Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno GT ja GT2  (Luettu 710927 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Jonni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1380 : 26.08.08 - klo: 20.17 »
Ei käy. On paljon leveämpiä.

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1381 : 26.08.08 - klo: 21.49 »
GT2 rattaat tuli, pääsee kokeilemaan näitä uusia välityksiä. Katotaan mihin suuntaan kello näyttää kun kerkiää.
Toi uusi kakkosen spurri on rajusti edellistä pienempi, voi aikalailla "lähtee" kakkosella. Ei tarvii varmaankaan rataa lyhentää nyt viimeistään enää.

Kello siis 15/21 ja spurri 46/40

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1382 : 27.08.08 - klo: 00.21 »
Kiinnostaa tietää että paljon ottaa huippuja noilla välityksillä. Aika iso ero tulee ekan ja toisen vaihteen väliin. Mitenköhän se toimii?
Kyosho GT Racing Art

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1383 : 27.08.08 - klo: 07.15 »
sehän se on kiinnostava juttu, se voi kiskasta aika hyvin :wink:
täytyy kokeilla molemmilla pannuilla.

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1384 : 27.08.08 - klo: 08.23 »
Kiinnostaa tietää että paljon ottaa huippuja noilla välityksillä. Aika iso ero tulee ekan ja toisen vaihteen väliin. Mitenköhän se toimii?

Pykälää pienemmässä luokassa jos 1. ja 2. vaihteen välitysero on suuri niin toisen rattaan voi joutua kiikuttamaan hammaslääkärille, yleensä juuri tämän kakkosen...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1385 : 27.08.08 - klo: 11.52 »
Siis myös silloin vaikka ykkösen ja kakkosen hammasten lukumäärä on samassa suhteessa eli tässä tapauksessa kuusi hammasta ? Niinhän tuossa kyllä taitaa lukea, no katsotaan kuinka käy.

e:typo korjattu
« Viimeksi muokattu: 27.08.08 - klo: 12.09 kirjoittanut Mika R »

Poissa Pööki

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1386 : 27.08.08 - klo: 13.18 »
Kunhan saat tuon uuden välityksen testattua niin kerrohan miten kävi! Mitä muutoksia (vai onko mitään?) autoon tarvitsee tehdä jotta nuo saa paikalleen ja toimimaan?

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1387 : 27.08.08 - klo: 13.22 »
Mitä muutoksia (vai onko mitään?) autoon tarvitsee tehdä jotta nuo saa paikalleen ja toimimaan?
Ei tarvitse mitään muutoksia. Ainoastaan kytkinkellon pitää olla sellainen, mihin saa vaihdettua eri pinioneita. Vakionahan sellaista ei ole missään.
Old fart

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1388 : 27.08.08 - klo: 13.23 »
Siis myös silloin vaikka ykkösen ja kakkosen hammasten lukumäärä on samassa suhteessa eli tässä tapauksessa kuusi hammasta ? Niinhän tuossa kyllä taitaa lukea, no katsotaan kuinka käy.

e:typo korjattu

Eiku kö, jos ykkönen on hirveän lyhyt ja kakkonen hirveän pitkä. Jos kasvattaa välitystä samassa suhteessa niin ongelmia ei pitäisi olla...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1389 : 27.08.08 - klo: 13.59 »
okei, ymmärrän.

Nopealla skannauksella jotku oli GT forumissa testannu mutta eivät raportoineet muista ongelmista kuin että rata ei enää riittäny. Onneksi tilasin kahdet spurrit ihan siltä varalta että hajoaa. Kai ne hetken riittää.

