Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno GT ja GT2  (Luettu 465762 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tapsa92

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #90 : 18.01.08 - klo: 21.07 »
Mites varaosien hinnat ? Onko ne normaaleja kyöstin hintoja vai ovatko varaosien hinnat muuttuneet yhtään ?  :roll:
- Tapsa

Mika R

  • Vieras
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #91 : 18.01.08 - klo: 21.17 »
Se mitä hahmoteltiin olis tuolla radalla osat hieman halvempia ringissä oleville, mutta en vielä tiedä tarkemmin. Toisaalta tosi vähän tosta autosta hajoaa mitä olen lueskellut jenkkiforumeista.

Kopioin tämän vielä tälle sivulle ettei tarvii selailla

Laitoinkin tossa aiemin hyvin, hyvin pikaisesti ongitut pari linkkiä (ameriikan linkki oli itse asiassa tästä ketjusta...) mutta onko teillä muilla tietoa muista, lähinnä Euroopan, nettimyymälöistä joista toi RTR lähtisi edullisesti, luotettavasti ja kohtuullisella toimitusajalla? Toi mun Englannin linkki vaikutti kyllä äkkiseltään edulliselta. Lisäksi osaako joku kommentoida mitä mahtaa olla toimituskulut - tiedän alkaa menemään ot - mutta jos jollakin olisi ihan käytännön kokemusta nimen omaan juuri tästä IGT:stä ulkomaalta tilattuna.

Jos nämä alku sijoitukset säilyisivät siinä 500€ kantturoissa niin ei sitä tiedä vaikka saisitte yhden auton lisää tattista kiertämään...

Mulla on erittäin hyviä uutisia sulle ja muille kiinnostuneille!

Juttelin just Kyoshon kanssa ja saavat useampikymmenen bemaria ens viikolla (Ma) Suutarilan varastoon (josta tulee ns. Kyosho pro shop), jotka tullaan myymään olennaisesti halvemmalla hinnalla harrastajille. Tiedän näillä näkymin tarkan hinnan sunnuntaina, jonka ilmoitan tänne. Veikkaan et ei kauhean paljon yli neljäsataa tuu olee, mut älkää sit ampuko mua jos jonkin verran enemmän. Eli en lähtis vielä tilaa ulkomailta. Bonuksena sit varaosat radan varraelta jässärihintaan ja jos joku IGT kilpailukin sit tulis kesän aikana. Ei huono vai mitä!

Jos tätä nyt joku ajattelee maksettuna mainoksena niin pyytäkää modee ottaa tän pois (tai mua YV:llä). Minusta tämä on kuitenkin hyvä juttu kotimaisille harrastajille ja tästä "luokasta" kiinnostuneille!

Mitä tulee noihin aikasempiin viesteihin, niin oikeesti sähköt ja z-linkit on sellanen mikä kannattaa päivittää, loput ei ollenkaan välttämättömyys. Etujäykkäri ja vaikaimet tekee käsittääkseni autosta jopa tarkemman ajettavan eli aloittelijalle saattaa olla jopa eduksi että ajaa alkuun niitä ilman (hieman puskeva aliohjaava auto on parempi). Renkaat on tietty tärkeet mut niiden ei tarvii olla Kyoshot vaan löytyy muiltakin kotimaasta.


Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #92 : 18.01.08 - klo: 21.22 »

Juttelin just Kyoshon kanssa ja saavat useampikymmenen bemaria ens viikolla (Ma) Suutarilan varastoon (josta tulee ns. Kyosho pro shop), jotka tullaan myymään olennaisesti halvemmalla hinnalla harrastajille. Tiedän näillä näkymin tarkan hinnan sunnuntaina, jonka ilmoitan tänne. Veikkaan et ei kauhean paljon yli neljäsataa tuu olee, mut älkää sit ampuko mua jos jonkin verran enemmän. Eli en lähtis vielä tilaa ulkomailta. Bonuksena sit varaosat radan varraelta jässärihintaan ja jos joku IGT kilpailukin sit tulis kesän aikana. Ei huono vai mitä!
Sunnuntaita mielenkiinnolla odottaessa kuulostaa oikein hyvältä. Mieluummin ostaisin tuon paketin ihan täältä kotikulmilta, mutta hinta ratkaisee jos on riittävästi eroa.

