Kirjoittaja Aihe: Mamba Monster  (Luettu 287771 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Anis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mamba Monster
« Vastaus #720 : 02.03.11 - klo: 10.37 »
Tästä on ehkä puhuttu, mutta en jaksa lukea koko ketjua läpi. Miten huonosti teillä pelaa monsterin lipovahti?
Ajan 4S akulla ja katkaisu laitettu 12V manuaalimoodilla. Jostain syystä kennot jää aina noin 3,4 - 3,7V ja meno loppuu. Pelaako automoodi paremmin?
Jos pudottaa katkaisun kokeeksi 11V ja mittaa kennoja tasausliittimestä välillä?

Ja jos muuten 1.3 versiolla auto nykäisee lähdössä, päivittäkää 1.24 takaisin ja toimii

edit 10.3:

monsterin softaongelmat tiedossa kyllä valmistajallakin kun muiden juttujen ohella nykimisestä kyselin:

We have heard some reports of problems with the Mamba Monster on the latest firmware. Our engineers have been looking into the issue and will hopefully have it resolved in the next update
« Viimeksi muokattu: 10.03.11 - klo: 20.38 kirjoittanut Anis »

Poissa KMikko

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Mamba Monster
« Vastaus #721 : 23.03.11 - klo: 16.00 »
Mikähän mahtaa vaivata mmm v3 comboa ku meni pimeeks?
Vastarissa ja noparissa vilahtaa valot ku kytkee akun kiinni ja sama ku irrottaa.
Katkasija poistettu käytöstä ja compo irtonaisena pöydällä.
Painellu koko piirivelynki läpi et jos joku tinaus irronnu mut ei.
Jonku aikaa ku antaa olla virrattomana niin hetken taas pyörii jonka jälkeen pimenee taas?
Eikä ole ainakaan viel näkyvää toimintasavua pukannu ulos et siinä ois vika ku se päässy karkaamaan :grin:

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Monster
« Vastaus #722 : 23.03.11 - klo: 18.29 »
Kyllä mä testaisin het alkuun ulkoisella radioitten sähkönruokinnalla, olipa patterit tai ubec.
( Viimeeksi testasin kaverin harjallisen nopan becillä radiot, ja sitten ton sen ruokinnalla)
Nyt on ollu yhteensä 3 yksilöä, jotka ei toimineet jossainvaiheessa elämäänsä enää sisäisellä becillään, mut ulkoisella toimi.
Tietty ulkoisten virheenaiheuttajien pois sulkeminen on tossa mainitsematta yhä.

Uudelleen calibrointi,
onko ohjaus järjissään  kun virrat on päällä,
toinen kanava radiosta tai
tämä kanava servolla testaten, 
ymmärtääkö noppa castle-linkkiä,
koitettu palauttaa tehdasasetukset
 jne
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa KMikko

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Mamba Monster
« Vastaus #723 : 23.03.11 - klo: 19.14 »
Uudelleen calibrointi,
onko ohjaus järjissään  kun virrat on päällä,
toinen kanava radiosta tai
tämä kanava servolla testaten, 
ymmärtääkö noppa castle-linkkiä,
koitettu palauttaa tehdasasetukset
 jne

Näköjään alkaa toimiin heti ku laittaa lisäksi patteri kotelon eli sen missä neljä somiparistoa kiinni vastariin ja ei irrota noparilta vastariin tulevaa plus johtoa jos sen irrottaa niin nopari pimenee.
Mitäs tuomonen juttu meinaa?
Normaalisti pystyy ohjelmoimaan tietokoneella.

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Monster
« Vastaus #724 : 24.03.11 - klo: 01.34 »
Eli sisäinen bec hajalla ja siksi nopari ei toimi, mutta kun laitat ulkoisen virtalähteen/becin niin noparikin alkaa toimia. Käytä joko ulkoisella becillä tai laita Castlelle korjaukseen. Jos yhtään on autossa järeämpi servo, niin joka tapauksessa on se ulkoinen bec tarpeellinen, että sikäli voi käyttää jopa sitenkin.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Monster
« Vastaus #725 : 24.03.11 - klo: 09.54 »
Tästä on ehkä puhuttu, mutta en jaksa lukea koko ketjua läpi. Miten huonosti teillä pelaa monsterin lipovahti?
Ajan 4S akulla ja katkaisu laitettu 12V manuaalimoodilla. Jostain syystä kennot jää aina noin 3,4 - 3,7V ja meno loppuu. Pelaako automoodi paremmin?
Jos pudottaa katkaisun kokeeksi 11V ja mittaa kennoja tasausliittimestä välillä?