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1390 : 28.08.08 - klo: 12.23 »
Jos joku missasi tämän ekan GT kisan klipeistä tehdyn videon niin laitetaanpa esille forumin uudella youtube fiitserillä.
Kisa ajettiin RTR pannuilla, muita ei sallittu.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lpBArhyW5mM[/youtube]

Tästä linkistä: http://www.youtube.com/watch?v=lpBArhyW5mM pääsee katsomaan saman pätkän High Qualityna jota suosittelen

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1391 : 29.08.08 - klo: 22.33 »
Nyt on uusi kori vahvistettu. Vahvistin sen kuituteipillä ja päälle laitoin vielä alumiiniteippiä. Toivottavasti ei tullut kauheasti lisäpainoa. Luulisi korin kestävän kauemmin kuin edellinen (pari viikkoa taisi kestää). Voihan se kestävyys kanssa riippua ajotaidoista, tai niitten puuttesta.  Nyt tarrojen laittelu ja reikien viimeistely. Laitan kuvia kun kori on valmis.
Kyosho GT Racing Art

Poissa RangerWalker

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1392 : 30.08.08 - klo: 15.24 »
Laitetaan tännekin kysymyksiä :grin:

-ekaa nitroautoa etsin, RS4 ja DM-1 mielessä, miten Inferno -kestääkö pikkukolhut parkkiksilla, osien saatavuus/hinnat?

-GT/GT2 -suuria eroja? -akseliväli olisi toki pidempi,mutta muut osat? -gt:n saisi 350€ veroineen.

-käykö vain kyöstin kopat/hinnat?
« Viimeksi muokattu: 30.08.08 - klo: 18.13 kirjoittanut RangerWalker »
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1393 : 30.08.08 - klo: 19.11 »
Ihan hyvä  :smiley:

Mitä rata-ajoon tulee olen koko kesänä rikkonut yhden alatukivarren edestä valliin ajon tuloksena ja taivuttanut muutaman saranatapin, jotka olen taivuttanut takaisin  :laugh:
Siten uskoisin, että kestää parkkisajelutkin tosin hyvin, mutta vaihteisto ja sen komposiittimuovirattaat voivat tietty olla hieman alttiita pienille kiville, muualla voimansiirrossa tuskin tulee isoja ongelmia. Eli puhtaalla parkkiksella, niin hyvä tulee!
(itse ajelin aikoinaan Kyoshon keppivetoisella supertenillä parkkiksilla frendien kaa ja hyvin kestivät)

GT2:sta ei kauheesti osata vielä sanoa mikä on auton suorituskyky/ero käytännössä verrattuna GT1:een mutta ainakin moottorista on odotuksia plus se, että auton moottoriosasto koostuu standardi krossarin osista eli  moottoripukit ja aluslevyt sekä kytkin ja 40mm vauhtipyörä erona nykyiseen. Tietysti pidempi alusta (ST) lupaa entistä paremman skaalanmukaisuuden ja vakaamman menon. Plussaa on, että autossa on vanttiruuvit ja etujäykkäri valmiiksi taaimmaisen lisäksi, mitä GT1:ssä ei ole, sekä voimaservot. Mutta jos GT1:n hinta on edullien niin mikä ettei! Se voi olla että itse ajelen vielä sillä ensi vuonnakin, en vielä tiedä...aika (myös kierrosaika :)) näyttää..

Mitä koreihin tulee kaverit ovat käyttäneet muiden valmistajien koreja myös. Esim. uusi Proline on hieno ja käy heittämällä GT1:een.




« Viimeksi muokattu: 30.08.08 - klo: 19.22 kirjoittanut Mika R »

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1394 : 30.08.08 - klo: 22.55 »
Siinä se nyt sitten on. Isot kiitokset Laitisen Mikolle maalauksesta.
Kyosho GT Racing Art

Poissa jesse112

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1395 : 31.08.08 - klo: 19.35 »
Onko gt kuskeja turun seudulla?Vois mennä tonne raision radalle päristelee
Trx E-Maxx Toro, Kyosho Fazer Ve, Axial scx10 dingo, axial scx10 sherokee.

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1396 : 31.08.08 - klo: 20.13 »
On kyllä makee tuning koppa Pieto&Mikko!

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1397 : 01.09.08 - klo: 09.41 »
Tässä jonku jampan (ei siis mun) Prolinen uusi kansi IGT:n päällä



Minusta saisi olla enemmän "racy" mutta kuvasta näkee miten se istuu. Noi pyörän levitykset on siistit.

