Kirjoittaja Aihe: Hyvinkään ratojen kunnosta..  (Luettu 2812 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa nikoprkl

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • http://www.teamentisetkuskit.com
Hyvinkään ratojen kunnosta..
« : 19.04.03 - klo: 17.42 »
Käväisin tuossa äsken hyvinkään radoilla ajelemassa ja kattelin, että tuolla kilpailijoiden kanavalla on aiheesta oikeen keskusteltukin. En nyt sitten sinne päässyt kertomaan tämän hetkisestä kunnosta kun en aktiivisesti kisaa. Tuskin olisin osannut siis tarpeeksi yksityiskohtaisesti radan kunnosta kertoakaan kun harrastelija vain olen...
EuroRC / TEK

Poissa uni

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • Team Entiset Kuskit @ Facebook
Hyvinkään ratojen kunnosta..
« Vastaus #1 : 19.04.03 - klo: 18.48 »
Mut viitsitkö kuitenkin kertoa, josko sinne pääsis itse eksymään? Lähinnä se asvalttirata kiinnostaa..  :lol:
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

Poissa MikkoY

  • Jäsen
    • Profiili
Hyvinkään ratojen kunnosta..
« Vastaus #2 : 19.04.03 - klo: 21.32 »
Juu, tuon keskustelun voisi siirtää oikeasti tänne, johon kaikki voisivat vastata/kertoa tilanteen. Ei taida liittyä mitenkään kilpailemiseen tms.

Siellä kuitenkin ajelee muutkin kuin kilpailijat. Esim allekirjoittanut... :D

Mikko Yrjölä

Poissa jjmm

  • Jäsen
    • Profiili
Hyvinkään ratojen kunnosta..
« Vastaus #3 : 20.04.03 - klo: 10.14 »
Joo Hyvinkään rata asfalttirata on sulanut koska käytiin sitä kolaamassa ja vähän lakaistiin, mutta se on vielä likainen. Itse ajoin siellä niin auto oli niin likainen, että ei meinannut omaksi tuntea.  :oops:. Olisi kyllä tarkoitus mennä ratoja kunnostamaan jos oikein ymmärsin niin 2viiikon päästä torstaina. Krossirata oli kyllä jo sula ja sitä luultavasti kunnostetaan myös.
Team Xray X12 2023

Poissa pete||

  • Veteraani
    • Profiili
Hyvinkään ratojen kunnosta..
« Vastaus #4 : 20.04.03 - klo: 10.17 »
Samaa mieltä N|ikon ja MikkoY:n kanssa siitä, että sen topicin olisi voinut laittaa tänne vapaaseen keskusteluun.

Sitä edellisenä päivänä kun Reittilä oli kuvat ottanut, me oltiin käyty kolaamassa radalta lumia ja vesiä pois isän ja yhden kaverin kanssa.
Jos ei oltais niin rata olisi ollut joistain mutkista kokonaan veden peitossa.

Torstaina käytiin siellä jo ajamassa, koska ei olla kaverin kanssa koskaan ajettu asfaltilla ja piti saada siihen vähän tuntumaa kun oli tuo BotniaTrackki  :)   Ja tikkailla mentiin sinne ylös vielä =)

Nyt rata on ainakin kuiva. Pölyä ja lehtiä siellä voi vähän vielä olla ja ajajakorokkeen ovi on varmaan kiinni vielä. Joten kannattaa ottaa tikkaat mukaan jos meinaa mennä ajamaan  :wink:

Meillä on kerhon kanssa talkoot, päivää en muista. Mutta sitten saamme radan puhallettua trimmerin tapaisella puhaltimella.

[edit] jjmm89 ehtikin jo laittaa viestin kun minä olin vielä kirjoittamassa. No ainakin asia on nyt varmistettu.

Poissa jjmm

  • Jäsen
    • Profiili
Hyvinkään ratojen kunnosta..
« Vastaus #5 : 20.04.03 - klo: 10.27 »
niin muistaakseni olen kuullut että rataa mentäisiin kunnostamaan 2viikon päästä torstaina.... varma en ole. Ja niikuini jo sanoin niin rata on todella likainen ja autossa oli parhanmillaan pari milliä hiekkaa pohjalla kun ajoin. :cry:  Mutta ilmoitaamme lähempänä ajankohta kun tiedänmme tarkan radan kunnostus ajan.
Team Xray X12 2023

Poissa killerloop

  • Jäsen
    • Profiili
Hyvinkään ratojen kunnosta..
« Vastaus #6 : 20.04.03 - klo: 21.33 »
Laukaan radalla on vielä 10 senttii lunta :lol:  :lol:
se on siinä sano sammakko muurahaiselle!

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
Hyvinkään ratojen kunnosta..
« Vastaus #7 : 20.04.03 - klo: 23.04 »
Pistäydyimme mummolareissulla Hyvinkään radalla:
- Touringrata on kevyttä lakaisua vaille valmis. Pesu tekisi tietysti terää.
- Crossiradalla oli vain yksi kostea alue. Saattaa olla jo maanantaina täysin ajokunnossa.

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Hyvinkään ratojen kunnosta..
« Vastaus #8 : 21.04.03 - klo: 13.43 »
aiheesta viidenteen, missä jamassa tattarisuon rata mahtaa olla? sinnekin varmaan pesu tekisi hyvää vaikka ainahan siellä pölisee..
---

Poissa Aki

  • Jäsen
    • Profiili
Hyvinkään ratojen kunnosta..
« Vastaus #9 : 21.04.03 - klo: 14.18 »
Onko Lintuvaaran rata kuinka ajettavassa kunnossa??

Taidan mennä tänään sinne ajamaan.
Save MrGreen Forever!!!