Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno GT ja GT2  (Luettu 712707 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #300 : 12.04.08 - klo: 10.35 »
Sää on ainakin komee. Itsellä on tänään päivä täysi ja huomisen säästä ei tiedä. Mutta katsastan sen parkkiksen tilanteen tänään kun käyn höntsäämässä areenalla.

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #301 : 12.04.08 - klo: 10.44 »
http://www.fmi.fi/saa/paikalli.html?kunta=Espoo   aika huonolta näyttää tuon kelin suhteen....
Kyosho GT Racing Art

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #302 : 12.04.08 - klo: 10.51 »
Nyt on laakerit vaihdettu kuulamallisiin tuohon 2. vaihteen spurrille - ei oo enää välystä, eikä ratas heilu. Toinen noista liukulaakereista oli käytännössä kulunut sisähalkaisijataan 0,35 mm  suuremmaksi. Tuo sai rattaan heilumaan aikalailla. Saapi nähä kuinka kuulalaakrit kestää, varmaan oikein hienosti.
Old fart

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #303 : 12.04.08 - klo: 11.36 »
No sitten taitaa olla tuosta modista oikeasti jotain hyötyäkin.

Poissa ToniP

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #304 : 12.04.08 - klo: 12.12 »
Juuh, kuten hiukan pelkäsinkin, saatoin tossa aikasemmin turhaan manata kuulalaakerin kestosta. Kyllähän kuulalaakeri tossa kohtaa on ehdottomasti parempi.

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #305 : 12.04.08 - klo: 13.11 »
Kävikö joku katsomassa sen areenan tilannetta?
Kyosho GT Racing Art

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #306 : 12.04.08 - klo: 14.45 »
Oli ompussa FrzT:n kanssa puhe, että mennään Tattiksen parkkikselle noin kuudeksi, siellä ei ainakaan ole hiekkaa ja tilaakin on.

Hiukan päästiin jo fiilistelemään ompun parkkiksella, vaikka tulppa olikin hengetön. Nyt on uusia tulppia ni ehkä moottori kävisi ilman hehkua hiukan paremmin  :tongue:

Mutta tulkaa muutkii tattikselle kuuden nurkilla...
Old fart

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #307 : 12.04.08 - klo: 15.03 »
Yritän tulla. Meinaatteko olla siellä pitkään?   :afro:
Kyosho GT Racing Art

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #308 : 12.04.08 - klo: 15.34 »
Yritän tulla. Meinaatteko olla siellä pitkään?   :afro:
Kunnes kohme kangistaa sormet  :mrgreen: tai vehkeet levii  :p
Old fart

Poissa FrzT

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #309 : 12.04.08 - klo: 16.16 »
Kaikki mukaan vaan! Parhaillaan tässä koppaa rei'ittelen ja muuta pikkuviilailua, että kunnola pääsee ajamisen makuun.
Powered by: Araldite & Panduit
| 808 | M18T Pro | M03 |

Poissa Kaheli

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #310 : 12.04.08 - klo: 20.21 »
Nyt alkaa väsytystaistelu vaimon kanssa tuottamaan tulosta. Eiköhän tuo IGT kohta mullekin tule. Joudun vaan luopumaan pitkäaikaisimmasta harrastuksestani tupakoinnista. Tiukkaa tekee. Vielä pitäis vaan saada tuo DST myytyä alta pois.
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #311 : 12.04.08 - klo: 20.43 »
Nyt alkaa väsytystaistelu vaimon kanssa tuottamaan tulosta. Eiköhän tuo IGT kohta mullekin tule. Joudun vaan luopumaan pitkäaikaisimmasta harrastuksestani tupakoinnista. Tiukkaa tekee. Vielä pitäis vaan saada tuo DST myytyä alta pois.

2 asiaa, tuo vaimo tulee aina nalkuttamaan harrastuksestasi joten rc-sääntö (muista tämä) on se että sinun pitää ruuvata molempia yhtä paljon, ja tuo rööki on sitten se mikä syö sitten rahaa (niinkuin tuo vaimosi myös).
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #312 : 12.04.08 - klo: 21.22 »
Osuva kommentti yllä mutta yritä silti voittaa taistelu :) mulla kävi niin että pojalta saatu vatsatauti kaatoi totaalisesti.. Kiva kuulla teistä.. Hiekkaa ei siis ollut enää?