Lainaus
Mitä tulee noihin aikasempiin viesteihin, niin oikeesti sähköt ja z-linkit on sellanen mikä kannattaa päivittää, loput ei ollenkaan välttämättömyys. Etujäykkäri ja vaikaimet tekee käsittääkseni autosta jopa tarkemman ajettavan eli aloittelijalle saattaa olla jopa eduksi että ajaa alkuun niitä ilman (hieman puskeva aliohjaava auto on parempi). Renkaat on tietty tärkeet mut niiden ei tarvii olla Kyoshot vaan löytyy muiltakin kotimaasta.
Kuulostaa kokonaisuutena oikein hyvältä. Kyllä tämä siltä näyttää, että tämmöisen paketin joutuu hommaamaan.

Sitten voisi asiantuntijat opastaa noissa radiovehkeissä.

Ohjaimen kanssa ei liene ole niin tarkkaa, mutta mites noi servot? Millaisia arvoja niistä tulisi löytyä? Tai mitkä merkit mallit ovat hinta/ laatusuhteeltaan hyviksi havaittu?
Full Speed RC
Hobbyfactory - Durango - Orion - Savox

Mika R

  • Vieras
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #93 : 18.01.08 - klo: 22.05 »
Uskoisin että economy sevot, joissa riittävästi voimaa sopivat hyvin, koska tasamaalla autot eivät joudut samanlaiseen rynkytykseen kuin krossiradalla. Ainoa mikä huolestuttaa halvempien radioiden suhteen on nuo Tattarisuon radiohäiriöt, en tiedä missä mittakaavassa mutta muistan itselläkin niitä olleen. Gigahertsisen luulen siinä mielessä olevan turvallisempi valinta. Tätä vois joku tattarin konkareista hieman valottaa, ehkä joku topikkikin on aiheesta. Itselle tuo oli helppo valinta kun radio jo löytyi valmiina ja ReadySet radion + servon laitoin minin-infernoon.

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #94 : 18.01.08 - klo: 22.16 »
kolme kesää olen tattarilla jonkin verran ajanut eikä ole omalle kohdalle sattunut mitään radiohäiriöitä..
ei 27 eikä 40mhz taajuuksilla...
#VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR# #HONG NOR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Mika R

  • Vieras
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #95 : 18.01.08 - klo: 22.20 »
Toihan on sitten hyvä uutinen ja siinä mielessä ReadySet vehkeilläkin pärjää alkuun. z-linkki voi olla vähän heppoinen joten se kandee vaihtaa niin renkaat kääntyy vauhdissakin kunnolla ja parempi ohjausservo mahdollistaa servo saverin hieman kireemmälle --> tarkempi ohjaus. Parempi kaasuservo taas saa vakiojarrutkin toimimaan riittävästi, uskoisin. Vaihtoehtona päivittää jarrut, tai tehdä molemmat jotta varmasti painava auto pysähtyy kun sitä tarvii.

Atlantassa ovat tehneet samoja sääntöjä kuin West coastilla, itsellä auto noudattaa näitä täysin. Minusta erittäin hyvä malli meillekin.

  • 1. All cars must be Kyosho Inferno GT cars or Kyosho inferno Buggies converted to IGT specs only.
    2. Cars may use any transmitter, receivers, servos and battery pack system desired by the racer.
    3. Cars must use stock Kyosho IGT .28 engines with pull start systems intact & fully operational.
    4. Engines & carburetors must be factory stock. (With the exception of head shim selection/tuning, due to the racer’s fuel of choice.
    5. The maximum nitro percentage allowed is 30%.
    6. No internal engine modifications are permitted & engines and may be “tech-challenged” at the discretion of the “Race Director” & "Tech Team" at the end of any “Main”.
    7. Cars must retain Kyosho IGT factory stock flywheels. (No lightening or removal of material permitted)
    8. Cars must retain Kyosho IGT factory clutch bell & shoes. (IGT optional carbon-graphite shoes and clutch springs are permitted. No centax or 3 shoe clutch systems are permitted in IGT Spec class)
    9. Cars must retain IGT factory exhaust system, with no modifications.
    10. Cars must retain IGT factory 2 speed transmission assemblies & factory available gearing.
    11. Cars must use Kyosho “V-Slick tires” or IGT RTR factory rubber tires only.(Unless approved by the "Race Director" & "Tech Team")
    12. Cars must use IGT factory equipped shocks & factory black springs.
    13. Only IGT factory available optional “braces”, suspension “blocks” and “sway bars” are permitted. Suspension modifications or “set-up” changes are permitted as long as they are IGT available optional parts. Any Shock & Diff Oil changes are also permitted.
    14. Cars must all use Kyosho IGT factory stock “Blue” chassis. (No optional chassis or lightening of stock chassis is permitted)
    15. Cars must use “GT Super-Car or Sedan” type bodies with the rear wing available to specific body chosen by the racer.
    16. Cars may add a 5th body post and custom foam front bumper to to improve body support/protection.
    17. Cars may upgrade brake pads & discs to improve performance.

