Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno GT ja GT2  (Luettu 712382 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mika R

  • Vieras
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #120 : 19.01.08 - klo: 21.19 »
Toiset tykkää että kaikki sallitaan ja toiset siitä että ajetaan autoilla lähes suoraan paketista. Itse kannatan jälkimmäistä, jolle säännöt on jo olemassa. Suht yksinkertaista jos minulta kysytään.

Toisaalta turha näistä säännöistä on vääntää kun ei ole jaettu vielä metriäkään  :p

Nyt kuitenkin kun näitä autoja tulee ja niitä aletaan hommailele, niin lähtökohtaisesti homma pitää olla se että sillä autolla voi sitten täysverisesti kisatakin. Poislukien radiot, jotka jokainen valitkoon mieleisekseen jos vakioradiot ei istu käteen/tuntuu liian heppoisilta. Eli niin ettei tarvii laskee xyz euroa päälle jotta on samalla viivalla muiden kanssa. Muutettavien osien listalla oleva osat eivät kustannutmielessä ole kuin murto-osa siitä mitä maksaa kisapannujen ja pakoputkistojen vaihto autoihin, tai joidenkin big bore iskareiden mitä krossipuolella pidetään jo lähes välttämättömyytenä.
« Viimeksi muokattu: 19.01.08 - klo: 21.32 kirjoittanut Mika R »

Poissa moukari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Racers Group Finland
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #121 : 19.01.08 - klo: 22.50 »
Siitä vaan kilpailuttamaan. Se nyt on selvää että kyosho 28:lla saa ajaa. Itse en ole kauhea 28 fani muuten, turhan äänekkäitä toki riippuen pakoputkesta. 21 on miellyttävämpi ja ystävällisempi 2-vaihteelle. Muuten ollaan keskidiffissä joka on taas kustannus lisää. Lisäksi koneessa saisi olla veto tai roto startti ettei laatikkoa tarvita. Näistä syistä olen vakiomoottoreiden kannalla, ainakin vielä.
Ja varmasti GTP Force .28 saa samoiten ajaa. Tai näin ainakin kuvittelisin, mikäli tätä meinataan jalostaa ihan sellaseks luokaks että saatas kilpailuja ja harrastajia. Tai sitten kyoshon pitää laskea auto 300€ tuntumiin ni vois ajaa merkkiluokan mitä tuskin tulee tapahtuun.
Racers Group Finland
  -Panolin 2T öljyt-

Mika R

  • Vieras
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #122 : 19.01.08 - klo: 23.04 »
Voi sentään. Palataan luokka-asiaan myöhemmin jos tämä on nyt näin vaikeeta ex-garage miehelle. Halukkaat ja kiinostuneet voi kysyä multa IGT hintaa maanantaina ja otan samalla nimiä listaan. Saattaa olla että kyosho julkistaa jotain asian tiimoilta muutenkin. Palaan moottoriasiaan heti kun saan halvat osat ens viikolla.   

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #123 : 19.01.08 - klo: 23.07 »
Laita vaan paketin hintaa ainakin mulle, näin ex-kyosho miehenä....
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Mika R

  • Vieras
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #124 : 19.01.08 - klo: 23.07 »
Ainiin - Sulle annetaan jiri auto ilmaseksi että tulet mukaan ja saadaan harrastaja lisää hehe

Poissa nilsson

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #125 : 19.01.08 - klo: 23.50 »
Toiset tykkää että kaikki sallitaan ja toiset siitä että ajetaan autoilla lähes suoraan paketista.

En mä kilpavarustelua kaipaa. Enempi olin huolissani ettei mielenkiintoinen luokka mahdollisesti löisi läpi liian tiukkojen rajoitusten takia. Sama riski on toki olemassa jos kädet on täysin vapaat kaluston suhteen. Itselle huvikurvailu on kuitenkin skabaamisen edellä intresseissä. Propsit siitä että ylipäätään jaksat tehdä duunia asian eteen.

