Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno GT ja GT2  (Luettu 712664 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1080 : 25.07.08 - klo: 13.36 »
Parkkiksella pystyy treenaa erittäin hyvin. Laittaa vaan keilat ratamerkeiksi

Poissa antton2

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1081 : 25.07.08 - klo: 13.58 »
ok, kiitti tiedosta

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1082 : 25.07.08 - klo: 20.54 »
Sain juuri eBayn kautta Japanista asti myös autooni nuo uudet mustaksi anodisoidut CNC iskaritornit, aika siistit ja hyöty on lähinnä ulkonäköosastoa vaikka onhan noissa muutama säätö enemmän, jos vaikka kokeiliskin joskus vaihtaa paikkaa. Niitä voi sitten ihastella tuolla radalla ensi viikolla jos yhtään kiinnostaa Sintecin renkuloiden kanssa.
« Viimeksi muokattu: 25.07.08 - klo: 20.57 kirjoittanut Mika R »

Poissa AnttiL

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1083 : 26.07.08 - klo: 14.03 »
vähän niksipirkkaosastoa -

jos vaihteen tappi kuluu tai vaihde ei muuten vaan ota enää kiinni, niin voi kokeilla seuraavaa (itse tein juuri ja meinaan testata), nyt puhutaan siis aivan vakiovaihteesta, jossa yksi tappi:

-lyö varovasti pois tuo alkuperäinen tappi rattaasta, taitaa olla 2mm halkaisija
-dremelillä esim. 2,2mm poranterällä uusi reikä
-2,5mm teräksisestä poranterästä uusi tappi dremelin katkaisulaikalla (tällainen terä maksaa jonku euron)
-uusi tappi paikalleen varovasti läpi lyömällä, on sen verran tiukka sovitus että tuskin tarvitsee liimaa väliin

uusi tappi on sen verran isompi että näkisin että nyt vaihde ottaa uudelleen kiinni

vaihteessa välysten shimmaus on tärkeää ettei vaihteen hammas pääse lyömään rattaan ulkokehälle ja kuluttamaan vaihteen ratasta epätasaisesti

jos dremeli löytyy (ja tottahan jokaisella RC harrastajalla sellainen on) niin helppo ja halpa tapa korjata vaihde, jos tuo toimii  :p
jos tämäkin antautuu niin sitten se on ehkä ostettava kokonaan uusi, mutta varmaan siinä jonku aikaa menee
Kyllä tuo systeemi toimii. Itse korjasin vaihteen juuri kyseisellä tavalla ja hienosti on toiminut. Laitoin 3 tai 4mm tapin tuohon, en muista kumpi siinä on. Jos se vaihteen kynsi on kulunut niin siihen auttaa tuo hienman paksumpi tappi, kuten itselläni oli käynyt.
« Viimeksi muokattu: 26.07.08 - klo: 14.08 kirjoittanut heebis »

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1084 : 26.07.08 - klo: 16.20 »
Miten ois pojat pieni IGT luokkaretki Hyvinkään radalle??
Kyosho GT Racing Art

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1085 : 26.07.08 - klo: 16.22 »
Onko joku löytänyt jostain päin maailmaa halpoja koreja? Olisko jollain muulla tarvetta korille? Ajattelin jos tekisi jonkun kimppatilauksen niin säästäisi vähäsen rahdeissa   :shock:
Kyosho GT Racing Art

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1086 : 26.07.08 - klo: 16.31 »
Jep saitkin jo YV:n, mutta tässä muillekin.

Deltaplastik tekee edullisia koreja ja niitä saa suoraan niiltä tai sitten RC Modelstoresta, mistä saa joitain muitakin koreja ja renkaita, ym, ym...

Deltaplastikilta postikulut on Eurooppaan aina 30e riippumatta lähetyksen koosta, eli korit useammalle ja postikulut ei oo enää juuri mitään...
Old fart

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1087 : 26.07.08 - klo: 18.40 »
Miten ois pojat pieni IGT luokkaretki Hyvinkään radalle??

mulle sopii ens viikolla! siis iltaisin (mikä tahansa päivä)

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1088 : 26.07.08 - klo: 19.32 »
Tuolta http://rc10.fi/index.php?topic=28971.0 löyty tuollainen jos joku tarvitsee.
Kyosho GT Racing Art

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1089 : 27.07.08 - klo: 16.37 »
kuva autosta Sintec renkailla


Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1090 : 27.07.08 - klo: 17.04 »
Tuolta http://rc10.fi/index.php?topic=28971.0 löyty tuollainen jos joku tarvitsee.

