Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno GT ja GT2  (Luettu 710888 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa touring

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #600 : 03.05.08 - klo: 21.24 »
Millä säännöillä ne tällaista vakioluokkaa siellä rapakon takana mahtaa ajaa??

Poissa nilsson

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #601 : 03.05.08 - klo: 21.39 »

Poissa Toni N

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #602 : 04.05.08 - klo: 19.47 »
Tänään lähdin iltasella intoa puhkuen kohti tattista testaamaan uutta setuppia uusine GRP:n renkaineen.
Ihmettelin kun autoa sai nykiä normaalia rajummin käyntiin, mutta hälytyskellot eivät vielä soineet. Sitten kun auto starttasi, otti moottori nätisti kierroksia renkaat ilmassa, mutta kun laitoin maahan niin menohalut oli tipotiessään ja kone stumppasi.
Mutta kun aika oli kortilla ja radalla surisivat sähköautot, päätin mennä parkkiksen puolelle säätämään. Ihmetys oli suuri, koska auto pelasi moitteettomasti kun kävin sitä testaamassa etulaakerin vaihdon jälkeen lähiparkkiksella.
Ensimmäisen kerran kurkkasin neuloja vasta parkkiksella, ja pääneula oli niin auki, että koko ruuvin kanta oli näkyvissä. 4-vuotias mekkarini oli diffejä täyttäessäni kokeillut hieman säätää konetta, ja löytänyt ruuvimeisselille sopivan kolosen pääneulasta :smiley:
Jollain on mun rata-ajoja vastaan selvästi jotain. Silloin harvoin kun radalle asti pääsee niin siellä on mies iso letku kourassa rakentamassa lätäköitä, tai sitten on itse niin puusilmä, ettei huomaa neulan kantaa joka kurkkaa melkein korin ikkunasta ulos... No jos tästä jotain oppisi, ja pääsisi joskus rataakin kiertämään.
Mutta jotain hyvääkin, tuli lunastettua ratakortti(käsittääkseni jerziltä).
Tyhjä

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #603 : 05.05.08 - klo: 14.52 »
Pemari on kotona, illalla sisäänajot ja huomenna/ylihuomenna yritystä radalle.
Flying Calacucco

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #604 : 05.05.08 - klo: 15.57 »
Aiavan loistavaa!  :grin:
Ja mäkun luulin että haen sen vasta huomenna - et malttanu ;-)

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #605 : 05.05.08 - klo: 16.06 »
Nokun oli sopiva rako tuossa töiden lomassa.. Otin GRP:n rengassatsin, kun niitä V-Slicksejä ei vielä sattuneesta syystä ollut.
Flying Calacucco

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #606 : 05.05.08 - klo: 18.57 »
Aivan, ne on myyty loppuun ja uusia pitäs tulla ke-to. GRP on hyvä rengas.

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #607 : 05.05.08 - klo: 19.36 »
laitetaas tämä vielä tänne http://www.youtube.com/watch?v=EFDnXZK0w44 jos joku ei ole vielä nähny miten auto liikkuu radalla. kakkonen on mulla selkeesti nopeempi kuin videossa (19 vs 18 piikkiä)

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #608 : 05.05.08 - klo: 19.40 »
tarkotatko nopeemmalla pidempää? Mikä siinä on ideana? Näyttäis ja kuullostais että sais olla jopa tiheämmät välitykset kuin vakiona, ei ainakaan pidempiä.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #609 : 05.05.08 - klo: 19.55 »
Puskeeko se noin vietävästi vai ottaako kuski tarkotuksella laaaaajaa linjaa??

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #610 : 05.05.08 - klo: 19.59 »
ottaa laaaajaa linjaa - ja kai se vähän puskeekin. en oikeen osaa sanoa ku ei oo mihin verrata kauheesti. mutta Hoke ja Jarkkom, saatte koklata jos ootte radalla joku kerta samaan aikaan niin te osaatte paremmin sanoo. mulle toi sopii kyllä ihan mainiosti (ku ei tiedä paremmasta hehe)
täytyy vaan saada uudet kengät ennen kuin tulen ajamaan (jospa tulis sieltä jenkeistäkin joku pvä)

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #611 : 05.05.08 - klo: 22.29 »
Missasitko Mika tuon mun kysymyksen pari viestiä ylempää? :wink:

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #612 : 05.05.08 - klo: 22.31 »
Missasitko Mika tuon mun kysymyksen pari viestiä ylempää? :wink:

missasin -- siis videolla on 15/18 välitys ja Ferrarissa tulee vakiona 15/19, nyt mulla on 15/19 ja kakkonen kulkee oleellisesti kovempaa kuin videolla (en siis vertaa vakioon vaan videoon)

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #613 : 05.05.08 - klo: 22.41 »
jees jees, mun mielestä sais tuostakin vielä lyhentää kun ei kerkee takasuoralla oikeen vauhtiin ollenkaa. :wink:
Tosin mitäpä minä noista tiedän, ei se ihan C8 menolta näytä mutta ainaki nopeempi ku mini! :grin:

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #614 : 05.05.08 - klo: 23.08 »
..ei noi välitykset liian pitkät ole noissa, livenä kun olen tuolla tattiksella noita katsellut niin ne ottaa huiput jo tuon takasuoran puolivälissä...ellei aikasemminkin jo. Eli huutaa ainakin puoli suoraa kakkosella kaasu pohjassa.
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #615 : 05.05.08 - klo: 23.18 »
niin, ehkä tämä on osittain enemmän fiilis -laji ja hauskanpitoa, C8 -tyyppistä mailan pusristamista mulla ei kyllä ole ikävä lainkaan

19T kakkosella ei huuda samalla tavalla, mutta 14/17 toimii loistavasti muilla osuuksilla
« Viimeksi muokattu: 05.05.08 - klo: 23.22 kirjoittanut Mika R »

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #616 : 06.05.08 - klo: 10.14 »
Korjaus aiempaan, sorry pieni sekoilu päivämäärissä -

Eli kauden ensimmäinen kerhoilta huomenna keskiviikkona 7.5. Tattarisuon radalla noin klo 17-20

Säävaraus (jos sataa en ole menossa)

Tervetuloa!

