Kirjoittaja Aihe: Kyosho Stadium Force 15  (Luettu 7778 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mick

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Stadium Force 15
« : 05.03.08 - klo: 14.45 »
Heips! Uusi tulokas ja aloittelija aloittaa nyt tällaisen ketjun :)

Minulla on Kyosho Stadium Force polttis 15-koneella. Ostin uutena, ja ajoin sen sisään ohjeitten mukaan. Sitten ajelin muutaman tankillisen, mutten säätänyt kaasaria. Ja sitten tulikin talvi ja nostin auton hyllyyn odottamaan kevättä.

Muutama huomio autosta, tai oikeastaan vika. Ja muutama muukin kysymys:

- Vanteitten sisään meni pikkukiviä kun ajoin pihalla. Aiheuttivat renkaan jumiutumisen kesken ajon! Oletteko rakentaneet vanteille mitän jarrukilpi- tyyppistä suojaa? Olisiko tuollaisessa suojassa mitään ideaa?

- Entäs sitten vetoakselit, keräs melko tupot ruohoa... Voisiko niitä suojata jollain pillillä tms? Pitääkö niitä hoitaa ja huoltaa jotenkin? Aavistuksen keränny pintaruostetta...

- Oletteko rakentaneet jotain sisälokasuojia? Auton sisus täynnä moskaa sun muuta kun vähän kostealla kelillä ajelin... Pitääkö ne aukot olla koneen jäähdytystä varten, eli joutuisiko sen lokasuojan tekemään sellaiseksi että on koko ajan mahdollisimman lähellä rengasta, kiinteästi niinkuin joissan traktoreissa eturenkailla? Tai jos sulkee ne aukot sisälokareilla kokonaan, niin voisiko ilmaa ohjata moottorin jäähdyttämiseen esim skoopilla konepellissä? Kuinkapaljon jäähdytystä kone edes tarvii? 

- Jos autolla ajaa talvella, niin pitääkö olla erilainen tulppa? Muistelisin että joulukuun alussa kun ajokauden lopettelin oli lämpötila jotain +5 astetta eikä auto käynyt enään kunnolla... Mitäs muuta autolle pitää tehdä että talvella uskaltaa ajaa? Pitääkö säätää kaasaria hmm.. köyhemmälle --> kuumempi kone? Kannattaisiko suojata konetta ettei jäähdy liikaa vai "hanaa vaan"?

- Mitä diffiöljyjä tuohon pitäisi laittaa? Varmaan alkaa olemaan ajankohtaista vaihtaa? Vaikkei paljoa olekkaan ajettu... Kuinka useasti ne vaihdetaan?

- Haluaisin ostaa starttiboksin. Minulle on tulossa toinen polttis vielä, Kyosho Wild Dodge Ram. Onko boksit universaaleja, että saan käyntiin kumman tahansa auton sillä sitten? Ettei kahta boksia tarvitsisi ostaa :) Jos sattuu jollakulla olemaan ylimääräisenä niin tarjotkaa!

- Niin joo, käykö samat diffiöljyt tuohon Dotsiin?

lisätäänpä vielä kysymyslistaa...

- Mitkä osat noista autoista hajoaa helpoiten ja yleensä ensimmäisenä tällaisen amatöörin käsittelyssä? Sähköautoja on joitain ollut, eli kyllä se ohjaaminen luonnistaa, mutta noissa tuntuu olevan sen verta paremmin potkua että tulee tilanteet huomattavasti nopeammin, heh :D Kannattaisiko jotain ripustuksen osia tms tilata jo hyllyyn jos/kun kädetän auton johonkin tiiliseinään...  :roll:

lisätäänpäs vielä kerran...
Kun tässä yhtä sun toista tosiaan pitää tilata, niin mitähän muuta tuiki tarpeellista tarvitsisin? Lähin RC-kauppa on tuolla jossain 400km päässä eli netin kautta tilauksen tekisin ja posti tuo sitten paketin joskus. Postikulut on sen verta kalliit, että ajattelin yhdellä paketilla selvitä. Mitä muuta minun kannattaa tilata samalla kerralla? Afterrun oil puuttuu minulta, eli ainakin sitä. Ja varmaankin ilmanputsareita pitäisi olla varalle... Jotain muuta vielä mitä en hoksaa... Failsafe?
« Viimeksi muokattu: 05.03.08 - klo: 15.04 kirjoittanut mick »

Poissa mad

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Stadium Force 15
« Vastaus #1 : 05.03.08 - klo: 18.31 »
Joo mulla on  kyseinen auto ... Ihan varaosa auto enään  :mrgreen: Mutta noi kivet jäi  renkaiden väliin siihen autoi kun nosti taka/ etu rengasta ...