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1398 : 01.09.08 - klo: 09.46 »
Tässä jonku jampan (ei siis mun) Prolinen uusi kansi IGT:n päällä

Minusta saisi olla enemmän "racy" mutta kuvasta näkee miten se istuu. Noi pyörän levitykset on siistit.
Tää ei ole mainos, mutta Sabesta saa ko. koria ja hinta-arvio on hieman alle 35€!!!

Tekis niiiiiin paljon mieli tilata, mutta ei taida keretä näille nurmille :undecided: Ehkä mä tilaan ja maalailen huvikseni jotakin "racyä"  :p
Old fart

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1399 : 01.09.08 - klo: 11.09 »
Pitäis vaan leventää taka raideväliä niin näyttäisi vielä paremmalta.
Kyosho GT Racing Art

Poissa jesse112

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1400 : 01.09.08 - klo: 12.44 »
koska viimeiset kisat on?voisin itse tulla paikalle kisailemaan gt kanssa..jos kesken kauden voi tulla
Trx E-Maxx Toro, Kyosho Fazer Ve, Axial scx10 dingo, axial scx10 sherokee.

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1401 : 01.09.08 - klo: 12.48 »
koska viimeiset kisat on?voisin itse tulla paikalle kisailemaan gt kanssa..jos kesken kauden voi tulla
13. tai 14.9. ja tottakai voi tulla.

Toisessa topikissa oli juuri puhetta
Old fart

Poissa jesse112

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1402 : 01.09.08 - klo: 19.03 »
Voiko radalle mennä jo ennakkoon harjoittelemaan en ole tattiksella koskaan ollut ajamassa vähän säätöjä hakemaan...onko tattikselle jotain rata maksuja?
Trx E-Maxx Toro, Kyosho Fazer Ve, Axial scx10 dingo, axial scx10 sherokee.

Poissa Jonni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1403 : 01.09.08 - klo: 19.54 »
Tattarisuolla ajamiseen tarvitset vain 5 euron hintaisen nuorisoasiainkeskuksen jäsenkortin.

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1404 : 01.09.08 - klo: 20.20 »
Voiko radalle mennä jo ennakkoon harjoittelemaan en ole tattiksella koskaan ollut ajamassa vähän säätöjä hakemaan...onko tattikselle jotain rata maksuja?
Kuten Jonni yllä kirjoitti, ajaminen kustantaa 5€/ vuosi ja jäsenkortteja saa Nuken toimistosta virka-aikaan ja lisäksi kortteja myy Jarkko Kuusinen ja Jerry Hellström kun sattuvat olemaan paikalla. Radalle voit ihan hyvin mennä ajamaan aina kun se on auki, jos et pääse Nuken toimistolle, eikä kukaan tule korttia myymään niin ei se estä ajamista, ostat vaan kortin kun saat siihen mahdollisuuden.
Old fart

Poissa jesse112

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1405 : 03.09.08 - klo: 12.16 »
Ok kiitos tiedosta
Trx E-Maxx Toro, Kyosho Fazer Ve, Axial scx10 dingo, axial scx10 sherokee.

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1406 : 04.09.08 - klo: 12.53 »
Kyosho GT Racing Art

Poissa samby

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1407 : 05.09.08 - klo: 15.11 »
Täältä löytyis IGT kuski turun seutuvilta.
Hot bobies tc . Kyosho Igt . Traxxas Revo 3.3 . Tamiya Mini

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1408 : 07.09.08 - klo: 15.41 »
Ok kiitos tiedosta

Moi, me törmättiin tuolla Raision baanalla. Siitä lisää hieman täällä http://rc10.fi/index.php?topic=21833.msg276333#msg276333

Erittäin hyvä kandi ensi kesän IGT katuskaboihin.

Poissa jesse112

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1409 : 07.09.08 - klo: 20.49 »
Juu ja nyt selvis toi tp10 vuotokin kaasarin tiiviste vuosi ja pakoputket tiiviste palanut kiinni....Pikku vikoja:)gt:seen ei päivän aikana mitään vikoja sitten tullutkaan onneksi...Ja nyt oli vaihtaminenkin  kunnossa 5min vielä sääsin niin vaihto tosi hyvässä kohtaa:)
Trx E-Maxx Toro, Kyosho Fazer Ve, Axial scx10 dingo, axial scx10 sherokee.