Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno GT ja GT2  (Luettu 712627 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2400 : 23.06.11 - klo: 12.43 »
noin 5-10 kiekkaa sain kierrettyä tattiksella ennen ekaa kisaa  :cheesy:

onko tämä ylpeyden aihe vai nolo totuus  :grin:
en ymmärrä miksi itse vaivautuisin edes tulemaan tällaisiin kisoihin kun vastus on tätä luokkaa  :wink:
toisaalta DNF tuntuisi vielä pahemmalta kuin jotain todella harjoitellutta vastaan  :grin: :grin:

itse olen ajanut BMT:llä 100 tankillista ja ihan vielä "ei olla kohteessa", tosin alkaa olee lähelle  :cool:
mutta en kylläkään radalla kuin osan


Ei Mika se ei ole noista kumpaakaan vaan se on toteamus ettei kisoihin tulemisen edellytys ole että on kokenut rc-kuski. Sä taas ajelet näppiksellä täällä tosi kovaa mutta miten on se vauhti sitten radalla...
Kyosho, elämäni auto.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2401 : 23.06.11 - klo: 12.48 »
Jees, sopii sitä sitten ihmetellä  :shocked:
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2402 : 23.06.11 - klo: 14.10 »
Petrin ihan oma päätös. Ja se on sääntöjen vika, ei minun  :grin:
No nyt Petri pääsee ajamaan ainakin kunnon koneella. Ei mitään mopoja krossikoneita.

Mika: Säännöissä ei ole mitään vikaa, asenteessasi niitä ja GT8 sarjaa kohtaan on... (vrt. Facebook viestittely...)
 
Petri:
Tuota ALPHAn konetta olisi kannattanut kysellä ihan suoraan maahantuojalta. Olisi varmasti rakentanut sinulle sopivan paketin sopivaan hintaan, tulppineen kaikkineen. Varaosat aina hyllyssä. Toki en kritisoi mitenkään nykyistä valintaasi, kansallisiin kisoihin sillä ei valitettavasti ole asiaa.
 
Puhtaalla radalla ajoa ei sitten voita mitkään pölyiset parkkipaikat, myöskään parkkipaikalla säädetty alusta ei toimi hyväpitoisella radalla. Toki jos ei radalle halua mennä niin sittenhän se on aivan sama, mutta rata-ajoissa jättäisin "parkkisneuvot" vähemmälle huomiolle.
 
Kisoihin mahtuu aina sekaan ja ainakin kaikki GT8-kisoja kiertävät kaverit ovat huipputyyppejä joilta neuvoja ja vinkkejä putoaa sen minkä keksii kysyä. Mitään autokohtaisia kuppikuntia ei ole.
 
Terveisin,
 
Jeppe, GT-8 luokkayhteyshenkilö
 
PS: Jos kisaaminen kiinnostaa laita vaikka YV:tä, toki myös tuo FB-ryhmä on hyvä kanava.
« Viimeksi muokattu: 23.06.11 - klo: 14.20 kirjoittanut HVoltage »
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2403 : 23.06.11 - klo: 15.56 »
GT8 sarja palvelee aloittelijoita mutta kun olis kiva ajaa jotain oikeaakin GT8 luokkaa eikä mitään "harjoittelin 5 tankillista ennen kisoja" -tyyppistä, jossa ajetaan ... no mopokoneilla ja vain sillä yhdellä sallitulla renkaalla.

Joten parkkikset kelpaa minulle ja vapaa viritys.

Sullahan on se mikkihiiri rata siinä vieressä, viivat maalattuna parkkikselle joten tekeekö se sinusta jotenkin paremman ? Ainiin, puinen koroke tosiaan, se on hieno kyllä

No mä voin pysyä aiheesta erossa ettei mieli pahoitu kenelläkään enempää, ja jos RoddeR haluaa niin oidaan ottaa joku kisa.
« Viimeksi muokattu: 23.06.11 - klo: 16.00 kirjoittanut GT Warrior »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2404 : 23.06.11 - klo: 16.16 »
Kisoihin mahtuu aina sekaan ja ainakin kaikki GT8-kisoja kiertävät kaverit ovat huipputyyppejä joilta neuvoja ja vinkkejä putoaa sen minkä keksii kysyä. Mitään autokohtaisia kuppikuntia ei ole.

Mitenkäs on varaosien laita? Kisoissa ei ilmeisesti ole ketään myyjäpuolen (Kyosho) edustajaa paikalla, joten omasta pakista pitää löytyä tarpeelliset varaosat...

