Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno GT ja GT2  (Luettu 710863 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #630 : 09.05.08 - klo: 09.47 »
Ohooho...

Inferno GT2

Noin äkkiseltään...

-Pidempi runko
-150ml tankki
-tuplalevyt

Meneekö vakioluokkaan? :D
+ uusi moottori GXR-28SG
+ etujäykkäri
+ iskarit näyttäs uusilta
Old fart

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #631 : 09.05.08 - klo: 09.48 »
Käyköhän tuo Audin koppa tähän "nykyiseen" runkoon?
Flying Calacucco

Poissa Kaheli

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #632 : 09.05.08 - klo: 09.59 »
Ei kai. Akseliväli on reilusti pidempi.
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Poissa arion

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #633 : 09.05.08 - klo: 10.23 »
Ohooho...

Inferno GT2

Noin äkkiseltään...

-Pidempi runko
-150ml tankki
-tuplalevyt

Meneekö vakioluokkaan? :D
+ uusi moottori GXR-28SG
+ etujäykkäri
+ iskarit näyttäs uusilta
+Vauhtipyörän halkaisijaa pienennetty 10mm
+Kuulalaakerit kytkinkellossa neulalaakereiden sijaan
+Digiservot
+Vantit ylätukivarsissa
+Moottori näyttäisi olevan normaaleissa palikoissa kiinni

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #634 : 09.05.08 - klo: 10.36 »
Voi kun sen sais ilman sähköjä...
Tai jopa kittinä.
Alkaa jo olla noita vanhoja ylimääräsiä zoikkareita jo ihan liikaa hyllyssä.

joo joo... ne voi myydä, mut lähinnä siitä on enemmän vaivaa ku hyötyä.

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #635 : 09.05.08 - klo: 10.52 »
Pirulauta, toihan näyttää jo ihan autolta. Tai siis mittasuhteet alkaa olla kohdillaan.

Hmm... meillähän kyllä olis tuo tykkimäen rata 5 kilsan päässä.

Hitto ku alko tekemään mieli, taas.... Kerran jo hylkäsin ajatuksen IGT:stä muttamutta..
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #636 : 09.05.08 - klo: 11.17 »
Onkohan se st:n pohjalevy->parempi skaalanmukaisuus. Ja pannu näyttää olevan sg akselilla eli ilman kampiakselin jatkopalaa joka tuo parempaa yhteensopivuutta normi krossarien osiin.

Poissa arion

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #637 : 09.05.08 - klo: 23.43 »
Olikohan kämmy Saksan Kyöstiltä. Linkki on poistettu tältä sivulta. Tuo suora aiemmin mainittu toimii edelleen.

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #638 : 10.05.08 - klo: 10.01 »
Suomen kyosholla ei vielä tietoa asiasta ja saattaa mennä joku aika ennekuin on täällä meillä. Seurataan tilannetta.
Vakioluokkaan kyllä sitten sallitaan molemmat.

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #639 : 10.05.08 - klo: 21.26 »
Ny on uus (GXR-28) moottori tilattu, saattaa tosin mennä viikko tai kaks että saapuu.

Jos jotakuta kiinnostaa, niin noita ois saatavilla pari lisääkin. Hintaa tuolle tulee noin 100e + mahdolliset tullit. Moottori sisältää kaikki oheisromppeet tankista pilliin - vain kytkinkello puuttu. Noi on otettu irti uusista autoista, mitkä on muutettu harjattomaan tekniikkaan.

YV:tä pikasesti jos kiinnostaa ni tulisivat samassa lähetyksessä...
Old fart

Poissa Saki

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #640 : 10.05.08 - klo: 23.58 »
Moi kaikille IGT omistajille, mulla on alku kausi mennyt krossin puolella ja siviilissä olen sitten
putsannut ja kasannut veljeni IGT jolla on 3 vuosi menossa, siitä on revitty irti tuo uutuuden viähätys,
n. 2.5 v sitten talvella jolloin tutustuttiin polttis vehveiksiin..

Veljeni ei ole koskaan tehnyt autolle mitään. EI mitään kun ajanut.