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #96 : 18.01.08 - klo: 22.23 »
Ihan sama vaik olis bemari tai mikä vaan, ensmäinen kori menee kuitenkin pirstaleiksi alta aikayksikön...

Mistähän tuota saisi ilman tuota pakkoelektroniikkaa, kun kuitenkin vaihtoon piakkoin (heti) menisi.

Sikäli olisi otollinen tilanne että baja löysi juuri uuden omistajan niin olis pikkasen painetta perstaskussakin.... :)
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa RC-Garage

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.rc-garage.fi
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #97 : 18.01.08 - klo: 22.24 »
No täytyy meidän muiden non Kyoshojen varmaan keksiä omat ajelut ja kisat. Too bad!!!
RC-Garage     ***RC autoilun erikoisliike***
Hiekkamäentie 11, Hyrylä. Avoinna Ma,Ke,Pe 11-18 Ti,To 11-16 Vähemmän puhetta, enemmän tekoja.

Mika R

  • Vieras
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #98 : 18.01.08 - klo: 22.28 »
Jani, en mä sitä tarkottanu - sorry! Vaan lähinnä mitä IGT autolle saa tehdä. Taisinkin sanoo aikasemmin et koska GTP:ssä on unit ja jäykkäri edessä niin ne saa laittaa. Ja siinä on varmaan 3-pala kykinkin. Olisko GTP autoissa sitten omat sallitut muutoksensa, sekin sopii.

Mika R

  • Vieras
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #99 : 18.01.08 - klo: 22.29 »
Ihan sama vaik olis bemari tai mikä vaan, ensmäinen kori menee kuitenkin pirstaleiksi alta aikayksikön...
Mistähän tuota saisi ilman tuota pakkoelektroniikkaa, kun kuitenkin vaihtoon piakkoin (heti) menisi.
Sikäli olisi otollinen tilanne että baja löysi juuri uuden omistajan niin olis pikkasen painetta perstaskussakin.... :)

Hehe.. Tuota Infernoa ei saa kittinä. OFNA GTP:tä saa jos oikein ymmärsin.

Ja hei, en mä ole kokeillut noita vakioita ku pikkusessa MI:ssä ja siinä toimi hienosti. Varmaan alkuun pääsee noillakin. Lähetin on uusittu, mallia "HS" eli jotain "High Speed"

Joku myös kyseli mitä uudessa IGT:ssä on ero vanhaan, muutama lappunen tuli mukana ja ainakin ohjeisiin eroa on vinohammastetut lautaspyörät ja vastaavat pinjonit. Välitykset ovat pidemmät 15/19.
« Viimeksi muokattu: 18.01.08 - klo: 22.50 kirjoittanut Mika R »

Poissa RC-Garage

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.rc-garage.fi
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #100 : 18.01.08 - klo: 22.30 »
No Maanataina se nähdään mitä muutellaan jos muutellaan. GTP:stä meinaan.
RC-Garage     ***RC autoilun erikoisliike***
Hiekkamäentie 11, Hyrylä. Avoinna Ma,Ke,Pe 11-18 Ti,To 11-16 Vähemmän puhetta, enemmän tekoja.

Poissa RC-Garage

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.rc-garage.fi
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #101 : 18.01.08 - klo: 22.32 »


Hehe.. Tuota Infernoa ei saa kittinä. OFNA GTP:tä saa jos oiekin ymmärsin.

Ofna GTP:tä saa RTR versiona ja  ns. 90% assembled versiona, tässä jälkimmäisessä on nimenomaan ne "pakkoradiot" jätetty pois.
RC-Garage     ***RC autoilun erikoisliike***
Hiekkamäentie 11, Hyrylä. Avoinna Ma,Ke,Pe 11-18 Ti,To 11-16 Vähemmän puhetta, enemmän tekoja.

