Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno GT ja GT2  (Luettu 712634 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #990 : 17.07.08 - klo: 00.33 »
Olipas jälleen kerran mukava ajella, vaikka radalla ei ollutkaan itteni ja Mikan lisäksi muita 1/8 GT autoja.

Se tässä "vakio" GT luokassa on kyllä aivan mielettömän mukavaa, että kun autojen suorituskyky on yhtenevä, on ajo erittäin tasaväkistä ja erot jäävät todella pieniksi. Tänäänkin huomasi kun Mikan kanssa, ajettiin kierros toisen jälkeen peräkkäin, niin pienikin liiallinen sladi kostautui oitis ohituksella tai toisen karkuun pääsyllä. Samoin voinen väittää, että hyvin säädetyllä autolla saa ainakin varmuutta lisää ajamiseen ja sitä kautta ei sitten tule ylimääräisiä spinnauksia tms. Tässä lajissa ei pärjää 400€ moottorilla - vaan oikeilla säädöillä ja ajotaidoilla  :cool:

Todella toivon, että kaikki jotka näitä GT kulkineita omistaa niin tulisi radalle - jo kahden auton voimin ajaminen on todella hauskaa ja usempien kanssa ajaminen on jo todella mukavaa. Ajajakorokkeeltakaan ei tarvitse juosta alas oikeastaan mitään muuta varten kuin auton tankkausta - kaataminen on äärimmäisen harvinaista  :wink:

Lisäksi pitää jälleen mainita kuinka hyviä noi uudet renkaat ovat ja jos hyvä tuuri käy niin niitä saadaan jo kisoihin lisää. Pito on selkeesti paras, mitä millään muilla kumeilla on ollut.

Sen lisäksi kokeilin noita jo aiemmin tilaamiani Italian halpiskumeja (SP Racing) ja nekin ovat erinomaiset. Hinta-/ laatusuhde on kyllä kohillaan kun kierros posteineen Italiasta maksoi n. 25€. Toki noi ei ole vyörenkaat, mutta pitävät silti muotonsa hyvin. Vyöllinen malli maksaakin jo tuplat  :shocked:, vaikka ei sekään ole paljoa se... Pitänee tilata tässä joskus kierros näitä super softeja kylmiä/ kosteita kelejä ajatellen. Jos joku haluaa samalla joitain noita SP Racingin kumeja niin hihkaise YV:llä niin laitan tilaukseen mukaan - säästetään postikuluissa.

Jess! - todellakin, siisti ilta upeassa säässä :)

Mikko "Wizard" Laitinen oli saanu kulkineensa sellaseen iskuun että oli todella vaikeaa pysyä perässä

Sunnuntaista tulee hieno päivä kun saadaan useampi auto baanalle

Erityisesti jäi tänään mieleen ilmalento kantista jossa tuuli sopivasti antoi "airia" pohjalevyyn ja auto nosti keulaa kohti taivasta kuin hidastetussa elokuvassa .. onneksi auto on krossarin sukulainen niin lennotkin onnistuu  :tongue:

Ricky Bobbya mukaillen: I Wanna Go Fast

Ja vaikkei niin "fast" mutta ainakin "steady" toi GXR28 on samanlainen kuin ossit, käy ja kukkuu.....



Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #991 : 17.07.08 - klo: 08.28 »
Nyt oli vähän turhan optimistinen vertaus...

Vaikka kuinka kävis niin ei ny sentään lähelläkään ossiin verrattavissa.


Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #992 : 17.07.08 - klo: 09.25 »
Ricky Bobbya mukaillen: I Wanna Go Fast

Ja vaikkei niin "fast" mutta ainakin "steady" toi GXR28 on samanlainen kuin ossit, käy ja kukkuu.....
Joo, jälleen eilen lähti laakista käyntiin, eikä mitään ongelmia illan aikana, ettäkö nyt mitään ongelmia pitäisi ollakkaan. Vaikka oma alku moottorin kanssa ei ollut kovin ruusuinen, minkä laitan kyllä edellisen omistajan piikkiin, niin tämä nykyinen toimii todella hyvin. Säätötarve on ollut todella vähäinen, ei muuta kuin nitroa tankkiin ja ajoa. Huoltoja en ole muita tehnyt kuin uusi etulaakeri sisäänajon jälkeen ja reilun gallonan jälkeen vaihdoin alkuperäisen takalaakerin Bocaan, samalla uusin tietysti myös etulaakerin. Suosittelen kyllä tuon alkuperäisen takalaakerin vaihtoa ajoissa, ennen kuin se aiheuttaa turhia ylimääräisiä vaurioita. Tämä minkä itsekin juuri vaihdoin oli jo väljä, ehjä mutta väljä.

