Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno GT ja GT2  (Luettu 710873 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1230 : 11.08.08 - klo: 17.11 »
Onkos siellä Tattiksella verkkovirtaa tarjolla aina, vai onko lukkojen takana niin että tarvii osua jonkun avaimenhaltijan kanssa samaan aikaan paikalle?

-A-
No just noin se menee, eli virtaa ei ole aina tarjolla, valitettavasti  :undecided: Yksi parannus mikä pitäisi saada aikaiseksi...
Old fart

Poissa FrzT

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1231 : 11.08.08 - klo: 17.23 »
Eikös siinä kontin/ajajakorokkeen päässä ole muutama 230 V pistoke? Siitä ei sitten ole tietoa onko kontin sisäpuolella jokin päävirtakytkin.
Powered by: Araldite & Panduit
| 808 | M18T Pro | M03 |

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1232 : 11.08.08 - klo: 19.53 »
On siinä kontin kyljessä pari 230v pistoketta ja käsittääkseni niistä saa virtaa milloin vain.
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1233 : 11.08.08 - klo: 21.28 »
Onkos siellä Tattiksella verkkovirtaa tarjolla aina, vai onko lukkojen takana niin että tarvii osua jonkun avaimenhaltijan kanssa samaan aikaan paikalle?
Kohtuutiukan koneen kanssa pitäis tulla radalle ekaa kertaa ja pitäis puhaltimella vähän lämmitellä ennenkuin lyö pelin käyntiin..

Verkkovirta on yleisesti saatavilla sähkökapista ja puhallinta on tosiaan hyvä käyttää. Ei tarvitse avaimenhaltijaa.

Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1234 : 11.08.08 - klo: 22.52 »
Hyvä juttu. Sit vielä kun osuu poutapäivä ja iltavapaa samalle illalle, niin eikun radalle..

-A-

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1235 : 11.08.08 - klo: 23.03 »
Hienoa. Itse yritän huomenna, jos kuivais baanaa eka ...

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1236 : 12.08.08 - klo: 11.50 »
IGT spec class skabaa jenkeistä.. http://www.veoh.com/videos/v154815048eHANYjz

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1237 : 12.08.08 - klo: 20.33 »
Hyvin meni taas kolmen auton voimin. Kiitos jätkät seurasta, oli hyvää harjoittelua sunnuntaita varten. Kisoissa uudestaan  :lol:
Kyosho GT Racing Art

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1238 : 12.08.08 - klo: 22.11 »
Nii...3 stock specciä ja pari muuta..sekä saman verran vitosia ja pari C8:ia ja TP10:iä, joten olihan sitä säpinää riittämiin. Hienoa tässä on, että voi täysipainoisesti ajaa vitosautojen kanssa ja vieläpä vakipannulla. Kiitos kaikille

Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1239 : 12.08.08 - klo: 22.54 »
Hyvän pidon te ootte sinne saanu aikaiseksi. Kävin illan viimeisellä polttistunnilla pyörähtämässä ja rata oli tosi hyvässä ajokunnossa. Loppuviikosta uudestaan.

-A-

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1240 : 13.08.08 - klo: 09.35 »
Uusi lookki valmis, pientä näperrystä tosin vielä jäljellä ja sponsoritarrat  :wink: puuttuu...



Old fart

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1241 : 13.08.08 - klo: 09.43 »
No nyt on Mikko ilmanvastus paljon pienempi ja vauhti nousee varmasti ja ajoominaisuudet myös :wink:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1242 : 13.08.08 - klo: 11.01 »
joo! Aika päällikkö kori..

Poissa rcoss

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1243 : 13.08.08 - klo: 11.13 »
Vau !

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1244 : 13.08.08 - klo: 13.21 »
SWEET. Ihan pirun siisti. Nyt luulisi kulkevan.  :police:
Kyosho GT Racing Art

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1245 : 13.08.08 - klo: 15.41 »
Köh, etupuskuri ainakin noin matalalla ottaa samantien maahan  :mrgreen:

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1246 : 13.08.08 - klo: 15.59 »
Köh, etupuskuri ainakin noin matalalla ottaa samantien maahan  :mrgreen:
Jep ja sokat on hiukan vaikee laittaa  :lol:

Lainaus tuosta ylempää: "...pientä näperrystä tosin vielä jäljellä..." = koritolppien säätö, minkä jälkeen leikkaan helmat ja renkaiden aukot lopulliseen muotoonsa  :wink:
Old fart

Poissa Predator

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1247 : 14.08.08 - klo: 08.04 »
Vau myöskin omasta puolesta, hieno on kori. Mitäs moinen on ostettu vai onko omaa tekoa?

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1248 : 14.08.08 - klo: 08.45 »
Vau myöskin omasta puolesta, hieno on kori. Mitäs moinen on ostettu vai onko omaa tekoa?
Ite tuherrettu, kori Ofnan mallistosta  :wink:
Old fart

Poissa Predator

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1249 : 14.08.08 - klo: 20.19 »
No niin, nyt on auto säädetty uuteen kuosiin, mutta nyt ilmeni taasen yksi " ongelma ", nimittäin vaihdelaatikon rattaiden kuluminen. Vaihteiston pienempi ratas on kulunut todella nopeasti " pyöreäksi "....?Johtuuko tämä siitä, että rattaat ovat liian kaukana pannussa olevista rattaista? Olen laittanut ohjeen mukaan ne kiinni, elikkäs about paperi mahtuu välistä kulkemaan. Nyt on jo toiset rattaat menossa. Isompi ratas ei kulu pyöreäksi, ainoastaan se pienempi.

