Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno GT ja GT2  (Luettu 710811 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa -Juho-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2250 : 17.09.10 - klo: 13.38 »
Uusi auto? Missä?
Liikaa Kyoshoja

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2251 : 17.09.10 - klo: 13.40 »
Olis kiva jos joku joka on löytänyt, laittais linkkiä...
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2252 : 17.09.10 - klo: 13.42 »
Kattelin tuossa noita kuvia uudesta autosta niin vanha vaihteisto siellä vielä.

Onko kyosholla aikomustakaan tuoda sellaista mallia missä on kunnolla toimiva vaihteisto?

Ei vakiona. Liian kallis markkinoille jos laitetaan kunnon osat, tämä oli odotettavissa. Sääli sinänsä, mutta etenkin jenkkimarkkina edellyttää halpaa (kilpailukykyistä) hintaa jotta autot eivät jää hyllyyn. Nehän ei ymmärrä tekniikasta jolla perustelisi hinnan (nousun).
Eli siis edelleen vain optiona IGW008.

En itsekään ole nähnyt uutta autoa... linkki?

En kyllä löydä etsimälläkään mitään uutta tai "GT3" autoa.
« Viimeksi muokattu: 17.09.10 - klo: 13.48 kirjoittanut GT Warrior »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Stail

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2253 : 17.09.10 - klo: 14.13 »
tux10 uutta autoa meinasin kun oli laittanut kuvia :D pojat sekoaa heti :P
JQ

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2254 : 17.09.10 - klo: 14.15 »
Niin, eli hänelle uutta autoa :grin:
sehän on Mikan vanha kärry...
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2255 : 17.09.10 - klo: 14.21 »
aa... juu  :grin:

mutta en siltikään usko että IGW vaihde on uudessa autossa(GT3) jos sellasta edes tulee?

Tosin Tux10:n autossa on IGW008, ainakin tällä hetkellä!  :wink:
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa JJ

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2256 : 22.09.10 - klo: 20.56 »
Olisikos pk-seudulla kenelläkään ylimääräistä alkuperäistä vaihtajaa (ig106). omasta meni kynnen tappi poikki... Ja ajokauttahan on vielä jäljellä ja igw008:sta ei kuulu mitään.. Eli olis vielä aika akuutti tarve!
Inferno GT2 -Team Orion-

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2257 : 27.09.10 - klo: 18.54 »
Nonii, Maxilta tuli tänään radiolevy ja servosaverin ylälevy. :tongue:
Kaikkea pikkuparttia vielä odotellessa. Toivottavasti tulee ainakin omaa silmää mielyttävä kärry.

Kuvia kärrystä ja muistakin vekottimista: http://tux10.1g.fi/kuvat/RC/
« Viimeksi muokattu: 27.09.10 - klo: 19.14 kirjoittanut tux10 »
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2258 : 07.10.10 - klo: 20.00 »

THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2259 : 08.10.10 - klo: 09.08 »
Upee..  :police:
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2260 : 08.10.10 - klo: 09.38 »
Mitkä iskarit ja jouset tuossa on?
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa -Juho-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2261 : 08.10.10 - klo: 09.43 »
TRW105 / IGW 004-9022, eli optio aluiskarit ja pehmeämmät optiojouset.
Nätti peli, pohjalevy vielä vaihtoon :wink:
Liikaa Kyoshoja

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2262 : 08.10.10 - klo: 09.48 »
Niinpä tietenki :azn: Valehteli tuo ylempi kuva omaan silmään että olis jotku isommat iskarit ollu kun etuiskareita katsoo, mutta kyllähän tuon takaiskareista näkeekin, että normi kokoisethan ne olikin.
Edit: Hieno auto. Vielä vanttiruuvit ylätukivarsiinkin, niin se alkaa oleen siinä :wink:
Ja paremmat tukivarsien saranatapit jos ex omistaja ei ole jo niitä päivättäny.