Mitäs osia noin yleisesti pidätte mukana? Mulla on myös Kyoshon krossiauto johon GT -auto pohjautuu, joten siitä saa tarvittaessa aika hyvin varaosia.

Nyt odottelen parhaillaan uusia rattaita tuohon IGW008 -vaihteistoon...

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2405 : 23.06.11 - klo: 16.37 »
GT8 sarja palvelee aloittelijoita mutta kun olis kiva ajaa jotain oikeaakin GT8 luokkaa eikä mitään "harjoittelin 5 tankillista ennen kisoja" -tyyppistä, jossa ajetaan ... no mopokoneilla ja vain sillä yhdellä sallitulla renkaalla.

Aika moni kuski näyttää ajavan kisoja monissa eri luokissa ja ehkä siksi vähäinen harjoittelu riittää tämän luokan kohdalla.

Itse olen jotenkin mieltänyt niin, että seuraava askel tästä luokasta on LS-5, jos haluaa lisää kilpailullista haastetta.

Jos GT-8 kisailijoita olisi huomattavasti enemmän voisi olla vakio- ja vapaaluokka erikseen ja tuossa vapaassa luokassa sitten enemmän vapauksia renkaiden ja moottorin suhteen.

Näinhän se on USA:n GT-8 kisoissa. Sielläkään ei tosin hyväksytä hihnavetoisia autoja. RCTech -foorumia aktiivesti seuranneena aika riitaisaa porukkaa sielläkin näyttää olevan  :wink:

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2406 : 23.06.11 - klo: 16.50 »
Niinno, me voitaisiin täällä euroopassa ajaa eurooppalaisilla autoilla myös.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2407 : 23.06.11 - klo: 17.33 »
GT8 sarja palvelee aloittelijoita mutta kun olis kiva ajaa jotain oikeaakin GT8 luokkaa eikä mitään "harjoittelin 5 tankillista ennen kisoja" -tyyppistä, jossa ajetaan ... no mopokoneilla ja vain sillä yhdellä sallitulla renkaalla.

Joten parkkikset kelpaa minulle ja vapaa viritys.

Sullahan on se mikkihiiri rata siinä vieressä, viivat maalattuna parkkikselle joten tekeekö se sinusta jotenkin paremman ? Ainiin, puinen koroke tosiaan, se on hieno kyllä

No mä voin pysyä aiheesta erossa ettei mieli pahoitu kenelläkään enempää, ja jos RoddeR haluaa niin oidaan ottaa joku kisa.


Mä jo kyselin että tule tattikselle niin katsotaan se sirion vauhti. En viitsi ympyrää lähteä ajamaan parkkikselle, Pikkasen pitää olla enempi haastetta radassa että pysyy mielenkiinto. Tai sitten hommaat kisa laillisen auton ja tulet raisioon kisaamaan. Siellähän se nähdään mikä se vauhti on.
Kyosho, elämäni auto.

Poissa -Juho-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2408 : 23.06.11 - klo: 17.37 »
Samaa meinasin ehdottaa.
Raisiossa on tuomarit ja kaikki, niin varmasti saadaan oikeudenmukaisesti katsottua kenellä kulkee.
Kalusto on samanmoista kaikilla, ei ole esim. vetotavassa eroa niin ei tarvitse kesken päivän kotiinkaan lähteä.
Liikaa Kyoshoja

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2409 : 23.06.11 - klo: 17.51 »
Jos GT-8 kisailijoita olisi huomattavasti enemmän voisi olla vakio- ja vapaaluokka erikseen ja tuossa vapaassa luokassa sitten enemmän vapauksia renkaiden ja moottorin suhteen.
SemiOT: Omana mielipiteenä, autoja saisi olla kisoissa enempi ja vapaa luokka niitä voisi tuoda lisää. Nopeuserot on jo nykyisellään aika isoja, joten vapaa ja vakioluokka voisi ajaa myös sekaisin, erottelu tehtäisiin vasta ja vain tulostaululla. Tämä siltä pohjalta, että ajelin viime kauden viimeisessä kisassa helposti 5...7 sekkaa hitaampia läppejä kuin kisan kärki...

