Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno GT ja GT2  (Luettu 712492 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #450 : 24.04.08 - klo: 20.05 »
Osta camber mittauslaite.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Toni N

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #451 : 24.04.08 - klo: 20.26 »
Tällä viikolla kuulemma tulee pros hoppiin noita v-slicksejä.
Tänään soittelin, niin ensi viikolla olisi kuulemma renkaita tulossa.
Tyhjä

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #452 : 24.04.08 - klo: 20.39 »
V-slicksit 45 ovat erinomaiset mutta aavistuksen kalliit. Itse vedin jeesusteippiä renkaan sisäpuolelle vyöksi. Kestävät kulutustakin. Odotan jenkeistä niitä demo renkaita. Jos ne toimivat ja ovat edullisia niin sitten vaikka niitä. Hienoa Ari että saatiin sut mukaan! Tomi L kin sai autonsa tänään. Meitä on jo iso kasa :)

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #453 : 24.04.08 - klo: 20.45 »
Korjaus- tarkistin niin se oma rengas oli 55 shore, ei 45. Kestää ja silti erinomainen pito.

Poissa Kaheli

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #454 : 24.04.08 - klo: 23.52 »
http://rc-garage.fi/zencart/index.php?main_page=product_info&cPath=28_91&products_id=524

Tilasin tollaset. Toivottavasti sopii orkkisvanteille. Ei ainakaan olleet kovin kalliit.
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #455 : 25.04.08 - klo: 08.20 »
Hyvä, saadaan sitten kokemuksia näistäkin renkaista.

Tähän asti auto on ylittänyt ainakin omat odotukset; ei tarvitse mekata (okei vaihdoin etulaakerin) ja käytännössä aina valmis ajoon kunhan vaan lataa vastarin akun ja hehkun. Lähes kaiken käytettävissä olevan ajan voi siis käyttää ajoon. Samaa ei voi sanoa kaikista edellisistä autoista.

Muuten nyt jos vaihdatte ohjausservon parempaan, jonka moni varmaan tekee/on tehnyt, niin kiristäkää servo saveri samalla tiukemmalle niin ohjauksesta tulee tarkempi eikä se anna vauhdissa periksi. Kuinka paljon on makuasia, mutta jättäkää siihen jonkin verran joustoa - muutenhan se ei ole "saver". Se on vakioservolle tehtaalta säädetty kohtuu löysäksi, "kisaservo" pärjää kireemmälläkin säädöllä.
« Viimeksi muokattu: 25.04.08 - klo: 09.43 kirjoittanut Mika R »

Poissa nilsson

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #456 : 25.04.08 - klo: 10.57 »
Joko innokkaimmat ovat ehtineet hakemaan sateuppeja kohdalleen diffien ja iskarien osalta? Sen mitä ulkolaisia foorumeita selailin, niin aika laaja skaala tuntui olevan molemmissa. Diffiöljyjen osalta löytyi suosituksia alkaen 30k/10k (e/t) aina 100k/30k asti. Iskareissa 400-1000 taisi olla hajonta.

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #457 : 25.04.08 - klo: 10.58 »
Vakioilla on menty eikä ole ollut mitään tarvetta vaihtaa, ennekuin joku menee ohi niin sitten :) en ole koskenut mihinkään säätöihin, ihan box-stock setuppi!

Kuten tuossa edellä kävi ilmi, rengas on tärkein säätökohde. Ennen sitä (siis kunnon renkaita) ei kannata säätöihin juuri koskea tai ainakaan mielestäni siihen ei ole tarvetta.

kts.
http://i132.photobucket.com/albums/q35/JVspeed/JVIGTSetUpSheetSSSpeedway1223072.jpg
« Viimeksi muokattu: 25.04.08 - klo: 11.08 kirjoittanut Mika R »

Poissa nilsson

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #458 : 25.04.08 - klo: 11.48 »
Roger, toi setuppi olikin jo tallessa.