Ekaks:

palikat irti autosta, sähköt, moottori, etu, keski ja takapää. ja tuonne paikalliselle radalle putsaamaan vehjettä.

Fairi+vesi liuoksella ekat p*skat pois ja WD perään ja helkutin paljon paineilmaa.

mulla meni tunnin verran kun putsasin tuota veljeni kärryä.

Täll'ä hetkellä motti puuttuu, viimesen 2 vrk aikana on 2 vakio mottia pistetty osiin ja toivomuksena olisi yksi toimiva kone.

hiukan on ruostetta tai bensan jättämää jäämiä koneessa, yhden sylinteri/mäntä setti vaikuttaa siltä, että ottaa kiinni sillein,
että alkuun päästään. n 1 cm -1,5 cm ennen männän lakipistettä alkaa tulemaan puristuksia.

käsin/voimalla saa menemään yläkohtaan kun "hiukan" painaa. Maanantai tilaukseen uusi setti. <- varmuuden vuoksi/ joka tapauksessa.

Tuossa samalla vaihdoin etulaakerin, taka laakeri on menossa huonoon kuntoon. Mitähän se uusi maksaa ??



Toi kampiakseli on nähnyt kummassakin koneessa jonkin verran eri matelijoita,
yksikään mun krossi koneista ei oo nähnyt samalla tavalla elämään kuin nää kaksi.

No broidille kasaan alkuperäsen setin, jos kisoihin päästään niin lainaan tuota tulevaa konetta sitten.

Omassa on nosramin 28 veto startilla, jonka oon likipitäen sisään ajanut joskus aikoinaan.
Kokeilin jotain halpa korealaista fuilii, joka osottautui aivan pask--__½!

no kokemusta rikkaampana.



Sitten on tuo 100% show car:

SP1 pohjalevy käyttämättön,joka maalattu( pohja kullalla )candyredillä+ kova auto lakka päällä. ihan jees.
SP1 kardaanit käyttämättömät
etu ja takavetarit ( köyhät kyykkyyn ja saki polvilleen )
Etu ja taka alatukivarret alumiini (kirkas)
keski setti alumiiniä (kirkas)

jarru palat SP krossista käyttämättömät.
jarrulevyt hiilikuitu käyttämättömät.

radiolevy maalattu alum. kirkas.
radioboxi käyttämätön.
sivusuojat (K)candyred käyttämättömät.

diffiboksit käyttämättömät candyred ( jäi toivomisen varaa =)

kori:

Subaru:


pohja kullalla, auto on kaksi värinen päävärinä candyred, autossa edessa, lokasuojissa, alahelmassa, takana "metalli" luumu,
 joka näyttää melkein mustalta, ehkä enempi violetilta. Ihan jees.

ikkunat ei vielä ole maalattu mutta veljen koriin kokeiltu samaa alumiini väriä, joka omasta mielestäni toimii kun peili,
 vaikka veljelläni ei ole vielä laseissa auto-kirkaslakkaa.

tuo lakka kustantaa jotain 15 ->20 eeroo puteli/spray  ja se tarvii sheikata ja korkata itse u know ja toimi aika siihen muutama tunti kun se ei enään wörki.

en viitsi joka päivä sitä ostaa kun kyykyssä olen jo muutenkin.

koria modattu:

edestä otettu helmaa pois, jotta auto istuisi ns " tonttiin" nätisti.
etu renkaiden takaa myös otettu helmaa snadisti pois.

auton etu maskiin tehty, 16/9 reikä josta ilmaa sisään, tähän olis kiva saada jokin smootli verkko sydeemi.

autosta ei ole laittaa kuvia, kun siinä on tuommoinen maski koko korin päällä, tarkoituksena hoitaa ikkunat kuntoon.

Mulla on semmoinen visio, että tästä tulee nätti ja ne vetarit kyllä vaihdetaan..


no hei, tohon tarvis vielä kohtuu hintasen padan joka jauhaa kieroksia sen 40k, onks mitään ideoita, siihen tarvitaan luonollisesti alukansi.


servot:

ajatuksena on laittaa losin krossissa (Ready$$$$ setti) tulevat käyttämättömät servot paikkaan.