Kyllä olen ajanut sillä talvella ( Laita yläpäätä rikkaammalle jos, haluut ajaa Talvella )

Niin niitä varaosia tulppia jne ... Ja  se  iso muoviratas on hyvä olla varalta. Tietty " Vetonaru hässäkkä" jos, käytät  sitä...  Ja jotain vetoakseleita. Mulla ainakin putos niitä aika helposti...

Oli niin paljon kysymyksiä kerralla .
Giga  crusher ( RB Concept TM728)

Poissa Nicke

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Stadium Force 15
« Vastaus #2 : 05.03.08 - klo: 18.54 »
Tälle löytyy varmaan oma topicci, eli jatketaan sitten siellä, mutta vastaan nyt silti tänne.

Tehdassäädöt ovat vain suuntaa antavia, niin että koneen saa käyntiin. Eli ensimmäinen toimenpide keväällä ku lähdet ajamaan, on koneen säätö. Löydät suht hyvät ohjeet täältä.

Vetari kerää aina kaikkea ylimääräistä, ja vielä en ole nähnyt mitään putkipatenttia minkä sisällä ne pyörisi. On kuitenkin hyvä puhdistaa auto aina välillä, jolloin nekin tulee luonnollisesti putsattua. Jos ajaa märällä niin sähkölaitteiden suojaaminen kannattaa, eli servojen tiivistäminen ja vastarin laittaminen vaikka ilmapallon sisälle. Kopan mahdollisimman hyvä istuvuus auttaa luonnollisesti myös.

Talveksi lämpimämpää tulppaa, mutta ei missään tapauksessa paljon laihemmalle lämpöjen takia. Ollaan jo liian laihalla kun lämmöt on siellä 120C tuntumassa, joten mielummin hyvät säädöt ja vähän foliota kannen ympärille. Kannattaa myös muistaa lämmittäminen ennen käynnistystä, tällä on suurempi vaikutus talvella.

Diffeihin ihan niihin tarkoitettua öljyä, saa rc liikkeistä. Sama pätee iskareihin. Mitään aikaväliä sen vaihtamiselle ei oikeastaa löydy, mutta sitä pääsee aina väkisinkin karkaamaan pikkasen, ja eri säätöjäkin tekee aina välillä mieli kokeilla. Vakiona sieltä löytyy luultavasti vain rasvaa, joten kannattaa vaihtaa sinne ihan kunnon öljyt.

Oletan että tarkoitat QRC dodgea, siihen ei sovi starttiboxi. Jos et ole vielä ostanut, niin älä osta, mutta jos jo olet niin kysy sitten erikseen joskus siitä :) Siihen ei siis saa starttiboxia lainkaan, mutta starttiboxi on todella hyvä vaihtoehto vetostartille autoissa mihin se käy. Samat diffiöljyt sopii siihenkin, mutta diffit kadottaa ne suht nopeasti sieltä.

Tr-15 hajoavista osista en pysty sanomaan mitään, mutta dodgesta hajoo helpoiten diffit, laatikko, vetostartti ja ohjauslinkistöt. Lähes kaikki ruuvit muoviin porautuvia, joten niiden pysymisen kanssa tulee myöskin ajan kanssa ongelmia. Kardaanit irtoo helposti, käytä lukitetta.

Varastoon kannattaa tosiaan tilata ripustusten osia, iskarinvarsia, ilmanputsarin foameja+öljyä, fuilia, tulppia, öljyjä jne..(varmasti unohtui jotain tarpeellista..)  Afterruni ei pakollinen, riippuen siitä mitä fuilia käytät. Failsafe kannattaa, se on halpa verrattuna siihen mitä karkaavalle autolle voi käydä. Myös jousi/kuminauha kaasulinkistössä on hyvä olla, jos virrat katkeaa. Käytätkö vastariakkua vai pattereita? Akku on kannattava ostos, patteritelineiden kanssa on ollut paljon ongelmia. Mistä ajattelit tilata? Jos kerran olet tilaamassa paljon tavaraa, niin liike kannattaa valita suht huolella.
 

