Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno GT ja GT2  (Luettu 712794 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa -Juho-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2070 : 19.06.09 - klo: 00.23 »
SG:stä.. Sama veivi kummassakin. Vanhan mallisesta meni takalaakeri, niinpä laitoin tähän keraamiset lakrut heti uutena, mutta ei tuo veivi kestä näköjään kyydissä. Aika monta samanlaista tapausta ollut.
Liikaa Kyoshoja

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2071 : 19.06.09 - klo: 00.32 »
Osaa hajota näyttävästi nuo kyöstin motit...veivit, kampurat kierona ja palasina, lohkoissa tuuletus reikiä yms. Itselläkin pari pannua lävähtänyt mutta jälki ei ole läheskään yhtä "näyttävää" kuin näkemissäni kyöstin moteissa.

Oliko paljon ajettu kone?
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa -Juho-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2072 : 19.06.09 - klo: 00.44 »
Alle kolme gallonaa, ehkä lähempänä kahta.. En oo lukua pitänyt, kun kahteen autoon samat aineet. Mun mielestä toi on selkeä suunnitteluvirhe tossa kangessa, kun kulumisesta toi ei johdu. Ohuimmasta kohdasta väsyy poikki.
Liikaa Kyoshoja

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2073 : 19.06.09 - klo: 12.45 »
Oliko sulla 25 vai 30 nitro?


Tossa ohjeet miten tehdä tuo Evolva gear modi http://www.snrt.net/evo/instructions.htm
Jos tuo räpisevä lontoo ei taitu, niin se on sitten voi voi.. yrittäkää ymmärtää kuvista halukkaat.
Tosin kuvat ei oo kovin hyviä tällä Noksun räpisevällä E51 kameralla otettuna, pahoittelut.

Ei ole kauhean paha juttu tehdä itse. Osien hinnaksi pitäisi jäädä alle 50 mutta en ole satavarma.
Tämä modi sitten kestää vaikka kisa 28 moottorit, testattu. Itsellä ei ole mitään vaihde ongelmia
kun tein tuon ja vaihtaa pehmeästi.
« Viimeksi muokattu: 19.06.09 - klo: 13.03 kirjoittanut Mika R »

Poissa -Juho-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2074 : 19.06.09 - klo: 12.59 »
25% Werksillä ajeltu... Tässä ollaan taas tilanteessa, että osat maksaa saman kuin GO:n mosa. Tosin mulla on rempattu vanha gxr28, jos siihen laittaisi tuon kampuran, kannen ja sylinteriputken..

Mitenkään väheksymättä Mikan vaihteistomodia, kun vastaavalla tavalla itsekin alkujaan tuohon tapaan osia sovittelin paikalleen totean, että on toinenkin tapa tehdä tuo. ns."Ipanema-malli". Katsotaan jos puran omani, niin laitan kuvatuksia!
« Viimeksi muokattu: 19.06.09 - klo: 13.09 kirjoittanut InfernoGT »
Liikaa Kyoshoja

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2075 : 19.06.09 - klo: 13.10 »
Ajelet kuitenkin liian piikillä  :grin:

Ollinmäellä meni Go heti kättelyssä, mutta ehkä siinä oli joku "juttu", en tiedä. Satuin vaan olee silloin radalla kun ajoi sitä sisään ja se pamahti. Go on edullinen, kokeile sitä ja hyvinhän ne tuntuvat toimivan.

Mitäs tykkäät ohjeesta?  :wink:

Poissa -Juho-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2076 : 19.06.09 - klo: 13.22 »
itseasiassa toimi kone kerrankin niinkuin pitää, lämmöt oli jonku 120-130. Alkoi kulkuakin olla, kun tein adapterin inline-putkea varten ja oli sh:n pilli kiinni. Taitaa eniten kuristaa kulkua vakiopilli, mutta sitten kävi näin  :p

Tuli sillä Orionin pillilläkin kulkua lisää, ei huono!
Liikaa Kyoshoja

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2077 : 19.06.09 - klo: 13.35 »
Mitenkään väheksymättä Mikan vaihteistomodia, kun vastaavalla tavalla itsekin alkujaan tuohon tapaan osia sovittelin paikalleen totean, että on toinenkin tapa tehdä tuo. ns."Ipanema-malli". Katsotaan jos puran omani, niin laitan kuvatuksia!

Jep, niinhän minäkin tein ensin mutta tämä on hieman helpompi minusta, makuasia kylläkin.