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #617 : 06.05.08 - klo: 10.16 »
ottaa laaaajaa linjaa - ja kai se vähän puskeekin. en oikeen osaa sanoa ku ei oo mihin verrata kauheesti. mutta Hoke ja Jarkkom, saatte koklata jos ootte radalla joku kerta samaan aikaan niin te osaatte paremmin sanoo. mulle toi sopii kyllä ihan mainiosti (ku ei tiedä paremmasta hehe)
täytyy vaan saada uudet kengät ennen kuin tulen ajamaan (jospa tulis sieltä jenkeistäkin joku pvä)

Juu kyllä nuo hienolta näyttävät.
Ilmanmuuta mielelläni testaan kyseistä värkkiä jos ja kun satun tattiksella käymään kun siellä ajelette.

Poissa MKE

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #618 : 07.05.08 - klo: 15.34 »
laitetaas tämä vielä tänne http://www.youtube.com/watch?v=EFDnXZK0w44 jos joku ei ole vielä nähny miten auto liikkuu radalla. kakkonen on mulla selkeesti nopeempi kuin videossa (19 vs 18 piikkiä)
 

Videon perusteella lyhyempi välitys olisi poikaa ts vaihtaisi 2:lle aikaisemmin

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #619 : 07.05.08 - klo: 16.34 »
sanoisin että se on moottorin ja vaihteen säädöistä kiinni enemmänkin
tuossa videossa se ei todellakaan ollut optimissa

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #620 : 07.05.08 - klo: 17.07 »
Radalla vesikeli joten kerhoilta ei valitettavasti toteudu.

Yritämme kahden viikon päästä uudelleen eli 21.5.

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #621 : 08.05.08 - klo: 21.25 »
Kuten on huomattu on tuo GXR28:n takalaakeri kohtuullisen harvinaista kokoa (14x24x6), eikä siten löydy ihan joka paikasta.

Nyt kuitenkin bongasin toiselta keskustelupalstalta juttua aiheesta ja ilmeisesti ofnalla olisi vastaavan kokoista, mutta todennäköisesti parempi laatuista laakeria tarjolla.

"Ofna does have a race quality bearing in that size which they use on the Hyper 21 8 port race engine, but its just under $40."

Tuosta pitänee ottaa tarkemmin selvää, että löytyisikö todella.
Old fart

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #622 : 08.05.08 - klo: 21.55 »
jees, ollaan aiheesta jo keskusteltu jp-nitroracingin kanssa, joka myy PK-seudulla Hobaon osia. ei ole vielä ehditty kokeilla mutta kokeilemisen arvoinen juttu. mulla on tossa uusi Kyoshon laakeri ja tarkoitus oli verrata sitä kädessä Hyper 8 laakeriin mutta en ole vielä ehtinyt sitä tehdä

Poissa arion

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #623 : 08.05.08 - klo: 23.11 »
Ohooho...

Inferno GT2

Noin äkkiseltään...

-Pidempi runko
-150ml tankki
-tuplalevyt

Meneekö vakioluokkaan? :D

Poissa RC-BASTARD

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #624 : 08.05.08 - klo: 23.22 »
Vihasen näkönen tuo kori.. :shock:



[Auto-Air colors][Faskolor][SpazStix]
-F.B-Creations PKSRCA

Poissa Bagi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://adf.ly/46GqR
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #625 : 08.05.08 - klo: 23.37 »
joks saisit kuvia siitä mun korista? (jos ois valmis jo)

(sori offtopic)
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #626 : 09.05.08 - klo: 01.05 »
Ohooho...

Inferno GT2

Noin äkkiseltään...

-Pidempi runko
-150ml tankki
-tuplalevyt

Meneekö vakioluokkaan? :D


No hemmetti, taas löyty uusi reikä mihin upottaa rahaa  :lol:
Kyosho GT Racing Art

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #627 : 09.05.08 - klo: 01.10 »
Onko jätkillä jostain renkaista hyvää kokemusta? Itse olen suosinut GRP:tä mutta suolainen hinta on saanut katseet kääntymään muualle. Mitä suosittelette?
Kyosho GT Racing Art

Poissa *Ari*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • www.hobbyfactory.fi
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #628 : 09.05.08 - klo: 07.32 »
Kokeile hong norin renkaita rc-garagesta
hobbyfactory.fi kyosho, AKA

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #629 : 09.05.08 - klo: 09.39 »
Onpa hieno! Tuo DTM Audi on tervetullut uutuus korivalikoimaan!
Pidempi runko on mielenkiintoinen, muutenhan näyttää samalta poislukien tosiaan tuplalevyt jarrussa.
Kyllähän se on sallittava luokkaan kun rantautuu meille.





Ja tuo musta jäähdytyskansi on ihan piristävä kans. 150ml tankki tarkoittaa pidempää tankkiväliä.
« Viimeksi muokattu: 09.05.08 - klo: 09.43 kirjoittanut Mika R »