Poissa Toikkanen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Stadium Force 15
« Vastaus #3 : 05.03.08 - klo: 19.51 »
Tr-15 pääratas elikäs spurri menee p***aks aika herkästi ja etu ylätuki varret on aika herkkiä katkeemaan.
Venom Creeper | Tamiya DB-01 Baldre | Xray T1 Rally edition

Poissa neumann

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Stadium Force 15
« Vastaus #4 : 05.03.08 - klo: 20.29 »
ja mikäli sulle tosiaan tulee wild rotke ram niin kerro käykö tr15 diffikotelot siihen (tarjoon kaljat tästä tiedosta...niin köykämiinistä ajattelin)

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Stadium Force 15
« Vastaus #5 : 06.03.08 - klo: 12.42 »
tarjootko mullekin jos tiedän vastauksen?

Poissa neumann

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Stadium Force 15
« Vastaus #6 : 07.03.08 - klo: 02.51 »
en koska sillon sä oot rattijuoppo

niin mikä oli mikan juoma ykkönen vai?

Poissa mick

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Stadium Force 15
« Vastaus #7 : 12.03.08 - klo: 16.37 »
Noniin, alkaa jonkinlainen ajatus olla noitten roiskeitten ehkäisystä... Jos etsisi tallista tai keittiöstä muovipurkkeja, pyöreitä sellaisia. Hieman halkaisijaltaan auton renkaita isompia.

Purkista hyödynnetään pohja "jarrukilpenä" tai pitäisikö puhua pelkästä "kilvestä". Ja purkin seinämistä osan matkaa lokasuojaksi renkaan päälle. Leikkailee sopivasti ettei ahdista mistään, ja kiinnitys siihen osaan jonka läpi akseli menee renkaaseen. Että lokari pysyy samassa asennossa renkaaseen nähden aina. Onko järkeä vai ei? Jos tuosta lokasuojaosasta ei tee liian isoa vaan sellaisen kuin vanhoissa takavetotraktoreossa takapyörillä, niin sillä varmasti estäisi kuran lentämisen renkaasta auton korin sisään! Järkeä vai ei?

/lisäys
Niin joo, saakos tuohon jotain starttimoottoria? Tai ei ehkä Stadium Forceen tarvi, mutta siihen monsteriin..
« Viimeksi muokattu: 12.03.08 - klo: 16.44 kirjoittanut mick »

Vs: Kyosho Stadium Force 15
« Vastaus #8 : 14.10.08 - klo: 14.29 »
Osaisiko joku neuvoa StadiumForcen iskunvaimentimien säädössä? Ongelmana on, että auton perä on liian joustava, mikä näkyy perän pomppimisena. Tämä ei tietenkään vielä riitä, vaan hyppyreissä perä ponnahtaa ylös huomattavasti voimakkaammin kuin nokka, jolloin auto tulee usein maahan nokka edellä ja päätyy katolleen.

Yritin säätää takaiskunvaimentimien jousia löysemmiksi vähentämään perän joustoa, mutta se ei auttanut. Pitäisikö iskunvaimenninöljyjä vaihtaa? Nyt toisessa kertaalleen rikkoutuneessa etuiskunvaimentimessa on 300-silikoniöljyt ja kaikissa muissa Kyoshon alkuperäiset mikälie-viskositettiset öljyt.
Mennään hiekka pöllyten, mutta hallitusti.

Poissa Hyrsleri

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Stadium Force 15
« Vastaus #9 : 03.11.08 - klo: 12.56 »
Tyhmä kysymys mutta kysyn kuitenkin. Elikkä onko tämä stadium force 15 lähelläkään kyoshon ultima st:tä? :huh: Tuli kaverilta ostettua sellainen ja en löydä mistään tietoa siitä ultima nimellä!!! Niin ja mahtakohan olla turha ostos ku se on takavetomalli eli mun tiedon mukaan "hieman" vanhempi eikä sitä enää edes valmisteta. No jostain tarvii aina aloittaa...
Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop

Poissa chimairarocks

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Stadium Force 15
« Vastaus #10 : 05.11.08 - klo: 15.15 »
Ultima on vanhempi auto, mutta ilmeiseti tuo TR-15 on sen seuraaja.