Tuohan on kisamoottorin hintainen. Mitä muuten uusi pannu maksaa.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1091 : 27.07.08 - klo: 17.07 »
Tuohan on kisapannu  :laugh:

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1092 : 27.07.08 - klo: 17.08 »
Tuohan on kisapannu  :laugh:

tarkemmin sanottuna rtr kisapannu :lol:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1093 : 27.07.08 - klo: 17.09 »
Jep, lakut vaihdettuna yhtä hyvä kuin mikä tahansa muu tuon hintainen ja kulkee

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1094 : 27.07.08 - klo: 17.34 »
Jep, lakut vaihdettuna yhtä hyvä kuin mikä tahansa muu tuon hintainen ja kulkee


Jirillä on tuollainen myynnissä, minkä sinä ostaisit pois Mika :huh:

http://rc10.fi/index.php?topic=28933.0


Jerzi
« Viimeksi muokattu: 27.07.08 - klo: 17.54 kirjoittanut jerzirccar1 »
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1095 : 27.07.08 - klo: 18.18 »
Voi tsiisus

Mietipä nyt Jerry taas vähän mitä kirjoittelet

Mihinköhän minäkin tuota muka tarvitsisin. Pannuja on omastakin takaa riittävästi ja GT luokassa ajetaan vakiokoneella jos et vielä tiennyt

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1096 : 27.07.08 - klo: 19.52 »
Tuolta http://rc10.fi/index.php?topic=28971.0 löyty tuollainen jos joku tarvitsee.

Hinta tiputettu 100 euroon   :p
Kyosho GT Racing Art

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1097 : 28.07.08 - klo: 00.41 »
Voi tsiisus

Mietipä nyt Jerry taas vähän mitä kirjoittelet

Mihinköhän minäkin tuota muka tarvitsisin. Pannuja on omastakin takaa riittävästi ja GT luokassa ajetaan vakiokoneella jos et vielä tiennyt

Älä nyt ota nokkaasi Mika, laitoin vain vertailun vuoksi sinulle esille ekuin sinä sanoit että kuin lakut vaihtaa se on yhtä hyvä kuin mikä tahansa saman hintainen ja laitoin sinulle kysymyksen että minkä valitset noista 2 moottorista itsellesi jos sinulle on 150e käytettävissä moottoriin.
Kerron vain että nuo JP koneet ovat sitten todella laadukkaita moottoreita ja tuo Jirin kone on luultavasti todella hyvässä kunnossa.
Ja voin kuvitella että sinulla on noita banneja jo hyllyt täynnä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1098 : 28.07.08 - klo: 09.04 »
No ei nyt hyllyt täynnä mutta riittävästi, 2 kpl GXR28, vanha RB C5 (vm. 2002) sekä Team Orion CRF .21 krossissa. Näistäkään ei tarvitse kuin puolet  :p

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1099 : 28.07.08 - klo: 09.28 »
Ni kyllä minä uskon Mika että tiedät mitä tarkoitan :p
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1100 : 28.07.08 - klo: 11.26 »
Miten ois pojat pieni IGT luokkaretki Hyvinkään radalle??

mulle sopii ens viikolla! siis iltaisin (mikä tahansa päivä)
No milloinkas mentäs?

Mikalle passaa töiden jälkeen, mutta kuinkas muut kiinnostuneet? Mulle käy myös päivällä. Jos nyt vaikka 4+ autoa saataisiin niin silloin vois jo lähteä, eikö?
« Viimeksi muokattu: 28.07.08 - klo: 11.33 kirjoittanut Mikko L »
Old fart

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1101 : 28.07.08 - klo: 11.42 »
Miten ois pojat pieni IGT luokkaretki Hyvinkään radalle??

mulle sopii ens viikolla! siis iltaisin (mikä tahansa päivä)
No milloinkas mentäs?