Ps. Miksi jarrut on vaihteiston takapuolella?
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2263 : 10.10.10 - klo: 17.42 »
Joo, kiitoksia vain, ihan nätti siitä nyt tuli. Vielä kone ja asfaltille kokeilee miten menee.
Jarrut on tosiaan takapuolella, koska ei mahtunut olemaan etupuolella maxin radiolevyn kanssa. Vanttiruuveja oon vähän katellu, ei MP777 vantit sopinu, pitää katella mitä löytyy. Pohjalevyä ei oikein oo löyty, vinkkejä? Eipä nyt ole mtn hinkua sitä vaihtaakkaan, mutta ei tiedä...  :wink:

Kuulalaakerit meinasin servosaverin laittaa, muttei se käynytkään niin kätevästi. Toiseen tolppaan saa liukulaakereiden tilalle, mut toinen on yhtä alumiinia. Jos laittaa MP777 servosaverin, pitää ilmeisesti vaihtaa ackermanlevykin? Mitäs sanotte? Vai onko jopa reijätkin alustassa eri kohdissa MP7.5 vs. MP777? Eri servosaverin ylälevykin kerta on.

IFW332 Ojauspalat olis vielä pöydällä oottaas, kattoo nyt laittaako toho vai MP777. Sivusuojista tietoa, mitkä istuis? Estääkö ne asfaltilla pölyä ja pikkukiviä?
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa pikkuhärski

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2264 : 20.10.10 - klo: 19.04 »
Eli laitoin omaan Inferno GT2:een  IGW 08 laatikon mut onko se normaalia että autoa ei pysty työntämään taakse päin? Tuntuisi et ei mut kun yrittänyt kattoa et kaikki on ok ,ja silti ei pysty lykkään taakse päin en ole vielä uskaltanut ajaa...

Poissa Stail

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2265 : 20.10.10 - klo: 21.07 »
Ei ole normaalia. Pitäisi rullata molempiin suuntiin
JQ

Poissa .TS.

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2266 : 22.12.10 - klo: 11.58 »
Hieman kiinnostaisi IGT:tä ostella ja myönnetäänkö, että yksi olisi tällä hetkellä kiikarissa.  :grin:
Kuinka muuten onko tulevana keväänä kerhokisoja/tms kisoja tattiksella? Olisi mukava mahdollisesti päästä muuallekin ajamaan kuin parkkikselle.. Tai
Joitain muita aloittelijalle sopivia skaboja.

Viesti kokonaisuudessaan melko OT:tä, mutta menkööt.
OFNA X1-CR - Alpha S852 - Savöx - Spektrum

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Riku.F

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2268 : 26.12.10 - klo: 12.12 »
No niin tulipa tässä ajan kuluksi tehtyä caster kulman "säätö". osina kaytin vanhoja 7.5 etu hubeja. joihin porasin uudet reijät alatukivarren kiinnitykseen. pientä hiomista homma vaati mutta lopputulos on mielestäni varsin pätevä. lopullinen testaus sääolosuhteiden takia vielä tekemättä. caster kulmaksi tuli 3 alatukivarren ollessa asennossa "horizontal" . joka on mahdollista toteuttaa pohjalevyn suoristuksella.Toki kulmaan vaikuttavat alatukivarsien etu ja taka kiinnikeiden mallit.   se taas vaatii pieniä muutostöitä tasauspyörästön ylempään tuentaan tai oikeastaan kaksi reikää poralla riittää+ koritolppien asennon muuttaminen jos ei halua tehdä vanhaan koriin lisää reikiä. Noita c hubeja mulla kyllä löytyy lisääkin jos mieli tekee koikella toisenlaista kulmaa.. :huh: tavoitteena olisi parempi kääntyvyys veto päällä. 
V-one RRR evo,  IGT,Team-c GT8L, LAB 801&802 Schumacher MI4lp,Tamya 416x ,416we(x), 418 , Giga Crusher DF, Sledgehammer S50, LRP S10 SC .Ym..

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2269 : 26.12.10 - klo: 21.38 »
Mielenkiintoista Riku

Pari nättiä Infernoa





e-versio:

Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2270 : 31.12.10 - klo: 14.56 »
Aika hyvää vääntöä brushless vastaan nitro.

