Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno GT ja GT2  (Luettu 711006 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #360 : 17.04.08 - klo: 12.32 »
Joo, pitkä hehku plussaa.

Tuohon autojen rikkoutumiseen, en nyt sanoisi että pakoadapterin irtoaminen on auton rikkoutumista - irtoamista voi muuten estää helposti sillä että ruuvitaltalla kevyesti hieman avaa pakoadapterin reunoja ulospäin siitä adapterin puoleisesta päästä (tietysti) joka estää sen putoamista pois vaikka lämpö ja öljy olisivatkin edesauttavina. Se käyrä on aika helposti muovailtavaa joten tuo operaatio ei juuri voimaa tarvitse.

Ja kuten edellä todettiin, rapatessa roiskuu. Kokeneemmalla sitten vähemmän ja sitähän tässä tulee, kokemusta :)

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #361 : 17.04.08 - klo: 12.34 »
Joo, pitkä hehku plussaa.

Tuohon autojen rikkoutumiseen, en nyt sanoisi että pakoadapterin irtoaminen on auton rikkoutumista - irtoamista voi muuten estää helposti sillä että ruuvitaltalla hieman avaa pakoadpaterin reunoja ulospäin siitä adapterin puoleisesta päästä (tietysti) joka estää sen putoamista pois vaikka lämpö ja öljy olisivatkin edesauttavina.


Leikki leikkinä. Onneksi viimeeksi ei mitään pahempaa tapahtunut...  ai niin, paitsi frantzilla  :)
Kyosho GT Racing Art

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #362 : 17.04.08 - klo: 12.44 »
hehkusta piti vielä sanoa, että moottori tietysti säädetään niin ettei se stumppaile (Mikko!) paitsi jos fuili loppuu. silloin saa laittaa uudestaan käyntiin hehe

Poissa Kaheli

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #363 : 17.04.08 - klo: 14.26 »
Taidan tulla vilkaseen miten nuo kulkee. Omaa odotellessa.
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #364 : 17.04.08 - klo: 14.47 »
vermon parkkipaikka oli aika kuoppanen ja likainen kun viimeksi kävin.
asvaltista löyty sellasia koloja mihin mahtuu melkein auto tippumaan.
paras parkkis mitä itse olen nähnyt(vapaana) on tuo tattarisuon parkkipaikka.
sinne jos lähdette niin voisin tulla kokeilemaan samalla mun C8 autoa.
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #365 : 17.04.08 - klo: 14.50 »
vermon parkkipaikka oli aika kuoppanen ja likainen kun viimeksi kävin.
Milloin kävit? Menen kuitenkin neljän jälkeen katsastamaan tilanteen ja palaan asiaan...
Old fart

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #366 : 17.04.08 - klo: 15.11 »
n.2-3 viikkoa sitten.omalla autolla en sinne lähtis vaikka ois kuinka puunattu.
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #367 : 17.04.08 - klo: 16.18 »
joo, no sulla onkin hihnaveto ja foamit alla vai mitä.

Mikko L tsekkas mestan ja puhdastakin lääniä kuulemma löytyy ja pienet hypythän on vaan plussaa. Siellä ennen kuutta tänään! Tavataan sit muuten vaan vaikka ajaminen oliskin rajoitetumpaa. Mukana 4,5,6 heebeliä riippuen illan menoista.

Poissa FrzT

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #368 : 17.04.08 - klo: 16.19 »
Leikki leikkinä. Onneksi viimeeksi ei mitään pahempaa tapahtunut...  ai niin, paitsi frantzilla  :)

Noh! vanteet vaan hieman paukku eipä suurempaa. Super epoxyllä sai näppärästi koritolpan taas paikoilleen.

Mika onks mitään kellonaikaa milloin?
Powered by: Araldite & Panduit
| 808 | M18T Pro | M03 |

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #369 : 17.04.08 - klo: 16.22 »
Ennen kuutta, taitaa lukea tuossa yllä eli siis klo 18:00 tänään  :wink:

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #370 : 17.04.08 - klo: 16.40 »
Tulen heti kuuden jälkeen. Siellä siis sitten.
Kyosho GT Racing Art

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #371 : 17.04.08 - klo: 17.17 »
tuun käymään mun 1/8 trugylla siinä viereisillä montuilla.
wermon suuntaan kaverilla kai menoa.
ratapeli oli vähän tukossa :cry:
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa Boltsi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.elisanet.fi/petteri.lamminen/index.html
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #372 : 17.04.08 - klo: 20.25 »
Hetken aikaa menee että saan upittua tuon paketin kuvia serverille. Maltti on valttia ;)
LRP Shark Monster + Li-Po + Futaba 2.4GHz
Tamiya Durga DB01 + Futaba 2.4GHz

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #373 : 17.04.08 - klo: 20.42 »
Ei paniikkia, suuret kiitokset.

Olipa nastaa! Muutama uusi IGT kuski ilmottautui, loistavaa! Kuvista selviää sitten enemmän ajomeininki.