Millainen auto, välitykset ja ennenkaikkea akkujen C arvo?

1/8 patterikasissa 5000mAh 20C akut jäivät tuonne 3,7V tienoille. Samanlaiset 35C akut menivät ihan nätisti asetettuun 3,2V /kenno.
Eli heikommat akut vaan kyykkäävät ja nopari katkaisee ajot siihen, sitten silä aikaa kun kävelee autolle ja kaivaa akkua irti palautuu akut hieman.

 - Hount

Poissa Anis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mamba Monster
« Vastaus #726 : 24.03.11 - klo: 20.07 »
Hyper 10sc on lelu. Tuota itsekin mietin josko jännite kyykkää ja siihen stoppaa sitten.
Akut on 5Ah 4S turnigyn 25 jatkuvaa ja 35 piikki (akun kyljestä luettuna, tiedä sitten mikä on totuus?)

Taidan pudottaa cutoffin 11 volttiin ja katsoa mitä tapahtuu seuraavaksi.

Hobbykingkongin sivuilta just katoin niin 4S 5Ah ja 30c näyttäisi myös sopivan koteloon, pistin saman tien pari tulonpäälle


Millainen auto, välitykset ja ennenkaikkea akkujen C arvo?
1/8 patterikasissa 5000mAh 20C akut jäivät tuonne 3,7V tienoille. Samanlaiset 35C akut menivät ihan nätisti asetettuun 3,2V /kenno.
Eli heikommat akut vaan kyykkäävät ja nopari katkaisee ajot siihen, sitten silä aikaa kun kävelee autolle ja kaivaa akkua irti palautuu akut hieman.

 - Hount
[/quote]

Poissa KMikko

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Mamba Monster
« Vastaus #727 : 24.03.11 - klo: 20.51 »
Eli sisäinen bec hajalla ja siksi nopari ei toimi, mutta kun laitat ulkoisen virtalähteen/becin niin noparikin alkaa toimia. Käytä joko ulkoisella becillä tai laita Castlelle korjaukseen. Jos yhtään on autossa järeämpi servo, niin joka tapauksessa on se ulkoinen bec tarpeellinen, että sikäli voi käyttää jopa sitenkin.

Pitää ilmeisesti jättää se noparilta vastarille menevä plussa kiinni vastasiin ku ilman sitä se ei toimi vaik laittaa unlkosen virran? Ku sehän pitäs jättää normaalisti irti jos laittaa ulkosen becin mitä olen ainaki ymmärtäny.
Viisaammat korjatkoon jos olen väärässä.

Niin ja autossa ohjauksessa jotain 13kg vääntävä servo. joskus ennen oli nelipyörä ohjauksele toinen ja suunnan vaihtajalle mut nykyään vain tuo yks servo.

Onhan tuo unkonen bec tullu hommattua ajat sitte mut ku ei ole saanu aikaseksi laitettua kiinni sitä...nyt vissiin pakko :grin:

Poissa KMikko

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Mamba Monster
« Vastaus #728 : 30.03.11 - klo: 22.43 »
Eilen kävin kiusaamassa cenniä ja hyvin pelasi monsteri compo ku on nyt käytössä ulkonen becci.

Onkos sille mitään tehtävissä ku meinaa arpomaan moottori ku hitaasti lähtee liikkeelle? eli ryskää välistä niin maan penteleesti ennekö lähtee.

Poissa Anis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mamba Monster
« Vastaus #729 : 30.03.11 - klo: 22.53 »

On tehtävissä. Laita vanhempi softa 1.24 niin toimii nätisti. Oli sama ongelma.

Eilen kävin kiusaamassa cenniä ja hyvin pelasi monsteri compo ku on nyt käytössä ulkonen becci.

Onkos sille mitään tehtävissä ku meinaa arpomaan moottori ku hitaasti lähtee liikkeelle? eli ryskää välistä niin maan penteleesti ennekö lähtee.

Poissa Speed79

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mamba Monster
« Vastaus #730 : 09.04.11 - klo: 19.23 »
Terve!

Tänään iski todella outo vika Monsteriin.

1. trx radio ja vastari. virrat kun laittaa päälle jää vihreä valo vilkkumaan mutta auto ei liiku mihinkään pakkia kun painaa valo vaihtuu punaiseksi mutta auto ei edelleenkään liiku mihinkään.

