Kirjoittaja Aihe: Kumpi txt1 vai megaforce  (Luettu 2797 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Rcjussi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kumpi txt1 vai megaforce
« : 25.04.03 - klo: 20.48 »
Eli mul on rahaa jompaan kumpaan autoon mutta en tiedä kumman ostan. Jos jollain on jompikumpi kyseisistä autoista niin kertokaa kumpi siis kannattaa hankkia :roll:

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Kumpi txt1 vai megaforce
« Vastaus #1 : 26.04.03 - klo: 07.55 »
meka forse :D Osta ihmeessä se Mega Force. Se tuntuu toimivan ihan hyvin. TXT-1:sestä en pahemmin osaa mitään mainita, eip oo tuttu auto oikein!
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa Tatti

  • Veteraani
    • Profiili
Kumpi txt1 vai megaforce
« Vastaus #2 : 26.04.03 - klo: 09.01 »
Osta ennemmin mad-force, noi mega-forrecet on leluja.

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
Kumpi txt1 vai megaforce
« Vastaus #3 : 26.04.03 - klo: 11.08 »
Lainaus käyttäjältä: "Tatti"
Osta ennemmin mad-force, noi mega-forrecet on leluja.
tuosta olen samaa mieltä koska mulla oli eka autona mega force viime kesänä ja se tuntui parin päivän ajon jälkeen liian laiskalta. ja kestävyyskään ei ole liian kehuttava. rengas osui noin 1/3 osa kaasulla ajeltaessa tien vieressä olevaan aurausviittaan niin heti paukahti uhjauspala ja vetarikin yhessä välissä kului ihan itestään!!  myin sen sitten tossa talvella.

  muuten kai se oli ihan hyvä mutta liian kallis sen veroiseksi autoksi!

   itse aion ostaa Traxxas T-Maxxin tossa kesällä joka tulee maksaan n.700e. kaikkine varusteineen.  sen luulis jo kestävän ja tehoja piisaavan :P

Poissa Tatti

  • Veteraani
    • Profiili
Kumpi txt1 vai megaforce
« Vastaus #4 : 26.04.03 - klo: 11.31 »
Megaforce on lelu, jos jostain löydät usa-1 nii osta ihmees, se ei ole lelu!

Poissa nici

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kumpi txt1 vai megaforce
« Vastaus #5 : 26.04.03 - klo: 15.43 »
usa-1 on aivan ***** vanha ja varmasti hankala saada siihen varaosia.  noista kahdesta ottaisin tamiyan, se vaan taitaa maksaa pelkkä auto lähes samanverran kuin tuo mekavårse. täysin eri tarkoituuksiin ovat nuo autot että  nitä on aika hankala verrata mitenkään..

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Kumpi txt1 vai megaforce
« Vastaus #6 : 26.04.03 - klo: 20.24 »
Osta Terra Crusher Tamiyalta. Siinä vasta peli. Kaverin kanssa katselimme Model-Expossa sitä kieli pitkänä. Kysyimme hintaa ja se oli vaivaiset 900 euroa!!! Ei paha hinta autosta jossa kaikki on valmiina, 7 kilon voimaservo ohjauksessa, 5 kilon servo kaasussa, moottori, sähköstartti ja kaikkea muuta mitä en juuri nyt jaksa muistaa. Ainiin se tärkein: Maavaraa oli niin paljon ettei sitä jaksanut alkaa mittailemaan silmämitalla, eikä taatusti pohjaa tasaisella. Siihen nimittäin jäi melkein sentti maavaraa iskareiden ollessa pohjassa! Mahtava auto, semmoisen vaikutuksen jätti minuun.
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Kumpi txt1 vai megaforce
« Vastaus #7 : 26.04.03 - klo: 22.06 »
Lainaus käyttäjältä: "Rcjussi"
Eli mul on rahaa jompaan kumpaan autoon mutta en tiedä kumman ostan. Jos jollain on jompikumpi kyseisistä autoista niin kertokaa kumpi siis kannattaa hankkia :roll:


 paljonko sulla on muuten rahaa käytettävissä? kandee harkita t-maxxia! sen sais 700 £. ja varaosiakin saa nykyisin suomesta noista kaupoista!kato vaikka www.hobbylinna.fi  tai www.hobbypeople.com tai  noilla sivuilla voi olla vanhemmasta mallista kuva!! kato traxxaksen omat sivut



 www.traxxas.com/products/nitro/tmaxx/trx_tmaxx.htm  ja vielä halvalla saisit www.sabe.fi/My_Webs/Muuta/Tilaussivut/tarjoussivu_elokuu_02.htm

 ja lisäksi maxxiin pitäs hommata löpöö, starttiakku ja laturi!!  ja kestävä auto ois kyseessä!!

Otsomaani

  • Vieras
Re: Kumpi txt1 vai megaforce
« Vastaus #8 : 26.04.03 - klo: 22.14 »
Lainaus käyttäjältä: "mike_87"
700 £


toi on yli 1000€ että taisit varmaan tarkottaa 700€.

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
Kumpi txt1 vai megaforce
« Vastaus #9 : 26.04.03 - klo: 23.40 »
joo! tosiaan!! 700€  tuli pikkasen väärä yksikkö! :mrgreen:

Poissa Tatti

  • Veteraani
    • Profiili
Kumpi txt1 vai megaforce
« Vastaus #10 : 27.04.03 - klo: 09.58 »
Jos eka autosi olisi megaforce, se olisi redysetti ja et tietäisi koko autosta mitään kun se menee rikki jokapaikasta.
Jos yhtään crossarit kiinnostaa Kyosho inferno TR-15 olisi oiva valinta!

Poissa RcRox

  • Jäsen
    • Profiili
Kumpi txt1 vai megaforce
« Vastaus #11 : 27.04.03 - klo: 10.19 »
Olen samaa mieltä belenheim, mulla on se tamiya ja se menee ku pien sika. Hyppii hienosti ja kestää!!!  :wink:
Tamiya Terra Crusher

Poissa Rcjussi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kumpi txt1 vai megaforce
« Vastaus #12 : 27.04.03 - klo: 12.16 »
Olen kiinnostunut hieman enemmän monstereista. Itselläni on ollu baja beetle ja muitakin sähkö monstereita että luulenpa että osaan korjata auton tarpeen tullen :)

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
Kumpi txt1 vai megaforce
« Vastaus #13 : 28.04.03 - klo: 12.13 »
Mitäpä sanoisit Traxxas T-Maxx autosta? Oisi jo vähän halvempi kuin Terra Crusher!!

Poissa ReCo

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kumpi txt1 vai megaforce
« Vastaus #14 : 28.04.03 - klo: 14.27 »
mulla on mega force :wink:  ja kyllhän toi on ihan hyvä! mutta jos on rahaa niin osta mad force on se kumminkin varmaakin parempi :P mutta kyllä tälläkin lähtee :D
Savage SS 4.6
Mini-z