Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno GT ja GT2  (Luettu 712703 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #720 : 27.05.08 - klo: 15.57 »
Olen tulossa jos vaan kotiolot ja sää sallii. Voit lisätä mut listaan 2.4gHz

Hienoa Mika, näin sitä pitää ja melkein voin sanoa että muita autoja ei näy tuolla radalla kuin Igt autoja. Ja sitten Mika buffetin kautta syömään makkaraa.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #721 : 28.05.08 - klo: 15.38 »
Jep, katotaan nyt pääseekö, Finnish Open avaus osuu samalle päivälle.

Toinen asia:

Niin loistava auto kun IGT onkin niin yksi ja ainoa heikkous taitaa olla vaihteen kakkonen, hammas syöpyy vakiokoneellakin kohtalaisesti ja tehokasta virikonetta ei viitsi edes ajatella. Jotkut ovat hoitaneet homman keskidiffillä mutta kyllä minusta auto hieman kärsii vaihteettomana. Sinänänäs osa on suht halpa ja helppo vaihtaa, mutta tylsä tehdä kovin usein.

Kokeeksi tilasin eBaysta optiorattaan johon on tehty sisäkehä metallista (konversio)
Se tulee tässä näinä päivinä ja pääsen testaamaan

Juttelin sen tekijän, Andy perkinsin kanssa, UK, ja kesto on kuulemma sitä luokkaa että hänellä itsellään konversio on kestänyt 2 vuotta ja käytännössä se on ikuinen jos vain hampaat pysyy ehjänä eikä esim. kivet pääse rikkomaan

Andy on valmis tekemään meille 5 settiä (ratasta) hintaan ~150eur sis. pakkaus ja toimitus eli yksikköhintaa jää noin 30eur Itse maksoin yhdestä noin 40eur. Eli minusta hyvä tarjous. Tämä sisältää myös edellä puhutut keskiön laakerit painelaakereiden tilalla.

Nyt kysyn teiltä miten on? Tilaanko nuo 5 kpl teitä varten ja sitten lisää jos on menekkiä. Ilmottakaa halukkuutenne tähän topikkiin tai YV:llä, käsittääkseni ainakin kolme halukasta on jo.

Katsotaan sitten erikseen vakioluokassa sallitaanko tämä kisaan vai ei (periaatteessa ei, jos ei erikseen sallita). Mutta treenaamistahan tämä ei kuin paranna vai mitä.

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #722 : 28.05.08 - klo: 15.46 »
Nyt kysyn teiltä miten on? Tilaanko nuo 5 kpl teitä varten ja sitten lisää jos on menekkiä. Ilmottakaa halukkuutenne tähän topikkiin tai YV:llä, käsittääkseni ainakin kolme halukasta on jo.
Hep, mulle yks!  :p
Old fart

Poissa Toni N

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #723 : 28.05.08 - klo: 15.48 »
Olisin valmis ottamaan yhden setin.
Tyhjä

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #724 : 28.05.08 - klo: 15.49 »
Hienoo, juttelin myös Tomi Lundbergin kanssa niin teen tilauksen nyt heti ja ne tulee kun Andy saa ne valmiiksi. Vaihteen rattaat taitaa olla vielä toimituksessa mutta eiköhän ne parissa viikossa ole meillä. Pari jää sitten jolle kulle muulle vielä.
Peitsamo? Kaheli? Frantsi?

Poissa Kaheli

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #725 : 28.05.08 - klo: 16.02 »
Mulleki joo. Vaikka alkuperänen onkin kuin uusi.
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #726 : 28.05.08 - klo: 16.05 »
OK :) Hyvä kuulla. En usko että tämä menee hukkaan pitkässä juoksussa.

Poissa Kaheli

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #727 : 28.05.08 - klo: 16.06 »
Onko niistä ameriikan renkaista vielä kokemuksia? Tuuhan ajamaan.
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #728 : 28.05.08 - klo: 16.08 »
Harmi, ei vielä. Kyselin just niistä ja sanoivat että toimitus tulee heille tällä viikolla eli viivästys heillekin. Eli menee vielä niissä vko tai kaksi ennekuin täällä mulla :/
Ipanema Tires on se firma, on niillä jotku sivutkin. Toivottavasti saatais kokeeksi pian.

