Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno GT ja GT2  (Luettu 712714 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #510 : 30.04.08 - klo: 08.22 »
Siinä on krossi Sirio Kainai II evo (mun vanha itseasiassa)

Paras "kisa" kuitenkin saadaan vakiokoneilla kun kaikilla on sama

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #511 : 30.04.08 - klo: 11.38 »
Siinä on krossi Sirio Kainai II evo (mun vanha itseasiassa)

Paras "kisa" kuitenkin saadaan vakiokoneilla kun kaikilla on sama


Kyllä se on niin että tuolla siriolla mielellään ajaa kuin vakiokoneella  :tongue:  Nälkä kasvaa syödessään kysy vaikka pietolta asia, jotenki paistaa tuo homma hänellä läpi se juttu kuin ei vauhti riitä enää ja vakiokone ei tarjoa kovin kummoiset vauhdit ja kestävyydet.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Kawai

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #512 : 30.04.08 - klo: 11.55 »
Voi perkema kun ois rahaa ja aikaa. Mä olisin paikalla aina, kun auto ois ehjä.  :angry:
Paljonko noi RTR-setit nykyisin on? Harmi, että seuraavan osoitteen takaa tullikin lätkäisee oman osansa tilaussumman päälle: http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_44_45/products_id/18397 <- Makee!

-K-
Vakio-MI, modattu MI ja liian vähän aikaa.

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #513 : 30.04.08 - klo: 11.58 »
Messuilla oli 2 ständillä IGT:n RTR-setin hinta 429,- Toinen oli kyöstin proshop ja toista en muista.
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa ALi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #514 : 30.04.08 - klo: 12.01 »
Siinä on krossi Sirio Kainai II evo (mun vanha itseasiassa)

Paras "kisa" kuitenkin saadaan vakiokoneilla kun kaikilla on sama


Kyllä se on niin että tuolla siriolla mielellään ajaa kuin vakiokoneella  :tongue:  Nälkä kasvaa syödessään kysy vaikka pietolta asia, jotenki paistaa tuo homma hänellä läpi se juttu kuin ei vauhti riitä enää ja vakiokone ei tarjoa kovin kummoiset vauhdit ja kestävyydet.
Jerzi

Ei tämä luokka tarvitse yhtään tehokkaampaa moottoria. Kun kaikilla on sama kone niin saadaan kisaa aikaiseksi. Jos haluaa virittää ja etsiä tehoja niin kannattaa miettiä jotain muuta luokkaa.
Toi mun GXR28 ainakin toimii tosi nätisti ja vie autoa ihan tarpeeks.. Kestävyydestä saadaan kokemuksia vasta kun kevät/kesä ehtii pitemmälle.
..Captain, we have some problems..
” we have nothing right on the left side and nothing left on the right side”

Poissa Kaheli

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #515 : 30.04.08 - klo: 12.04 »
Totta kai olisi kiva saada uutta mottia ja vauhtia lisää. Syy miksi itse lähdin tähän touhuun mukaan oli juurikin se että voi ajaa kilpaa tasaveroisilla autoilla ilman suuria lisäinvestointeja. Uusi moottori tulisi kaikkineen maksamaan 200 ja ylikin. Siinä vaiheessa ei enää olla niissä rajoissa mitä alunperin puhuttiin. Vakiokoneessa ei ole tähän mennessä ollut mitään vikaa ja vauhtia on kyllä ihan riittävasti. Tuolla radalla lisänopeudesta on tuntuvaa hyötyä vain takasuoralla. Tokihan uudet koneet voi ostaa mutta minua ei ainakaan siinä vaiheessa kiinnostaisi olla mukana muiden seassa hidastelemassa.
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #516 : 30.04.08 - klo: 12.12 »
Ei tämä luokka tarvitse yhtään tehokkaampaa moottoria. Kun kaikilla on sama kone niin saadaan kisaa aikaiseksi. Jos haluaa virittää ja etsiä tehoja niin kannattaa miettiä jotain muuta luokkaa.
Toi mun GXR28 ainakin toimii tosi nätisti ja vie autoa ihan tarpeeks.. Kestävyydestä saadaan kokemuksia vasta kun kevät/kesä ehtii pitemmälle.