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #126 : 20.01.08 - klo: 00.44 »
Tästä näyttää tulevan taas yksi säie, joka saa koomisia piirteitä, .. eli Kyosho vastaan muut merkit  :roll: , mut joka tapauksessa IGT, GTP ja yms ... näyttävät kiinnostavilta. Kuitenkin pitäisin säännöissä mahdollisuuden auton kestävyyden parantamiseen muun kuin auton valmistajan alkuperäisillä osilla ja vetostartin poistamisen, moottorit kyllä voisivat olla ihan noita rtr-patoja.

Poissa moukari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Racers Group Finland
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #127 : 20.01.08 - klo: 09.23 »
Nyt parempi ettei tuu kellekään paha mieli... Mä en vaan oikeesti ymmärrä tätä touhua.
« Viimeksi muokattu: 20.01.08 - klo: 09.52 kirjoittanut moukari »
Racers Group Finland
  -Panolin 2T öljyt-

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #128 : 20.01.08 - klo: 09.40 »
Lainaus poistettu ylläpidon toimesta.

Pahan olon purkaminen on ihan jees, mut eikö näitä avautumisia voisi laittaa ihan privana?

Sen kummemmin asiaan tutustumatta tai puuttumatta...
« Viimeksi muokattu: 21.01.08 - klo: 13.15 kirjoittanut copter »
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa rokrok

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #129 : 20.01.08 - klo: 09.51 »
Pahan olon purkaminen on ihan jees, mut eikö näitä avautumisia voisi laittaa ihan privana?

Sen kummemmin asiaan tutustumatta tai puuttumatta...
[/quote]



Samaa mieltä kaikin puolin ylläolevasta viestistä.


Poissa rokrok

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #130 : 20.01.08 - klo: 10.07 »
Noooh!!!

Aiheeseen sen verran että,Olisiko tässä ideassa mitään järkee(saa tyrmätä heti)???

Luokka: 1/8 GT-vakio autot merkki ja malli(IGT,GTP) ns. suoraan laatikosta. Sallitut muutokset
Radiotlaitteet,renkaat(tietty rengas merkki ja malli), moottori mikä tulee mukana max 28?????

Luokka: Outlaw 1/8 Krossareista yms. tehdyt ns. rallygame autot Merkki ja malli vapaa+ sallitut muutokset esim, moottori vapaa max 28,renkaat tietty merkki ja malli,vaihteisto vapaa max 2 vaihdetta,radiot vapaat,yms,yms, vapaat mutta jotain rajaa näihinkin.

Tälläistä tuli tässä aamusta mieleen.
Onkos tässä mitään ideaa ????

Mika R

  • Vieras
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #131 : 20.01.08 - klo: 10.11 »
Toiset tykkää että kaikki sallitaan ja toiset siitä että ajetaan autoilla lähes suoraan paketista.

En mä kilpavarustelua kaipaa. Enempi olin huolissani ettei mielenkiintoinen luokka mahdollisesti löisi läpi liian tiukkojen rajoitusten takia. Sama riski on toki olemassa jos kädet on täysin vapaat kaluston suhteen. Itselle huvikurvailu on kuitenkin skabaamisen edellä intresseissä. Propsit siitä että ylipäätään jaksat tehdä duunia asian eteen.

Ei mitään paniikkia. Luulen että moni homma selkiytyy kunhan radat aukee. Katsotaan sitten mikä on käytännössä mahdollista ja mikä ei.
Jos ei kukaan pahastu niin laitan kuitenkin sen hinnan tänne kun tiedän, ettei kenekään tarvii laitella YV:tä.
Mitä hintaan tulee niin jo toi kori yksistään (myös  bemu) on niin hieno että autolle on hintaa.

Mika R

  • Vieras
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #132 : 20.01.08 - klo: 10.12 »
Noooh!!!

Aiheeseen sen verran että,Olisiko tässä ideassa mitään järkee(saa tyrmätä heti)???

Luokka: 1/8 GT-vakio autot merkki ja malli(IGT,GTP) ns. suoraan laatikosta. Sallitut muutokset
Radiotlaitteet,renkaat(tietty rengas merkki ja malli), moottori mikä tulee mukana max 28?????