Uskoisin, että nyt näillä laatulaakereilla voi ajaa huomattavasti pidempään ilman huolia ja mahdollisesti voisi käyttää 25% nitroa, vaikka eipä sillekkään ole ehkä mitään tarvetta 16% vie autoa oikein hyvin...
Old fart

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #993 : 17.07.08 - klo: 09.47 »
Joo, no ehkä ei aivan Ossin tasoa käymisen suhteen, saattaa stumpata jos pitkään seisottaa. Ei yksikään mun kallis krossikone toimi näin hienosti, mutta eipä löydy Ossiakaan. Eli hintaansa nähden kuitenkin hyvä ja toimii noissa GT autoissa ja nyt mennään jo aika kovaakin, kun Boca takalakrun vaihdon jälkeen koneen voi vetää piikimmälle ongelmitta, ainakin siltä tuntuu, siis en tiedä onko se se syy vai onko kompressio pannussa vaan tippunut niin että tulpat kestää nyt 25% polttoainetta. Epäilen kuitenkin tuota takalaakeria.

Kisaajat, huomioikaa seuraava:
Sunnuntain kilpailussa on käytössä 10 kappaletta pondereita, jotka saavat virtansa vastaanottimelta. Kaikilla kilpailijoilla olisi syytä, olla Y-Haara tai vapaana oleva vastarinpaikka, jossa jatkojohto, koska ponderin johdot eivät ole kovin pitkiä. Ponderi tulee korisokalla kiinni ponderitelineeseen.

« Viimeksi muokattu: 17.07.08 - klo: 11.18 kirjoittanut Mika R »

Poissa Joukahainen

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #994 : 18.07.08 - klo: 03.31 »
Tervehdys! Ajattelin tähän topicciin laittaa kysymyksen koska itse olen täällä uusi ja aika tuore rc harrastaja ja omaan myös tuollaisen inferno gt:n subarun korilla. Niin eli en selaillessani löytänyt tiettyä tarkkaa vastausta että kannattaako tuohon infernoon vaihtaa servoja jos paikallaan on alkuperäiset (KS-302)servot. "toivottavasti muistin malli merkinnän oikeaksi" Niin ja näin alku taivaltaan tekevänä rc harrastajana otan mielelläni vinkkejä että mitä osia infernoon kannattaa vaihtaa alkuperäisten tilalle, jotta kestävyys ja ajaminen olisi jatkossakin mukavaa.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #995 : 18.07.08 - klo: 08.34 »
Servojen vaihtaminen kannattaa mikäli toivot nopeampaa ja tarkempaa ohjausta.
Jos pärräilet lähinnä parkkiksilla ja kaikki tuntuu pelaavan tarpeeksi hyvin niin ei servoja tarvitse vaihtaa ellei sitten mene rikki.
Rata ajossa toki mahdollisimman nopeasta ja tarkasta servosta on ohjauksessa hyötyä.
Kaasuservon vaihtaminen ei ole niinkään tärkeää kuin ohjausservon.
Toki sekin vaikuttaa sillon kun mahdollisimman kovaa yrittää rataa kiertää. Tietenkin mahdollisimman nopea kaasuservo saa auton vastaamaan kaasuun nopeammin... ja varsinkin täydeltä kaasulta jarrulle hypättäessä auto reagoi välittömästi.

Mitä nopeammat servot (unohtamatta tietenkään voimaa) sen paremmin auto tuntuu reagoivan... Se reagoi siis juuri niin nopeasti kuin sinä sitä käskytät.

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #996 : 18.07.08 - klo: 08.35 »
Terve

Joo, servot ja muutkin sähköt on ehkä niitä ensimmäisiä järkeviä päivityksiä. Nopeampi ja vahvempi servo, erityisesti ohjauksessa parantaa kääntyvyyttä ja helpottaa ajamista kun auto kääntyy sinne minne haluaa ja silloin kun haluaa  :smiley: Nopeampi servo kaasussa/ jarrussa tietysti myös nopeuttaa ko. toimintoja, mutta myös lisää voimaa jarrulle. Ah ja tietysti patterit kuuseen ja kunnon 6v. akku käyttöön.