Aivan.

Luetettavuudesta minä olen ehkä se äärihuono esimerkki, mutta kun ostin pelin käytettynä otin tietoisen riskin ja siitä taidan tässä maksaa. En ole konetta vielä uudelleen avannut, mutta vahva epäilykseni on, että kampiakselin kiertokangen tappi on kulunut väljäksi. Tuon olisi todennäköisesti joku ammattilainen todennut jo aiemmin kun moottori oli palasina takalaakerin takia. Noh opiskelu ei koskaan ole ilmaista  :undecided:

Kunhan saan mosan taas palasiksi niin pääsen miettimään vaihdanko pelkän kampiakselin (~35e) vai ostanko uuden mosan (140e). Mosaa voi kyllä koittaa metsästää esim ebaystä edullisemminkin.

JOKA TAPAUKSESSA olen sitä mieltä, että luokka pidetään VAKIONA, myös moottori, juuri niin kuin nyt on suunniteltu.
Old fart

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #517 : 30.04.08 - klo: 12.18 »
Kunhan saadaan kerhoillat pyörimään Toukokuusta lähtien ja useampi auto radalle samaan aikaan (5-10) niin eiköhän niitä tilanteita tule ihan tarpeeksi vakiovehkeilläkin. Voidaan vaikka ajaa kokeilunomaisia lähtöjä joissa pitää olla sääntöjenmukainen auto. Ja muut pysyy silloin poissa radalta ja sitten vuorotellaan että on tasapuolista.

Poissa Kawai

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #518 : 30.04.08 - klo: 12.18 »
Sivustaseuraajan kommentti:
Nimenomaan tuo, että ajotaidot ratkaisevat kiinnostaa minua tässä koko hommassa. Jos yhdellä suoralla kaveri ottaa pesäeron, jota sitten loppukiekka otetaan kiinni... Ooookei.
Henkkoht. aiheuttaisin itse todennäköisesti radalla vain hämmennystä - ajotaidottomuuttani, edessä pyörien ja oudoimmat ajolinjat valiten. Teidän onneksi olen ainakin vielä autoton.  :cool: Ja .28 motti veisi varmasti kyllin lujaa.

-K-
Vakio-MI, modattu MI ja liian vähän aikaa.

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #519 : 30.04.08 - klo: 12.39 »
Sivustaseuraajan kommentti:
Nimenomaan tuo, että ajotaidot ratkaisevat kiinnostaa minua tässä koko hommassa.
-K-
Syy miksi hommasin koko polttiksen  :grin: Mulla ei ollut mitään ajatusta alkaa päristelemään polttiksella ennen kuin löysin tämän ketjun foorumilta :shock:

Toinen merkittävä seikka on luokan "edullisuus" - ei tartte ostaa 400e moottoria ja muita heebeleitä. Nyt sanoisin, että realistinen budjetti ns. tyhjältä pöydältä autolle, paremmille servoille, radioille, ym, ym on haitarissa 700-1000e riippuen mitä ja mistä hommaa. Tottakai jo suoraan paketista (450e) pääsee radalle ja varmasti näyttää kaapin paikan monelle kalliimman setin omistajalle  :tongue:
Old fart

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #520 : 30.04.08 - klo: 12.47 »
Paras "kisa" kuitenkin saadaan vakiokoneilla kun kaikilla on sama
Nälkä kasvaa syödessään kysy vaikka pietolta asia, jotenki paistaa tuo homma hänellä läpi se juttu kuin ei vauhti riitä enää ja vakiokone ei tarjoa kovin kummoiset vauhdit ja kestävyydet.

Menneen talven kisaamiset ja kasvava osallistujamäärä miniluokassa osoittavat minusta hyvin sen kuinka kova vauhti ei ollenkaan ole "kaikki kaikessa" vaan porukka innostuu nimenomaan "hyvästä kisaamisesta". Hyvän kisan perusaineksia ovat tasaväkinen kalusto ja osaavat kuskit, ei kovin mahdollinen vauhti.
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa touring

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #521 : 30.04.08 - klo: 12.49 »
Messuilla oli 2 ständillä IGT:n RTR-setin hinta 429,- Toinen oli kyöstin proshop ja toista en muista.