Poissa FrzT

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #729 : 28.05.08 - klo: 17.55 »
Frantsi?
Kaipa se on itsekkin otettava, kun muutkin... Alkaa pikkuhiljaa käsitys vakioauto häipymään, kun tämmöstö speziaal palikkaa kaikki ovat kiinni ruuvaamassa :tongue:
Powered by: Araldite & Panduit
| 808 | M18T Pro | M03 |

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #730 : 28.05.08 - klo: 18.13 »
No mun autossa se on ainakin ainoa osa linkkien ja jarrupalojen lisäksi, jarrulevykin on nykyisellään originaali joten eipäs nyt liiotella. Tuo on ainoa heikko kohta koko autossa. Ja tietenkin voit ajaa sillä alkuperäisrattaalla.
« Viimeksi muokattu: 28.05.08 - klo: 18.19 kirjoittanut Mika R »

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #731 : 28.05.08 - klo: 18.53 »
Kaverilla taitaakin olla rattaat valmiina, maksan pois niin lähtee postilla tänne meillepäin

Poissa Kaheli

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #732 : 28.05.08 - klo: 19.34 »
Tänään hajos ensimmäinen osa. Kuluva kylläkin. Eli kytkimen jousi katkesi. Oliko niin että tähän sai laittaa jonkun kolmipalasen?
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #733 : 28.05.08 - klo: 21.35 »
Sääntöjen mukaan ei, komposiittisen palan kyllä mutta silloin pitää vaihtaa myös uusi kello koska alumiininen kytkinpala (vakio) syövyttää kellon sisäpinnan jonka jälkeen komposiittinen pala kuluu tarpeettoman nopeasti (toimii kuten viila)

Mulla on varaosalaukussa alumiinisa kytkinpaloja, harmi vaan etten ehtinyt paikalle, olisit saanut siitä heti uuden

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #734 : 28.05.08 - klo: 22.20 »
Sääntöjen mukaan ei, komposiittisen palan kyllä mutta silloin pitää vaihtaa myös uusi kello koska alumiininen kytkinpala (vakio) syövyttää kellon sisäpinnan jonka jälkeen komposiittinen pala kuluu tarpeettoman nopeasti (toimii kuten viila)


Luulisin että vanhaa kytkinkelloa voisi käyttää jos sen sisäpinnan hioaa ensin sileäksi. Esim. kytkinkello porakoneeseen kiinni ja hienolla hiomapaperilla hioaa kytkinkellon sisäpuolen. Sillä tavalla sen saa niin sileäksi ettei sen pitäisi kuluttaa uutta kytkintä.
Kyosho GT Racing Art

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #735 : 28.05.08 - klo: 22.26 »
Niin, tai jollain dremelin pehmeällä terällä kiillottaa. No joka tapauksessa jtain on tehtävä ellei halua ostaa uutta (esim. sitä kelloa johon saa vaihtorattaat ja normilakrut)

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #736 : 28.05.08 - klo: 22.58 »
Asiahan nyt ei minua varsinaisesti koske kun en gt:tä omista, kommentoin kuitenkin..
Eikai tuo kytkimen muuttaminen varmempaan palakytkimeen juurikaan auton kilpailu kykyyn vaikuta...suurempi vaikutus sillä olisi toimivuuteen ja kestoon. Myöskään palakytkimen jousi ei veny kuten nykyinen joten kytkimen "jäykkyys" pysyy samana läpi käyttö iän.
Päivitättehän te monia muitakin heikkoja kohtia kestävemmiksi.
Vaikka alkaahan autolle toki hintaa tulla jos kaikki "heikkoudet" korjataan.
Ja nykyisen alumiinisen kytkimen tilalle kun heittää vastaavan komposiittisen(kevyempi) niin kytkin alkaa ottaa kiinni ylemmillä kierroksilla, kannattaa kokeilla.
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #737 : 28.05.08 - klo: 23.06 »
Kirjoitat ihan asiaa, kytkimen jousta voi myös koittaa lyhentää. Näin tehtiin myös fioronin slide kytkimen kanssa. Jos 3-pala kytkimen haluaa niin varmasti löytyy edullisia vaihtoehtoja, ei tarvitse olla kyoshon oma.

Poissa Kaheli

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #738 : 29.05.08 - klo: 06.14 »
Sääntöjen mukaan ei, komposiittisen palan kyllä mutta silloin pitää vaihtaa myös uusi kello koska alumiininen kytkinpala (vakio) syövyttää kellon sisäpinnan jonka jälkeen komposiittinen pala kuluu tarpeettoman nopeasti (toimii kuten viila)

Mulla on varaosalaukussa alumiinisa kytkinpaloja, harmi vaan etten ehtinyt paikalle, olisit saanut siitä heti uuden

Saatiin se poikain kaa solmittua kokoon ja ajo jatkui. Mietin vaan että jos kolmipalakytkin on luotettavampi eikä vaikuta vauhtiin mitenkään niin mielellään sellaisen laittaisin. Vithuittaisihan se jos kisa keskeytyisi tuon jousen katkeamiseen.

