Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno GT ja GT2  (Luettu 710862 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1110 : 29.07.08 - klo: 16.43 »
Onko tuo Pista Gas 1/8 sama kuin C8?
Flying Calacucco

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1111 : 29.07.08 - klo: 16.49 »
Jep ja 1/10 235 mm on Suomessa aikoja sitten kuollut takavetoisten 1:10 ratapolttisten AP-10 luokka.

Poissa jkort

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1112 : 29.07.08 - klo: 19.08 »
Tervehdys,

olen jonkun kerran käynyt tattarisuolla katselemassa tätä GT ajamista ja innostuin siitä itsekin, näytti hauskalta. Kävin juuri hakemassa liikkeestä itselleni Kyosho Inferno GTn. Jos huomenna vaan pääsen niin voisin tulla kerhoiltaan, joka teillä ilmeisesti on huomenna tattarisuolla, jos vain joukkoon vielä mahtuu. Olisi hienoa jos saisi vähän apuja moottorin sisäänajoon ja liikkeelle pääsemiseen :) kiitoksia

En ole juuri vakavammin ennen ajanut polttista radalla, parkkipaikalla lähinnä, mutta nyt tuntuisi että tämä luokka olisi mukava ja pääsisi kiinni rata-ajoon. :azn:

Janne K

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1113 : 29.07.08 - klo: 20.50 »
Tervehdys,

olen jonkun kerran käynyt tattarisuolla katselemassa tätä GT ajamista ja innostuin siitä itsekin, näytti hauskalta. Kävin juuri hakemassa liikkeestä itselleni Kyosho Inferno GTn. Jos huomenna vaan pääsen niin voisin tulla kerhoiltaan, joka teillä ilmeisesti on huomenna tattarisuolla, jos vain joukkoon vielä mahtuu. Olisi hienoa jos saisi vähän apuja moottorin sisäänajoon ja liikkeelle pääsemiseen :) kiitoksia

En ole juuri vakavammin ennen ajanut polttista radalla, parkkipaikalla lähinnä, mutta nyt tuntuisi että tämä luokka olisi mukava ja pääsisi kiinni rata-ajoon. :azn:

Janne K
Hienoa, mukaan vaan. Huomenna pitäisi olla ainakin muutama illalla paikalla. Ite oon radalla noin 16:30-20:00.
Old fart

Poissa FrzT

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1114 : 29.07.08 - klo: 20.58 »
Huomiset ajot jäävät väkisinkin väliin, kun kiertokanki tuli moikkaamaan lohkon kyljestä. Kaksi konetta on itselläni jo hajonnut, kolmatta kertaa en edes kokeile.
Powered by: Araldite & Panduit
| 808 | M18T Pro | M03 |

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1115 : 29.07.08 - klo: 21.11 »
Huomiset ajot jäävät väkisinkin väliin, kun kiertokanki tuli moikkaamaan lohkon kyljestä. Kaksi konetta on itselläni jo hajonnut, kolmatta kertaa en edes kokeile.
Täh!?! kuin toi on mahdollista? Menikö kampiakselin tappi poikki?
Old fart

Poissa FrzT

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1116 : 29.07.08 - klo: 21.15 »
Kampiakselin alalenkki petti. Sekin oli vielä hyvässä kunnossa.
Powered by: Araldite & Panduit
| 808 | M18T Pro | M03 |

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1117 : 29.07.08 - klo: 21.20 »
Kampiakselin alalenkki petti. Sekin oli vielä hyvässä kunnossa.
Menikö muuta? Multa saat uuden lohkon  :grin:
Old fart

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1118 : 29.07.08 - klo: 21.21 »
Tänään tuli ajettua sisään rempattu kone ja hyvältä vaikuttaa. Pitää vaan kokeilla varmaan viilempää tulppaa, kone röpöttää vähäsen eikä älyttömiä kierrä mutta lämmot kummiskin 120 luokkaa. Huomenna ihmetellään enemmän.
Kyosho GT Racing Art

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1119 : 29.07.08 - klo: 21.22 »
Mites se perjantai Hyvinkään reissu? Ketä olisi lähtijöiksi?
Kyosho GT Racing Art

Poissa FrzT

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1120 : 29.07.08 - klo: 21.26 »
Menikö muuta? Multa saat uuden lohkon  :grin:

Nyt näpyttelin ihan soopaa, kiertokanki siis petti. Kampiakseli, lohko ja kiertokanki ainaski heikossa hapessa.
Powered by: Araldite & Panduit
| 808 | M18T Pro | M03 |

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1121 : 29.07.08 - klo: 21.31 »
Menikö muuta? Multa saat uuden lohkon  :grin:

Nyt näpyttelin ihan soopaa, kiertokanki siis petti. Kampiakseli, lohko ja kiertokanki ainaski heikossa hapessa.
No hö, jos tosiaan kampiakseli on männy ni sit ei kannata enää korjata, mutta jos kiertokangella pärjäisi niin tosiaan mulla on tuo ylimääräinen lohko.
Old fart

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1122 : 29.07.08 - klo: 21.34 »
Menikö muuta? Multa saat uuden lohkon  :grin:

Nyt näpyttelin ihan soopaa, kiertokanki siis petti. Kampiakseli, lohko ja kiertokanki ainaski heikossa hapessa.

Kas kummaa, katsoppas minun lohkoa!! Aikeissa oli uusia sisuskalut, mutta ei tästä koneesta tainnut jäädä varaosiksi kuin kansinappi ja kaasari  :huh:

Flying Calacucco

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1123 : 29.07.08 - klo: 21.37 »
Kas kummaa, katsoppas minun lohkoa!! Aikeissa oli uusia sisuskalut, mutta ei tästä koneesta tainnut jäädä varaosiksi kuin kansinappi ja kaasari  :huh:
Aika samassa kohtaa on tuo reiän alku, olihan se vikakin sama toisaalta.
Old fart

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1124 : 29.07.08 - klo: 21.38 »
Hah... on pyrkiny kiertokanki ulos kolostaan.

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1125 : 29.07.08 - klo: 23.16 »
Hienoa Janne, mukaan huomenna vaan rohkeasti!

Voi noita teidän lohkoja.. koskahan mulle käy noin  :tongue:

Frantsilla on kyllä huono säkä. No tuu paikalle niin saat ajaa mun varakoneella  :cool: Se kulkee tautisesti.

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1126 : 29.07.08 - klo: 23.30 »
Mistä muuten niitä McCoyn tulppia sai? Eikö se ollut 59 mitä ootte käyttäny?
Kyosho GT Racing Art

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1127 : 29.07.08 - klo: 23.40 »
JP-Nitroracing

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1128 : 30.07.08 - klo: 10.11 »
Mistä muuten niitä McCoyn tulppia sai? Eikö se ollut 59 mitä ootte käyttäny?
Joo mä oon käyttäny McCoy 59, mikä on siis kuuma tulppa. Nyt oon ottanu pakkiin myös 8 ja 9, mitkä on sitten medium ja kylmä, en vaan ole vielä kerenny testaamaan. Mutta toi 59 on toiminu todella hyvin, eikä niitä ole hajonnut kuin yksi, ts. on tarvinnu vaihtaa harvemmin kuin laakereita koneeseen :tongue:

Ja noita saa myös Hobbylinnasta.
Old fart

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1129 : 30.07.08 - klo: 10.14 »
Ja HobbyPeople. Nyt olen ajanut McCoy kasilla ja 25% nitro, kisat mukaanlukien.

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1130 : 30.07.08 - klo: 13.40 »
Nyt kun jätkillä on ylimmäräisiä kone osia niin katsokaa http://rc10.fi/index.php?topic=29067.0 tätä
Kyosho GT Racing Art

Poissa ^wella^

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1131 : 30.07.08 - klo: 22.26 »
nyt on hommattu sylinteriputki ja mäntä astoniin jo on kumma jos ei ala käymään kun ei tänäänkään pelaannut  :roll:
{IGT Aston Martin}

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1132 : 30.07.08 - klo: 22.41 »
nyt on hommattu sylinteriputki ja mäntä astoniin jo on kumma jos ei ala käymään kun ei tänäänkään pelaannut  :roll:

Toivotaan näin!

Kivat ajot tänään, joku 6 Kyoshoa ja 2 Hongnoria, joista toinen Joonaksen pelottavan kova DM-1. Kovasti tullut myös Kyoshoja lisää viime aikoina, tänään kolme uutta kuljettajaa - hienoa!