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #459 : 25.04.08 - klo: 12.46 »
Vakioilla on menty eikä ole ollut mitään tarvetta vaihtaa, ennekuin joku menee ohi niin sitten :) en ole koskenut mihinkään säätöihin, ihan box-stock setuppi!





tarkoititko tuolla että kun joku menee igt:llä ohi  :grin:
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa Toni N

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #460 : 25.04.08 - klo: 13.20 »
Ei, vaan panssarivaunulla.
Tyhjä

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #461 : 25.04.08 - klo: 14.12 »
tarkoititko tuolla että kun joku menee igt:llä ohi  :grin:

muokataas vähän, eli siis tätä juuri tarkoitin. muillahan ei ole mitään väliä. Tehtaan setup on hyvä aloitussetup.
« Viimeksi muokattu: 25.04.08 - klo: 15.44 kirjoittanut Mika R »

Poissa -R.T-

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #462 : 25.04.08 - klo: 20.08 »
Taas nähtiin hyvää vääntöä muutaman auton kesken tattarinsuolla. Ja kolhujahan tulee aina kun harrastetaan. Subarun kierähdykseen ei ihan ehtinyt kameran kanssa mukaan mutta jotain kuitenkin.
Kyosho inferno7.5/777/HongNor X1X-CR/SH .28 Pro PT28XM-P6.  Kyosho FW-05T. ULTRA GTP-2 Porsche 911

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #463 : 25.04.08 - klo: 20.27 »
https://kotisivukone.fi/app/www/jerzi.palvelee.fi/

Otin myös muutaman kuvan teistä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Kaheli

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #464 : 25.04.08 - klo: 20.38 »
Olipahan hauskaa taas. Fuilia pitää vaan vissiin tilata isompi satsi. Kahdella ajokerralla vajaa gallona kulunut.
« Viimeksi muokattu: 25.04.08 - klo: 20.47 kirjoittanut Kaheli »
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #465 : 25.04.08 - klo: 20.53 »
Ei, vaan panssarivaunulla.

tattarisuolla ei saa ajaa pansarivaunulla :kiss:
(yhtä hyvä läppä) :kiss:
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #466 : 25.04.08 - klo: 21.58 »
Kiva lukea että hauskaa oli, kuvat katson kun pääsen tietsikan ääreen.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #467 : 26.04.08 - klo: 09.33 »
Mika, radalla on aina hauskaa :p ja viellä kuin pääsee ajamaan kaverin autolla rataa ympäri.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #468 : 26.04.08 - klo: 21.03 »
Olipas mukava päästä ekaa kertaa IGT:llä radalle ajamaan  :lol:

Moottori vuoti vaan kovasti polttoinetta mikä todennäköisesti johtui etulaakerista - minkä hölmönä jätin vaihtamatta samalla kun vaihdoin takalaakerin  :undecided:

No mutta saanpahan taas rempata autoa ja se on aina mukavaa  :grin: Nyt vois puhdistaakin kunnolla kun ei tartte enää pölysellä parkkipaikalla suditella  :tongue:
Old fart

Poissa Kaheli

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #469 : 26.04.08 - klo: 21.08 »
Jos joku tietää mistä maasta saa halvimmalla maalaamattoman korin (aston taikka verrari) niin kiitollisin mieli ottaisin tiedon vastaan. Koitin kattella muttei mistään oikein löytynyt.
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #470 : 26.04.08 - klo: 21.12 »
Jos joku tietää mistä maasta saa halvimmalla maalaamattoman korin (aston taikka verrari) niin kiitollisin mieli ottaisin tiedon vastaan. Koitin kattella muttei mistään oikein löytynyt.
Juu ei oikein tahdo löytyä, edullisin mitä minä tiedän on ihan pro shopista ~50 e. Aston DB9 on kylä mun suosikki - tänään ihastelin messuilla ja muutama päivä sitten ihan livenä liikenteessä  :laugh:
Old fart

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #471 : 26.04.08 - klo: 21.23 »
Jos joku tietää mistä maasta saa halvimmalla maalaamattoman korin (aston taikka verrari) niin kiitollisin mieli ottaisin tiedon vastaan. Koitin kattella muttei mistään oikein löytynyt.
Juu ei oikein tahdo löytyä, edullisin mitä minä tiedän on ihan pro shopista ~50 e. Aston DB9 on kylä mun suosikki - tänään ihastelin messuilla ja muutama päivä sitten ihan livenä liikenteessä  :laugh:

Toi 50 euroa kuulostaa sen verran halvalta että kannattaa ostaa se sillä niin ei tarvitsee säätää tilauksilla ulkomailta.
Kyosho GT Racing Art

Poissa Kaheli

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #472 : 26.04.08 - klo: 21.33 »
Mikäli oikein muistin niin astonin kori oli jotain 80 luokkaa kun viime viikolla kysyin.
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #473 : 26.04.08 - klo: 21.38 »
Mikäli oikein muistin niin astonin kori oli jotain 80 luokkaa kun viime viikolla kysyin.
Oliko maalaamaton? Koska mulle sanottiin joskus, että maalaamaton on noin 50e ja maalattuna just Aston oli noin 80e...

Mene ja tiedä - jos se on maalaamattomana tuon 50e ni mä aiaskin varmaan otan - jos se sitten on jotain 80e ni sitten rupeen kattelemaan jo toisaaltakin. Jos joku löytää jostain edullisesti ni voitas tehdä kimppatilaus ni säästettäs posteissa  :p
Old fart

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #474 : 26.04.08 - klo: 21.50 »
Jos se on maalattuna 80 euroa niin ei ole pahan hintanen.
Kyosho GT Racing Art

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #475 : 27.04.08 - klo: 11.02 »
Aston on kyl hieno. Täällä forumissa oli raasesillä sellanen uus kaupan 80 kysytään vieläkö löytyy. Mut on ne kaikki hienoja kun ajattelee et krossari ei ole ihan 'scale'. Olin ajaa turuus krossia eilen ja on se kaataminen rankkaa.. Tuli ajoittain ikävä igt:tä :)

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #476 : 27.04.08 - klo: 11.26 »
tämä on vain minun mielipide kori asiasta.
kannattaisi kyllä ostaa maalamaton kori ettei melkein kaikki autot ole saman näköisiä.
ei ole mukava ajaa esim. kisaa jossa on monta samanlaista subarua tai bemaria.
menee vielä autot sekaisin jossain mutkassa kun on esim. kolme subarua samassa nipussa.
itse ajoin jossain sharkki kisassa väärää autoa muutaman metrin vaikka molemmat oli itse maalattuja
mutta melkein saman värisiä.
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #477 : 27.04.08 - klo: 21.47 »
Vaihteesta -

Jotta ottaa kunnolla kiinni ja kuluu tasaisesti (muovipala + tappi siellä kakkosen sisällä sekä itse vaihteen hammas) shimmailin seuraavasti, vrt. kuvassa alla josta ainakin selvinnee rattaiden väli..

1) kakkosen ja "vaihdeyksikön" välissä olevan prikan siirsin rattaiden väliin
2) klipsin ja sen etupuolella olevan ohuen prikan eteen laitoin 2 ohutta lisäprikkaa (yksikin voi riittää)

--> näin paketista tulee tiukempi ja vaihdeyksikön hammas mahtuu kunnolla kokonaan kakkosen rattaan sisään ja
päärattaiden välikin pikkasen kasvaa joka tuntui vain sopivan entistä aremmin pinjoneille



tutkikaa ja katsokaa millä paras tulos syntyy, tärkeintä lienee että hammas ottaa tasaisesti kunnolla kiinni eikä vain puolittain (johtuen klapista) ja siten kestänee toimintakuntoisena pidempään

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #478 : 27.04.08 - klo: 23.34 »
Tänään rupesi kone "falskaamaan" etulaakerin kohdalta (ainaskin luulen niin). Oliko jollekin niitä laakereita tulossa? Samalla voisin takalaakerin vaihtaa.
Kyosho GT Racing Art

Poissa Kaheli

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #479 : 28.04.08 - klo: 06.11 »
Mitkä ois hyvät rattaat kakkosvaihteelle? Vakioilla saavuttaa täyden vauhdin jo takasuoran puolessa välissä.
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.