Lähetin  puoli voisi olla tuo 2.4g, joka tuli jossain vaiheessa päivitettyä ja ohjaimena tuo ylijäämä M11 kun en sitä osaa käyttää ;)

mun ajatuksena on, että tuohon ei tule takasiipeä, vaikka tuolta topikeista voi muuta lukea ( sitä tarvitaan tämmöisiin autoihin )

"it`s so last season" vai miten tuo menee...


txt kirjoittettu naula päässä, en vastaa mistään virheistä.


ug


Saki







Poissa Kaheli

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #641 : 11.05.08 - klo: 06.17 »
Mikä tään pointti oli?
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #642 : 11.05.08 - klo: 09.04 »
Mikä tään pointti oli?

txt kirjoittettu naula päässä, en vastaa mistään virheistä.

Tajunnan virtaa vissiin.
Flying Calacucco

Poissa Saki

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #643 : 11.05.08 - klo: 09.15 »
Mikä tään pointti oli?


Mikäs se sun pointti oli ? ( ei tarvii vastata )


S.

Poissa arion

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #644 : 11.05.08 - klo: 12.49 »

Lainaus
Tuossa samalla vaihdoin etulaakerin, taka laakeri on menossa huonoon kuntoon. Mitähän se uusi maksaa ??

Osanumero 74025-11 ja listahinta Suomen Kyöstillä on 18.70€... elämä on.

Poissa ballu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #645 : 11.05.08 - klo: 19.43 »
mitenköhän tuo liikkuisi nelarikoneella, tuo uusi inferno alkoi kiinnostamaan koska se näyttää enemmän autolta pidemmän akselivälin takia

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #646 : 11.05.08 - klo: 22.54 »
Onko joku löytänyt paikan mistä saisi halvalla maalamattomia koreja? Kisoja ajatellen piäisi vissiin olla alkuperäinen IGT kori.
Kyosho GT Racing Art

Poissa FrzT

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #647 : 11.05.08 - klo: 23.37 »
40 dollariin saa Subarun, Bemarin ja Nissanin kopan ja 20 dollaria maksaa tarrasarja. Ferrarin ja Astonin kopat on hieman kalliimpia. Amainista siis...
Powered by: Araldite & Panduit
| 808 | M18T Pro | M03 |

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #648 : 12.05.08 - klo: 01.01 »
40 dollariin saa Subarun, Bemarin ja Nissanin kopan ja 20 dollaria maksaa tarrasarja. Ferrarin ja Astonin kopat on hieman kalliimpia. Amainista siis...

Kurssin takia noista tulee aika paljon halvempia kuin ostaisi Suomesta. Kyllähän tuo Aston kiinnostaa eniten   :lol:
Kyosho GT Racing Art

Poissa Kaheli

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #649 : 12.05.08 - klo: 06.44 »
Melkein voisin sallia muunmerkkiset korit kun ei tällä hetkellä oo mikään lottovoittajafiilis.
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #650 : 12.05.08 - klo: 08.17 »
40 dollariin saa Subarun, Bemarin ja Nissanin kopan ja 20 dollaria maksaa tarrasarja. Ferrarin ja Astonin kopat on hieman kalliimpia. Amainista siis...

Kurssin takia noista tulee aika paljon halvempia kuin ostaisi Suomesta. Kyllähän tuo Aston kiinnostaa eniten   :lol:
Mitähän mahtas olla postit? Jos noita tilais kimpassa muutaman niin saattas vielä jopa säästää posteissa...
Old fart

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #651 : 12.05.08 - klo: 12.16 »
Melkein voisin sallia muunmerkkiset korit kun ei tällä hetkellä oo mikään lottovoittajafiilis.
Oisitte sallineet honkkarin rallygamen niin ei tarvis olla lottovoittaja!  :lol:

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #652 : 12.05.08 - klo: 14.44 »
Voihan sitä harjoitella vaikka maitotölkki korina eli siitä vaan. Säännöt ovat lähinnä kisoja varten. Ihan iisisti vaan pojat.