Mikalle passaa töiden jälkeen, mutta kuinkas muut kiinnostuneet? Mulle käy myös päivällä. Jos nyt vaikka 4+ autoa saataisiin niin silloin vois jo lähteä, eikö?

Minulle sopii käytännössä joka ilta kunhan saan ensin uuden moottorin ajettua sisään.
Kyosho GT Racing Art

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1102 : 28.07.08 - klo: 12.44 »
Jep, olen mukana, sanokaa vaan mikä ilta. Keskiviikkona on kerhoilta Tattiksella joten perjantai vois olla hyvä? Mikko puheli että sää olis silloin hyvä.

Tilasin täältä forumista just käytetyn Orionin personaalin lapcounterin. Sillä saanee järkeä setuppien testaamiseen nyt kun tiedetään Tattarin baseline eli 22,5 sec pyöreesti.

« Viimeksi muokattu: 28.07.08 - klo: 12.48 kirjoittanut Mika R »

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1103 : 28.07.08 - klo: 13.48 »
tuolla Inferno GT forumissa on muuten "aika" hienoja koreja esillä, kuten mm. tämä Aston



älä muuten missaa tätä http://rc10.fi/index.php?topic=29020.0 !
« Viimeksi muokattu: 28.07.08 - klo: 16.17 kirjoittanut Mika R »

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1104 : 28.07.08 - klo: 17.10 »
Kisaa pukkaa 17.8. Tattiksella

Kynnys osallistua ei pitäisi olla suuri, mukaan vaan kaikki uudet (ja vanhatkin) kuskit. Kisat on ehkä paras paikka hankkia tietoa, taitoa ja kokemusta lajiin ja luokkaan liittyen. Paikalla on kuitenkin monia jo kokeneempia auttamassa ja neuvomassa. Niin ja jollei ole mahdollisuutta tulla ajamaan niin aina voi tulla katsomaan ajoja ja kyselemään varikolle.
Old fart

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1105 : 28.07.08 - klo: 18.57 »
Tilasin Nissan 350z korin. Minun pitäisi saada se torstaina. Toivotaan että se toimii paremmin kuin Subarun kori  :lol: Pitää vaan keksiä joku üüber siisti väri uuteen koriin   :mrgreen:
Kyosho GT Racing Art

Poissa FrzT

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1106 : 28.07.08 - klo: 19.54 »
Huomenna olisi tarkoitus ottaa savut ulos remontoidusta GXR:stä. Pihalla hieman pyöräytin ja kivasti tuntui kiekuvan ...mutta kuinka kauan :roll: Töissäkin on niiiiin kiire, että kerkesin uuden aerodynamiikkapaketin väsätä subarun koppaan.
Powered by: Araldite & Panduit
| 808 | M18T Pro | M03 |

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1107 : 28.07.08 - klo: 20.04 »
Huomenna olisi tarkoitus ottaa savut ulos remontoidusta GXR:stä. Pihalla hieman pyöräytin ja kivasti tuntui kiekuvan ...mutta kuinka kauan :roll: Töissäkin on niiiiin kiire, että kerkesin uuden aerodynamiikkapaketin väsätä subarun koppaan.

Arvaa haluanko samanlaisen?????  Onneksi tulee uusi kori loppuviikosta. Tietonikkarissa oli Toyota Corolla WRC:n koppa tarroineen 20€ luokkaa.
Kyosho GT Racing Art

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1108 : 28.07.08 - klo: 21.08 »
hyvä jätkät

Frantsi, kyllä se kestää jos sulla on bocan takalakru.. omani kiekui tänään mukavasti.. pitää jo jarruttaa takakurvissa rajusti ettei mee ulos.. se siitä radan koosta

keskiviikkona kerhoilta!

Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1109 : 29.07.08 - klo: 15.16 »
Ohessa hyvä linkki Espanjaan, josta selviää hyvin eri ratapelien keskinäiset nopeuserot..

http://www.autet.com/novaweb/index.php?option=com_content&task=view&id=17&Itemid=30

-A-