Toinen IGT:n peruspäivitys on renkaat. Alkuperäiset renkaat ei pidä yhtään mitään ja kuluvat aika vauhdilla. Toki jos ajaa, tai driftaa, parkkiksella niin nämä alkuperäiset renkaat on oikein hyvät  :p Rata-ajoon italialaiset SP Racing renkaat ovat erittäin edullisia ja hyviä, hinta-laatusuhteeltaan erinomaiset. Parhaat ratarenkaat on ameriikan ihmesliksit, joita on tulossa ihan kotimaasta hankittaviksi tässä lähitulevaisuudessa.

Muutoin ei minun mielestä tähän autoon tarvitse mitään päivityksiä, mutta onhan niitä jos itsestä tuntuu. Ite olen vaihtanut jarrulevyn hiilikuituiseen, alkuperäinen ei pidä kuumetessaan. Kallistuksen vakaimet olen hommannut, mutta testin jälkeen totesin, että takana ei kannata käyttää, edessä auttaa. Välityksiä voi vaihtaa ja tämäkin sitten riippuu ihan että mitä tarvitsee ja missä ajaa.

Lisäksi saatavilla on yhtä ja toista, mm. juuri julkaistut alumiiniset iskarit ja iskarituet, molemmat varmasti ihan hyviä parannuksia, mutta alkuperäisillä pärjää loistavasti.

Jos Joukahainen asut pk seudulla niin tule ihmeessä autosi kanssa tattikselle niin saat neuvoja paikan päällä - nyt sunnuntaina ajetaan ekat varsinaiset GT-kilpailut, tule ainakin katsomaan ja ajamaankin varmasti vielä pääsee jos haluat  :grin:
Old fart

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #997 : 18.07.08 - klo: 09.56 »
Jep!

Mulla on yksi käytetty GXR28 varakone, johon uusin lakrut ja testasin. Jos jollakulla on osallistuminen kiinni moottorista, esim. ei ehdi sisäänajamaan omaansa, niin minulta löytyy sellainen, kun vaan pulttaa kiinni. Tosin itse pitää tuoda IGT:n vauhtipyörä ja pakoputkisto. Polttoainettakin löytyy. Kone on testattu vaan pukilla, mutta eiköhän se radallakin vie autoa eteenpäin. Aijjoo, siitä puuttuu alaneula joka pitäs tuoda omasta moottorista, jos en saa jostain sellasta kaivettua tilalle. Osat saa sitten tietty takas :)
Laittaa mulle YV:tä, joka tarvii.
« Viimeksi muokattu: 18.07.08 - klo: 10.17 kirjoittanut Mika R »

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #998 : 18.07.08 - klo: 10.00 »
Yksi juttu mikä kannattaa virittää on noitten vetoakseleiden päälle kuin laittaa kutistesukan niin se vetoakselintappi ei pääse irtoamaan pois. Olen nähnyt muutaman turhan tapin irtoavan ja ajot jäännyt siihen.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #999 : 18.07.08 - klo: 10.17 »
ihme juttu. ei se tappi mihinkään irtoa ainakaan IGT:ssä  :huh:

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1000 : 18.07.08 - klo: 10.54 »
Yksi juttu mikä kannattaa virittää on noitten vetoakseleiden päälle kuin laittaa kutistesukan niin se vetoakselintappi ei pääse irtoamaan pois. Olen nähnyt muutaman turhan tapin irtoavan ja ajot jäännyt siihen.
Jerzi
Hä! Taitaa olla kohtuu harvinainen ongelma, mutta vinkki on kyllä hyvä ja helppo toteuttaa. Ehkä sitten kun eka on irronnu, mutta sillä välin pidän parin vetareita pakissa  :wink:
Old fart

Poissa Boltsi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.elisanet.fi/petteri.lamminen/index.html
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1001 : 18.07.08 - klo: 11.19 »
ihme juttu. ei se tappi mihinkään irtoa ainakaan IGT:ssä  :huh:

Kuuluisia viimeisiä sanoja :D
LRP Shark Monster + Li-Po + Futaba 2.4GHz
Tamiya Durga DB01 + Futaba 2.4GHz