Luokka: Outlaw 1/8 Krossareista yms. tehdyt ns. rallygame autot Merkki ja malli vapaa+ sallitut muutokset esim, moottori vapaa max 28,renkaat tietty merkki ja malli,vaihteisto vapaa max 2 vaihdetta,radiot vapaat,yms,yms, vapaat mutta jotain rajaa näihinkin.

Tälläistä tuli tässä aamusta mieleen.
Onkos tässä mitään ideaa ????


Tän suuntaisi tässä on hahmoteltu ja ihan oikella linjalla olet!

Radallehan voi tulla mukaan ajaa millä tahansa vehkeellä!  :grin: Aloitetaan siitä ensin.

Poissa rokrok

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #133 : 20.01.08 - klo: 10.16 »
Näin tehdään !!!

Kyl se tästä kun tulis tuo kevät ja noi lumet sulais pois....

Poissa AnttiL

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #134 : 20.01.08 - klo: 12.42 »
Noooh!!!

Aiheeseen sen verran että,Olisiko tässä ideassa mitään järkee(saa tyrmätä heti)???

Luokka: 1/8 GT-vakio autot merkki ja malli(IGT,GTP) ns. suoraan laatikosta. Sallitut muutokset
Radiotlaitteet,renkaat(tietty rengas merkki ja malli), moottori mikä tulee mukana max 28?????

Luokka: Outlaw 1/8 Krossareista yms. tehdyt ns. rallygame autot Merkki ja malli vapaa+ sallitut muutokset esim, moottori vapaa max 28,renkaat tietty merkki ja malli,vaihteisto vapaa max 2 vaihdetta,radiot vapaat,yms,yms, vapaat mutta jotain rajaa näihinkin.

Tälläistä tuli tässä aamusta mieleen.
Onkos tässä mitään ideaa ????

Toi luokkajako kuullostaa oikein hyvältä mutta riittääkö autoja molempiin luokkiin? Jos toisessa luokassa olisi autopulaa niin voisi suorittaa yhteis lähdön jolloin nuo kaksi luokkaa ajaisi samaan aikaan.

Poissa rokrok

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #135 : 20.01.08 - klo: 13.37 »
Tämähän ns.luokkajako oli vaan yksi idea monien joukossa.
Luulisin että autoja riittää molempiin ns. luokkiin kyllä .


Eikös ne noissa 1/1 kilpaluokissakin aja esim. noi GT/mitänenyoli autot aja sillain että
mukana on GT1 ja GT2 luokan masiinat samaan aikaan radalla??

Mika R:hän sanoi et radalle vaan mukaan ajamaan.

Hitto täytyy oikein ruveta ajatuksen kanssa miettimään tätä hommaa...
Kiitoksia tämänkin homman alulle laittajalle!!!Nyt sit täytyy ruveta rakenteleen....

Poissa FrzT

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #136 : 20.01.08 - klo: 14.33 »
Inferno GT:n vakiokone ei suurta vaikutusta itseeni tehnyt. Hommasin viimekesän alkupuolella ST US:n, josta myöskin löytyy GXR28. Ihan ok kone OLI niin kauan kunnes runkolaakeri hajosi ja kuulia pääsi palotilaan ja jälki olikin sitten liitteen mukaista. Ihmeellisiä käyntiongelmia oli muutenkin havaittavissa, mutta katosivat kahden kansiprikan lisäyksellä (25 % menovesi käytössä). Käsitykseni mukaan suoraan paketista otettua GXR28 konetta olisi tarkoitus käyttää 16 % menovedellä, mutta en laita päätäni pantiksi. Hajoamishetkellä koneella oli ajettu 1 ½ gallonaa, joten kone lähti Ruotsiin tutkittavaksi ja mahdollisesti takuuseen. Reilun kahden kuukauden kuluttua paikalliseen Kyosho liikkeeseen saapui paketti, joka sisälsi uuden GXR28 koneen lohkon uusilla sisuskaluilla. Itse jaksoin kuitenkin vain kaksi viikkoa odottaa, jonka jälkeen autossa olikin kiinni LRP Z28 kone :p
Powered by: Araldite & Panduit
| 808 | M18T Pro | M03 |

Mika R

  • Vieras
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #137 : 20.01.08 - klo: 15.03 »
Jees, ST:ssä kun ei ole vaihdetta niin mikä tahansa riittävästi voimaa tarjoava pata kelpaa.