Poissa Antti M

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2078 : 19.06.09 - klo: 15.41 »
http://rc10.fi/index.php?topic=37227.0
Siinähän sulle on SG motti

-Antti
|Kyosho|Tamiya|GRP|STS|Orion|SP|Savöx|Sanwa|
Räps!

Poissa -Juho-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2079 : 19.06.09 - klo: 16.54 »
On mulla moottoreita muitakin... Alkaa kyllästyttää heti alkuunsa nää Kyoshon mosat.
Liikaa Kyoshoja

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2080 : 19.06.09 - klo: 18.02 »
Pulttaa Juho se SH takas kiinni, mikäs siinä kun et kisoissakaan aja niin ei oo väliä..  :grin:

Ja onhan tossa 3 muutakin kisalaillista moottorivaihtoehtoa mitä merkkeihin tulee.


Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2081 : 19.06.09 - klo: 23.10 »
itseasiassa toimi kone kerrankin niinkuin pitää, lämmöt oli jonku 120-130. Alkoi kulkuakin olla, kun tein adapterin inline-putkea varten ja oli sh:n pilli kiinni. Taitaa eniten kuristaa kulkua vakiopilli, mutta sitten kävi näin  :p

Tuli sillä Orionin pillilläkin kulkua lisää, ei huono!

Eniten kulkua haittaa teillä kaikilla se kuristinletku joka on joka jampalla kiinni pillin päässä (mulla ei ole). Se on myös syy siihen miksi autot pitää niin kovaa ääntä ja syy siihen miksi sellaista ei saa käyttää missään oikeassa kilpaluokassa.

.....
.....

Mutta siis ohje kaikille ==> kurkkuletkut pois ==> tehot ylös ja äänet alas!! (kokeilkaa jos ette usko)

-A-

« Viimeksi muokattu: 20.06.09 - klo: 00.25 kirjoittanut MrOllinmaki »

Poissa Isä Aallonen

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2082 : 19.06.09 - klo: 23.19 »
Meillä kun on semmoinen melkein kolmesenttinen letkunpätkä, joka ohjais soossit kauniisti ohi renkaan ja takatuennan (jonnekin takana tulevien silmille).
Eli mennäänpä taas huomenna testailee....

Poissa Stail

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2083 : 29.06.09 - klo: 16.11 »
Nyt on evolvan vaihteisto paikallaan ja näyttäisi toimivan ainakin jotenkin :)
Löysemmät jouset oli nyt paikallaan vaihtajassa. Vaikka kiristin niin kiinni kun sain niin vieläkin vaihto mielestäni liian aikasin.
Jos huomenna koittaisi noita "vakio" jousia.
JQ

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2084 : 29.06.09 - klo: 19.54 »
Kerro miten kävi.

Poissa Stail

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2085 : 30.06.09 - klo: 14.57 »
Nyt on evolvan vaihteisto paikallaan ja näyttäisi toimivan ainakin jotenkin :)
Löysemmät jouset oli nyt paikallaan vaihtajassa. Vaikka kiristin niin kiinni kun sain niin vieläkin vaihto mielestäni liian aikasin.
Jos huomenna koittaisi noita "vakio" jousia.

Jeps eli mukana tulevat (jäykemmät) jouset ehdottomasti mun mielestä. Saa paljon myöhemmin vaihtamaan.

On kyllä mainio systeemi toi. Vaihtaa niin pehmeesti että huh :)
JQ

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2086 : 30.06.09 - klo: 15.05 »
Vaihtakaa koko autot evolviksi niin sitten se vasta oikeasti mainiota onkin..  :wink:
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2087 : 30.06.09 - klo: 15.23 »
Nyt on evolvan vaihteisto paikallaan ja näyttäisi toimivan ainakin jotenkin :)
Löysemmät jouset oli nyt paikallaan vaihtajassa. Vaikka kiristin niin kiinni kun sain niin vieläkin vaihto mielestäni liian aikasin.
Jos huomenna koittaisi noita "vakio" jousia.

Jeps eli mukana tulevat (jäykemmät) jouset ehdottomasti mun mielestä. Saa paljon myöhemmin vaihtamaan.

On kyllä mainio systeemi toi. Vaihtaa niin pehmeesti että huh :)

Asiaa!  :grin:

Eli teit tämän mukaan http://www.snrt.net/evo/instructions.htm ?