Mika R

  • Vieras
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #102 : 18.01.08 - klo: 22.46 »
Ohjaimen kanssa ei liene ole niin tarkkaa, mutta mites noi servot? Millaisia arvoja niistä tulisi löytyä? Tai mitkä merkit mallit ovat hinta/ laatusuhteeltaan hyviksi havaittu?


kts. http://rc10.fi/index.php?topic=25453.0

Poissa -Juho-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #103 : 19.01.08 - klo: 00.02 »
Ei taida mun auto mennä ihan stock spec... Team infinity 521 / SH .28 pro, pinionit 15/18 tai hpi:n 17,18,19/21,22,23... Kytkimenä Mugen/ K-Factory kolmipala... Kevennetty pohjalevy.  :police:
Varmaan outlaw luokalle ois kysyntää, johon voisi osallistua millä tahansa krossarin pohjalta tehdyllä rallygame-autolla..
Mulla tuli subarussa reilu vuosi sitten 14/17 pinionit ja vinohampaiset diffit neljällä pikkupyörällä.
Sehän näissä autoissa on hvää, ettei tarvitse olla mikään puhdas ja pölytön rata, "kisoja" voisi järjestää parkkipaikoilla/halleissakin, kun vaan jostain saa letkut rataa reunustamaan..
 
Liikaa Kyoshoja

Mika R

  • Vieras
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #104 : 19.01.08 - klo: 00.39 »
Aivan! Laitapa kuvia jos vaan suinkin.

Poissa rokrok

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #105 : 19.01.08 - klo: 08.35 »

Varmaan outlaw luokalle ois kysyntää, johon voisi osallistua millä tahansa krossarin pohjalta tehdyllä rallygame-autolla..
Mulla tuli subarussa reilu vuosi sitten 14/17 pinionit ja vinohampaiset diffit neljällä pikkupyörällä.
Sehän näissä autoissa on hvää, ettei tarvitse olla mikään puhdas ja pölytön rata, "kisoja" voisi järjestää parkkipaikoilla/halleissakin, kun vaan jostain saa letkut rataa reunustamaan..
 
[/quote]

Tätä mietin itsekkin ja kun nurkissa ois yksi krossari johon ei tarvis kuin 2 vaihteisen lootan ja korin niin olis valmis outlaw luokkaan.

Eikös näitä "vanhoja" krossareita ole paljonkin mistä vois rakennella ns. rallygame auton ja varmaan olis porukkaa ajamassa !

Jos tälläiseen ideaan olisi mahdollisuus niin mukana ollaan?
Voisikohan tälläistä luokkaa kai harkita sen IGT:n lisäksi????
Kertokaa viisaammat mielipiteitä!!

 

Mika R

  • Vieras
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #106 : 19.01.08 - klo: 09.48 »
Raision/Turun suunnalla ilmeisesti jotain Rallygamea ajettiin viime kesänä, täällä PK-seudulla en ole nähnyt mitään organisoitavan tai systemaattista järjestettävän vaikka näitä konvertoituja rallygame autoja varmaan löytyy monelta.

Mukaan vaan ajamaan!

Itse olen innostunut enemmänkin tästä stock spec -luokasta, jossa autojen ja tehojen sääntelyn myötä kisaaaminen on mahdollisimman tasaista, koska autot ovat samanlaisia. Krossipuolellahan voittaa se jolla on paremmat vermeet (=enemmän rahaa), jos kuskit ovat muuten about samantasoisia. Ja luulen että Kyosho on halukas organisoimaan kisat vain näille IGT autoille mutta olen itse avoin myös GTP autojen suhteen (minähän en asiaa päätä). Kyoshon katalogi 2007 sanoo sivulla 146 "katsotaan tuleeko tästä mallista tulevaisuudessa kilpailuluokka" ja minusta tähän on hyvät mahdollisuudet.

Rallygame ja IGT ovat minun silmissäni hieman eri juttu vaikka lähellä toisaan ovat; IGT on ehkä hieman enemmän kuitenkin tourinkia kun taas rallygame lähempänä krossia. Jos IGT:tä tunnustelee niin esim. jousitus on huomattavasti jäykempi, ja tottakai samaan pääsee vaihtamalla krossariin iskarit, jouset ja iskaritolpat.