Millä tavoin voi säätää nuo rattaat, jotta ei kulu ihan näin nopeasti? Anteeksi jälleen kun aloittelija kyselee " ehkä " tyhmiä.

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1250 : 14.08.08 - klo: 21.02 »
Kyllä välyksistä varmaankin täytyy johtua kuten itse ehdotatkin. Itsellä ei ole ollut vastaavaa ongelmaa, enkä muista muillakaan olleen. Mutta ei sen väliä. Katso että moottori on suorassa suhteessa rattaisiin. Rattaiden ja kytkinkellon tulee pyöriä vapaasti. Muuta en osaa nyt tässä ehdottaa.

Anteeksi ei tarvitse pyydellä, hyvä kun kysyt.

edit: Kysyn nyt vielä sen verran että onhan sulla tehdasvälitys eli 14/17 tai 15/18 tai 15/19 kytkinkellossa?
Rattaat voi mennä sileeksi jos ykkösen ja kakkosen pinionin ja spurrin rattaiden erotus ei ole sama tai lähelle.
« Viimeksi muokattu: 14.08.08 - klo: 21.27 kirjoittanut Mika R »

Poissa Predator

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1251 : 14.08.08 - klo: 22.09 »
Ööh, tehdas välitys? Olen kerran jo siis vaihtanut vaihdelaatikon rattaat uusiin ja varmaan silloin mennyt välitykset mönkään. Mitenkäs saan nuo välitykset tsekattua oikeaksi? Olen kiertänyt sen vaihdelaatikon rattaan sisällä olevan ruuvin ekana kiinni ja sen jälkeen avannut about 3 kierrosta auki päin, mutta mistä saan nuo 14/17 tai 15/18 tai 15/19 selville ja mikä on tarkalleen kytkinkello?

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1252 : 14.08.08 - klo: 22.18 »
Kytkinkello on se osa missä rattaat tulee moottorista. Helpoiten saat apua seuraamalla tätä http://rc10.fi/index.php?topic=27254.180 topicia ja yrität päästä radalle samaan aikaan meidän kanssa  :laugh:
Kyosho GT Racing Art

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1253 : 14.08.08 - klo: 22.30 »
Rattaiden vaihto ei vaikuta jos se on tehty oikein. Jos kytkinkello on sama kuin mikä tuli uuden auton mukana niin sekin puoli on kunnossa. Tarkista siis välykset ja että kaikki pyörii ok. Välityksen esim. 14/17 saat selville laskemalla kellon hampaiden lukumäärän. Se on siis se rataspari siinä moottorin akselissa kiinni.

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1254 : 15.08.08 - klo: 08.52 »
No niin, nyt on auto säädetty uuteen kuosiin, mutta nyt ilmeni taasen yksi " ongelma ", nimittäin vaihdelaatikon rattaiden kuluminen. Vaihteiston pienempi ratas on kulunut todella nopeasti " pyöreäksi "....?Johtuuko tämä siitä, että rattaat ovat liian kaukana pannussa olevista rattaista? Olen laittanut ohjeen mukaan ne kiinni, elikkäs about paperi mahtuu välistä kulkemaan. Nyt on jo toiset rattaat menossa. Isompi ratas ei kulu pyöreäksi, ainoastaan se pienempi.

Millä tavoin voi säätää nuo rattaat, jotta ei kulu ihan näin nopeasti? Anteeksi jälleen kun aloittelija kyselee " ehkä " tyhmiä.
Kysymys ei missään nimessä ole tyhmä, kysymykset ei koskaan ole tyhmiä - vastaukset saattavat olla  :tongue:

No joo, mulla on yksi teoria, minkä takia tuo pienempi "spurri" ts. 2. vaihteen ratas hävittää hampaansa. Eli oletko vaihtanut rattaan messinkiset liukulaakerit kuulalaakereihin? Jollet ole vaihtanut niin voi olla, että noi laakerit on kulunut niin paljon, että ratas heiluu ja täten syö hampaat.

Tämän topikin alkuvaiheilla oli juttua ko. laakereista -> Klik <-
Old fart

Poissa ropsan

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1255 : 15.08.08 - klo: 09.21 »
Mr126 2RS 6X12X4mm ABEC#1 laakereita löytyy myös Keravalta:  http://www.jp-nitroracing.com/index.php?cPath=31_34&osCsid=e713d3f8a74671cd0e592d7d2b729474
Luotettu R/C-laakeri- ja ilmansuodatinkauppa.
JP-NitroRacing

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1256 : 15.08.08 - klo: 10.02 »
Peitsamon "vanha" IGT http://rc10.fi/index.php?topic=29438.0 olis tarjolla aika edullisesti.. Suosittelen.. tällä pääsee mukaan kisoihin kunhan hommaa pannun (hinnasta päätellen ko. paketti ei sisällä) ja niitäkin liikkuu aika mukavasti jos ei uutta halua ostaa...

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1257 : 15.08.08 - klo: 10.30 »
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1258 : 15.08.08 - klo: 10.58 »
Sama peli pannulla http://rc10.fi/index.php?topic=29422.0

Muuten hyvä mutta tuolla pannulla ei pääse kisaamaan. Pitää olla RTR pannu.
Kyosho GT Racing Art

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading ("IGT vakioautoluokka")
« Vastaus #1259 : 15.08.08 - klo: 10.59 »
Aah, my bad...  :police:
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu