Kirjoittaja Aihe: Hinnat ilmoituksiin!  (Luettu 32517 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hinnat ilmoituksiin!
« Vastaus #30 : 29.08.08 - klo: 19.56 »
Kyllähän se hinta jotain kertoo siitä millaista hintatasoa myyjä olettaa romuistaan saavan. Kyllä itseni kohdalla ainakin hinnan puuttuminen nostaa kynnystä kysellä. Paljon suurempana ongelmana näen kuitenkin sen, että myynti-ilmoitukseen ei päivitetä tietoa siitä että tuote on myyty tai ei muuten ole enää myynnissä. Silti etenkin myytyihin tuotteisiin toivoisi jätettävän näkyviin mitä on myyty ja millä hintaa. Se lisäisi yleistä tietoutta tavaran arvosta ja helpottaisi siten sekä muita myyjiä, että ostajia. Vai onko se niin, että tekstit poistetaan ettei joutuisi naurunalaiseksi, kun on myynyt tavaran puoleen hintaan käyvästä arvosta.

Oma lukunsa ovat myös nämä ammattikauppiaat, joilla on useampi ilmoitus joka viikko. Siitäkin taitaa olla jokin maininta tämän foorumin säännöissä, mutta mitäpä se minulle kuuluu...
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Hinnat ilmoituksiin!
« Vastaus #31 : 29.08.08 - klo: 22.11 »
Perusasiahan tässä on koko ajan ollut se, että ellet tiedä mitä tavarasta haluat et sitä myöskään halua myydä. Ihme vedättäjiä jotka luulevat saavansa tuplahinnan itse maksamaansa nähden, tai jotain pellejä muuten vaan.

Saa multakin ostaa koko kaluston pois, eikun tarjouksia tulemaan... Jos tulee hyviä, niin kerron mitä on myytävänä. LOL
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hinnat ilmoituksiin!
« Vastaus #32 : 30.08.08 - klo: 12.03 »
Kieltämättä kokemusta on tällaisista ilmoituksista "Hinta: Mikäli tarvetta niin YV:tä peliin". Sitten kun hintaa kysyy niin saa vastaukseksi "Paljonko tarjoat?" Kokemus on todella osoittanut, että kaikki eivät ole valmiita romuistaan luopumaan. Minä olen kyllä kokenut ongelmalliseksi myös sen, että tavarasta tai sen kunnosta ei anneta oikein mitään tietoja. Toki Google auttaa teknisten tietojen etsimisessä, mutta miten sen kuvan tai kahden laittaminen voi tänä päivänä olla niin vaikeata, kun kaikilla on kamera.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa Casull

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hinnat ilmoituksiin!
« Vastaus #33 : 21.09.08 - klo: 02.36 »
Minua ärsyttää kovasti ilmoitukset jotka on laadittu hieman tähän tyliin:

Otsikko:
 Siis kaikkee RC-jutskendaalii niinku myynnis, vain nopeille tosiostajille päivän tarjous eikä tässä vielä kaikki, nyt lähtee halvalla, äkkiähätäpian!!

Itse ilmoitus on sitten jo näinkin selkeä:
www.huutonetti.hvi/ylihintainenromukasa/asp,pläähdoing

Ja sitten huutonetissä on varsin vaikeaselkoinen ilmoitus, mistä jää tyhmemmälle käsitys että myynnissä on junan alle jäänyt nikko johon on vaihdettu titaanipohjalevy ja polkutraktorin renkaat.
Otsikossa on mainittu hinta, esim. 200 euroa, siis huutokaupassa!!
Itse ilmoituksessa hinta on ilmoitettu esim. 230 euroon, ja edelleen puhutaan huutokaupasta...
Lopussa vielä maininta että voin myydä ohi huutokaupanki.

Olenko ymmärtänyt huutokaupan periaatteen jotenki väärin?




Jestas...