Vapaan luokan säännöt voisivat olla esim.:
- auton näköinen kori, joka peittää renkaat ja moottorin
- vain koriin kiinnittyvä takasiipi sallittu (ts. ei erillistä kuten buggyssä)
- renkaat pitää olla kumia
- minimipaino 3,5 kg
- pipo ei saa olla liian kireällä

Eurooppalaisittain voisi ehkä rajata vaihteet myös pois vapaasta luokasta ja puhua euroluokasta, mutta voimansiirto muuten vapaa, samoin moottori ja renkaat vapaat (pl. materiaali).
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa Maxpaine

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2410 : 23.06.11 - klo: 19.21 »
Hyvä että maailma ei jakaudu vain yhteen näkökantaan, olis meinaa sillo aika tylsää  :azn:. Itse meinasin tulla tonne Raisioon kokeilemaan kilpailu ilmapiiriä nimenomaan GT-8 autolla, vaikka ei ole aiemmin tullu testattua kilpailemista näin pienillä laitteilla. Eli ihan sama vaikka jäis kärjelle puolipäivää, kunhan laitteet jytää ja on taas yhtä kokemusta rikkaampi. Nii ja jääpähän parannettavaa tuleviin karkeloihin :cool:
Kaiken kokoista menopeliä

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2411 : 23.06.11 - klo: 19.59 »
Samaa meinasin ehdottaa.
Raisiossa on tuomarit ja kaikki, niin varmasti saadaan oikeudenmukaisesti katsottua kenellä kulkee.
Kalusto on samanmoista kaikilla, ei ole esim. vetotavassa eroa niin ei tarvitse kesken päivän kotiinkaan lähteä.

Ei mun tarvitse ajotaidoilla pullistella kun niitä ei sen kummemmin ole.

Olen kyllä koko ajan puhunut nopeasta ja laadukkaasta moottorista ja tuosta mitä McJones kirjoittaa että sallisimme autoja laajemmalla spektrillä eurooppalaisittain. Jenkkisarjaa tehdään siltä pohjalta että siellä euroautot ovat joko kalliita tai niitä ei ole lainkaan. Eli kääntäen vähän sama tilanne kuin täällä se ettei DM1 autoja oikein saa kuin jenkeistä tilaamalla - silti EU mallit eivät ole hyväksyttyjä joka on vähän nurinkurista.

Mielelläni lähden ottamaan hali-pusu-hipat keppivetoisten kanssa tolla BMT:llä Tattikselle Siriolla varustettuna ja renkaina vaikka nuo speccirenkaat, jos haluatte. Sehän tarkoittaisi "kerhoskabaa" jonne minua ei olekaan aiemmin haluttu mukaan. En mä siellä kuitenkaan pärjää mutta mielelläni olisin mukana ja voihan se olla mulle DNF kuka tietää.

Tuloksissa voidaan erotella "vapaat" ja "speccit" ja hyvinkin voi käydä niin että olen speccejä hitaampi.

Parkkisajossa ollaan kuitenkin menty aika tasatahtia ja pelkästä ovaalistahan ei ole kuin silloin kun mun  7-vuotias oli puikoissa ja aluksi harjoiteltiin, sittemmin ollaan tehty mitä mielenkiintoisampi mutkia parkkisrataan.
« Viimeksi muokattu: 23.06.11 - klo: 20.05 kirjoittanut GT Warrior »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Piedro

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2412 : 26.06.11 - klo: 19.42 »
Nyt on 008 vaihteisto tilattu ja otin mukaan samalla Kyoshon ns.bigbore iskarit joka kulmaan :smiley:
Mikä on hyväksi havaittu iskari öljyn jäykkyys noihin optio iskareihin vakio jousilla?
ja toinen kysymys että heitän kytkimen sisälle alumiini palat kuhan kone tulee niin kannattaako
pistää 1.0mm vai 1.1mm jouset kytkimeen? molemmat on hyllyssä tietäis vaan kummat sinne aluksi nakkaa.
Nuo kun paikalleen niin sitten ois auto 100% ajo kunnossa kohtuu hyvillä osilla kasattuna :grin:

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2413 : 26.06.11 - klo: 20.31 »
joku 60-70wt, kyosho asteikolla ainakin nolla perään

jousista paha sanoo, kovin liukkaalla alustalla 1.0 vois toimia paremmin, 1.1 tarjoo hitusen enemmän punchia kuten tiedätkin. itsellä oli BMT:ssä 1.0 Kyosho kytkimen kanssa, mutta 1.1 jäin kaipailee (en tullut vaan koskaan laittaneeksi, kun siirryin sitten centaxiin)
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Piedro

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2414 : 27.06.11 - klo: 20.46 »
Olipa nopea toimitus koneella :grin:
Tänään setä toi DHL paketin vähän kolmen jälkeen kotia.
katotaan minä päivänä kerkiän alkaa asentelemaan sitä paikalleen :smiley:
saati sitten millon kerkiän alkaa ajamaan sitä sisään...