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1002 : 18.07.08 - klo: 11.29 »
ihme juttu. ei se tappi mihinkään irtoa ainakaan IGT:ssä  :huh:

3 tappia olen nähnyt radalla irronnut. Eikös Mika muista kuin ekalta meni, Pieto yritti ruuvista tehdä korviketta joka toimi muutaman hetken, esim.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1003 : 18.07.08 - klo: 11.32 »
tietysti ne voi kulua poikki mutta auttaako siinä mikään kutistesukka?
itse ostin auton viime jouluna ja samoilla vetareilla edelleen
en usko että olen ajanut vähempää kuin muut ja olen ajanut jopa kisapannulla kokeeksi. joten eivät ne ihan helpolla mene poikki. Mutta se miten Pieto käsitteli autoa keväällä niin en ihmettele jos vaikka oliksin katkennut hehe ... no joo, kuten todettu kaikkia kuluu ajan myötä eikä tuo nyt ole iso juttu vaihtaa uuteen. ei ne kesken kisan helposti mene

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1004 : 18.07.08 - klo: 11.36 »
Totta...

Ite oon saanu kokea krossissa teknisiä hajoamisia osilla jotka EI hajoa.

Uusi diffin ulostulo pärähti palasiks tammisaaren sm kisoissa... Nyt meni lavangossa finishopenissa tankin kiinnike mallia hyper 7... Jokainen joka tietää minkälainen se on, tietää että sehän ei todellakaan hajoa, mutta katki meni.

On iskarin runkokin mennyt lyttyyn sen verran että mäntä jämähti paikalleen...
Hyvä että oli edes naarmua pinnassa... Uudet iskarit, joku anto pienen pusun tuhkaluukkuun ja kakaks meni... Kyllä tartti huuli pyöreenä pitkään ihmetellä.

Kaasari on myös kerran mennyt osiin... Koko pääneulan puoleinen pääty putos kaasarista...

Jopa pari hassua kertaa käytetty Hudy kuusiokolo avain napsahti poikki ilman voimankäyttöä...

Oon myös nähnyt kaverilla tulleen akselin tapin pois paikaltaan, vaikka kyseessä oli aivan uusi akseli ja varmasti laatu tekoa... Mikälie maanantaikappale osunu kohdalleen.

Eli kaikki on mahdollista... Tosin kun vastaavanlaisista EI hajoavista osista on kyse niin tuskin toista kertaa tulee koskaan näkemäänkään... Mut kyllä osaa harmittaa kun osa johon luottaa 100% sanookin naps vain pienenpienen käytön jälkeen ilman että pahemmin on edes rasittanutkaan.

Aina kun näitä mahdottomia tapahtuu niin tulee mieleen että äkkiä lotto vetämään, jos vaikka napsahtais sekin mahdottomuus kohdalleen... Vielä ei oo osunu.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1005 : 18.07.08 - klo: 11.43 »
Ei ne ole rikki mennyt, vaan irronnut pois paikalta.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1006 : 18.07.08 - klo: 11.56 »
aaa, ilman etujäykkäriä voi teoriassa pudota jos rysäyttää kovaa johonkin, kyllähän se pohja vähän fleksaa.

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1007 : 18.07.08 - klo: 12.28 »
Itse olen laittanut ratapeleihin pienet vaahtomuovin palat etuvetoakselien ja diffin ulostulon väliin.
Pysyy varmasti paikallaan.
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa Joukahainen

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1008 : 18.07.08 - klo: 16.34 »
Juu eli en ihan pääse tuonne pk seudulle kun itse asustelen Porin alueella =( Mielenkiintoista olisi kyllä ollut päästä katsomaan ammattimiesten laitteita ja ajoa  :azn: Niin tuon ohjaus servon vaihtamista voisin harkita mutta mitäs siinä osto vaiheessa tarvitsee muuta huomioida kuin mitat vai onko noita ohjaus servoja monen eri mittaisia/kokoisia? Jos jollain olisi hyvä linkki antaa kyseiseen autoon sopivaan ohjaus servoon niin KIITOS etukäteen. Tuon jarru levyn voisin vaihtaa myös astetta parempaan kun tuntuu että hetken ajelun jälkeen ei pysää niin nopeasti kuin alku ajeluilla. Niin ja nuo patteri vehkeet olen poistanut eli löytyy Meangreen Power merkkinen akku.
« Viimeksi muokattu: 18.07.08 - klo: 16.46 kirjoittanut Joukahainen »

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1009 : 18.07.08 - klo: 22.26 »
Ei se levy vaan jarrupalat ja/tai parempi servo myös kaasuun. Itsellä aivan vakio jarrulevy.
Mitat ovat vakiot, esim. Futaba S9451 on ihan hyvä servo IGT:hen, tosin itsellä S9351 ohjauksessa (astetta kalliimpi).

