Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno GT ja GT2  (Luettu 710870 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Toikkanen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #750 : 31.05.08 - klo: 19.44 »
C-kasit on seuraava haaste radalla hehe...

Joudut laittamaan suihkumootorin autoos jos C-kasien perässä meinaat pysyä. :cheesy:
Venom Creeper | Tamiya DB-01 Baldre | Xray T1 Rally edition

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #751 : 31.05.08 - klo: 19.58 »
Peitsamo, löytyy lisää. Tarkoitan siis että minä ajan vakiolla jotta porukassa ajaminen on kivaa. Muulloin voi sit koittaa viripannullakin.

Toikkanen, älä sano.. TP10 on yhtä nopeita kun noi Tattarin C-kasit joten luulen että kerkeen ihan hyvin niiden perässä... tosin sen sit näkee. Tänään niitä ei ollu.
« Viimeksi muokattu: 31.05.08 - klo: 20.03 kirjoittanut Mika R »

Poissa Poinas2

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • WEBSTORE
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #752 : 31.05.08 - klo: 20.09 »
Syökö toi miten eturenkaita ? Vaikuttais että puskee aika lailla. Kivan näköistä menoa, pitää vältellä ettei itekkin sorru tuonne sileen karkeloihin  :cheesy:
EA-Import Oy Webstore: www.eaimport.net
ALPHA Plus - BETA - BULLIT - TeamDurango - PIRANHA Fuel - M2C - TRESREY - KyPOM - H-Energy - REDS - RevolutionRcDesign - ThunderInnovation - Yaiba

Poissa moukari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Racers Group Finland
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #753 : 31.05.08 - klo: 20.21 »
Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")

Kyllä täytyy ihmetellä miten topicci liittyy enää tähän teidän evo IGT autoon. Siis nyt varmasti voitaasiin sitten sallia kisoissa kaikki autot ku alkaa olee varmasti tasaväkinen ominaisuuksiltaan vai? yhtä asiaa en vaan vieläkään ymmärrä miks ei voitas vaan leikkiä kaikki yhdessä ja olis varmasti mukavampaa... Olisi kiva vaikka pitää kisaa yhdessä, mitä enemmän autoja sitä kivempaahan se on ettei mene vaan muutaman merkkiuskoutuneen kesken kisaamiseks. Harmi että Jerryn kisat on just Finish Openin kanssa samaan aikaan muuten varmasti tulisin paikalle oletteko tulossa mahdolliseti jerryn toiseen kisaan et saatas oikeen kunnon karkelot aikaseks.

ps. eiköhän tästäkin tuu taast herneet muutamalle nenään mutta tulipa jaettua ajatuksia  :afro:
Racers Group Finland
  -Panolin 2T öljyt-

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #754 : 31.05.08 - klo: 20.30 »
Syökö toi miten eturenkaita ? Vaikuttais että puskee aika lailla. Kivan näköistä menoa, pitää vältellä ettei itekkin sorru tuonne sileen karkeloihin  :cheesy:

Oikeen puolen eturengas oli ainaskin mun autossa selvästi kuluneempi, kuin muut. Yhdellä setillä olen vetänyt noin 3 tuntia (ajoaikaa) ja veikkaisin, että vielä pari tuntia kun ajaa, niin uusi sarja pitää sitten viimeistään laittaa alle.

Mitä tuohon "vakioautoiluun" tulee, niin omasta puolestani voin sanoa sen, että ihan toimiva paketti on pakasta vedettynäkin. Tietysti tulee kytö kokeilla ajo-ominaisuuksia myös tehokkaamman koneen kanssa. Nou herne.
Flying Calacucco

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #755 : 31.05.08 - klo: 20.40 »
Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")

Kyllä täytyy ihmetellä miten topicci liittyy enää tähän teidän evo IGT autoon. Siis nyt varmasti voitaasiin sitten sallia kisoissa kaikki autot ku alkaa olee varmasti tasaväkinen ominaisuuksiltaan vai? yhtä asiaa en vaan vieläkään ymmärrä miks ei voitas vaan leikkiä kaikki yhdessä ja olis varmasti mukavampaa... Olisi kiva vaikka pitää kisaa yhdessä, mitä enemmän autoja sitä kivempaahan se on ettei mene vaan muutaman merkkiuskoutuneen kesken kisaamiseks. Harmi että Jerryn kisat on just Finish Openin kanssa samaan aikaan muuten varmasti tulisin paikalle oletteko tulossa mahdolliseti jerryn toiseen kisaan et saatas oikeen kunnon karkelot aikaseks.

ps. eiköhän tästäkin tuu taast herneet muutamalle nenään mutta tulipa jaettua ajatuksia  :afro:

Vakioluokka ja Open ovat täysin kaksi eri asiaa ja kummallakin on paikkansa.
Vakioluokka koostuu kerhoilloista ja vakioluokan kisoista.