Pieto. Se on hioo, eikä hioaa  :grin:
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #739 : 29.05.08 - klo: 11.36 »
kuva eiliseltä.
ei näytä mun puhelimen kamera pysyvän igt:n tahdissa :cry:
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #740 : 29.05.08 - klo: 18.32 »



Pieto. Se on hioo, eikä hioaa  :grin:
[/quote]

På svenska skulle jag ha säkert sagt rätt    :mrgreen:
Kyosho GT Racing Art

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #741 : 29.05.08 - klo: 18.45 »



Pieto. Se on hioo, eikä hioaa  :grin:

På svenska skulle jag ha säkert sagt rätt    :mrgreen:
[/quote]

Kyllä minä ainakin ymmärsin mitä yritit sanoa mutta kaipa se on se että ollaan samalla aaltopituudella kielessä :p
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #742 : 29.05.08 - klo: 21.58 »
Palataanpa aiheeseen.

Lyhyesti: Tuo edellä esitelty vaihdelaatikko toimi mainiosti. En usko että huono sijoitus pidemmän päälle.

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #743 : 30.05.08 - klo: 09.55 »
Mitäs jos yritettäis kaikki tuonne Jerryn open -kisoihin ens lauantaina Tattikselle, nyt myös "maakunnista" mukaan! Pultatkaa vaikka se kireämpi krossikone kiinni jos tulis enemmän ajohaluja. Ajaminen on aina hauskaa ja ilmeisesti rata on pikkasen pienempi niin vakkarilla voi hyvin osallistua, joutuu jopa harkitsemaan 14/17 välityksiä.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #744 : 30.05.08 - klo: 14.34 »
Mitäs jos yritettäis kaikki tuonne Jerryn open -kisoihin ens lauantaina Tattikselle, nyt myös "maakunnista" mukaan! Pultatkaa vaikka se kireämpi krossikone kiinni jos tulis enemmän ajohaluja. Ajaminen on aina hauskaa ja ilmeisesti rata on pikkasen pienempi niin vakkarilla voi hyvin osallistua, joutuu jopa harkitsemaan 14/17 välityksiä.

Suosittelen. :p
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #745 : 30.05.08 - klo: 16.11 »
Sinne kaikki joilla mahdollisuus...
Saadaan hienot ajot aikasiks kun on paljon porukkaa.

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #746 : 31.05.08 - klo: 18.14 »
Tänään kuvattua materiaalia http://www.youtube.com/watch?v=1sNz_f8Ut_M

Ensin ajellaan takaa vitosautoa ja sen jälkeen lyhyt ajo TP10 ja stock IGT:n kanssa joka päättyy kivaan kolariin meikäläisen törttöilyn takia :)

Ajo ei videolla päätä huimaa, vaikka ajoittain meni niinkin hyvin ettei TP10 päässyt takaa ohi ja yksi radan nopeimpia autoja tänään joka tapauksessa ja 2 kpl vitosautoja jäi taakse suht helpolla

Aiheesta poiketen auton pannu ei kuvissa vakio, mutta keskiviikkona ajellaan kerhoillassa taas ihan vakiolla.

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #747 : 31.05.08 - klo: 19.02 »
Hyvä video, Mika oli kyllä kovassa vedossa tänään. Kukahan tuo kolarissa ollut toinen uuno oli?  :p

Ei pysy vakiopadalla kyydissä, ei. No, katsellaan mitä tuolta varaston kätköstä löytyy ensi keskiviikon kerhoiltaa varten..
« Viimeksi muokattu: 31.05.08 - klo: 19.13 kirjoittanut peitsamo »
Flying Calacucco

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #748 : 31.05.08 - klo: 19.29 »
Tänks, kerhoillat ajetaan vakiolla  :angel:

C-kasit on seuraava haaste radalla hehe...

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #749 : 31.05.08 - klo: 19.40 »
Tänks, kerhoillat ajetaan vakiolla  :angel:

 :huh:

Toivottavasti pakista löytyy kytkimen osia keskiviikkona. Kytkin oli mennyt rikki sen takia, että akselin päässä ollut ruuvi oli lähtenyt kiertoradalle. Sen seurauksena neulalaakerit ulos, jousi poikki ja peli selvä.
Flying Calacucco