Kirjoittaja Aihe: hiihto  (Luettu 3295 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tontsa96

  • Veteraani
    • Profiili
hiihto
« : 18.01.08 - klo: 17.21 »
elikkä tein aiheen missä voi esitellä omat hiihto varusteet! ja auttaa sanomaan onko jotkin sukset hyvät/huonot. itselläni on madshus nanosonic ja kyllä lähtee :mrgreen:
losi 8ight rtr/os v-spec/hobao shop/sanwa/byron/spektrum

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: hiihto
« Vastaus #1 : 18.01.08 - klo: 17.40 »
 :embarrassed:
Huehue

Poissa Täikampa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: hiihto
« Vastaus #2 : 18.01.08 - klo: 18.11 »
Madhusin Trondheimit, kilpa sarjaa. Salomonin siteet ja kahdet Salomonin monot, luistelu ja perinteiset, Sukset ovat luistelusukset. Ja kahdet Järvisen Optima sauvat. Ihan hyvät. Ja Rossignolin perinteiset.
« Viimeksi muokattu: 24.01.08 - klo: 17.26 kirjoittanut Täikampa »

Poissa tontsa96

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: hiihto
« Vastaus #3 : 18.01.08 - klo: 18.57 »
nii mulla on madshusin nanosinic luistelu ja rottefellan siteet madshusin monot
losi 8ight rtr/os v-spec/hobao shop/sanwa/byron/spektrum

Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: hiihto
« Vastaus #4 : 18.01.08 - klo: 21.09 »
Kun tulis lunta niin pääsis suolle hiihtää.
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

Poissa poika

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Paina
Vs: hiihto
« Vastaus #5 : 18.01.08 - klo: 22.42 »
Eiks tää on RC foorumi. Kai hiihdolle löytyy omat foorumit  :police:
Nykyään nimellä: Lelle

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: hiihto
« Vastaus #6 : 18.01.08 - klo: 22.47 »
Mulla on K2:sen Totally Pistet rinteessähiihtoa varten, ja Mt. Bakerit umpisen hiihtoa varten. Monoina Scarpa T-race:t ja lajina siis telemark. Ja muuta hiihtoa ei siis olekaan, se on hikijumppaa vaan....  :mrgreen:
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa JK

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: hiihto
« Vastaus #7 : 18.01.08 - klo: 23.34 »
elikkä tein aiheen missä voi esitellä omat hiihto varusteet! ja auttaa sanomaan onko jotkin sukset hyvät/huonot. itselläni on madshus nanosonic ja kyllä lähtee :mrgreen:

Mulla on ruottin armeijan hikilaudat. Toivottavasti eivät ole homeessa. Tuppaa se katos vuotamaan missä ne on viimeiset pari vuotta ollut.

Olivat ihan iskemättömät, kun ostin. Tervat pohjaan ja menoksi. Luistaa yhtä hyvin, kuin meikäläisen ruotsin kieli.  :grin:


Poissa pjp

  • EPUArc
    • Profiili
    • Petrin sivut
Vs: hiihto
« Vastaus #8 : 20.01.08 - klo: 02.19 »
Eiks tää on RC foorumi. Kai hiihdolle löytyy omat foorumit  :police:
Vapaata keskustelua kaikesta muusta paitsi RC-autoista.
Xray T2R,Tamiya M03/M03R+Speed passion/TLT 1/36 baja,Futaba 3PM 2,4GHz/Axial SCX10/XR10--->MYYTÄVÄNÄ

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: hiihto
« Vastaus #9 : 20.01.08 - klo: 10.55 »
Mitä voitelua nyt suosittelette tänne etelän Suomenladuille :lol:
Jerzi

PS Olisko kuivankelin voiteet poikaa :p
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jarkko_h5

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: hiihto
« Vastaus #10 : 20.01.08 - klo: 11.20 »
 Rulla sukset on näille kelille kova sana :grin:
LRP shark 1/18,
Thunder Tiger SSK Monster Truck

Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: hiihto
« Vastaus #11 : 20.01.08 - klo: 14.33 »
Mulla on Atomic:n RS 10 luistelu sukset ja Salomonin luistelu monot ja siteet. Sauvoina Yokon hiilikuitu sauvat. Tällä menolla ei tule hiihdettyä vasta kun Levillä huhtikuun alussa, meinaan ei oo tuota lunta pahemmin näkyny näilläkään korkeuksilla.. :mrgreen.
Traxxas Revo 2.5

Poissa JuhaH

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: hiihto
« Vastaus #12 : 20.01.08 - klo: 17.51 »
Hieno topikki. Hiihto on aivan loistava liikuntamuoto; harmittavasti parina viime vuotena olosuhteet lajin harrastamiselle eivät ole olleet parhaat mahdolliset. Itse en juuri muulla tavoin liikukaan. Hiihto on laji, joka ollakseen hauskaa vaatii riittävän peruskunnon. Omalla kohdallani muuten hyvin vähän liikkuvalle kauden ensimmäiset lenkit ovat tuskaisia, mutta tämä menee tavallisesti pian ohi ja voin alkaa hiihtämään 20 - 30 km lenkkejä vapaalla tyylillä. Tavoitteena on vähintään yksi 50 km lenkki keväisin.

Ai niin ne välineet; Luistelusuksina Karhu Volcan, sauvoina Excell hiilikuitusauvat ja siteinä Salomonin se kaksirautainen systeemi. Edelleen toinen pari luistelusuksia on Atomicin "kivikelin" sukset, joita käytän huonolla lumella ja tuntemattomassa paikassa; ei sitten harmita jos vaikka sattuu laskemaan hiekalle. Perinteisen suksina minulla ovat joskus 80-luvulla ostetut Peltoset, joita käytän lähinnä toimiessani lasten hiihtokoulun ohjaajana. Olen haavellut hankkivani joskus umpihankisukset, mutta en ole niistä vielä löytänyt mieleistäni mallia. Yleensä tarjotut mallit tupaavat olemaan mallia "Suomen Armeija". Itse haluaisen kuitenkin vain jonkin verran koneladuille tarkoitettua suksea leveämmän mallin, jolla voin sillon tällöin käydä jäällä.

Poissa lolokoklok

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: hiihto
« Vastaus #13 : 20.01.08 - klo: 20.48 »
Vois joku vaikka seuraavaks tehä aiheen siitä ilmastonmuutoksesta, kun tuntuu jo vaivaavan lähes kaikkia.
LRP Shark FT brushless