Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno GT ja GT2  (Luettu 712624 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1170 : 02.08.08 - klo: 11.26 »
Joo, sama PIE-2. Tulosta  :wink:

Jos vaan pilkkua pikkusen tökkii niin eikös suomen rekisterilaissa ollut määrätty että numeroita pitää olla vähintään kaksi...
Eli PIE-70 on realistisempi ja sitäkautta myös parempi vaihtoehto.

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1171 : 02.08.08 - klo: 11.51 »
Nykyään ainoa ehto numeroissa on se että se ei saa alkaa nollalla. Yksi numeroisia saa olla, siis PIE-2 on kanssa realistinen (tuli meinaan melkein ostettua se rekkari muutama vuosi sitten) Hokelle sopisi HOK-3  :lol:
Kyosho GT Racing Art

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1172 : 02.08.08 - klo: 12.51 »
Ai näin se on nykyään...
Nii vai oliks se niin että jos numeroita on yks niin on pakko olla 3 kirjainta... tai jotain.
Vai miten se nyt oli.

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1173 : 02.08.08 - klo: 15.36 »
Päädyin itse kanssa PIE-2:seen. Tein taakse "prätkäkilven" koska se istu siihen paljon paremmin
Kyosho GT Racing Art

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1174 : 02.08.08 - klo: 20.05 »
Alho ja Kokkis KWC kisassa Itävallassa, kuvassa oikealla

Lisää http://www.kyosho.de/event/index.php?framecontent.php?content=report&report=411

Kaverithan ovat ajaneet meidän kanssa paljon Tattiksella, ehkä voidaan päästä vielä joskus mukaan IGT:lläkin KWC finaaleihin, sitä luokkaa ei vaan taidettu ajaa vielä tänä vuonna, mutta ehkä ensi...  :cool:




« Viimeksi muokattu: 02.08.08 - klo: 20.10 kirjoittanut Mika R »

Poissa Duracel

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1175 : 02.08.08 - klo: 21.21 »
Tänään ilmeni uudessa moottorissa pikkusen käynistys ongelmia eli minulla ei vielä ole startteria ja käytän vetokäynnistintä.

Tuli sitten tutkittua missä vika kun löi vetonaru välillä tyhjää ja huomasin vanhaan moottoriin verrattuna että on systeemi hieman muuttunut  :huh:

En tiedä oletteko huomannut mutta laitan nyt tännekkin kuvan eli kampiakselin pää on erinlainen kun ennen ja se osa joka ottaa siihen kampiakseliin kiinni kun vetää käymään.



| Inferno GT BMW | Traxxas Revo 3.3 | www.pelit.surffi.net |

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1176 : 03.08.08 - klo: 09.24 »
Jos vaan pilkkua pikkusen tökkii niin eikös suomen rekisterilaissa ollut määrätty että numeroita pitää olla vähintään kaksi...
Eli PIE-70 on realistisempi ja sitäkautta myös parempi vaihtoehto.
Se taitaa olla niin, että kirjaimia pitää olla kaksi. Siksi esim. ÄS-6 (Audi) tai ÄX-5 (BMW)...
Old fart

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1177 : 03.08.08 - klo: 10.15 »
Tuo alimmainen kuva on muuten tamiya merkkinen auto, jos katsoo koritolppia :lol: Noin pitkät on tamiya autoissa, yleensä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1178 : 03.08.08 - klo: 14.48 »
tuskin.. se on FW05T luulisin

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1179 : 03.08.08 - klo: 15.57 »
Ajattelin ostaa tällaisen http://www.hobbylinna.fi/kauppa/view_product.php?product=IL13956
(tai joku vastaava). Olisi hauskaa jos joku muu ostaisi (tai jos joku jo sellaisen omistaa) samanlaisen niin saisi varmaan aika hyvää materiaalia kerhoilloista.
Kyosho GT Racing Art

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1180 : 03.08.08 - klo: 18.50 »
tuskin.. se on FW05T luulisin

Kyllä kaikki rc-kuskit tietää että nuo tolpat pitää lyhentää tai ne ovat sitten tamiya auton näköinen kuten tuokin auto on.
Jerzi

PS Tuolla autolla kuin ajetaan ylös alas niin tolpat on takaa varmasti rikki :lol:
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Duracel

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1181 : 04.08.08 - klo: 22.58 »
Millä tuo kytkinkello lukittuu moottoriin kun mulla se tippuu siittä ihan itekseen kun motti on kädessä ?

Siinä päässä on se ruuvi paikoillaan.
| Inferno GT BMW | Traxxas Revo 3.3 | www.pelit.surffi.net |

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1182 : 04.08.08 - klo: 23.00 »
Ruuvin takana on aluslevy eli prikka joka pitää laakerit paikoillaan akselissa ja samalla pysyy kello.