Tietonikkarilla tais olla kans myynnis IGT rtr-settiä, mutta ei sen pahemmin esillä ollut..Lähellä oli ettei tullut hankittua Astonia..
Tää "luokka"/harrastelusarja kiinnostais, mutta vielä pitää odotella ja etsiä jostain hyvä tarjous kyseisestä vermeestä.. Tuo yli 400€ on vaan niin iso raha, vaikka muita alkuinvestointeja ei tarvitsisikaan tehdä.. kerranhan se kirpaisee...

Messuil oli hauska seurata porukan ilmeitä, kun mieli teki ostaa joku verme  :p.. Taas vähän ajan päästä uudestaan sitä oltiin ihastelemassa  :tongue:

Poissa Kaheli

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #522 : 30.04.08 - klo: 13.33 »
Nyt tuli nuo slicksit postista. Miks niissä on kaks inserttiä mukana per rengas. Yks melkeen renkaan levyinen ja toinen kapeampi joka tuntuu sujahtavan sukkana renkaaseen. Ja tarviiko ne insertit kiinnittää päistä ringiksi niinku noissa orkkisrenkaissa oli? Vähän ot:n puolelle.
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #523 : 30.04.08 - klo: 13.58 »
Mitään sen enempää asiasta näkemättä/tietämättä...

Kyseessä on ilmeisesti ns. kaksiosainen insertti, samanlaisia käytettiin joitakin vuosia sitten 10 tourinkien kanssa.
 
Insertit pitää liimata "donitsiksi" parasta tähän on kontaktiliima se ei jää kovaksi ja renkaaseen ei tule pattia. Se toinen pienempi insertti sujautetaan vanteelle niiden liimaurien väliin, isompi taiteillaan renkaan sisään ja sitten koko paketti vanteelle, mukaan roppakaupalla kärsivällisyyttä. Sen jälkeen voikin liimata sormet ja renkaat pöytään kiinni ja huutaa APUA!
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa Kaheli

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #524 : 30.04.08 - klo: 14.05 »
Kiitän. Nyt on renkaat liimattu ja odottamassa liikehdintää. Helppohan tuo liimaus oli. Toivotaan että pysyy. Aika jämäkkää ainetta tuo garagen rengasliima. Ei armahtanut yhtään vaan kuivui välittömästi pintojen osuessa yhteen. Ensimmäiset kokeilupinnat olivat kolme sormea joissa ei nyt kauheasti nahkaa ole jäljellä.
« Viimeksi muokattu: 30.04.08 - klo: 14.46 kirjoittanut Kaheli »
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Poissa Toni N

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #525 : 30.04.08 - klo: 15.09 »
Sen jälkeen voikin liimata sormet ja renkaat pöytään kiinni ja huutaa APUA!
Ensimmäiset kokeilupinnat olivat kolme sormea joissa ei nyt kauheasti nahkaa ole jäljellä.
Siinä on otettu neuvot kokeneemmalta viimosen päälle  :grin:

Koskas Kaheli menossa radalle, että saadaan kokemuksia noista rinkuloista?
Hinta järkevällä tasolla, joten itseäkin kiinnostaisi.
Tyhjä

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #526 : 30.04.08 - klo: 15.17 »
Do diih, taas on työpäivä käytetty hyödyllisesti ja moottori on osina  :p

Takalaakeri on hajonnut uudelleen...

Mulla on teoria tuohon: Aiempi omistaja on ajanut autolla paljon laihalla/ ei ole sekoittanut polttoaineita, jolloin moottori ei ole saanut kunnollista voitelua. Tämän takia tuo kampiakselin tappi on kulunut soikeaksi ja siis väljäksi. Nyt sitten kun vaihdoin tuon takalaakerin ja kiertokangen en tarpeeksi tutkinut kasatessa että olisi jämpti. Olihan se parempi kuin vanhalla kiertokangella, mutta uskon, että tarkemmin tutkien välystä olisi löytynyt. Nyt kun kasasin uusilla hiluilla ja lähdin ajamaan hajoitti tuo väljä tappi laakerin uudelleen.

