei ole vielä IGW008 vaihdetta niin käytä rahasi mielummin siihen kuin optioiskareihin.

Tuo vaihteisto hänellä on jo paikallaan.
Mutta miten se iskareiden valmistusmateriaali vaikuttaa huoltoväliin? Etenkin noin paljon, sitä minä en ymmärrä, mutta saa valaista asiassa jos on tietoa :wink:
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2306 : 11.03.11 - klo: 21.57 »
No en saanut siitä selvää kuvan perusteella. Hyvä niin.

C'moon Ile, eihän kyse ole pelkästään materiaalista vaan koko rakenteesta. TRWt ovat siinä suhteessa ihan eri planeetalta. Alhaalla kunnon tiivisteet jne. Kyllä sä tiedät. Laatu kamaa.
Kyosho - Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Performa - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi - Inferno GT - Vintage remakes - Fantic 125cc supermoto + Scalvini racing pipe

Poissa Ile__

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2307 : 12.03.11 - klo: 20.03 »
C'moon Ile, eihän kyse ole pelkästään materiaalista vaan koko rakenteesta. TRWt ovat siinä suhteessa ihan eri planeetalta. Alhaalla kunnon tiivisteet jne. Kyllä sä tiedät. Laatu kamaa.

Laatu kamaa kyllä, mutta ei se silti vaikuta yhtään mitenkään siihen että toisessa olisi vähempi tai enempi huollon tarvetta. Samalla lailla ne männät liikkuu molemmissa iskareissa. Kyllä säkin tiedät tai ainakin sun pitäisi tietää jopa paremmin kuin mun se asia :wink:
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2308 : 12.03.11 - klo: 20.37 »
En ymmärrä. Paremmat tiivisteet ja rakenne tottakai tarkoittaa pidempää huoltoväliä, koska  iskari on ensinnäkin huomattavasti tiiviimpi.

Ovathan ne iskarit toki herkemmätkin mutta en sanoisi että normikuski niin paljon huomaisi eroa että investointi kannattaisi välittömästi jos myöhemminkään. Jos paljon ajaa niin sitten yhdistettynä huoltoväliin ihan kelpo ajatus.
« Viimeksi muokattu: 12.03.11 - klo: 20.43 kirjoittanut GT Warrior »
Kyosho - Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Performa - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi - Inferno GT - Vintage remakes - Fantic 125cc supermoto + Scalvini racing pipe

Poissa Ile__

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2309 : 12.03.11 - klo: 20.53 »
En ymmärrä. Paremmat tiivisteet ja rakenne tottakai tarkoittaa pidempää huoltoväliä, koska  iskari on ensinnäkin huomattavasti tiiviimpi.

Ok, eli sinun kokemuksen mukaan nuo vakio iskarit siis alkavat vuotamaan nopeasti esim juuri yhden kisan jälkeen. Nyt ymmärrän tämän tiiviys asian ja tottakai se siinä mielessä on parempi.
Minulla ei ole ollenkaan ajokokemusta radalla noilla GT-autoilla, niin en tiennyt tuosta vakioiskareiden tiiviys ongelmasta, siksi tässä ihmettelin tuota että miksi niissä vakioissa olisi eri huoltoväli kuin TRW105 iskareissa.
Kiitos asian selventämisestä.
Kyosho Inferno  VE  Race Spec