Ja tuosta TR-15 sen verran, että heikot kohdat löytyvät ripustuksista ja kytkimessä. Se kytkinkello, joka tuli oman, muistaakseni 2005 vuonna ostetun, mukana, oli hyvä, mutta varaosana tuleva kello on hiukan erilainen, ja se kuluu puhki suurinpiirtein siinä ajassa, missä ehtii kuluttaa kolmet kytkinpalat(reilu gallona)!
There is just a fine line between hobby and mental illness.  -Savage X 4.6

Vs: Kyosho Stadium Force 15
« Vastaus #11 : 07.11.08 - klo: 23.39 »
Nämä uudemmat versiot ovat nelivetoisia ja mielestäni helpompia ajaa kuin vanhemmat takavetoiset (kuten kaverini nimim. Lennokkimies vanha Ultima RB). Itselläni on tuo Kyosho StadiumForce ja se on hyvä ajaa, kokoonsa nähden hyvin maastokelpoinen ja hinnaltaankin edullinen. Varaosat tosin ovat aika kalliita ja autossa heikkoja kohtia ovat etutukivarret ja niiden hankala vaihdettavuus, iskunvaimentimet ja vetokäynnistin.

Kyosholla on muutenkin pakkomielle tehdä melkein kaikki osat muovista, joten saisivat kytkimetkin olla muovia. Alumiiniset kytkinpalat eivät kestä kovin hyvin ja kuluttavat kytkinkellon nopeasti puhki. Minä tilasin StadiumForceeni AtalaRC:stä kulutusta kestävän vespel-kytkimen, mutta ne tulevat ilmeisesti Japanista asti ja ovat olleet matkalla jo kuusi viikkoa. Tulevaisuudessa tuskin edes ostan Kyoshoa, kun muilla valmistajilla on kestävämpiä laitteita, joihin saa varaosia halvemmalla.
Mennään hiekka pöllyten, mutta hallitusti.

Poissa jonde_sorone

  • Veteraani
    • Profiili
    • Miniveneilijät - Pääkaupunkiseudun hallitseva RC veneseura
Vs: Kyosho Stadium Force 15
« Vastaus #12 : 17.01.09 - klo: 20.33 »
mulki on toi sama auto siinä mä hokasin että näitä tarttee ainakin kovaan käyttöön

vetokäynnistin,akselit,spurri,renkaat,akku(4,8v vastariin),alumiiniset servo vivut, locktiteä, pallolinkkejä,kytkinkello, hexit, antenniputki, työntötankoja, pillinkäyrä, kytkin 3-palaiseen, jarrulevyt, polttoainetta :smiley: :smiley: :smiley:
Kone: 1090T BE, CH IV Formula, 8gt 1600 CL7, HD5970, NH-D14
RC: 42" Arrowshark Flying Dragon kopio 26cc Zenoah viri, faluga 140 stock, VS1 mod CMB, TS3 mod OS, FG MT 29cc CY

Poissa jonde_sorone

  • Veteraani
    • Profiili
    • Miniveneilijät - Pääkaupunkiseudun hallitseva RC veneseura
Vs: Kyosho Stadium Force 15
« Vastaus #13 : 20.01.09 - klo: 18.03 »
sitte osta 41t teräs spurri ja 13t kytkin kello, ja 3-palainen kytkin =DDDDDD
Kone: 1090T BE, CH IV Formula, 8gt 1600 CL7, HD5970, NH-D14
RC: 42" Arrowshark Flying Dragon kopio 26cc Zenoah viri, faluga 140 stock, VS1 mod CMB, TS3 mod OS, FG MT 29cc CY

Poissa Shogunmarui

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Stadium Force 15
« Vastaus #14 : 30.01.09 - klo: 21.10 »
mulki on toi sama auto siinä mä hokasin että näitä tarttee ainakin kovaan käyttöön

vetokäynnistin,akselit,spurri,renkaat,akku(4,8v vastariin),alumiiniset servo vivut, locktiteä, pallolinkkejä,kytkinkello, hexit, antenniputki, työntötankoja, pillinkäyrä, kytkin 3-palaiseen, jarrulevyt, polttoainetta :smiley: :smiley: :smiley:
Älä ihan tosi jauha sontaa, siis sanot että sinulla on ties mitä autoja ja nyt puhut jostain ruuvilukitteesta? Että sitä tarvitsee kovaan käyttöön? Ja anteeniputkista Eikö tätä jätkää voisi jo bannia, koska ohjaa tietämätöntä porukkaa harhaan ja puhuu sontaa minkä kerkeää?

Jussi
~ TC4 ~ Hacker C40 12T,3500kv ~ MaxAmps LiPo ~ 6s, 22,2v ~ Kontronic Jazz 40 ~
Jato 3.3 ~ T.T UNO and others...