Mahdanko olla kovin pielessä?

Tulisiko tuosta nyt sitten vielä kalua jos laitan uuden kampiakselin, laakerin ja mahdollisesti vielä kiertokangen? Vai hommaanko uuden moottorin..?
Old fart

Poissa Kaheli

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #527 : 30.04.08 - klo: 17.31 »
Sen jälkeen voikin liimata sormet ja renkaat pöytään kiinni ja huutaa APUA!
Ensimmäiset kokeilupinnat olivat kolme sormea joissa ei nyt kauheasti nahkaa ole jäljellä.
Siinä on otettu neuvot kokeneemmalta viimosen päälle  :grin:

Koskas Kaheli menossa radalle, että saadaan kokemuksia noista rinkuloista?
Hinta järkevällä tasolla, joten itseäkin kiinnostaisi.

Jos tuota perjantaina sais haettua nitrot niin sillon.
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #528 : 01.05.08 - klo: 08.02 »
Se mitä olen nyt seurannut tuolla tattiksen radalla teidän autoja niin aikamoista hakemista viellä noitten moottoreiden kanssa.
Olen ymmärtänyt että takalaakereita ei saa muulta kuin kyoshon omia ja jostain syystä ne eivät tahdo kunnolla kestää. Voisin melkein väittää että OS RG tai VG olis varmasti paras vaihtoehto tuohon luokkaan koska

1 se kestää
2 hinta
3 tarjoaa hyvät vauhdit
4 luotettava harrastelijan käytössä
5 huippu laadukas
6 kiinnitys tapahtuu alustaan moottoripukkien kanssa ja se taas tuo jäähdytystä moottorille
7 kunnollinen pakokäyrän kiinnitys
8 OS tekee luultavasti maailman parhat kaasarit

tähän voidaan jopa lisätä jartsan SAMURAI kone joka on jo ollut jokunen aika markkinoilla ja sekin on saannut todella positiiviset kehut.

Minä en yritä missään nimessä tiedän hienoa luokkaa mitenkään mollata mutta kuin moottorit on mitä on niin yritän vain jotain kertoa että suosittelen parempia moottoreita koska noitten koneidan kanssa tulee olemaan ei nyt kaikille mutta aika monille suuria ongelmia.

Syy miksi MINÄ haluan tuoda nämä esille on vain ja ainoastaan mitä minä olen kokemuksien kanssa saannut selville sekä radalla että myyjänä että nuo RTR moottorit tulevat kalliimaksi pidemmän päälle ja aika monet uudet kuskit ovat jopa myynneet pois kaikki koska rtr moottirit eivät ole (nyt en tarkoita vain kyoshoja vaan muitakin merkkejä) jostain syystä kestäneet toivotulla tavalla.

Toivottavasti joku muukin voi yhtyä jolla on kokemusta niin silloin tulee esille tämä homma että minä en ihan kokonaan puhu skeidaa teille. Joku jolla on kokemusta OS rg koneesta voi kertoa mitkä olivat kokemusta siitä esim.

Tänään radalle :tongue:

Jerzi Kokemusta rc-autoilusta vuodesta -83 ja polttomoottoreista vuodesta -91.

PS minun eka moottori ole just tuo OS RG edellinen malli ja sitä suositeltiin vain ja ainoastaan uudelle harrastelijalle koska se on niin helppo maksoi muistaakseni reilut 1000mk.
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #529 : 01.05.08 - klo: 10.07 »
ehdotin jo jerry samaa.mutta ei kay.aikanaan kaikki viisastuu :grin:
vastauksen naet muutama sivu takaperin.

EI

#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa -Juho-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #530 : 01.05.08 - klo: 13.47 »
Ei voi juu kehua vakiomoottoria, pari gallonaa ja takalaakeri rikki, meni sitten kaikki muukin siinä samalla.
Hpi:n pinionit ja kytkinkello sopii ainakin moottoripukeilla olevan moottorin jatkoksi ilman mitään suurempaa urakointia. Pitäisi sisäänajaa SH .28, jotta pääsis testaamaan kuinka kulkee 19/23 pinioneilla... :afro:
Liikaa Kyoshoja

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #531 : 01.05.08 - klo: 18.47 »
ei ole kokemuksia sh-28:sista tuossa autossa,sh:sta on sen verran kokemusta etta lupaan etta autosi on melkein tuplaten tehokkaampi ja nopeampi :grin:
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #532 : 01.05.08 - klo: 19.05 »
Jerry, voisitko palata ystävällisesti tuohon Sharkki luokkaan ja ollan hämmentämättä tätä topikkia enempää. Omenan ajothan sait jo sekaisin ja en tiedä kuinka onnellisia vitosautoilijat ovat, kun hämmennät siellä.