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2415 : 27.06.11 - klo: 20.49 »
No se tuli nopsaan :grin:
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2416 : 27.06.11 - klo: 22.42 »
Olipa nopea toimitus koneella :grin:
Tänään setä toi DHL paketin vähän kolmen jälkeen kotia.
katotaan minä päivänä kerkiän alkaa asentelemaan sitä paikalleen :smiley:
saati sitten millon kerkiän alkaa ajamaan sitä sisään...

Tulipas todellakin nopeesti :cool: Mähän sanoin että hyvä kauppa kyseessä  :wink:
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2417 : 28.06.11 - klo: 09.02 »
Jos vaikka vähän laitteittaisiin tekstiä itse infernosta...


Päivitin omani PBS (Hobao) ripustuksilla ja Xray RX8 jarrupaloilla, samalla vaihtui ST-R:n pohjalevy ja 777 ohjausvivusto tjms. :)








| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2418 : 28.06.11 - klo: 10.06 »
Ihan siisti Jeppe! Pivot ihan asiaa  :cool:

Olipa nopea toimitus koneella :grin:
Tänään setä toi DHL paketin vähän kolmen jälkeen kotia.
katotaan minä päivänä kerkiän alkaa asentelemaan sitä paikalleen :smiley:
saati sitten millon kerkiän alkaa ajamaan sitä sisään...

Tulipas todellakin nopeesti :cool: Mähän sanoin että hyvä kauppa kyseessä  :wink:

Oma llähetys joka lähti eilen on tänään jo jakelussa! Eli pääsenkin ajaa ihan pian  :grin: :grin:
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Piedro

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2419 : 05.07.11 - klo: 15.57 »
Tänään tuli kauan odotettu A Main Hobbiessin paketti aamulla ja taas jatkui auton kasaus
tasan 5min kunnes törmäsin ongemiin 008 vaihteiston kanssa, se ei näköjään käy suoraan
IGT:hen paikalleen, etu kardaani on muutaman millin liian pitkä koska vakio vaihteistossa on
syvät hahlot vetarikupissa ja 008 on 3-4mm matalammat eikä niitä pysty syventämään
erillaisten rakenteitten takia. Miten ootte ratkassu tän ongelman?
jos jostain löytyis 80-82mm kardaani eteen niin ongelma ois poissa kun vakio on ainakin
mun autossa 85mm pitkä.

Ai niin ja tässä rakennellessa on Sirion ei kisalaillinen kone vaihtunu myös Alphan A872 koneeseen
mutta näyttää ja tuntuu siltä että auto ei kasaannu koskaan kun aina tulee jotain mutkia matkaan.
Jos joltain löytyy ylimääräsenä 80mm kardaani niin pistä YV:tä, tai jos on tuommonen IFW12Z
ylimääräsenä niin sama homma, ei viitsi ulkomailta tilata kun taas menee viikko hukkaan ajo aikaa.
« Viimeksi muokattu: 05.07.11 - klo: 16.05 kirjoittanut Petri Uutela »

Poissa Piedro

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2420 : 08.07.11 - klo: 15.59 »
Nyt on auto ihan virallisesti 100% kasassa ja pyöränkulmat säädettynä :grin:
Iso kiitos RoddeR:lle kardaanista mikä pelasti viikon ja kävi nätisti paikalleen :smiley:
Katotaan kerkiänkö alkaa huomenna ajamaan konetta sisään.
Kuvia tulee viikonlopun aikana kuhan saan ne otettua.
Auto painaa tällä hekellä ajetuilla renkailla, tyhjällä tankilla, life akulla ja Kyoshon Ferrarin kopalla 3450g

EDIT:
Tossa pari känny kuvaa mistä puuttuu vielä optio iskarit.
« Viimeksi muokattu: 08.07.11 - klo: 16.11 kirjoittanut Petri Uutela »

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2421 : 08.07.11 - klo: 21.40 »
Nyt on auto ihan virallisesti 100% kasassa ja pyöränkulmat säädettynä :grin:
Iso kiitos RoddeR:lle kardaanista mikä pelasti viikon ja kävi nätisti paikalleen :smiley:
Katotaan kerkiänkö alkaa huomenna ajamaan konetta sisään.
Kuvia tulee viikonlopun aikana kuhan saan ne otettua.
Auto painaa tällä hekellä ajetuilla renkailla, tyhjällä tankilla, life akulla ja Kyoshon Ferrarin kopalla 3450g

EDIT:
Tossa pari känny kuvaa mistä puuttuu vielä optio iskarit.

Siisti kuin porsas pienenä. Eihän tota uskalla mennä radalle likaamaan vaan kirjahyllyyn tuo kuuluisi kunnia paikalle.
Kyosho, elämäni auto.