Open luokka on sitten se mitä Jerry järjestää ja katsotaan miten se lähtee liikkeelle. Harmittavan vähän osallistujia mutta kuten sanoit Finnish Open varmaan syö kuskeja. Tosin Tattarilla ei ole oikeestaan näkynyt muita kuin IGT kuskeja, ei krossareilla eikä millään muullakaan.

Syö jonkin verran enemmän eturenkaita kuin taka, ainakin minulla.

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #756 : 31.05.08 - klo: 21.18 »
Syökö toi miten eturenkaita ? Vaikuttais että puskee aika lailla. Kivan näköistä menoa, pitää vältellä ettei itekkin sorru tuonne sileen karkeloihin  :cheesy:

Puskeehan se mutta ei tästä tarvitse aivan täydellistä tehdäkään :)
Nyt vaan paikan päälle jotta saadaan sut mukaan ajamaan. Tossa vielä mistä puhutaan eli tänään kuvattua materiaalia http://www.youtube.com/watch?v=1sNz_f8Ut_M

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #757 : 31.05.08 - klo: 21.33 »
Toikkanen, älä sano.. TP10 on yhtä nopeita kun noi Tattarin C-kasit joten luulen että kerkeen ihan hyvin niiden perässä... tosin sen sit näkee. Tänään niitä ei ollu.

TP-10 on tosiaan kokeneen kisakuskin käsissä yhtä nopea kuin C8 vähemmän ajaneen harrastelijan käsissä, ainakin vielä näin kauden alkuun..mutta että igt pärjäisi c8:lle, no ehkei kuitenkaan, ainakin tähän mennessä igt:t on tulleet peräeellä vastaan tosi kovaa. Näkeehän sen eron nopeudessa selvästi radan joka osilla.
Mutta ainahan sitä saa yrittää..

..tossa vielä eräiden jenkkien GT luokan säännöt:
1/8 GT Class Rules

    * Any 1/8 buggy based on-road car. (Kyosho Inferno GT, OFNA GTP, etc.)
    * Rubber tires
    * Sport .28 or smaller, buggy/truggy engine.  Including; Axial .28, Force .28, Kyosho .28, Infinity .28, Mach .26. All these engines are inexpensive and readily available.
    * Sports car or touring car bodies.
    * If you have an engine in mind, that is not listed here, you must clear it with me before running.  If it is in the same price and performance class, I will likely allow it.  http://www.midwestseries.com/welcome.html

..tuo kaikki on sit ihan rakentavassa hengessä, eli ei herneitä, kiitos.
 
 
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #758 : 31.05.08 - klo: 22.09 »
Jep, säännöt sopivat open luokkaan.

Takapuoli edellä vastaan on tultu mutta nyt on meno aivan toinen. No ehkei silti riitä kasien vauhtiin mutta haastamaan pystyy aivan toisella tavalla kuin aiemmin. Siis ei minkään todellisen C8 kilpakuskin tietenkään, en mä nyt niin hullu ole, mutta tämän Tattarin harrastusporukan mitä te edustatte :)

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #759 : 31.05.08 - klo: 23.50 »
Joo jäin kelailee että tuskin pärjätään seekaseille mutta eipä liene tarkoituskaan. Kuitenkin - onko niitä tulossa jerryn kisaan gt korilla? Tulee mun puolesta vaan niin saadaan autoja radalle.

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #760 : 01.06.08 - klo: 00.32 »
..minun tiedon mukaan c8:lla ei pääse mukaan kisaan. Asia ei ilmeisesti ole muuttunut?
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #761 : 01.06.08 - klo: 06.45 »
..minun tiedon mukaan c8:lla ei pääse mukaan kisaan. Asia ei ilmeisesti ole muuttunut?


Krossialustainen 1/8 auto. Alunperin piti myös saadaa jonkinlainen hyppyrikin tuohon luokkaan niin silloin ei c-8 olis siitä ainakaan mennyt yli.
Jerzi

PS Koska nämä on hupi/kerho kisat niin minä kysyn porukalta näin, mitä mieltä te olette jos sallitaan C8 tuohon 1/8 luokkaan.
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #762 : 01.06.08 - klo: 08.06 »
Tere tulemast.

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #763 : 01.06.08 - klo: 09.05 »
sama täällä. kunhan on GT kori.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #764 : 01.06.08 - klo: 09.59 »
sama täällä. kunhan on GT kori.