Poissa moukari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Racers Group Finland
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #107 : 19.01.08 - klo: 09.51 »
ups
« Viimeksi muokattu: 19.01.08 - klo: 09.55 kirjoittanut moukari »
Racers Group Finland
  -Panolin 2T öljyt-

Poissa moukari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Racers Group Finland
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #108 : 19.01.08 - klo: 09.57 »
Juu juu mutta niinkuin kirjotin ratavalmis eli mitä sulla on kiinni siinä mutta taitanu löytyä kaikki tarvittava pakin pohjalta. Sen takia kiinnosti vaan ku ei oo kössöö omistanu moneen vuoteen ni joutuu vaan kaikki ostamaan jos tohon leikkiin lähtee. Ei sulla taida enää olla tarkkoja hintoja musitissa noista osista ku näytit kuvien perusteella ja kirjotuksien mukaan vaihtaneen aika lailla osia tohon vai tuntuko vaan siltä?

Joo, unohdin vakaimet edellisessä viestissä. Pakin pohjalta löyty K-factoryn jarrulevy mut ihan varmasti vakiolevy kelpaa, etenkin jos parempi servo. Jäykkärit, ACRE jarrupalat (1 pari), p-ainesuodattimen ja linkit ostin lisäks. Aika tarkkaan oot katellu allekirjoituksia - joo lyhensin sitä ja otin muutakin kyllä pois, mut voin laittaa takas jos haluut.



Tulikohan kaikki nyt varmasti listattua, siis
- etu ja takajäykkäri (myös esim. CENin sopii)
- fuel filter (ei tarvii olla Kyosho)
- etujäykkäri (halvin malli)
- linkit (mikä tahansa merkki käy)
- ACRE jarrupalat, ei todellakaan pakollinen
EI MUUTA..

Jos haluat laittaa esim. OFNA GTP tarkemmin esille tähän threadiin niin ole hyvä. Janikin voi laittaa tottakai halutessaan.

Siis yritän vaan saada rehellistä hintaa mitä menee ni tietää oikeesti kumpi on halvempi, toisin sanoen lompakko äänestää tän homman ku on kummiskin hupiluokka (ei liian tosista). Pitää ottaa sitten kyoshon raamattu käteen ja ynnää mitä noihin osiin menee, koska en millään lelulla halua ajaa ku menee kummiskin maku heti ja sit se homma jää. Mites toi moottorin kiinnitys meneekö jatkossa kiinni normaalit koneet vai pitääkö olla kössön oma kone?
Racers Group Finland
  -Panolin 2T öljyt-

Poissa rokrok

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #109 : 19.01.08 - klo: 10.05 »
Puhut Mika R. asiaa ja kyllähän tuo stock luokka pitää jollain tapaa kustannukset kurissa verrattuna rallygame:een. Periaatteessa kaikki ns. vakio luokan autot on samalla viivalla moottorin yms. suhteen!Eli otetaan miehestä mittaa ajamalla:)


Itseäni kiinnostaa kovasti tulla ajaan ja varmasti tulenkin parillakin autolla 1/5 ja 1/8 rallygame masiinalla.

Minulle on kyllä varmaa se että lompakkoni on tuon ns. rallygame:n puolella koska auto on jo olemassa pieniä puutteita lukuun ottamatta.

Poissa ST

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #110 : 19.01.08 - klo: 10.10 »


 Mites toi moottorin kiinnitys meneekö jatkossa kiinni normaalit koneet vai pitääkö olla kössön oma kone?


Muut moottorit ei mee suoraan tähän alustaan. Joutuu tehä alustaan uudet reiät moottoripukeille.

Poissa moukari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Racers Group Finland
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #111 : 19.01.08 - klo: 10.32 »
Tuossa asiassa menee kyllä iso ääni GTP:lle
mutta pitää tehdä laskutoimitus ja kerätä mikan asentamat kamat et paljon menee ja verrata GTP:en
Racers Group Finland
  -Panolin 2T öljyt-

Poissa nilsson

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #112 : 19.01.08 - klo: 10.50 »
Muut moottorit ei mee suoraan tähän alustaan. Joutuu tehä alustaan uudet reiät moottoripukeille.