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1183 : 04.08.08 - klo: 23.17 »
Kyseisen hepun tänne opastin rc-harrastuksen foorumilta. Arvelin, että täällä paremmin osataan jeesata, mutta tossa kuvat ongelmasta:
http://82.116.235.157/Inferno/kytkin/

(Toimi aiempikin urli, kun copypastes osoiteriville, vai eikö muka toiminut?)
« Viimeksi muokattu: 04.08.08 - klo: 23.21 kirjoittanut Sami L »
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1184 : 04.08.08 - klo: 23.19 »
Ei näy kuvaa  :huh:
Kyosho GT Racing Art

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1185 : 04.08.08 - klo: 23.22 »
Hox, laita osoiteriville ja enter  :wink:

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1186 : 04.08.08 - klo: 23.29 »
Nyt näkyy. Onko se aina tehny noin vai irtosiko se yhtäkkiä?
Kyosho GT Racing Art

Poissa Saki

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1187 : 05.08.08 - klo: 03.43 »
Sitä prikkaa EI saa hävittää, on himpun verran vaikeata löytää saman kokoinen kun se alkuperäinen. näin ainakin  mulla.

Löysin niitä hitsisalosta, liike joka myy hitsauslaitteita ja kaikkea muuta sälää,( siellä on erikseen pultti puoli )heillä on hyvä valikoima prikkoja, muttereita, ruuveja ja kaikkea pientä sälää mitä RC mies vaan tarvii..

ilman tuota kauppaa olisin uinut syvällä jo useamman vuoden.

S.

Poissa Duracel

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1188 : 05.08.08 - klo: 05.09 »
Auto ontullut käytettynä minulle ja ollut koko sen ajan tuollainen.

Mulla on siellä prikka joka on juuri samankokoinen kun tuo reikä eli ei estä kellon irtoamista. Pitäisikö tuon prikan olla himpun isompi ?
| Inferno GT BMW | Traxxas Revo 3.3 | www.pelit.surffi.net |

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1189 : 05.08.08 - klo: 08.09 »
Pitäisi, sen pitää olla sen kokoinen että se estää kellon putoamisen pois. Nyt se pitää vain lakut paikoillaan.
Tässä kuvassahan se näkyy http://82.116.235.157/Inferno/kytkin/IMG_1405.JPG

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1190 : 05.08.08 - klo: 08.21 »
Ratkaisin ongelman laittamalla siihen väliin toisesta krossarista otetun senkatun aluslevyn. Ei ollut alkuun ihan oikean kokoinen, mutta prikka dremelin varteen kiinni ja pikkuisen hiomista, niin hyvin istuu.

Kannattaa huolehtia, että kello on hyvin kiinni. Ulostulevat neulalaakerit syövät äkkiä tankin kylkeen reijän.
Flying Calacucco

Poissa Duracel

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1191 : 05.08.08 - klo: 17.07 »
Noniin miljoonalaatikosta löytyi 30 justiinsa sopivaa prikkaa jokka siirrettiin polttisvaraosiin =)
| Inferno GT BMW | Traxxas Revo 3.3 | www.pelit.surffi.net |

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1192 : 05.08.08 - klo: 18.09 »
Karmiva keksintö noi neulalaakerit.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1193 : 05.08.08 - klo: 18.18 »
Karmiva keksintö noi neulalaakerit.

Noita käytettiin pitkään ennenkuin (olikos se nyt) SVM/crono joka toi tuo nykyinen standardi markkinoille. Noitteen neulalaakereiden tilalle kuin laittaa nuo 5x7x2 laakerit (ja niitä sitten 4kpl) ne se oli semmoinen harvinainen viritys jota ainakin Ola käytti aikoinaan ennen tätä nyky standardia.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa ropsan

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1194 : 05.08.08 - klo: 19.26 »
MR85ZZ tai MR85-2RS = 5 X 8X 2,5mm
Luotettu R/C-laakeri- ja ilmansuodatinkauppa.
JP-NitroRacing

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1195 : 05.08.08 - klo: 21.38 »
Vähäsen hajosi auto tänään. Toivottavasti saan sen huomiseksi kuntoon. Eikä kori todellakaan näytä siltä että sillä olisi vain kerran ajettu  :mrgreen:
Kyosho GT Racing Art

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1196 : 05.08.08 - klo: 23.05 »
Ei ole kovin tavatonta. Kytkinkelloa vaihteelle jossa on normi lakut löytyy lisävarusteena. Siinä on vaihdettavat rattaat.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1197 : 06.08.08 - klo: 01.40 »
MR85ZZ tai MR85-2RS = 5 X 8X 2,5mm

Voi olla muuten tuokin koko.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1198 : 06.08.08 - klo: 23.21 »
Itse en ehtinyt paikalle tänään mutta kovaa oli kuulemma menty.. mikko oli vetänyt uusia ässiä hihasta vai miten se oli? :) toivottavasti pääsee pian itsekin paikalle ja ajamaan ja näkemään viimeisimmät jutut IGT saralla..

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1199 : 07.08.08 - klo: 00.11 »
Mikko veti sen verran lujaa etten enää leiki hänen kanssa ennen kun saan uudet pinionit  :lol:
Kyosho GT Racing Art