Mika, miksi pitää olla gt kori, meillähän on sääntönä nyt että pitää olla 1/8 krossiauto, oletkos Mika sitä mieltä että nuo vakio c-8 eivät sovi tuollaisinaan kisaan mukaan :huh:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #765 : 01.06.08 - klo: 11.25 »
..tossa vielä eräiden jenkkien GT luokan säännöt:
1/8 GT Class Rules

..tuo kaikki on sit ihan rakentavassa hengessä, eli ei herneitä, kiitos.
Noi on oikeasti oikein hyvät open luokan säännöt, jotain mitä itsekin olen joskus miettinyt. Mun mielestä tuollaisilla säännöillä open luokka olisi oikein hyvä IGT vakioautoluokan rinnalla. Tarvitaan vain vetäjä? Tänä kesänä minä ajan vakiolla, mutta ensi kesä onkin jo toinen juttu - voipi olla, että on molemmat  :lol: Vakio IGT2 ja nykyinen open luokkaan  :lol:

Sen sijaan minun mielestä täysin vapaat säännöt ei ole hyvät, koska silloin joiltakin karkaa mopo varmasti täysin käsistä ja sitten ei oo kellään tai muilla kivaa - paitsi katsojilla  :tongue: Ei kisaa ajaminen ole kivaa jos vehkeet on täysin eritasoisia - selkeet raamit on hyvä olla  :cool:
Old fart

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #766 : 01.06.08 - klo: 13.08 »
sama täällä. kunhan on GT kori.

Mika, miksi pitää olla gt kori, meillähän on sääntönä nyt että pitää olla 1/8 krossiauto, oletkos Mika sitä mieltä että nuo vakio c-8 eivät sovi tuollaisinaan kisaan mukaan :huh:
Jerzi

olen.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #767 : 01.06.08 - klo: 19.05 »
Joo juteltiin muutaman kaverin kanssa tänään ja myös radalla että ei sallita noita c8 autoja kisaan, valitan.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa moukari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Racers Group Finland
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #768 : 01.06.08 - klo: 20.09 »
Voisihan C-8 ajaa siellä GT luokan seassa mutta ihan omalla pisteillään niinhän se taitaa olla tuolla oikeissa 1:1 autoissakin, tämä tietenkin edellyttäen että C-8 kuskeilla on älliä päässä muute menee rumaks.
Racers Group Finland
  -Panolin 2T öljyt-

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #769 : 01.06.08 - klo: 20.22 »
Voin kuvitella jo että menee rumaksi. Tänään radalla meinas tulla rumaa jälkeä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #770 : 01.06.08 - klo: 20.36 »
vai sillä lailla. olin aamusta lavangossa mm. hoken kans joten jäi näkemättä - mitäs tapahtui?

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #771 : 01.06.08 - klo: 20.47 »
vai sillä lailla. olin aamusta lavangossa mm. hoken kans joten jäi näkemättä - mitäs tapahtui?

No jotain spinnauksia ja mootorin stumppauksia hiukan väärässä paikassa mutta onneksi vain 1kpl puskuri meni rikki viattomalta kaverilta.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #772 : 01.06.08 - klo: 20.48 »
no tuohan on normaalia..

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #773 : 01.06.08 - klo: 21.06 »
no tuohan on normaalia..

Parempi että minä en enää puhu asiasta mutta sen verran sanon viellä että eipä ole kovin halpa harrastus ja omalla vastuullahan siellä mennään.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #774 : 01.06.08 - klo: 21.18 »
No ei siellä minun mielestä mitään epänormaalia tapahtunut..Kerran kaksi kaverin auto jäi hieman huonoon kohtaan eikä juuri harrastuksen aloittanut kaveri heti hiffannut huutaa varoitusta muille, mutta kuulemani mukaan tuo puskurin rikkonut kolari tapahtui niin nopeasti ettei ehtinyt tehdä mitään...itse en kyseistä kolaria nähnyt.
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa rcoss

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #775 : 01.06.08 - klo: 22.45 »
Tää on aidosti no hard feelings mutta kandee ilmoittaa jos auto pysähtyy pääsuoran loppuun radan keskelle. Mutta tämä asia taisikin jo tulla sanottua...

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #776 : 01.06.08 - klo: 23.10 »
Pitäsko tän keskustelun kuitenkin olla tattarisuon rata tai C8 aiheessa koska kyseessä ei ollut IGT vai ..

Poissa moukari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Racers Group Finland
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #777 : 01.06.08 - klo: 23.17 »
onko sillä nyt valiä...
Racers Group Finland
  -Panolin 2T öljyt-

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #778 : 02.06.08 - klo: 08.10 »
no ei mutta jos asianomaiset ei kuitenkaan lue tätä aihetta (sorry edellinen oli vähän tökerösti kirjoitettu)


Poissa rcoss

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #779 : 02.06.08 - klo: 09.19 »
Olenko ollut radalla vain väärään aikaan vai onko IGT kuskien määrä jotenkin vähentynyt tässä muutaman viikon sisällä ? Onko tapahtunut ns. "alkuinnostus ohi" tyyppinen ilmiö. Vai ovatko reenit siirtyneet parkkipaikoille yms mestoille...