Poissa Piedro

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2422 : 09.07.11 - klo: 17.15 »
Cnc hilppeitä ois ollu aika paljon enemmänkin :grin: mutta karsin taka-aurauspalan, keskidiffin jalat ja taka hubit
pois että sain auton painoa alemmaksi. Tänään kasasin ja asensin optio iskaritkin paikalleen ja ennenkaikkea
sain auton käyntiinkin, pelkäsin aluksi että mitähän tästä tulee mutta kone lähti kyllä tosi nätisti käyntiin
kun vähän lämmitteli sitä, ajoin ensin kaksi tankillista pukilla tyhjäkäynnillä sitten annoin koneen jäähtyä
samalla kun vaihtelin iskarit ja sit vielä käytin yhden tankillisen ihan vaan käyttämisen ilosta :smiley:
Pidin koko ajan lämmöt +100 asteessa rätillä ja kuumailmapuhaltimella.
Huomenna vois mennä kokeilemaan vähän autoa liikkeellekkin jos kelit sallii.
Olo on kun pikkupojalla lelukaupassa, saa nähä miten pyörityttää yöllä huomista odotellessa :azn:

EDIT:
Tuolla muutamia kuvia autosta: http://kuvablogi.com/blog/13116/9/
« Viimeksi muokattu: 09.07.11 - klo: 18.31 kirjoittanut Petri Uutela »

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2423 : 09.07.11 - klo: 23.30 »
Hieno auto, mutta eikös siihen pitäny tulla Sirion pata?
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa Piedro

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2424 : 10.07.11 - klo: 09.16 »
Hieno auto, mutta eikös siihen pitäny tulla Sirion pata?
Joo tulikin :grin: ja menikin :wink: halusin sittenkin rakentaa auton GT8 sääntöjen mukaiseksi
ja ostin Alphan koneen siihen sitten.

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2425 : 10.07.11 - klo: 10.23 »
Hieno auto, mutta eikös siihen pitäny tulla Sirion pata?
Joo tulikin :grin: ja menikin :wink: halusin sittenkin rakentaa auton GT8 sääntöjen mukaiseksi
ja ostin Alphan koneen siihen sitten.

No eihän sitä noin voi tehdä, eikun sirio kiinni ja itkemään miksei saa osallistua...  :)

No ei vainen, hieno peli on!
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Riku.F

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2426 : 15.07.11 - klo: 20.52 »
tietääkö kukaan osanumeroo evolva modaus vaihteiston yksisuuntaislaakerille ja sille laipalle johon ruuvataan spurri 3:lla ruuvilla kiinni?.
niin ja onhan se myös 6mm akselille??
« Viimeksi muokattu: 15.07.11 - klo: 20.55 kirjoittanut Riku.F »
V-one RRR evo,  IGT,Team-c GT8L, LAB 801&802 Schumacher MI4lp,Tamya 416x ,416we(x), 418 , Giga Crusher DF, Sledgehammer S50, LRP S10 SC .Ym..

Poissa -Juho-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2427 : 15.07.11 - klo: 21.16 »
Evolvan ykssuunta on 8mm. Vakio laippaan uusia reikiä ja kierteitä, tai Evolvan spurriin lisäreikä ja kaksi muuta "puolien" välistä. Keskireikäkään ei natsaa spurrissa, vaihtoehtoina alkuperäisen sorvaus Evolvan spurrin kokoon, tai spurrin reiän suurennus.
Liikaa Kyoshoja

Poissa Riku.F

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2428 : 15.07.11 - klo: 21.57 »
joo kiitos. näköjään noissa spurrien halkaisijoissa on eroa niin että jos käyttää evolvan ykköstä niin pitää myös kakkos spurrin olla evolva mallia. no sellaiset nyt tuli rakenneltua.  eli ykkönen 48-49 ja kakkonen 44-45 hampaisina.
V-one RRR evo,  IGT,Team-c GT8L, LAB 801&802 Schumacher MI4lp,Tamya 416x ,416we(x), 418 , Giga Crusher DF, Sledgehammer S50, LRP S10 SC .Ym..

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2429 : 18.07.11 - klo: 23.01 »
Yksi uusi inferno GTeen omistaja ilmoittautuu! tänään kävin hakemassa auton turusta ja sitä jo hieman rodderin kanssa tattiksella tutkittiin ja tehtiin ostoslistaa :grin: Edellinen omistaja on onnistunut katkaisemaan takakardaanin autosta ja olen sitä nyt hieman etsinyt internetin ihmeellisestä maailmasta mutta eipä ole sattunut silmään, joten mistäs löytys takavetari tuohon kippoon??
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,