Kyseiset moottorivaihtoehdot tiedtään hyvin, kuten moni muukin vaihtoehto. Ei tässä nyt aloittelijoita olla.

Sinänsä kummallista että kritiikki tulee kavereilta joilla EI OLE Inferno GT:tä. Voimme keskustella kerhoillassa IGT omistajien kanssa säännöistä ja moottoriasioista, mutta sitä keskustelua en aio käydä Jerryn tai Miksalon kanssa tässä topikissa.

Toistaiseksi moottorisääntö pysyy, kuten muutkin säännöt. Pulinat pois.

Heti kun hankitte kyseisen auton, Jerry tai Miksalo, niin alan kuunnella teitä. Ennen sitä toi on lähinnä sitä, että "karavaani kulkee ja koirat haukkuu".
« Viimeksi muokattu: 01.05.08 - klo: 19.12 kirjoittanut Mika R »

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #533 : 01.05.08 - klo: 19.22 »
Jerry, voisitko palata ystävällisesti tuohon Sharkki luokkaan ja ollan hämmentämättä tätä topikkia enempää. Omenan ajothan sait jo sekaisin ja en tiedä kuinka onnellisia vitosautoilijat ovat, kun hämmennät siellä.

Kyseiset moottorivaihtoehdot tiedtään hyvin, kuten moni muukin vaihtoehto. Ei tässä nyt aloittelijoita olla.

Sinänsä kummallista että kritiikki tulee kavereilta joilla EI OLE Inferno GT:tä. Voimme keskustella kerhoillassa IGT omistajien kanssa säännöistä ja moottoriasioista, mutta sitä keskustelua en aio käydä Jerryn tai Miksalon kanssa tässä topikissa.

Toistaiseksi moottorisääntö pysyy, kuten muutkin säännöt. Pulinat pois.

Heti kun hankitte kyseisen auton, Jerry tai Miksalo, niin alan kuunnella teitä. Ennen sitä toi on lähinnä sitä, että "karavaani kulkee ja koirat haukkuu".

Mika kiltti, tässä yritin vain esittää miten asia on todellakin. Ihmeelistä jurinaa sinulta koska tiedät tuon asian myös että OS rg malli on todellakin hyvä vaihtoehto siihen teidän luokkaan.
Minä taas toivon että kuin teillä on kisat että jokunen pääsee maaliin asti ilman mitään sen kummempaa moottori ongelmia.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #534 : 01.05.08 - klo: 19.56 »
Huolehdi sitten asiasta kun olet mukana, kiitos.

Tässä jenkkikollegojen kisatuloksia:

Here's the A Main Final results.

Position Driver Name Car Laps Race Time
 1 Danny Sawyer 1 20 10:18.316
 2 Paul Roberts 2 19 10:00.072
 3 Jeff Vargas 13 19 10:21.181
 4 Jeff Epperson 5 19 10:24.865
 5 Ronnie Setser 12 19 10:27.006
 6 Rich Casteline 3 19 10:27.163
 7 Frank Poruba 9 18 10:09.565
 8 Tony Cabral 8 18 10:12.353
 9 Alejandro Villada 6 18 10:21.474
 10 Todd Forcione 7 17 10:18.929
 11 Gary Strainer 11 11 7:18.976

Miten paljon huonompia me voidaan ollaan jenkkejä, ei aiota olla :) Ja ne ajaa vakioautoilla, mukaanlukien RTR moottori. Evidenssiä hunoista moottoreista on kovin vähän toistaiseksi ja teemme parhaamme että kaikki pääsee vakiomoottoreilla ajamaan mahdollisimman halvalla.
« Viimeksi muokattu: 01.05.08 - klo: 20.05 kirjoittanut Mika R »