Saa tehdä duunia rajusti jos meinaa IGT:llä pärjätä DM-1:lle, toivotaan että sen tankkiväli on oikein lyhyt ku painaa enemmän niin se ehkä tasoittaa kisoissa menoa :wink: GT2 voi olla välitysten ja koon puolesta hyvin lähellä mutta sitä saa vielä odottaa melkein kauden loppuun

Ainoa nega Honkkarille tulee tuosta kovaäänisestä pillistä, en tiedä pitäisikö meille (siis IGT) sallia läpihengittävämpi ja kovaäänisempi pilli ku annetaan aika paljon tasotusta siinä. Toisaalta itse just tykkään näistä sen takia ku nää IGT:t ei pidä sellasta mekkalaa ku krossit ja truggyt. No eipä tuo iso tai ajankohtainen juttu ole, katsotaan mitä tulevaisuus tuo.

Lisätäänpä vielä että taidanpa käydä huomenna vielä testaamassa tuota lapcounteria radalla uudestaan. Tänään jäi kokeilut vähän lyhyeen ja meni ne mönkään sen ponderin lyhyen kantomatkan takia. Kokeilin tossa pihalla niin se kantomatka on jotain metrin puolitoista. En tiedä pitäisikö olla enemmän mutta täytyy asetella counteri niin että auto kulkee riittävän läheltä, huh
Voi olla haen samalla uuden korin, alkaa olee sen verran palasina tuo vanha vaikka on sillä kyllä ajettukin! Eli mukaan vaan huomenna ketkä pääsee.
« Viimeksi muokattu: 30.07.08 - klo: 23.10 kirjoittanut Mika R »

Poissa Pööki

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1133 : 31.07.08 - klo: 10.42 »
Hep!

Minä olisin mahdollisesti menossa ajamaan tänään torstaina. Olis mahtavaa jos joku muukin IGT kuski paikalle tulisi. Olis säätöavulle koneen kanssa hieman tarvetta...

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1134 : 31.07.08 - klo: 10.47 »
Okei, katellaan. Voisin olla klo 18-20

Poissa Duracel

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1135 : 31.07.08 - klo: 10.49 »
Nyt kun jätkillä on ylimmäräisiä kone osia niin katsokaa http://rc10.fi/index.php?topic=29067.0 tätä

pieto kiitos :D

Tosiaan jos jollakin olis osia niin sais rakenneltu vanhasta motista vielä varamoottorin.

Uusi motti tulossa tänään mutta hyvähän se olisi varalla olla toinen =)

Edelliselle kävi näin.


Tuli mieleen että osaatte varmaan sanoa käykö IFW45 IGT:hen kun löysin kahta eri tietoa netistä.
Olis vaan pari tuollaista ylimääräisenä.
« Viimeksi muokattu: 31.07.08 - klo: 11.06 kirjoittanut Duracel »
| Inferno GT BMW | Traxxas Revo 3.3 | www.pelit.surffi.net |

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1136 : 31.07.08 - klo: 11.31 »
Jep jep, normi takalakrun kanssa ei saa revitellä liikaa  :laugh:

IFW45 sopii taakse, mutta ei eteen koska laatikko on pidempi kuin stanu keskidiffi, jolloin etukardaani on IGT:ssä lyhyempi. Mutta siis taakse sopii.

Poissa Duracel

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1137 : 31.07.08 - klo: 11.39 »
hmm kummatkin moottorin laakerit vaikuttaa ehjältä mutta voisko tuo johtua silti siittä takalaakerista ?
| Inferno GT BMW | Traxxas Revo 3.3 | www.pelit.surffi.net |

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1138 : 31.07.08 - klo: 11.47 »
hmm kummatkin moottorin laakerit vaikuttaa ehjältä mutta voisko tuo johtua silti siittä takalaakerista ?

Voisiko johtua yleisesti laadusta :huh:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1139 : 31.07.08 - klo: 12.15 »
Veikkaan, että takalaakeri antaa hieman periksi aiheuttaen ylimääräisiä värinöitä kampiakseliin ja sitä kautta kiertokankeen, joka ajan saatossa väsyy ja lopulta antaa periksi. Tuo alalenkki on luonnollisesti se heikoin kohta. Lopputulos, joka aiemmista kuvista näkyy on seuraamus lenkin pettämisestä. Tämä veikkaus perustuu siihen, että vaihtamalla takalaakerin hyvissä ajoin, koneet on saatu kestämään ihan moitteettomasti.
Flying Calacucco