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #313 : 12.04.08 - klo: 21.27 »
pojat ajelivat parkkipaikalla ja hyvin meni autot mitä nyt jotain pieniä ongelmia.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #314 : 12.04.08 - klo: 22.01 »
Hauskaa oli niin kauan ku vehkeet toimi. Kiitokset Jerzille säätöavusta  :huh:
Kyosho GT Racing Art

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #315 : 12.04.08 - klo: 22.02 »
Kunnes kohme kangistaa sormet  :mrgreen: tai vehkeet levii  :p
Nyt tais leikki tosiaan loppua kun vehkeet levis  :p

Pietolla hajos jarrupala

FrzT:lla karkas Subaru lehtoon ja vanne meni kappaleiks

Ite ajelin hetken pakosarja liki irti ja lopuksi oli käynnistys ongelmia.

Onneksi FrzT:lla oli stattiboxi ni ei rystyset oo ihan ruvella, omani saan viikon päästä...

Mutta rapatessa roiskuu ja niin edelleen - hauskaa oli  :cheesy:. Jos ens viikon lopulla säät sallii niin uudelleen.  :lol:

Edit: Ja tosiaan ISOkiitos Pietolle uudesta tiivisteestä ja "jätkille" säätöauvusta - ite kun oon tällänen uusavuton...  :tongue:
Old fart

Poissa FrzT

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #316 : 12.04.08 - klo: 22.13 »
Eipä kestä! Tosissaan joku ihme radiohärö tuli ja kaasu hirtti pohjaan. Auto sitten osui kanttariin ja komean ilmalennon päätteeksi kaksi vannetta ja koritolppa lunastukseen. Onpahan nyt hyvä syy hommata uudet töppöset alle :p Hyvin se vakiokone näytti IGT:tä liikuttavan, hololla siriollani meno alkoi paikoin olemaan hieman turhankin vauhdikasta :grin:
Powered by: Araldite & Panduit
| 808 | M18T Pro | M03 |

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #317 : 12.04.08 - klo: 22.24 »
Joo, pakko ottaa uudestaan. Toivottavasti päästäis ajaa vähän enemmän samaan aikaan  :cheesy:
Kyosho GT Racing Art

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #318 : 13.04.08 - klo: 09.01 »
täytyy tulla ensi kerralla sisään ajaa loppuun toi mun 1/8 auto.
jos parkkis pysyy tossa kunnossa niin siinä on hyvä ajella.
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #319 : 13.04.08 - klo: 10.16 »
Hajosiko jotain?

Sorry, luin kännykällä niin missasin myöhemmät viestit. No menihän sitä pientä, ihan normi settiä :)

Menikö Pieton jarrulevystä se jarrupinta siitä levystä vai jotain muuta? Mulla on niitä pakissa jos tarvi..

No oottakaahan kun päästään radalle ne se vaan paranee.

« Viimeksi muokattu: 13.04.08 - klo: 10.32 kirjoittanut Mika R »

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #320 : 13.04.08 - klo: 17.41 »


Menikö Pieton jarrulevystä se jarrupinta siitä levystä vai jotain muuta? Mulla on niitä pakissa jos tarvi..


Minulla hajosi jarrupala, siis se pala joka painautuu jarrulevyä vastaan. Miten oli noitten jarrujen suhteeen niitä tuning osia? Löytykö parempia levyjä ja paloja ja saiko niittä vaihtaa. vai miten säännöt meni?
Kyosho GT Racing Art

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #321 : 13.04.08 - klo: 19.15 »
Minulla hajosi jarrupala, siis se pala joka painautuu jarrulevyä vastaan. Miten oli noitten jarrujen suhteeen niitä tuning osia? Löytykö parempia levyjä ja paloja ja saiko niittä vaihtaa. vai miten säännöt meni?