2. Hobbykingin halpis gigaset samaa tekee kuin traxxasin radioillakin.

3.Hobbykingin näytöllinen giganen radio tekeekin sitten niin että kun virrat laittaa päälle piippaa ihan ok ja keltainen jää palamaan mutta kun painaa kaasua tehoja ei löydy kuin ehkä 50% eteenpäin.



Nollasin myös castlelinkillä noparin ei auttanut. Edelleenkin 1 ja 2 radiot pelkästään vihreä vilkkuu kun laittaa virrat päälle ja 3 setillä tehot häveyksissä.  Kokeilin myös laittaa reverse powerin 100% ja sitten löytyy kyllä pakilla ihan kaikki tehot mutta eteenpäin vaan se n. 50% Olen vaihtanut ohjaimesta reversen ja normaalin välillä ei vaikutusta vikoihin.

Onko nopari seonnut lopullisesti vai mikä mättää vähän kaikkea kokeillut ja eniten hämää tuo että kahdella radio vastari yhdistelmällä ei pelaa ollenkaan ja sitten yhdellä yhdistelmällä pelaa tehottomasti.

PS kaikkia kolmea radio ja vastari paria kokeiltu toisessa autossa ja ne on todetu täysin toimiviksi.

EDIT. Vika löytyi kiitos avustaneelle.
« Viimeksi muokattu: 09.04.11 - klo: 21.23 kirjoittanut Speed79 »
Kyosho Mega Force. HPI Savage Flux XL, HPI Vorza Flux

Poissa SSchevy

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Monster
« Vastaus #731 : 09.04.11 - klo: 19.39 »
Oletkos kokeillut kalibroida noparin?
SANWA MT4 ,HPI SAVAGE FLUX HP,DF 33" cyberstorm.

Poissa Speed79

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mamba Monster
« Vastaus #732 : 09.04.11 - klo: 19.41 »
En ole kuin ajannut vakio ohjelman castlelinkillä, se ei ole vissiinkään sellainen restointi kun tarkoitat? Miten tuo nopari resetoidaan pahoittelut tietämättömyyteni.
Kyosho Mega Force. HPI Savage Flux XL, HPI Vorza Flux

Poissa jekku

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mamba Monster
« Vastaus #733 : 09.04.11 - klo: 21.27 »
En ole kuin ajannut vakio ohjelman castlelinkillä, se ei ole vissiinkään sellainen restointi kun tarkoitat? Miten tuo nopari resetoidaan pahoittelut tietämättömyyteni.

1.kaasu ohjaimesta pohjaan virrat päälle 5 sec. 2. jarru pohjaan 5 sec. 3. neutraalille 5 sec. ja odotusta 5 sec. kutakuinkin noin ohjekirjasta.
Kyosho Inferno 777 World Champion Team Edition Orion Wasp CRF .21 | Kyosho Inferno 777 Special 1 edition "e"  MMM V3 | Futaba 2PL 2.4Ghz | Futaba 3PM MX 2.4Ghz | Hitec |

Poissa Speed79

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mamba Monster
« Vastaus #734 : 09.04.11 - klo: 22.05 »
En ole kuin ajannut vakio ohjelman castlelinkillä, se ei ole vissiinkään sellainen restointi kun tarkoitat? Miten tuo nopari resetoidaan pahoittelut tietämättömyyteni.

1.kaasu ohjaimesta pohjaan virrat päälle 5 sec. 2. jarru pohjaan 5 sec. 3. neutraalille 5 sec. ja odotusta 5 sec. kutakuinkin noin ohjekirjasta.

Kiitokset avusta kaikille sainkin SShevyltä ohjeet YV:nä
Kyosho Mega Force. HPI Savage Flux XL, HPI Vorza Flux

Poissa doggi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mamba Monster
« Vastaus #735 : 05.06.11 - klo: 14.34 »
Mitäköhän pitäisi tehdä kun e-maxxsilla ajettaessa auto vain yhtäkkiä hyytyi täysin ja nyt kun kokeilee laittaa akun johtoja kiinni ja päälle niin ei tule sitä pientä kipinää konkkien latautumisesta eikä kyllä kuulu mitään muutakaan ääntä tai näy valojen vilkkumista. Mittarillä olen mitannut, että omissä juotoksissa ei ole vikaa ja jännite tulee noparille saakka. Uskaltaakohan tuota avata kun siinä kumminkin on takuuta jäljellä (siis katkaiseeko noparin avaaminen takuun?) vai pitäisikö se suoraan lähettää takuuseen, mutta suoraan castlelle vai modelsporttiin mistä sen ostin. Ja tietääkö kukaan miten sitä vikaa saisi selvitettyä sillä akkujen kiinni ollessa virtaa ei tule myöskään vastarille.