Vaihtakaa koko autot evolviksi niin sitten se vasta oikeasti mainiota onkin..  :wink:

Ai ovikiiloiksi vai  :wink:

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2088 : 30.06.09 - klo: 15.31 »
Ai ovikiiloiksi vai  :wink:
Niin  :cool:  ...löytyy niihin gt koriakin jos haluaa(kuvassa C8)itseltäkin löytyy mäklaareni f1 lm kori..ja muitakin missä on ohjaamo.
...sori pieni ot...
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa Stail

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2089 : 30.06.09 - klo: 15.55 »
Asiaa!  :grin:

Eli teit tämän mukaan http://www.snrt.net/evo/instructions.htm ?

Jep. Tuosta kattelin mallia :) ykkösen ruuvit laitoin toiselta puolelta kun ei ollu tommosia "upotettavia" kotona  :grin:
FW06T Pilot Shafti (VS103) käytössä. Katkaisin myös tuon SG kangen.

Kiitoksia vaan kuvista ja osalistasta :grin:
JQ

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2090 : 30.06.09 - klo: 17.31 »
Noni! Loistava homma!  :grin:

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2091 : 02.07.09 - klo: 20.05 »
noniin, katsotaan pystyykö nyt haastamaan Ollinmäen ja muut OFNAt niiden omilla aseilla   :wink:  :grin:

Force .28
JP-3 putki
Kyosho Evolva vaihteisto
Muuten GT2







OFFroadi on nyt vähän aikaan meikäläisellä jäissä, sen verran projektia taas onroad puolella...
« Viimeksi muokattu: 02.07.09 - klo: 20.13 kirjoittanut Mika R »

Poissa moukari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Racers Group Finland
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2092 : 02.07.09 - klo: 21.01 »
Harmi ku et jääny ajamaan GT:ä sillo keskiviikkona, oli hauskat väännöt. Pitää  kyllä yrittää saada semmonen päivä millo kaikki pääsis on niin paljon siistimpää ku yksin suhailu. Kokekeiltiin lentävää lähtöä ja toimi oikeestaan todella hyvin.
Racers Group Finland
  -Panolin 2T öljyt-

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2093 : 02.07.09 - klo: 21.05 »
Kyl täs vielä ehtii  :wink:


e: Piti vielä sanoo että erittäin hienoa on ollut nähdä paljon uusia kasvoja GT autojen kanssa parina viime kerralla radalla  :cool: Luokka kasvaa
« Viimeksi muokattu: 02.07.09 - klo: 21.19 kirjoittanut Mika R »

Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2094 : 03.07.09 - klo: 01.40 »
e: Piti vielä sanoo että erittäin hienoa on ollut nähdä paljon uusia kasvoja GT autojen kanssa parina viime kerralla radalla  :cool: Luokka kasvaa

Hommasin tällä viikolla kahdelle uudelle kaverille meidän kerhoon AKK-virallisen-jäsenyyden. Toinen ainakin osti jo lisenssin ja molemmat on tulossa Hyvinkäälle ajamaan kilipaa.

-A-

Poissa -Juho-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2095 : 03.07.09 - klo: 02.18 »
Keskiviikkona oli juu mukavat väännöt, eikä edes mitään hajonnut!  :grin:

ps. Tää toinenkin sai lisenssin ostettua.
« Viimeksi muokattu: 03.07.09 - klo: 13.04 kirjoittanut InfernoGT »
Liikaa Kyoshoja

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2096 : 03.07.09 - klo: 10.02 »
Kromivannetta ja slow motion http://www.youtube.com/watch?v=LdnBaa1-020

Poissa -Juho-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2097 : 03.07.09 - klo: 22.58 »
Hienosti maalattu Corvette.. Meinasin jo hämääntyä!
Liikaa Kyoshoja

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2098 : 03.07.09 - klo: 23.12 »
Jep :grin:

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2099 : 09.07.09 - klo: 15.22 »
Asiaa!  :grin:

Eli teit tämän mukaan http://www.snrt.net/evo/instructions.htm ?

Jep. Tuosta kattelin mallia :) ykkösen ruuvit laitoin toiselta puolelta kun ei ollu tommosia "upotettavia" kotona  :grin:
FW06T Pilot Shafti (VS103) käytössä. Katkaisin myös tuon SG kangen.

Kiitoksia vaan kuvista ja osalistasta :grin:

Vähän päivitettynä tämä ohje http://www.snrt.net/evo/instructions.htm