Inferno GT:n hinta on 439,00 euroa !

Sain tällaisen infon asiasta:
Tuotteesta voi tehdä varauksen osoitteeseen helsinki.proshop@kyosho.fi.
Liikkeestä otetaan heti yhteyttä, kun haku on mahdollista. Autoja
on noin 30 kappaletta varastossa huomenna, joten jos on kiire, järjestellään
jotain. Ongelma on siinä, että emme pysty ottamaan korttimaksuja vastaan
kuin vasta torstaina. Jos haluaa aikaisemmin, rahalla saa tuotteen ulos jo ti-ke.

Eli nyt mahis hommata kyseinen auto! Kohtuullinen pudotus listahinnasta (550e)
Näitä ei nähdäkseni tulee muullae myyntin eli varatkaa omanne tuosta yllä
olevasta osoitteesta! Sitten pidetään hauskaa kimpassa! Varaosat saa sitten
radan varrelta tai proshopista Suutarilasta joka on kohtuu lähellä Tattaria (ja
Lavankoa).

« Viimeksi muokattu: 20.01.08 - klo: 15.06 kirjoittanut Mika R »

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #138 : 20.01.08 - klo: 16.33 »
Hieno homma kun näitä tasaisia merkkiluokkia syntyy! Toivotaan samaa suosiota kuin Tamiya Mineille, 130+ Miniä suomessa!  :wink:

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #139 : 20.01.08 - klo: 17.23 »
Inferno GT:n hinta on 439,00 euroa !

Sain tällaisen infon asiasta:
Tuotteesta voi tehdä varauksen osoitteeseen helsinki.proshop@kyosho.fi.
Liikkeestä otetaan heti yhteyttä, kun haku on mahdollista. Autoja
on noin 30 kappaletta varastossa huomenna, joten jos on kiire, järjestellään
jotain. Ongelma on siinä, että emme pysty ottamaan korttimaksuja vastaan
kuin vasta torstaina. Jos haluaa aikaisemmin, rahalla saa tuotteen ulos jo ti-ke.

Eli nyt mahis hommata kyseinen auto! Kohtuullinen pudotus listahinnasta (550e)
Näitä ei nähdäkseni tulee muullae myyntin eli varatkaa omanne tuosta yllä
olevasta osoitteesta! Sitten pidetään hauskaa kimpassa! Varaosat saa sitten
radan varrelta tai proshopista Suutarilasta joka on kohtuu lähellä Tattaria (ja
Lavankoa).
Hinta vaikuttaa oikein mainiolta - vrt. ulkomaan hintoihin. Omalla kohdalla tämä hankinta ei kyllä tule tapahtumaan ihan juuri nyt mutta lähempänä kevättä/ kesää katsellaan tarkemmin mikä on tilanne.

Luokka vaikuttaa erittäin mielenkiintoiselta, varsinkin jos tässä todella pysytään "vakio kalustossa". Uskoisin, että tämmöinen vakioluokka voisi jopa tuoda kokonaan uusia kasvoja harrastukseen, tai ainakin alentaisi kynnystä siirtyä sähköautoilla kisailusta myös polttisten pariin. Ainakin omalta osalta juuri tämä seikka on saanut kiinnostukseni heräämään juuri tätä luokkaa kohtaan. Aikanaan tuli paljonkin kisailtua sähköautoilla, liki kaikkia mahdollisia luokkia, mutta polttiskalusto jäi hankkimatta. Tulihan sellaisella yksi kisa ajettua ja hauskaa oli. Ehkä tuon yhden kisan jäljiltä on sitten jäänyt hiukan kipinä kytemään ja mielenkiintoa olisi nyt aloittaa uudelleen. Mikään tiukkapipoinen otsa kurtussa kisaaminen ei kyllä innosta ja siinä toinen tämän luokan houkutin.