Poissa ToniP

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #653 : 12.05.08 - klo: 14.48 »
Mä tarvin maalaamattoman Aston Martin -kopan ja jotkin näpeet tarrat kans.
Ihan vaan aattelin, että jos joku on keräämässä jotain tilauslistaa.  :tongue:

Toni Pietilä
040-9633995

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #654 : 12.05.08 - klo: 14.52 »
Katotaan mitä voitais järjestää paikallisesti korien suhteen. Voitais pitää joku kokous toukokuun lopussa jossa keskustellaan kisoista säännöistä jne. Olen yrittänyt saada peitsamoa puheenjohtajaks mutta ei vielä suostunu ;) ehdottakaa paikkaa ja ajankohtaa.

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #655 : 12.05.08 - klo: 19.37 »
Ei ole suostunut, mutta ei ole kieltäytynytkään..

Olis hyvä pitää sellainen yhteinen tilaisuus, jossa vaihdettaisiin hieman kuulumisia ja mielipiteitä ja tutustuttaisiin toisiimme. Samalla voitaisiin alustavasti keskustella myös kisaamisen säännöistä, formaateista ja ajankohdista yms. Lähtökohta lienee noissa jenkkisäännöissä, siitä on hyvä kehittää hommaa kokemusten ja yhteisten päätösten kautta.

Yritettäisiinkö saada porukka koolle ensi viikon keskiviikko illaksi Tattarisuon radalle, voitaisiin ensimmäinen kerhoilta käyttää "järjestäytymiseen"?
Flying Calacucco

Poissa arion

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #656 : 12.05.08 - klo: 23.02 »
Tänään sitten alkoi tapahtua... reilu gallona takana ja kiertokangen alasilmukka repesi -> kone jumiin ja jumituksessa paloja irti männän helmasta. Syynä takalaakerin pettäminen. Uskoin, että tuossa laakerissa ei vielä olisi ollut mitään vikaa, kun minkäänlaisista välyksistä ei ollut tietoakaan. Laakeissa ei ollut minkäänlaista häkkiä kuulien paikallaan pitämiseksi. Myöskään minkäänlaisia jäänteitä ei ollut. Ainoastaan kaksi männän helmaa. Mitähän tuolle häkille on tapahtunut. Uudessa kyllä metallinen kuulahäkki.

Uudet laakerit oli hankittuna ja odottamassa... sehän tässä ottaakin pattiin.

Oli mulla kysymyskin. Millä sylinteri irti kannesta? Hieman mystinen???

Just tätä aina sitten kun saa kaiken toimimaan niin, että on naatinto ajella ympäri baanaa.

Poissa ToniP

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #657 : 13.05.08 - klo: 01.13 »
Lämmitä sylinteriä siten että pidät kantta jotain isoa metallista vasten. Alumiinialasin on paras koska se ottaa lämpöä itseensä parhaiten. Pointti siis on että sylinteri lämmetessään enemmän kuin kansi, myös laajenisi enemmän.
Tai sit käytät raakaa voimaa. Älä kuitenkaan käytä pihtejä.  :grin:

Poissa arion

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #658 : 13.05.08 - klo: 08.07 »
Lämmitä sylinteriä siten että pidät kantta jotain isoa metallista vasten. Alumiinialasin on paras koska se ottaa lämpöä itseensä parhaiten. Pointti siis on että sylinteri lämmetessään enemmän kuin kansi, myös laajenisi enemmän.
Tai sit käytät raakaa voimaa. Älä kuitenkaan käytä pihtejä.  :grin:
Joo näinhän homma menee... toi vaan on poikkeuksellisen tiukasti kiinni. Tarttee leikkiä kuivajäällä työmaalla... tai sitten nestetypellä, jos vielä ahdistaa.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #659 : 13.05.08 - klo: 09.10 »
Voisin melkein väittää että siinä oli sen koneen historia. Jos saat sen sylinterin sieltä pois niin väitän että olet guru.
Uusi kone vaan peliin.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