Löytyy ja saa. En silti pidä välttämättömänä. Olitko itse tiukannut noita levyjä tehtaan jäljiltä? Millä tavalla se pala hajosi, metalli murtui?

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #322 : 13.04.08 - klo: 20.47 »
En ollut koskenut siihen itse ollenkaan. Jarrupala on kahdella ruuvilla "satulassa" kiinni, niin toisen ruuvin ympäriltä se pala halkesi ettei se enää pysy paikalla. Huomenna meen varmaan tilaamaan uudet osat. Kannattaa varmaan vaihtaa koko jarrulevy samalla? Mielestäni autossa voisi kyllä olla tehokkaampi jarru. Pitää kanssa jarruservo vaihtaa tehokkaamaksi. Onneksi vettä tulee kaatamalla niin ei harmita niin paljon ettei pääse ajelee. Onkos Mika saanut jo pannun ajettua sisään?
Kyosho GT Racing Art

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #323 : 13.04.08 - klo: 21.41 »
Okei, nytmä hiffaan, eli just tuota palaa eli "jarrupintaa" tarkoitin aiemmin. Pinnat voi liimata kiinni levyihin, ei tainnu olla valmiiksi liimattu niin pysyvät paremmin kiinni. Parempi jarruservo niin normilevyilläkin pysähtyy uskoisin.
En vielä..toukokuussa viimeistään.

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #324 : 13.04.08 - klo: 23.16 »
Ållsprait. Pitää liimaa ne kiinni niin pystyy tuolla jarru tzydeemillä vielä ajaa. Kyllä minä kummiskin ajattelin päivittä noita jarruja. Pitää sitten ihmetellä missä vaiheessa. Eikö Mika syyhytä ollenkaan että pääsis ajelemaan?
Kyosho GT Racing Art

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #325 : 13.04.08 - klo: 23.32 »
Onko kukaan muuten vaihtanut sitä ohjaustankoa? Mitä se auttaa/parantaa?
Kyosho GT Racing Art

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #326 : 14.04.08 - klo: 10.29 »
Onko kukaan muuten vaihtanut sitä ohjaustankoa? Mitä se auttaa/parantaa?

Tekeehän se ohjauksesta tarkemman. Esim. Pro-Shopista saat sitä vanttia jolla voit korvata raidetangon.
Parempi ohjausservo auttaa myös jolloin servosaverin voi laittaa kireämmälle. Edelleen ohjaus tarkentuu.

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #327 : 14.04.08 - klo: 16.23 »
Okei, oli mahis pöräyttää käyntiin tuo GX28R ja ajaa vähän pukilla sisään. Seuraavaksi parkkikselle. Oli kyllä positiivinen yllätys tuo pata, kisakoneisiin tottuneelle tuo lähti käyntiin todella helposti ja kävi tasaisesti heti alkumetreiltä lähtien (en tietenkään sano että kisakoneet eivät kävisi tasaisesti mutta silti). Pakoputkisto säätää äänet kiitettävän alhaalle.

Poissa FrzT

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #328 : 14.04.08 - klo: 20.17 »
Dodiin! Nyt ois taas meikäläisen kilpuri nipussa. Käväisin tänään hakemassa SPM:n rallygame töppöset alle ja vaikuttaisivat ihan päteviltä renkailta suttaukseen/treenaukseen, kun eivät ole hinnalla pilattu. Tuli myöskin hankittua VTecin 2300 vastarilipo ja ensitestailuiden perusteella vaikuttaisi erittäin toimivalta. Kaupasta ei sopivaa regulaattoria tuntunut löytyvän järkevään hintaan, joten tuli semmoinen itse väsättyä (6V/8A jatkuvaa).
Powered by: Araldite & Panduit
| 808 | M18T Pro | M03 |

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #329 : 14.04.08 - klo: 21.29 »
Vaikuttaa hyvältä! Itse liimailen just noita V-slicksejä paikoilleen. Muistathan Frantsi että sitten radalla kun ajetaan yhdessä niin vakiopannu on valinta vai mitä  :grin: Niin sitten ei oo se nopeus moottorista kiinni..