Säännöissä tuntuu olevan vielä hiomista, mutta suunta näyttää hyvältä. Lajille olisi varmasti ihan hyvä, että sääntöihin saataisiin sulautettua useamman merkin pelejä. Ja jos porukkaa on tarpeeksi, niin varmasti myös tuommoiselle outlaw-luokallikin löytyy tilaa. Aiemmin ketjussa esitetty eri luokkien yhteislähtö kuulostaa sekin erittäin milenkiintoiselta. Eikös juuri lemans 24 kisassa ole monesta eri luokasta autoja radalla yhtäaikaa.
Old fart

Poissa Nasty

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #140 : 20.01.08 - klo: 17.28 »
doh doh kuulostaapa hyvältä tuo 1/8 luokka toivottavasti pääsen mukaan landmax2 joka ei ihan ole rallygame :P eikä kyllä edes vakio enää.
ich heabe boewling boealle ich min lederhosen

Poissa Vesku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #141 : 20.01.08 - klo: 20.18 »
onkos jotain kori rajoituksia tulossa?
jos itekkin innostuisi, olis tuo rallygame auto valmiina, mutta eihän sitä koskaan tiedä jos jommankumman hommaisi
« Viimeksi muokattu: 20.01.08 - klo: 20.23 kirjoittanut Vesku »
Racers Group Finland
- Contrast - Genius - PMT - Lightscale - SCSm2 - ModellSport - Samba - Tourex

Poissa rokrok

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #142 : 20.01.08 - klo: 20.32 »
Minun mielipidettä kysymättä sanoisin että kaikki 1/8 autojen(Henkilö) korit olisivat sallittuja
Ainoastaan renkaiden pitäisi jäädä korin sisä puolelle !!
Itselleni aion hankkia jonkun vaan käytetyn tai katon jos jostain löytyisi halpa uusi!

Siis tämä olisi tuolle ns. outlaw luokalle(yksi idea taas...)

Mika R

  • Vieras
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #143 : 21.01.08 - klo: 10.46 »
Moi, hyvää palautetta ja keskustelua, kiitos.

Korostan vielä että ihan ekaks haluan nähdä miten noi autot liikkuu tuolla vakiomoottorilla (GXR28). Jos se ei kerta kaikkiaan toimii niin sitten katsotaan muita vaihtoehtoja. Tähän menee vielä jokunen vko tai kuukausi riippuen säiden kehityksestä.
En tiedä haluaako Garagen Jani kehitellä jotain outlaw -luokan ympärille mutta itse pitäydyn niin kauan tuossa vakioluokassa kuin se on järkevää ja mahdollista, eli autot toimii tuolla vakio 28 moottorilla ja meillä on riittävästi vakioautoja, joilla ajaa. Minusta meillä on käytännössä valmiit säännöt siihen oli sitten merkkiluokka tai 2 merkin luokka.

Tärkein asia edelleen on että ajetaan yhdessä, autoon katsomatta. Mahdolliset kisat on sitten asia erikseen.

Poissa RC-Garage

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.rc-garage.fi
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #144 : 21.01.08 - klo: 11.21 »
Merkkiluokka tai kahden merkin luokka... BORING!!!
Mites harrastajat jotka päätyy hankkimaan esim. TT:n GT auton.
Uskomatonta että Suomen kokoisessa maassa edes mietitään jotain merkkiluokkaa ennekuin koko homma on edes alkanut, allekirjoittanut ainakin sai sen käsityksen jo tämän keskustelun otsikosta että kyseessä on GT-luokka merkkiin katsomatta.

Nuo luokkakysymykset tulee mielestäni enemmän esiin vasta sitten kun kyseessä on kilpailut.
Tässä vaiheessa ehkä keskitytään ajeluun ja mahdollisten vaatimusten kartoittamiseen kun/jos kilpailujen järjestämiseen on aihetta.