Nitro ottaa ajoittain hyvin kiinni pääsuoran lopussa kun vaihde avustaa, mutta kovin tasaväkistähän tuo tuntuu olevan.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=PCkNrPpqbI4[/youtube]
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa .TS.

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2271 : 08.01.11 - klo: 01.03 »
Noniin, nyt tuli sitten tännekkin se pidemmän aikaa haviteltu IGT2. Auto ostettu JP-74:ltä ja auto sitä aiemmin ollut Ile:llä. Muutamia kysymyksiä nyt tässä kuitenkin on liittyen mm. sähköihin. Kaapista muutama servo löytyikin, mutta tarkemmin tutkailtuna eivät ole tarpeeksi vääntäviä, joten uudet tilalle, mutta minkälaiset?

Riittääkö ohjaukseen ja kaasuun/jarruun, 10.2kg / 12sec servot?

Sopivaa vastarin akkua ei löytynyt ennaltaan, joten tälläinen täytyy myös ostaa, mutta minkälainen? Oltava 6V ulostulo ja mallia NiMih.

Noiden jälkeen tuo olisikin jo valmis vaikka testaukseen. Joku tulppa tuolla näytti olevan paikallaan (tulppa avainta hukassa, niin tarkempaa en tiedä), mutta mitkä tulpat ovat toimineet hyvin tuon GT:n koneen kanssa? (gxr) Vanhemman siis, eli sen jossa on sininen kansi. Monet ovt suosineet 16% petroolia, mutta toimiiko muut myös hyvin? 16, 20, 25...?

Mitä nyt kaikkea tässä vielä varmasti tulee säädettyä talven aikana, mutta diffit ja iskarit ainakin avataan ja laitetaan uudet mömmöt sisään molempiin. Suosituksia diffeihin? Entä iskareihin?

E: Mitkä sivusuojat tähä käy? Joku on puhunut muistaakseni MP75:stä, mutta vaati pientä muokkausta, yhden reiän/tms..?  Mistä koreja löytäisi halvimiltaan? Maalamaton ehkäpä mieluisempi ja toki myös samalla halvempi.
« Viimeksi muokattu: 08.01.11 - klo: 01.44 kirjoittanut .TS. »
OFNA X1-CR - Alpha S852 - Savöx - Spektrum

Poissa jp-74

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2272 : 08.01.11 - klo: 13.31 »
Joku tulppa tuolla näytti olevan paikallaan (tulppa avainta hukassa, niin tarkempaa en tiedä), mutta mitkä tulpat ovat toimineet hyvin tuon GT:n koneen kanssa? (gxr) Vanhemman siis, eli sen jossa on sininen kansi. Monet ovt suosineet 16% petroolia, mutta toimiiko muut myös hyvin? 16, 20, 25...?

Veikaan että OS#8 tulppa mut voi olla FirePowerin F5, kuiten se on aika tuore, suosittelen OS tulppaa. 16% Byronin gen2 ajan kaikkia vehkeitä ja tuntuu toimivalta viikoloppu suttaajan löpöltä.
Laitan viel postissa tulemaan ne unohtuneeet jouset ja lisäksi uuden FirePoverin tulpan ja ristikkoavaimen.

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2273 : 08.01.11 - klo: 17.22 »
10 kiloset servot pitäis riittää ihan hyvin Taisin ajaa toissa kesänä jopa 7 kiloisella kaasussa. Koppia noita pidempi akselivälisiä en kovin halpoja ole vielä löytänyt. Itse ostin Omaan DM-1:seen janilta garagesta uuden kopan. olisko ollut joku 50 eskoa GT possu Ja maalaamaton. Hump pack vastarin akut toimii varmasti siinä, eli 5 2/3 kokoista kennoa kasattuna 2 kerrokseen. Itse tosin melkein kattoisin life vastarin akkua. Jos radalla meinaat ajaa niin ne sivusuojat on kyllä turhat, tuo vain lisäpainoa.
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2274 : 10.01.11 - klo: 12.43 »
Inferno GT2 harjattoman konversion voi tehdä myös näin; akut molemmin puolin pohjalevyä. Makee!