Toinen ilmoitustyyppi on sukua edelliselle:
Otsikkona RC-kamaa, (siis radio-ohjattavaa huumetta???!),
ilmoituksessa selvennetään että kysymys on todellakin sekalaisesta rc-kamaläjästä.
Hinta: tarjoa

Joskus muistan jonkun myyneen jopa settiä.
Setin olen tähänmennessä ymmärtänyt hesan kielellä tarkoittavan mm ajokorttia, oksennusta, orkesterin illan ohjelmaa (voidaan kai kutsua myös shitiksi, riippuen hieman genrestä), grilliruokaa, isoa ravintolan ruoka-annosta, moottoripyörällä/mopolla useiden temppujen tekemistä peräjälkeen, osakokonaisuutta, moottorin kannen korjaamista, jne.

Kaikkia noita edellämainittuja voi ilmeisesti myös heittää ja ne voivat olla tiukkoja, hyviä ja huonoja.




(sori jos meni pahasti ooteeksi, kello on jo aika paljon...
Ens kerralla kerron läppäventiilin läpistä ja niiden heitosta. On kuulemma hieno laji!  :p ) 

Hobao ST PRO,OS28xz,Torsen|8.5 PRO, OS Speed,BBF,Torsen|2xInferno DX, 21RZ-V01B|Futaba 3Pk 2.4Ghz/40FM/27AM

Poissa MKE

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hinnat ilmoituksiin!
« Vastaus #34 : 24.09.08 - klo: 19.49 »
Hyvä Casull! Itse aivan samaa mieltä.

J-P.Huhtala

  • Vieras
Vs: Hinnat ilmoituksiin!
« Vastaus #35 : 24.09.08 - klo: 20.35 »





Jestas...


Toinen ilmoitustyyppi on sukua edelliselle:
Otsikkona RC-kamaa, (siis radio-ohjattavaa huumetta???!),
ilmoituksessa selvennetään että kysymys on todellakin sekalaisesta rc-kamaläjästä.
Hinta: tarjoa

Joskus muistan jonkun myyneen jopa settiä.
Setin olen tähänmennessä ymmärtänyt hesan kielellä tarkoittavan mm ajokorttia, oksennusta, orkesterin illan ohjelmaa (voidaan kai kutsua myös shitiksi, riippuen hieman genrestä), grilliruokaa, isoa ravintolan ruoka-annosta, moottoripyörällä/mopolla useiden temppujen tekemistä peräjälkeen, osakokonaisuutta, moottorin kannen korjaamista, jne.

Kaikkia noita edellämainittuja voi ilmeisesti myös heittää ja ne voivat olla tiukkoja, hyviä ja huonoja.




(sori jos meni pahasti ooteeksi, kello on jo aika paljon...
Ens kerralla kerron läppäventiilin läpistä ja niiden heitosta. On kuulemma hieno laji!  :p ) 





välkky kaveri, pitääkin olla kun ja jos osaa kirjoituksesta aavistaa mistä päin kaveri on, hieno puhe....good speech good speech.....


Terveisiä NURMOOSTA lehmien keskeltä,

JUPE


ps. älkää käsittäkö väärin tätäkin o-topiciksi menevää, mut toi Casulin veto oli kyl YLIVETO....järki asiaa

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hinnat ilmoituksiin!
« Vastaus #36 : 04.05.09 - klo: 22.06 »
Nyt tärähti Myydään osioon ilmoitus josta monen on syytä ottaa mallia hinnoittelun ja myytävien tuotteiden erittelyn osalta. Näin se ilmo pitää tehdä hintojen kera!

http://rc10.fi/index.php?topic=35964.msg318261;topicseen#new
Kylätason RC-kuski.

Poissa cardic

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hinnat ilmoituksiin!
« Vastaus #37 : 05.05.09 - klo: 20.18 »
Eikö sitä hintapakkoa voi saada jo tännekkin... Aika omituisiin myyjiin muutenkin törmännyt. Yksi myy eri setteja samalla radiolla ja jos ostat molemmat paketit niin maksat kaksista radioista ja saat vaan yhdet??? Tai ilmoituksessa lukee että pelkkä auto 300€ ja sitten kun kysyy hintaa mailissa niin se onkin 400€.. Toinen sanoo että tarjoa niin kerron että riittääkö vai pidänkö itselläni.. Dääm.