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Vs: Mamba Monster
« Vastaus #736 : 05.06.11 - klo: 16.39 »
kertokaapa, miten tuon noparin tuulettimen pitäisi toimia? Hömeltääkö aina vaiko vain tarvittaessa, käynnistyykö esim. virrat kytkiessä x ajaksi? Itellä tuntus olevan täysin mykkä, ja saishan se toimia. Onko noparissa temp cut-offia? Pitäiskö ottaa moottorin tuulettimelta sähköä myös noparin tuulettimelle jolloin ropelli pyörisi aina.
Auto vorza.
Kyosho Inferno MP9e

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Monster
« Vastaus #737 : 05.06.11 - klo: 17.38 »
Jos lähetin on KIINNI, tai älypiuha noparilta vastarille irti, ja paat monsteriin virrat, pitää puhaltimen lähteä heti pyörimään. Muuten se on rikki tai kytkennättä. Normioloissa se surahtaa pikkusen ja on sitten hiljaa kunnes lämmöt pyytää puhallusta.
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa doggi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mamba Monster
« Vastaus #738 : 05.06.11 - klo: 18.09 »
Jos lähetin on KIINNI, tai älypiuha noparilta vastarille irti, ja paat monsteriin virrat, pitää puhaltimen lähteä heti pyörimään. Muuten se on rikki tai kytkennättä. Normioloissa se surahtaa pikkusen ja on sitten hiljaa kunnes lämmöt pyytää puhallusta.

Siinä se vikä onkin: Vaikka lähetin on auki, ei tuuletin pyöri ja mitään muutakaan ei tapahdu, vaikka johtoakin on kokeiltu laittaa useenpaan otteeseen.

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Monster
« Vastaus #739 : 05.06.11 - klo: 19.16 »
Joutunet avaamaan kotelon, irrottamaan puhaltimen, ja koittamaan ravistella asennushiekkaa vähemmälle, josko heräisi toimimaan.
Huonossa tapauksessa joudut tilaamaan kotelon-puhaltimella, ellei jossain myytäs tolla liittimellä pelkkää puhallintakin.
Eräät ovat ottaneet piuhan ulkopuolelle ja ruokkineet sitä ainapyörivänä ubecillä. Epävarmuus vähenee.
Kaikki puhaltimet on arkoja palljolle savelle/hiekalle. Outo juttu, ku just sitä pitäs päästä puhaltamaan sivummalle piirikortista   :afro:
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Vs: Mamba Monster
« Vastaus #740 : 05.06.11 - klo: 21.26 »
Onko tuo lähettimen piuha siis, noparilta vastarin thr kanavaan menevä piuha?
Mikä sitten on älypiuha?

Itse laitoin kankaasta pikaliimalla ropellin päälle suojan, samalla kankaalla peitin myös etupyörien puolella olevan ilman ulostulo reijän, nyt ilma pääsee vain taaksepäin ulos, jolloin etupyörien heittämä hiekka ei ehkä niin helposti menisi sisään.
Ainakin imurilla koittaen ropelli pyörii, eriasia on jaksaako oman moottorinsa voimalla pyöriä.

Veikkaampa että otan noparin tuulettimelle suoran virran vastarin poweri liittimestä niinkuin moottorinkin puhaltimelle.
Kyosho Inferno MP9e

Poissa H.Aulakoski

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mamba Monster
« Vastaus #741 : 22.06.11 - klo: 00.47 »
Mitä gurut sanoo, onko 2200kv Mamba Monster mosalle tarpeellistä järjestää jäähdytystä normi bashauskäytössä? Kuuluuko noparin fanin pyöriä kokoajan vai millainen toimintalogiikka siinä on?
« Viimeksi muokattu: 22.06.11 - klo: 00.52 kirjoittanut H.Aulakoski »
Traxxas E-Maxx + Castle Creations Mamba Monster 2200kv + 6S-lipot

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Monster
« Vastaus #742 : 22.06.11 - klo: 18.49 »
Ykköskysäriin:
mun bashailussa tarttee.
Kakkoseen:
Neljä rivii ylempänä sanoin
« Vastaus #738 : 05.06.11 - klo: 16.38 »
Jos lähetin on KIINNI, tai älypiuha noparilta vastarille irti, ja paat monsteriin virrat, pitää puhaltimen lähteä heti pyörimään. Muuten se on rikki tai kytkennättä. Normioloissa se surahtaa pikkusen ja on sitten hiljaa kunnes lämmöt pyytää puhallusta.
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa e-revo vxl

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Monster
« Vastaus #743 : 29.06.11 - klo: 21.11 »
moro

Tuli ostettua harjaton e-revo eikä sitte tullu mieleen ostaa ohjelmointi linkkiä siinä samalla niin kysymys onki sitte. Pystyykö tollasen linkin tekemään ite usbi piuhasta vai onko siinä linkissä jotain elektroniikkaa mukana.