Tuli kyllä aika tahtiin kiristeltyä neulaa... oman sisäänajo-ohjeeni taisin heittää samalla roskakoriin hehe.. no hyvinhän se pelitti ja vaihdekin toimi nätisti.


Poissa Boltsi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.elisanet.fi/petteri.lamminen/index.html
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #374 : 17.04.08 - klo: 20.58 »
Dodii eli tässä olis paketti kuvia.

www.elisanet.fi/petteri.lamminen/kuvat/Inferno%20GT.rar

Paketti on isohko koska kuvat ovat suoraan kamerasta muokkaamattomia.

Ja muistakaa mainita kuvaaja jos käytäätte kuvia jossain.

-Boltsi-
LRP Shark Monster + Li-Po + Futaba 2.4GHz
Tamiya Durga DB01 + Futaba 2.4GHz

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #375 : 17.04.08 - klo: 21.34 »
Loistavia kuvia, pannaan tähän nyt muutama heti. Kuvat siis by Boltsi









« Viimeksi muokattu: 18.04.08 - klo: 09.14 kirjoittanut Mika R »

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #376 : 17.04.08 - klo: 22.11 »
Oli jätkät hauskaa. Viikonloppuna uudestaan. Boltsille iso kiitos kuvaamisesta.
Kyosho GT Racing Art

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #377 : 18.04.08 - klo: 09.00 »
Boltsille iso kiitos kuvista ja 10 p. + papukaijamerkki moottorin käyntiongelmien syyn arvauksessa  :p

Takalaakeri oli aloittanut ylimääräisten kuulien poiston  :shock: Vielä kun olisi yks tai kaks kuulaa poistunut niin olisin varmaan saanut vaihtaa muutakin kuin laakerit  :embarrassed:. Nyt siis kaikki muu säilyi ehjänä, mäntä, sylinteriputki, pytty, phiuh... Eipä ollu ihme miks tulpat tuntu hajoavan herkästi  :undecided:

Tulipahan moottori tutuksi - tänään tarttee hommata uudet laakerit, mutta mitkä? Uskaltaako laittaa K-laakerit vai pitäsikö hommata jotkut muut SKF tms? Tästä seuraa kysymys, eli minkä kokoiset noi laakerit ovat?

Samaan syssyyn lienee hyvä vaihtaa kiertokankikin, vai?
Old fart

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #378 : 18.04.08 - klo: 09.06 »
Jees, kuten juteltiin vaihda etu- ja takalaakeri sekä samalla kiertokanki. Etulaakeri mistä tahansa, RC liikkeet tai vaikka SKF stadissa, takalaakeri varmaankin Pro Shopista (Kyosho). Kävi vähän huono tsäkä sulla tämän käytetyn kanssa mutta toisaalta, pääsit kyllä revittelemään aika maukkaasti eikä tämä ole iso kustannus huomioiden millä hinnalla auton sait  :wink: Joten pata eheäksi ja homma jatkuu.

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #379 : 18.04.08 - klo: 09.16 »
Kävi vähän huono tsäkä sulla tämän käytetyn kanssa mutta toisaalta, pääsit kyllä revittelemään aika maukkaasti eikä tämä ole iso kustannus huomioiden millä hinnalla auton sait  :wink: Joten pata eheäksi ja homma jatkuu.
No joo, mutta hei tää on moottoriurheilua ja nää kuuluu asiaan  :tongue: Ja kustannukset ei (onneksi) tässä tapauksessa ole kummoiset - pitäähän sitä mootoritekniikan opiskelusta hiukan maksaa :grin:. Ja tosiaan vaikka joutusin ostamaan uuden koko mosan niin toi mun kulkine oli edullinen, todella edullinen :lol:

Täytyy varmaan seurata ebayta jos vaikka löytys varapannu edullisesti  :wink:
Old fart

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #380 : 18.04.08 - klo: 09.31 »
ei sitte.
ei ole eikä tule igt:tä  :cry:
« Viimeksi muokattu: 18.04.08 - klo: 13.01 kirjoittanut miksalo »
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #381 : 18.04.08 - klo: 09.56 »
EI!!

Käsittämätöntä että voit sanoa noin (eikä sulla ole edes IGT:tä ainakaan vielä;)). Patahan on hyvä ja idea on että suoraan boksista ajetaan tasaväkistä ajoa radalla. Moottori toimii hyvin ja on riittävän TEHOKAS! Jos vauhti tuosta lisääntyy kovasti niin se on sitten takapakkia varaosakuluissa.

Tämä on VAKIOLUOKKA. Mitään syytä vaihtaa moottoria ei ole.

KERHOILLOISTA:

Eli tarkoitus on pitää kerhoiltoja joka toinen keskiviikko (kuun 1. ja 3.) Tattarisuolla alkaen klo 16. Muistakaa sitten hankkia Nuorisoasiainkeskuksen ratakortti (5 euroa).