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hinnat ilmoituksiin!
« Vastaus #38 : 05.05.09 - klo: 21.08 »
puhumattakaan näistä ilmoituksista joissa otsikossa lukee esim M: mini inferno ja sitten itse ilmoituksessa on pelkkä huuto.net linkki.
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa Isosuo

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Hinnat ilmoituksiin!
« Vastaus #39 : 05.05.09 - klo: 22.15 »
no toi on jo paljon parempi, että on sitten huuto.net -linkki, jos kerran myyjä ei osaa hinnoitella tuotettaan.

Poissa apophis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hinnat ilmoituksiin!
« Vastaus #40 : 05.05.09 - klo: 23.25 »
Ehdottomasti hinnat ilmoituksiin! Kyllähän periaatteessa googlella löytää tavaroiden käypän hinnan, mutta nopeampaa sen ilmosta näkee. Ja loppuviimeksi RC romut on semmosta nappikauppaa, että siinä ei kukaan joudu naurunalaiseksi, vaikka kuinka halvalla myy.

Useampaa muuta foorumia tulee seurattua ja esim. moottorikelkkaromuissa ja kokonaisissa kelkeissä on pääsääntöisesti aina hinnat kerrottu. Vaikka hinnat on heti kymmenkertaisia johonkin RC roinaan verrattuna.

Kyllä todellakin myyjän pitää tietää mitä hintaa tavarastaan odottaa. Ja jos on ylihinta, niin voihan siitä tarjouksia tehdä.
Slash & Rustler & Mini Desert Truck

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hinnat ilmoituksiin!
« Vastaus #41 : 15.08.09 - klo: 22.35 »
Hinnathan täällä jo on ja se onkin hyvä asia. Sellanen vielä kiinnostais, että jos pystyy jättämään jäljelle sen präntin mitä on myyty ja mihin hintaan. Otsikkoon vaan MYYTY sana auton/osan eteen.

Olis kiva vähän tietää hintatasoa missä summassa kama vaihtaa omistajaansa jne. Ei varmaan haittaa ketään? Tietokone puolelta muropaketissa tämä on käytössä ja palvelee varsinkin niitä kutka ei ole aiheeseen pahemmin perehtyneet. Pikasella haun selaamisella näkee vähän mitä kannattaa mistäkin maksaa. Ja auttaa myös selvittmään myyjiä mitä tavarasta voisi saada.

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Hinnat ilmoituksiin!
« Vastaus #42 : 16.08.09 - klo: 12.13 »
Foorumin ylläpidolla ei ole resursseja jokaisen ilmoituksen tarkistamiseen että sieltä löytyy yhteystiedot, hinnat jne. Puolestaan liian usein ilmoituksen uusijat ja jotain muuta kuin rc-tavaraa kauppaavat bannataan/viestit poistetaan.

Se on käyttäjän oma moka jos ei tee kunnollista myynti-ilmoitusta. Itse en ainakaan ostaisi sellaiselta kauppiaalta, joka ei viitsi edes ilmoitukseen panostaa. Omat rc-tavarat on kyllä foorumilla hyvin menneet kaupaksi, ainakin kun laittaa hinnan riittävän alas (esim. peltikennoja).

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hinnat ilmoituksiin!
« Vastaus #43 : 16.08.09 - klo: 13.14 »
Kun laittaa hinnan pakolliseksi otsikkoon niin silloin ylläpidon on helpompi puuttua hinnattomaan ilmoitukseen, toimii toisella foorumilla erinomaisesti ja kun porukka oppii hinnoitteluun niin yllättävän vähän on ollut hinnattomia ilmoja.

Mutta tosiaan, myyjä siinä loppupeleissä kastelee omat housunsa kun ei tee kunnollista ilmoa ja jättää hinnan kokonaan pois. Monesti on mielenkiintoisia tuotteita myynnissä mutta kiinnostus lopahtaa välittömästi kun hinnasta ei ole mitään hajua.
Kylätason RC-kuski.