Stock luokka on selkeä ja kynnys matalalla päästä alkuun lajin parissa.
Outlaw luokkaan on selvästi tarvetta ja en näe senkään toteuttamiseen mitään estettä. Säännöt vaan pitää olla selvillä ja lukkoon lyöty ennekuin esim. kisaillaan.

Olisiko nyt hyvä alkaa kasaamaan jotain "ydinryhmää" joka kerää ajatukset ja ideat outlaw luokan säännöiksi ja niputtaa paketin valmiiksi???  Vapaaehtoisia???

RC-Garage     ***RC autoilun erikoisliike***
Hiekkamäentie 11, Hyrylä. Avoinna Ma,Ke,Pe 11-18 Ti,To 11-16 Vähemmän puhetta, enemmän tekoja.

Mika R

  • Vieras
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #145 : 21.01.08 - klo: 11.26 »
Jees.. mä kyselin ihan aluksi että mitä näitä GT autoja on, eikä kukaan ole kertonut näiden kahden IGT ja GTP lisäksi. Jos on olemassa muita niin tutkitaan ennen kuin hutkitaan. Eli siis onko ja kenellä?

Uskomatonta on se että edes mietitään. Kyllä pelisäännöt on hyvä olla selvillä siinä vaiheessa kun auton hankintaa mietitään eli nyt. Se takia on keskusteltu hieman etupainotteisesti.

Tässä muuten se Kyöstin bemari
« Viimeksi muokattu: 21.01.08 - klo: 13.10 kirjoittanut Mika R »

Poissa rokrok

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #146 : 21.01.08 - klo: 14.48 »
No äkkiä autoja jotka tulee mieleen on

Crono rallygame???? tälläiseenkin olen törmännyt en tosin kuvaa nähnyt mutta ilmeisesti olemassa

Schumacer?GT??? Jonkun tälläisen olen nähnyt netin syövereissä

Sanokaa jos olen ihan omia nähnyt??

Poissa Raaseri

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #147 : 21.01.08 - klo: 17.11 »
Lusikka soppaan. Mika, jos toimit puuhamiehenä, naulaat vaan säännät selville ja se on siinä. Demokratia ei toimi niin kauan kun puhutaan korkeintaan muutaman kymmenen yksilön laumasta. Ja kaikkein varmin tapa saada homma onnistumaan, on nimenomaan luoda selkeät säännöt joihin joko taipuu tai sitten ei. Ja se joka ei taivu, voi ihan vapaasti perustella oman luokkansa. Niin kauan kuin säännöt ei ole selvät, ei monikaan arpova uskalla rahojaan likoon laittaa.

Nämä on niin nähty 1:1 vehkeiden parissa touhutessa. Yksi merkkiluokka siellä nousi yhdeksi kesäksi jopa suurimmaksi luokaksi osanottajamäärältään, vaikka "vanhat parrat tuomitsivat sekä kaluston että idean alussa ja laittoivat kapuloita rattaisiin minkä pystyivät. Arvostelijaa aina riittää, mutta vähemmän niitä jotka tarttuu sarvista härkää.

Itse nostan hattua sille joka jaksaa moista puuhata. Kiinnostava idea ja matkaa Tattikselle muutama kilsa, hmm...
Hobao Hyper 7, The eHyper 7.5, Thunder Tiger SSR Evolution (vaikka ei se siitä parane), XRAY M18T Pro, Maverick Strada MT Evo

Poissa Markedtouring

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #148 : 21.01.08 - klo: 17.13 »
Oliskohan tälläinen sopiva sinne Schumacher Menace .21 GTR
http://www.rcuniverse.com/magazine/article_display.cfm?article_id=484

Mika R

  • Vieras
Vs: 1:8 GT onroading
« Vastaus #149 : 21.01.08 - klo: 20.58 »
Tulin just Omenasta ajamasta.. sorry pieni viive.

Raaserin kannanotto luettu - tällä hetkellä ei juuri aiheeseen lisättävää löydy, ja palaan heti kun on jotain kerrottavaa lisää. Luulen että tästä tulee hyvä juttu vielä joten ollaan positiivisia!