Kyosholta löytyy pukit normi koneita varten. Tästä ainakin sai kuvan että niillä onnistuu ilman lisäreikien tekoa.

Poissa AnttiL

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #113 : 19.01.08 - klo: 11.25 »
Ääni outlaw luokalle. Täällä olisi kevään mittaan valmistumassa yksi inferno 7.5 krossari rallygameksi. Muutoksen teen noilla IGT osilla, mutta esim. moottori ei tule olemaan kyosho.
Olen itsekseni pyöritellyt ajatusta siitä miten säännöt voisivat olla lähes vapaat esim. moottorin osalta. Käytettäisiin ns. menestyspainoja jos joku on ihan ylivoimainen taitojensa tai tuon moottorin osalta. Tämän toteuttaminen voi olla kuitenkin melko hankalaa. Jos noita kisoja saisi järjestettyä muutamat kesässä niin onko se nyt kuitenkaan tärkeintä kuka niitä kisoja voittaa. Pääasia että olisi paljon autoja ja hyvä meininki!! :wink:
**Contrast NEOX**Durango DEX410V4**

Mika R

  • Vieras
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #114 : 19.01.08 - klo: 11.26 »
Kyllä onnistuu. Esittelen tämän asian kun saan osat. Ensi viikon aikana uskoisin.

Mika R

  • Vieras
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #115 : 19.01.08 - klo: 11.37 »
Tuossa asiassa menee kyllä iso ääni GTP:lle
mutta pitää tehdä laskutoimitus ja kerätä mikan asentamat kamat et paljon menee ja verrata GTP:en

Sehän on selvää että GTP on halvempi. Ilmottelen IGT:n hinnan huomenna jos suinkin.


Poissa -Juho-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #116 : 19.01.08 - klo: 13.59 »
Jossain vaiheessahan oli puhetta rallygame-kisojen järjestämisestä ja silloin oli tarkoituksena ilmeisesti ajaa ns. yksityyppirenkaalla. Sillä saa kyllä aika hyvin tasapäistettyä kalustoa. Kuviorenkaalla ilmeisesti euroopassakin ajavat tuota luokkaa.
Liikaa Kyoshoja

Poissa moukari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Racers Group Finland
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #117 : 19.01.08 - klo: 16.42 »
Tuossa asiassa menee kyllä iso ääni GTP:lle
mutta pitää tehdä laskutoimitus ja kerätä mikan asentamat kamat et paljon menee ja verrata GTP:en

Sehän on selvää että GTP on halvempi. Ilmottelen IGT:n hinnan huomenna jos suinkin.



OK. Tossa ns kisaluokassa mun mielestä voitaasiin ajaa halvimmalla mahdollisella asiallisella renkaalla ni ei kirpoa kustannukset pilviin, toinen mikä tuli meileen ni voitais ottaa vakion vaihtoehtoiseksi pannuksi halpa toimiva voimakas .28 kone laittas vähä maahantuojat kilpailemaan. Olisiko näissä ajatuksissa mitään itua?

P.S. Pitää muuten tehdä tommonen samanlainen kuva reportaasi GTP:stä jos sellainen nyt pamahtaa tontille ni voidaan sitten puida säännöt semmosiks et saa ajaa kummallakin ja saatas niistä tasaväkiset.
« Viimeksi muokattu: 19.01.08 - klo: 16.45 kirjoittanut moukari »
Racers Group Finland
  -Panolin 2T öljyt-

Mika R

  • Vieras
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #118 : 19.01.08 - klo: 20.13 »
Siitä vaan kilpailuttamaan. Se nyt on selvää että kyosho 28:lla saa ajaa. Itse en ole kauhea 28 fani muuten, turhan äänekkäitä toki riippuen pakoputkesta. 21 on miellyttävämpi ja ystävällisempi 2-vaihteelle. Muuten ollaan keskidiffissä joka on taas kustannus lisää. Lisäksi koneessa saisi olla veto tai roto startti ettei laatikkoa tarvita. Näistä syistä olen vakiomoottoreiden kannalla, ainakin vielä.

Poissa nilsson

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #119 : 19.01.08 - klo: 20.34 »
Toivottavasti ei mene kinaamiseksi sääntöjen osalta kuten Sharkkien kanssa tuntui käyvän. Omalla kohdalla se ainakin vähensi kiinnostusta merkittävästi.