Kirjoittaja Aihe: kytkimessä vikaa....  (Luettu 1997 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa härski

  • Tulokas
    • Profiili
kytkimessä vikaa....
« : 09.02.08 - klo: 15.32 »
mulla olis semmonen ongelma että mun polttiksessa luistaa kytkin.. eli kun autoa vetää narukäynnistyksellä käyntiin niin mäntä kyllä liikkuu, ja muutenkin pelaa hyvin mutta vedon teho ei jaksa pyörittää rattaita. eli ilmeisesti kytkimessä häikkää.. Tossa alla on kuva jos joku ystävällisesti kehtais kertoo että mitä osia täytyy uusia.
olen uusi täällä. joten pyydän jo valmiiksi anteeksi epäselvästä tekstistä.


niin ja kyseessä on kyoshon kaksivaihteinen motti...

Poissa PROpioneer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kytkimessä vikaa....
« Vastaus #1 : 09.02.08 - klo: 17.12 »
oletko ajanut märällä kelillä? joskus on lunta menny kytkimeen ja alkanu luistamaan. tai jos ruiskauttaa öljyä yms sinne.
yokomo yz-10 , Cen mg16 ja lisää tulee.

Poissa teme91

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: kytkimessä vikaa....
« Vastaus #2 : 09.02.08 - klo: 17.15 »
mulla olis semmonen ongelma että mun polttiksessa luistaa kytkin.. eli kun autoa vetää narukäynnistyksellä käyntiin niin mäntä kyllä liikkuu, ja muutenkin pelaa hyvin mutta vedon teho ei jaksa pyörittää rattaita. eli ilmeisesti kytkimessä häikkää.. Tossa alla on kuva jos joku ystävällisesti kehtais kertoo että mitä osia täytyy uusia.
olen uusi täällä. joten pyydän jo valmiiksi anteeksi epäselvästä tekstistä.


niin ja kyseessä on kyoshon kaksivaihteinen motti...

Siis, ootko varma, että se on just se kytkin joka luistaa? Jos olet, niin pura se kytkin ja kato, et kytkinjouset ja kytkinpalat on kunnossa ja paikallaan, sekä että laakerit on kunnossa. Noista se vika yleensä löytyy. Kato myös ennen sitä kytkintä, ettei se vaan ole se spurri, joka on löysällä. :wink:
Btw se on KAKSITAHTINEN motti :mrgreen:
Traxxas Revo 3.3->RB TM523, Kyosho Calmato 40 Trainer, Pro Boat Blackjack 55, FG Monster Hummer H2 31cc *kaikilla herkuilla* w/Futaba 3pm 2.4Ghz

Poissa j_h

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: kytkimessä vikaa....
« Vastaus #3 : 09.02.08 - klo: 19.22 »
Kuinkas paljon sä oot tolla ajanu? Ettei vaan oo kytkinpalat sen verran kulunu et ei enää ota kiinni.

Poissa PROpioneer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kytkimessä vikaa....
« Vastaus #4 : 09.02.08 - klo: 20.16 »
mulla olis semmonen ongelma että mun polttiksessa luistaa kytkin.. eli kun autoa vetää narukäynnistyksellä käyntiin niin mäntä kyllä liikkuu, ja muutenkin pelaa hyvin mutta vedon teho ei jaksa pyörittää rattaita. eli ilmeisesti kytkimessä häikkää.. Tossa alla on kuva jos joku ystävällisesti kehtais kertoo että mitä osia täytyy uusia.
olen uusi täällä. joten pyydän jo valmiiksi anteeksi epäselvästä tekstistä.


niin ja kyseessä on kyoshon kaksivaihteinen motti...

Siis, ootko varma, että se on just se kytkin joka luistaa? Jos olet, niin pura se kytkin ja kato, et kytkinjouset ja kytkinpalat on kunnossa ja paikallaan, sekä että laakerit on kunnossa. Noista se vika yleensä löytyy. Kato myös ennen sitä kytkintä, ettei se vaan ole se spurri, joka on löysällä. :wink:
Btw se on KAKSITAHTINEN motti :mrgreen:

juu ja jos ihan lukkoon on lyöny ni kato ettei jarrut oo esteenä   E: pitää olla kyllä hyvät jarrut että sen takia jummais. ja sitten kun on käynnissä ni jos nostat ni pyöriikö renkaat?
yokomo yz-10 , Cen mg16 ja lisää tulee.

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: kytkimessä vikaa....
« Vastaus #5 : 09.02.08 - klo: 20.27 »
mulla olis semmonen ongelma että mun polttiksessa luistaa kytkin.. eli kun autoa vetää narukäynnistyksellä käyntiin niin mäntä kyllä liikkuu, ja muutenkin pelaa hyvin mutta vedon teho ei jaksa pyörittää rattaita. eli ilmeisesti kytkimessä häikkää..

Yritätäkö sanoa, että kytkinkello ei pyöri kun vedät käynnistysnarusta? Ei pidäkkään, kyseessä on keskipakoperiaatteella toimiva kytkin, joka alkaa ottaamaan kiinni kenties noin 4000-5000 kierroksen tuntumassa (riippuu jousista ja paloista), mutta missään tapauksessa et saa kytkintä ottamaan kiinni vetonarusta nykimällä ennenkuin kone pyörii "omin" voimin.
Flying Calacucco

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Vs: kytkimessä vikaa....
« Vastaus #6 : 09.02.08 - klo: 22.19 »
Noin minäkin sen ensin tulkitsin, mutta sitten ajattelin, ettei tuollaista kukaan kysy :tongue: Voiskohan kuitennii...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kytkimessä vikaa....
« Vastaus #7 : 10.02.08 - klo: 02.00 »
mulla olis semmonen ongelma että mun polttiksessa luistaa kytkin.. eli kun autoa vetää narukäynnistyksellä käyntiin niin mäntä kyllä liikkuu, ja muutenkin pelaa hyvin mutta vedon teho ei jaksa pyörittää rattaita. eli ilmeisesti kytkimessä häikkää.. Tossa alla on kuva jos joku ystävällisesti kehtais kertoo että mitä osia täytyy uusia.
olen uusi täällä. joten pyydän jo valmiiksi anteeksi epäselvästä tekstistä.


niin ja kyseessä on kyoshon kaksivaihteinen motti...

voisitko pistää hieman tarkemman selityksen viasta.niin osais neuvoakin oikein :shock:
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa j_h

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: kytkimessä vikaa....
« Vastaus #8 : 10.02.08 - klo: 15.38 »
Juu mäki puhuin läpiä päähäni ku en lukenu tarkasti  :undecided:

Poissa PROpioneer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kytkimessä vikaa....
« Vastaus #9 : 10.02.08 - klo: 16.56 »
Juu mäki puhuin läpiä päähäni ku en lukenu tarkasti  :undecided:

no sitähän sattuu.. et ole ainut :) taian itekki olla tällä listalla..
yokomo yz-10 , Cen mg16 ja lisää tulee.