Poissa pjp

  • EPUArc
    • Profiili
    • Petrin sivut
Vs: Hinnat ilmoituksiin!
« Vastaus #44 : 16.08.09 - klo: 14.10 »
Ei kait se nyt ole niin suuri vaiva heittää joku tarjous?
Jos jotain mielenkiintoista myynnis niin kyllä minä ainakin heitän jonkun tarjouksen.
Se on sitten myyjän murhe jos ei saa tavaraa kaupaksi.
Xray T2R,Tamiya M03/M03R+Speed passion/TLT 1/36 baja,Futaba 3PM 2,4GHz/Axial SCX10/XR10--->MYYTÄVÄNÄ

Poissa hamietti

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Hinnat ilmoituksiin!
« Vastaus #45 : 16.08.09 - klo: 19.20 »
pariin ilmoon oon ite  unohtanu laittaa hinta pyynnön  :shock:.mut olen lisänny heti tai on saanu yv.sen selville :smiley:


mutta parilta myyjältä oon kysyny hintaa niin muutamas ympäri pyöreitä vastauksia tai yhes oli olit neljääs laturista tarjooja katotaan mien käy noi myyjä vastasi. :undecided:
Teamc rakennettu Buggy 1:8 teamc truggy 1:8
jg buggy 1:8

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hinnat ilmoituksiin!
« Vastaus #46 : 16.08.09 - klo: 19.55 »
Ei kait se nyt ole niin suuri vaiva heittää joku tarjous?

Ei kai se nyt ole niin suuri vaiva heittää hinta suoraan ilmoitukseen? :roll:
Kylätason RC-kuski.

Poissa LaNi5

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hinnat ilmoituksiin!
« Vastaus #47 : 22.08.09 - klo: 23.06 »
Mielestäni ihan hyvä käytäntö on laittaa hinta esim. 50e/tarjous. Tästä tietää millä ainakin lähtee ja jos tavara on useamman päivän päästä myynnissä voi siitä tarjota jotain itselle sopivaa. Mutta jokin hinta kuitenkin pitäisi olla ilmoituksessa.

Poissa nestori

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hinnat ilmoituksiin!
« Vastaus #48 : 23.08.09 - klo: 00.31 »
Todellakin hinnat ilmoituksiin.Itse olen tehnyt jos en ole tarkkaa arvoa tiennyt olen laittanut Esim:100e/järkevä tarjous.

Poissa rcaa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • suomen RC-ajopaikat & RC-Liikkeet
Vs: Hinnat ilmoituksiin!
« Vastaus #49 : 29.08.09 - klo: 21.37 »
Aivan samaa mieltä, hinnat näkyviin. Itse en viitsi yleensä enempää ees kiinnostaa jos ei hintaa kerrota.
RC-radat & RC-Liikkeet -->http://tinyurl.com/n6wtha
Xray 808 - O.S. SPEED 21VZ-B V-SPEC II

Poissa RCCRVETTE

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hinnat ilmoituksiin!
« Vastaus #50 : 11.09.09 - klo: 18.10 »
Laitetaan nyt tänne kysymystä kun ei jaksanu kaikkia selata mihin ois hyvä pistää, ja toivoisin ylläpidon vastausta asiaan. Voiko tänne RC foorumille pistää Myynti palstalle myynti ilmoituksen mistä on linkki huuto.nettiin? Pakko vain kysyä onko täällä joitain sääntöjä kun kerran jossain auto foorumilla yritin myydä auton osaa ja minulla oli linkki huuto.net tuli siitä hirveä haloo.
3Racing Sakura D4 Drift car, | HBX Basilisk Rock Crawler | Maverick Strada XB EVO S Brushless | SC DESC410V2

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Hinnat ilmoituksiin!
« Vastaus #51 : 11.09.09 - klo: 18.11 »
Saa laittaa kunhan laittaa pelkän linkin eikä kauppaa sitä täällä ohi huudon.