Poissa Toni N

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #535 : 01.05.08 - klo: 20.05 »
Kun olen auton hommanneiden, tai sen hommaamista harkinneiden kanssa keskustellut, niin koko hommassa eniten positiivista palautetta on saanut se, että auto on suoraan paketista sääntöjen mukainen.
Jos Mika olisi ensimmäiseen viestiin laittanut maininnan, että uusi moottori pitää ostaa, olisi varmasti paljon vähemmän autoja liikkeellä.
Kuten on aiemminkin ollut puhetta, niin mahdollisiin ongelmiin varmasti tartutaan jos niitä alkaa kasaantumaan, tai moni(auton omistava) jotain muutosta tahtoo.
En ymmärrä miten samoilta kavereilta tulee tätä vastatuulta, kun ei kyseistä autoa edes omista? Siihen, että saadaanko autoja maaliin asti yhtään, ei tiedä kukaan kun ainuttakaan kisaa ei vielä ole ajettu.
Itse nautin tästä touhusta tällä hetkellä mielettömästi, ja tällä kokoonpanolla. Jos niitä ongelmia alkaa useille ilmaantumaan, niihin varmasti tartutaan asioiden vaatimalla tavalla.
Tyhjä

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #536 : 01.05.08 - klo: 20.15 »
Kun olen auton hommanneiden, tai sen hommaamista harkinneiden kanssa keskustellut, niin koko hommassa eniten positiivista palautetta on saanut se, että auto on suoraan paketista sääntöjen mukainen.
Jos Mika olisi ensimmäiseen viestiin laittanut maininnan, että uusi moottori pitää ostaa, olisi varmasti paljon vähemmän autoja liikkeellä.
Kuten on aiemminkin ollut puhetta, niin mahdollisiin ongelmiin varmasti tartutaan jos niitä alkaa kasaantumaan, tai moni(auton omistava) jotain muutosta tahtoo.
En ymmärrä miten samoilta kavereilta tulee tätä vastatuulta, kun ei kyseistä autoa edes omista? Siihen, että saadaanko autoja maaliin asti yhtään, ei tiedä kukaan kun ainuttakaan kisaa ei vielä ole ajettu.
Itse nautin tästä touhusta tällä hetkellä mielettömästi, ja tällä kokoonpanolla. Jos niitä ongelmia alkaa useille ilmaantumaan, niihin varmasti tartutaan asioiden vaatimalla tavalla.

Olishan tuo hyvä luokka femman rinnalle mutta minä tiedän omasta kokemuksesta että sitä en osta monestakin syystä esim just koneen takia.
No onneksi tulee rinnakkaisi luokka jossa on kaikki vapaata lukuunottamatta muutamaa sääntöä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #537 : 01.05.08 - klo: 20.26 »
Jerry, pitääkö tavata: T ä m ä   o n   I n f e r n o   G T   v a k i o l u o k a n  -topikki.

Kirjottele muista luokista niiden omissa topikeissa ja aja niitä autoja niin paljon kuin sielu sietää.

Tämä on tarkoitteu ja varrattu Inferno GT vakioautoille, niistä ja niillä kilpailemiselle keskustelemiseksi.

Poissa Toni N

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #538 : 01.05.08 - klo: 20.55 »
No onneksi tulee rinnakkaisi luokka jossa on kaikki vapaata lukuunottamatta muutamaa sääntöä.
Jerzi
Sullahan näyttää olevan alkuperäiseen kysymykseesi jo ratkaisukin, niin mitäs täällä huutelet.
Tyhjä

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« Vastaus #539 : 01.05.08 - klo: 21.02 »
No onneksi tulee rinnakkaisi luokka jossa on kaikki vapaata lukuunottamatta muutamaa sääntöä.
Jerzi
Sullahan näyttää olevan alkuperäiseen kysymykseesi jo ratkaisukin, niin mitäs täällä huutelet.

Pakko oli yleisön pyynnöstä tämmöistä tehdä. Ja mikä parasta kyosho gp autoilla sinne pääsee ilman mitään ongelmia :wink:

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