Sunnuntain erät http://rc10.fi/index.php?topic=28080.msg266517#msg266517

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1010 : 19.07.08 - klo: 22.09 »
Hi-speed IGT gears:

http://www.neobuggy.net/modules/news/article.php?storyid=4325

Optiomoottorille luultavasti sopivimmat mutta kai noita vois kokeilla vakiomoottorillakin Tattiksella.

Tuleva GT2 näyttää olevan varustettu näillä, vrt. http://www.kyoshoamerica.com/cars/index.php?part_num=31817
« Viimeksi muokattu: 19.07.08 - klo: 22.19 kirjoittanut Mika R »

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1011 : 20.07.08 - klo: 21.34 »


Kisa saatiin päätökseen ja tulokset täältä http://rc10.fi/index.php?topic=28080.msg266750#msg266750

Otetaan uudestaan mahdollisimman pian (loppukesästä)! Oli mukava nähdä kuinka hommasta nautittiin, yhdessä.

Kuva by AE-Mod Mikko Meriluoto
« Viimeksi muokattu: 20.07.08 - klo: 22.21 kirjoittanut Mika R »

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
« Viimeksi muokattu: 20.07.08 - klo: 23.25 kirjoittanut AE-Mod »
THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa valle ja kumpp.

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1013 : 21.07.08 - klo: 10.20 »
amatööri valokuvaaja varikkohorsma laittaa mtv kuvaboxiin kuvakoosteen kanssa.käykää katsomassa,sinne pääsee siis;googleta kuvaboxi,sitten siellä kysytään tägi,johon kirjoitatte pipo,sitten sieltä aukeaa kansioita ja kooste löytyy IGT-KISAT TATTIS-08.....teen tämänpäivän aikana ja terkkuja Tomille  :laugh:

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1014 : 21.07.08 - klo: 11.17 »
kiitos, kerrotaan :) täältäkin suunnalta tulee videota kohta!

Poissa Pööki

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1015 : 21.07.08 - klo: 12.20 »
Onkos kukaan menossa ajamaan alkuviikosta? Esim. ti tai ke iltana? Olis mukavaa saada ajoseuraa radalle.

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1016 : 21.07.08 - klo: 13.26 »

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1017 : 21.07.08 - klo: 14.26 »
Niin ja näin alku taivaltaan tekevänä rc harrastajana otan mielelläni vinkkejä että mitä osia infernoon kannattaa vaihtaa alkuperäisten tilalle, jotta kestävyys ja ajaminen olisi jatkossakin mukavaa.
Terve

Meinas melkein unohtua yksi pieni parannus, mikä kannattaa oitis tehdä, eli tuon vaihteiston 2. rattaan messinkilaakerit kannattaa vaihtaa kuulalaakereihin. Koko ei nyt justiinsa ole mielessä, mutta tästäkin ketjusta se jostain löytyy...
Old fart

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1018 : 21.07.08 - klo: 14.43 »
Nyt on ekat oikeat GT-kisat takana ja hyvä vire päällä niin mitäs jos koitettas lyödä lukkoon parit kisat vielä tälle kesälle?

Ehdotukset olis su 17.8. ja su 7.9.?

17.8. on myös KyPAK-ralli 4, haittaako tuo? 7.9. ei oo muuta kalenterissa.

Pitäsikö toinen kisa käydä ajamassa jossain muualla kuin tattiksella, Hyvinkäällä tai Kouvolassa?

Ajatuksia?
Old fart

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1019 : 21.07.08 - klo: 15.03 »
6-7.9 on polttiskrossikisat.
Finnish Open 4 Turku.

Ja osallistujista aika moni koostuu juuri polttiskrossaajista eli ehkei paras mahdollinen vaihtoehto.

Tulevat polttiskrossi viikonloput osuu viikoille 32,34,36.