Poissa TVS

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Hinnat ilmoituksiin!
« Vastaus #52 : 02.10.09 - klo: 20.29 »
Loppuviimenä asia on periaatteessa helppoa, jos ei osata kertoa mitä myydään, missä myydään tai millä hintaa, joko skipataan koko ilmo tai kysellään pitkä lista saamatta puoliinkaan kysymyksistä vastauksia. Tämä on joskus kohtuu ärsyttävää, varsinkin jos ei ole puhelinnumeroakaan että saisi asian selville nopeasti. Täällä myös jossakin määrin valitettavanakin asiana kirjoittajien (henkinen? :grin:)ikä näkyy, ilmoituksien informatiivisyys ja selkeys on monesti varsinkin kirjoitusasun puolesta huono.

Kannatan jyrkästi pakollisiksi tiedoiksi edes jonkunlaista hintapyyntiä, tyyliin 50e/tarjous, ja paikkakuntaa. Aktiivisemmin lukemallani autofoorumilla myynti/ostopalsta selkeytyi paljon kun hinnoittelemattomat ja yhteystiedottomat ilmot alettiin siivoamaan pois. Myös informaatioarvoltaan nollan arvoiset otsikot voisi siivota ihan suosista(ellei nyt oikeasti olla myymässä useita kymmeniä mitenkään samaan kategoriaan kuulumattomia tuotteita). "RC-tavaraa" ja "RC-kamaa" ovat valitettavan yleisiä ja täysin tyhjänarvoisia otsikoita.
Hinnoittelemattomista voi aina huoleti tarjota esim. vitosen tahi kympin, siinähän mesoaa jos ei itsekään tiedä tavaran hintaa.
Taas on mäki täys savua. Voimasavua. VW diesel.

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hinnat ilmoituksiin!
« Vastaus #53 : 02.10.09 - klo: 21.37 »
Miksiköhän kaikki eivät ilmoita paikkakuntaa. Voisiko johtua mitenkään siitä, että kaikki eivät halua sitä säätämistä mikä tulee kun joku haluaa noutaa tavaran, mutta sitten sitä pitäisikin olla kuskaamassa puolimatkaan, kun ei viitsisikään tulla noutamaan periltä asti.

En yhtään ihmettele sitä, että puhelinnumeroa ei ilmoiteta. Ainakaan itse en ilmoita, kun ei kiinnosta vastata kaiken maailman tyhjän kysyjille, jobbareille ja tinkaajille.

Tähän mennessä kaupat on aina syntynyt, kun on laittanut kuvallisen myynti-ilmoituksen, jossa selkeä hintapyyntö ja kyselyt YV:llä.

Muuten olen kyllä aika pitkälti samaa mieltä siitä, että ilmoitukset voisivat olla informatiivisempiakin, ettei tarvitsisi perusasioita kysellä. Silti en ole nähnyt sitä hirveänä ongelmana. Usein sekava kirjoitusasu on ihan hyvä vinkki pysyä erossa tavarasta ja kauppaajasta. Jos ilmoitus on sekava, niin tuskin mikään muukaan kommunikaatio on sen selkeämpää. Kyllä kai se lopulta on kuitenkin myyjän päänsärky jos ilmoitus on niin huono, ettei tavara mene kaupaksi. Jos taas joku kokee aikansa niin arvokkaaksi, ettei ehdi lukea ilmoituksia kokonaan, niin ehkä sitten kannattaa jättää se kaupanteko kokonaan muille.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa Hyrsleri

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hinnat ilmoituksiin!
« Vastaus #54 : 02.10.09 - klo: 23.08 »
Itseä ainakin kiinnostaa nämä "rc-tavaraa" ilmoitukset. Tulee sellainen hauska kirpputori/huutokauppa fiilis. Niin ja voisihan tännekin laittaa sellaisen kirpputori palstan, sinne sitten kaikki "krääsä" myyntiin. Matkitaan rc-offi.nettiä.

 Ja tuo hinnat ilmoituksiin keskustelu on oikeasti aika 2piippuinen juttu. Muistan vieläkin kun aloitin lajin ja sattui olemaan hyllyssä suht harvinainen lelu. No en arvosta tiennyt mitään ja myin puoli-ilmaiseksi pois. Joo olisi varmaan pitänyt laittaa huuto.nettiin. Jos ei ole hintaa laitettu niin aina voi tarjota, ei se ole vaikeaa. Ehkä käy tuuri ehkä ei.