Kysymys: Laitan Kyoshon kanssa kasaan varaosapakkia, mitä osia sieltä pitäisi löytyä, ehdottakaa. Itsellä mielessä:
- kytkimiä, jousia
- alatukivarsia
- koritolppia
- vaihteiston rattaita
- kytkinkelloja & neulalaakereita
- ilmansuodattimia
- renkaita (GRP)
- renkaan lukkomuttereita ja muita ruuveja&muttereita
- sallittuja tuning osia kuten jarrupalat&levyt, jäykkärit ja vakaimet (eteen)
Muuta, mitä?



« Viimeksi muokattu: 18.04.08 - klo: 10.02 kirjoittanut Mika R »

Poissa Kaheli

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #382 : 18.04.08 - klo: 09.59 »
Minkä kokosia laakereita tohon kannattaa ostaa valmiiksi laatikkoon. Ainakin se vaihteen laakeri 6*12*4. Muita kokoja?
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #383 : 18.04.08 - klo: 10.39 »
Terve mieheen! Hyvä että saadaan uusia kuskeja mukaan. Jep, tuo on se vaihteen lakru, muuten normi krossarin lakrut kauttaaltaan 8x16x5mm. Ohjauksessa on kuparinen painelaakeri joten sitä ei tarvii ostaa varalle.

Poissa Boltsi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.elisanet.fi/petteri.lamminen/index.html
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #384 : 18.04.08 - klo: 15.27 »
Boltsille iso kiitos kuvista ja 10 p. + papukaijamerkki moottorin käyntiongelmien syyn arvauksessa  :p

Takalaakeri oli aloittanut ylimääräisten kuulien poiston  :shock: Vielä kun olisi yks tai kaks kuulaa poistunut niin olisin varmaan saanut vaihtaa muutakin kuin laakerit  :embarrassed:. Nyt siis kaikki muu säilyi ehjänä, mäntä, sylinteriputki, pytty, phiuh... Eipä ollu ihme miks tulpat tuntu hajoavan herkästi  :undecided:

Tulipahan moottori tutuksi - tänään tarttee hommata uudet laakerit, mutta mitkä? Uskaltaako laittaa K-laakerit vai pitäsikö hommata jotkut muut SKF tms? Tästä seuraa kysymys, eli minkä kokoiset noi laakerit ovat?

Samaan syssyyn lienee hyvä vaihtaa kiertokankikin, vai?

Kuvista kyllä otan kunnian mutta laakeri menee Franzin nimiin  :wink:
LRP Shark Monster + Li-Po + Futaba 2.4GHz
Tamiya Durga DB01 + Futaba 2.4GHz

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #385 : 18.04.08 - klo: 16.15 »
Mitäs kundeilla viikonloppuna? Pitäisikö yrittää taas ajoja?
Kyosho GT Racing Art

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #386 : 18.04.08 - klo: 16.50 »
Ehdottomasti. Illalla vois onnistua, joskus about klo 17 huomenna.

Pari uutta juttua:

- Yks tuttu jenkeistä tarjos nimenomaan IGT:lle suunniteltuja renkaita ilmaiseksi testiin ja mikäs siinä, mielellänihän minä otan! Ovat kuulemma laadukkaita ja toivottavasti hinta jatkossa edullinen. Juttu on uusi joten hinta ei vielä selvillä. Katsotaan ensin kuinka pelittää. Jos pelittää niin sitten katsotaan kuka niitä alkaa täällä mahdollisesti myymään ja mihin hintaan :wink:

- IGT:n hieno puoli on että kuten eilen nähtiin ajaminen onnistuu mainiosti myös huonommalla alustalla, kuten parkkiksilla kunhan on lääniä eikä rata ole aivan pakollinen (toki plussaa). Keskusteltiin eilen ajojen lopuksi ajokorokkeesta ja Lundbergin Tomi lupautui tarjoamaan avolava jenkkiään meille korokkeeksi esim. Vermon parkkikselle jos äijä on itse myös tuolloin mestoilla. Propsit Tomille ja Pieton keiloille  :cool:

Vielä, suosittivat kokeneemmat 16% - 20% nitroa. Itsellä PSR 25%, täytyy ehkä harkita vaihtoa alempiprossaiseen vaikka tuollakin hyvin eilen pelasi. Ei myös saa kuumeta liikaa.
« Viimeksi muokattu: 18.04.08 - klo: 16.58 kirjoittanut Mika R »

Poissa FrzT

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #387 : 18.04.08 - klo: 17.43 »
Kannattaa yksi kansiprikka sujauttaa koneeseen niin toimii paremmin 25% menovedellä :wink: Itselläni alkoi toimimaan aikaslailla paremmin prikan lisäämisen jälkeen.
Powered by: Araldite & Panduit
| 808 | M18T Pro | M03 |

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #388 : 18.04.08 - klo: 18.11 »
Sitäkin vois kokeilla joo.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #389 : 18.04.08 - klo: 18.14 »
Kannattaa yksi kansiprikka sujauttaa koneeseen niin toimii paremmin 25% menovedellä :wink: Itselläni alkoi toimimaan aikaslailla paremmin prikan lisäämisen jälkeen.

Kokeilkaas 16% niin ette huomaa mitään eroa ajettavuudessa.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