Auto olis tarkotus hakea huomena postista ja päästä ajamaan.
ja vielä että pystyykö ton monster noparin ohjelmoimaa esim. lipo cut offiin ilman sitä linkkiä

-Aki
1:16 skaala E-Revo vxl, 1:1 skaala Toyota Supra mk3 turbo

Poissa seeveerii

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Monster
« Vastaus #744 : 01.07.11 - klo: 00.27 »
Ei pysty cut offia säätämään ilman linkkiä. Oma kysymys, että kai noparia pystyy säätämään koneella, jossa on vista käyttis
HPI Savage flux HP,Traxxas slash vxl ,Team C tc02, Axial ax10

Poissa ajv

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mamba Monster
« Vastaus #745 : 01.07.11 - klo: 00.34 »
ainakin win 7:ssa toimii vahva mielikuva, että tuo mulla vistassakin oli. Muistaakseni asennustiedostoon vain hiiren oikeaa ja "run as administrator"
Team Durango DESC410 || MCD RRV4
Riihimäen PA-klubi

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Monster
« Vastaus #746 : 01.07.11 - klo: 06.45 »
RE:  - linkin tekemään ite -   Ei pysty.
Oliskohan 7 jalkaa per kyli, neliön muotoinen älypiiri tossa linkkibiitissä, konvertoimassa "servo"kieltä "usbiin".

Sittenkin pitää olla se softa. Toki softan saa rekisteröimällä ostoksensa imutettua Castlen sivuiltakin.



PS myynnissä ko biitti
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa Keppo

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mamba Monster
« Vastaus #747 : 03.07.11 - klo: 18.13 »
Ilmeisesti MMM:n BEC ei jaksa syöttää Savöxin 20kg (SC-1256) servoa kunnolla... joissain tilanteissa (= kun rattia veivaa kunnolla) auto tavallaan "kuolee" eli ei ota mitään komentoja vastaan vajaaseen sekuntiin. Käytössä Spektrumin SR300 vastari josta sähkön vähyyden huomaa kun LED sammuu hetkellisesti.

Onko kyseisen servon kanssa tarpeen käyttää ulkoista BECciä vai riittääkö vastarin kylkeen pelkkä konkka takaamaan sähkön riittävyys? Onko MMM huollon tarpeessa? Vai vastari vai servo?

Poissa Anis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mamba Monster
« Vastaus #748 : 03.07.11 - klo: 18.47 »
Mulla oli sama ongelma futaban BLS sarjan servon kanssa. Pistin CC BEC:n ja ongelmat loppui siihen

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Monster
« Vastaus #749 : 05.07.11 - klo: 01.38 »
E-Revossa on MMM + Turnigy TrackStar 2560Kv, välitykset on suht lyhyet 17/65.
Minkälaista ennakkoa olette käyttäneet vastaavilla laitteilla, aikasemmalla omistajalla oli NEU 1515 1Y 2200Kv moottori ja ennakko oli säädetty 10.
Onnistuin NEU:n kuumentamaan liiaksi ja moottoriksi tuli tuo Turnigy, 10 ennakolla kuumentui pitävillä renkailla + ruohikolla aika reippaasti 10min ajon jälkeen moottori, noppa oli ihan normi lämmöissään.
Laitoin linkillä nyt ennakon 5 ja 40mm tuulettimen nippareilla koneen päälle, nyt pysyy viileänä mutta tehot laskivat karvan verran.
Vaikuttaako tuo ennakko muuhun kuin tehoon, lämpöön ja efficiencyyn?
Akkujen virkaa toimittaa aina Turnigy 5200mAh 30-40C 2s pakat, 4s moodissa.

E: on sitä kyllä näitten sähköjen kanssa niin n00ba että hävettää, no hajottamalla oppii.
« Viimeksi muokattu: 05.07.11 - klo: 02.36 kirjoittanut tuplaesa1 »
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-