Kiitos 20 vuodesta!

Poissa .TS.

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2275 : 10.01.11 - klo: 14.15 »
Yksi kori ratkaisu lisää. Muistaakseni täällä en tälläistä ole nähnyt, joten laitetaan esille:
   
"This is the Associated SC8 body that Team IGT Hobbies uses on their GT2's. We have found that this truck body offers exceptional down force for the GT2 and provides excellent handling capabilities. Best part is that it is a thick body and will last for a very long time."


Kiitokset kaikille vinkeistä ja kysellään lisää, jos tarvetta ilmenee.
OFNA X1-CR - Alpha S852 - Savöx - Spektrum

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2276 : 10.01.11 - klo: 15.21 »
Jos haluaa tehdä tuota ylläolevasta täydellisen niin vaihtaa GT2 pohjalevyn tilalle ST-RR :n pidemmän pohjalevyn. Tuolle korille GT2 alusta (sama kuin ST-R) on nimittäin aavistuksen lyhyt. Toki ST-RR pohjalevy edellyttää sitten muutakin kuten 777 mallisen servosaverin ja pidemmän takakardaanin.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa tomik78

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2277 : 10.01.11 - klo: 16.49 »
Inferno GT2 harjattoman konversion voi tehdä myös näin; akut molemmin puolin pohjalevyä. Makee!



Moikka!

Tollainan ratkaisu oli tarkoitus tehdä omaan infernoon mut homma kaatui noitten akkukoteloiden kokoon kun 6S haluun päästellä niin ei oikein löytynyt niihin sopivia akkuja eli päädyin käyttään sitä VE:n telinettä.

Tomi
Rc-veneitä ei voi olla koskaan liikaa!!!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2278 : 10.01.11 - klo: 22.08 »
Jännä homma, olis voinu kuvitella että 2 x 3S toimii noissa?
No mut se VE:n telinehän on hyvä kyllä.

Tässä uutta kori vaihtoehtoa GT2 :een




http://maxvelocityracing.com/default.aspx
(ei kyllä mikään kauhean halpa tuote tämäkään)
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa .TS.

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2279 : 14.01.11 - klo: 03.48 »
Paikallaan on tällä hetkellä GT (orkkis?) rattaat, mutta ajattelin että tilalle voisi vaihtaa Ebaystä saatavat teräksiset rattaat.
Kytkinkellossa:
1 vaihde: 17
2 vaihde: 14

Keskellä:
1 vaihde: 43
2 vaihde: 46

Ebaystä saatavat rattaat ovat: 40/46, joten minkä kokoinen ratas kytkinkelloon kannattaisi laittaa tuon 1 vaihteen (40 rattaan) kaveriksi?
Onko GT:n kytkinkellossa vaihdettavat rattaat? Kyseessä siis GT eikä uudempi GT2.

Tuosta GT:n gxr28 koneesta nyt on kuultu sitä ja tätä, mutta onko tuo oikeasti niin p*aska kuin monet sanovat? Hävittää säätönsä, on vaikea säätää hyväksi ja ym..? Jos sitä jaksaisi koneen vaihtaa, niin kumpi olisi parempi: GO 28 (RC-garagesta, 90e) vai gxr 28 SG (Ebaystä samaan hintaan, eli 90e) Tiedä sitten olisiko tuo kuinka kannattavaa vaihtaa, mutta joku joka on käyttänyt molempia gxr28 ja gxr28 SG:tä voisi sanoa, olisiko vaihto kannattavaa?

Edittiä:
...Mikalla ainakin on ollut gxr28 ja gxr28 SG mallit käytössä ja Stail:illa ainakin tuo GO Techin 28. Kokemuksia & eroja?
« Viimeksi muokattu: 14.01.11 - klo: 04.17 kirjoittanut .TS. »
OFNA X1-CR - Alpha S852 - Savöx - Spektrum