Itsellä näkyy paikkakunta ja muistaakseni myös puh.numero ilmoituksissa. Itse ainakin mieluummin ostan naapurista kuin toiselta puolelta Suomea jos on 2 samanlaista tuotetta myynnissä. Eikä sitä ole pakko lähteä tavaraa viemään minnekään. Itsellä ainakin auto on sellainen juoppo, että on halvempaa lähettää Turkuun kuin ajaa viemään ja matkaa ei ole kuin 70km. Harvempi vain muistaa, että täytyy kotiinkin ajaa :wink:
Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop

Poissa Petri T

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hinnat ilmoituksiin!
« Vastaus #55 : 03.10.09 - klo: 10.47 »
Niinpä...Ilmoitusten otsikoista; jos esimerkiksi rc-tarvikkeita ja osia on eri autoihin ja määrä on suuri niin kuinkahan tuohon otsikkoon ne kaikki saat sopimaan... Minusta selkein tapa on näissä tapauksissa laittaa vaan RC-tarvikkeita tai osia.
edit: kirotus virheet
« Viimeksi muokattu: 05.10.09 - klo: 17.31 kirjoittanut Petri T »

Poissa RCCRVETTE

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hinnat ilmoituksiin!
« Vastaus #56 : 05.10.09 - klo: 19.03 »
<penguin>Miksiköhän kaikki eivät ilmoita paikkakuntaa. Voisiko johtua mitenkään siitä, että kaikki eivät halua sitä säätämistä mikä tulee kun joku haluaa noutaa tavaran, mutta sitten sitä pitäisikin olla kuskaamassa puolimatkaan, kun ei viitsisikään tulla noutamaan periltä asti.



Miksi pitäs kuljettaa jollekkin tavara itse? POSTI on keksitty, ja jos ostaja ei jaksakka noutaa niin sitte maksaa kiltisti postimaksun että saa tavaran perille.

3Racing Sakura D4 Drift car, | HBX Basilisk Rock Crawler | Maverick Strada XB EVO S Brushless | SC DESC410V2

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hinnat ilmoituksiin!
« Vastaus #57 : 06.10.09 - klo: 02.05 »
Tuota minäkin olen ihmetellyt eli siis on ostajia jotka ensin ilmoittavat tulevansa noutamaan ja vähän myöhemmin ovat vailla tavaran roudaamista johonkin lähemmäs, kun eivät ilmeisesti viitsikään tulla hakemaan.  Kun siihen vastaa ettei lähde mihinkään tuomaan, niin sitä noutoaikaa halutaan siirtää ja kun lopulta ilmoittaa ostajalle, että kauppa peruttu, kun tavaraa ei lupauksista huolimatta haettu, niin sitten saa haukut perään.

Tämä on yksi syy miksi olen siirtynyt siihen että tavara liikkuu postissa tai matkahuollolla ja jos se ei kelpaa, niin on syytä olla pirun hyvä syy.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa Petri T

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hinnat ilmoituksiin!
« Vastaus #58 : 07.10.09 - klo: 10.42 »
Jeps, hieman meni oma kirjoitteluni aiheesta ot:ksi, mutta on asiassa sen verran perää, että jos nyt tehtäisiin kunnon myynti-ilmoitus niin tuotteen hinta toimituskulujen sekä sijainnin kanssa olisi suotavaa. Silloin ostaja voisi vertailla hintaa todellisten kulujen kanssa jo ilmoitusta lukiessa ja aika ei menisi viestittelyyn ihmetellessä toimituskuluja.


Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hinnat ilmoituksiin!
« Vastaus #59 : 16.03.11 - klo: 20.12 »
Taas on kiinnostavaa kampetta myynnissä mutta kun ei ole tuotteelle mitään hintaa. Olisiko vaikea laittaa sääntöihin että tuotteissa pitää olla hinta esillä? Hinnattomat kamat vie pohjan pois koko Myydään osiosta, suoraan sanottuna nykyinen tilanne hinnattomien ilmoitusten osalta on suoraan sarvikuonon rektaalista.
Kylätason RC-kuski.