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Stadium Force 15
« Vastaus #15 : 30.01.09 - klo: 22.48 »
Yhtähyvin voisi jakaa banaania turhasta pätemisestä, provoamisesta ja wannabe moderoinnista. (kun katsoo profiilista edellisiä kirjoituksia, niin ei näytä kyllä siltä että ekana kannattaisi olla vahtimassa muiden kirjoituksia)
Ja ei tuossa nyt pahemmin harhaan johtamista näy...monelle vain normaaleja kulutus osia.(joita tarvii "kovassa käytössä").
Ehkä tuosta ruuvilukitteestakin on ihan hyvä muistuttaa kun tr-15 topikissa ollaan, näitä omistavat varmaan monet ns. aloittelijat.(sekun jeesaa joissain kohdissa hyvin osien mukana pysymistä)

Ettei kauheen pahaksi OT:ksi menisi niin annetaan vinkki että sen kyoshon orkkis alumiinikytkimen tilalle kun vaihtaa vastaavan mallisen komposiitti version niin alkaa vekotin vastaamaan kaasuun paljon herkemmin ja ottaa kiinnikin hieman korkeammilla kierroksilla, tietysti merkistä/mallista riippuen, mutta esim. hpi:lta löytyy komposiittinen kevyt versio jossa on muistaakseni kolmet reiät kiinnitykselle joten sillä pystyy säätämään sitä millä kierroksilla kytkin ottaa kiinni.
Ja ei ole pakko kiskoa herneitä nokkaan tuosta mun kommentista..
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa Shogunmarui

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Stadium Force 15
« Vastaus #16 : 30.01.09 - klo: 23.41 »
Yhtähyvin voisi jakaa banaania turhasta pätemisestä, provoamisesta ja wannabe moderoinnista. (kun katsoo profiilista edellisiä kirjoituksia, niin ei näytä kyllä siltä että ekana kannattaisi olla vahtimassa muiden kirjoituksia)
Ja ei tuossa nyt pahemmin harhaan johtamista näy...monelle vain normaaleja kulutus osia.(joita tarvii "kovassa käytössä").
Ehkä tuosta ruuvilukitteestakin on ihan hyvä muistuttaa kun tr-15 topikissa ollaan, näitä omistavat varmaan monet ns. aloittelijat.(sekun jeesaa joissain kohdissa hyvin osien mukana pysymistä)


En wannabe moderoi en mitenkään ihannoi hokea tai muitakaan moderaattoreita palstalla. En provosoi sinua jos näin käsitit ja mikään päteminen ei ole turhaa?
~ TC4 ~ Hacker C40 12T,3500kv ~ MaxAmps LiPo ~ 6s, 22,2v ~ Kontronic Jazz 40 ~
Jato 3.3 ~ T.T UNO and others...

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Stadium Force 15
« Vastaus #17 : 30.01.09 - klo: 23.54 »
En wannabe moderoi en mitenkään ihannoi hokea tai muitakaan moderaattoreita palstalla. En provosoi sinua jos näin käsitit ja mikään päteminen ei ole turhaa?
Onks Hoke moderaattori?  :mrgreen: Pätemisestä voi olla montaa mieltä. Välillä se on kyllä melko turhaa..
Huehue

Poissa jonde_sorone

  • Veteraani
    • Profiili
    • Miniveneilijät - Pääkaupunkiseudun hallitseva RC veneseura
Vs: Kyosho Stadium Force 15
« Vastaus #18 : 01.02.09 - klo: 07.20 »
mulki on toi sama auto siinä mä hokasin että näitä tarttee ainakin kovaan käyttöön

vetokäynnistin,akselit,spurri,renkaat,akku(4,8v vastariin),alumiiniset servo vivut, locktiteä, pallolinkkejä,kytkinkello, hexit, antenniputki, työntötankoja, pillinkäyrä, kytkin 3-palaiseen, jarrulevyt, polttoainetta :smiley: :smiley: :smiley:
Älä ihan tosi jauha sontaa, siis sanot että sinulla on ties mitä autoja ja nyt puhut jostain ruuvilukitteesta? Että sitä tarvitsee kovaan käyttöön? Ja anteeniputkista Eikö tätä jätkää voisi jo bannia, koska ohjaa tietämätöntä porukkaa harhaan ja puhuu sontaa minkä kerkeää?

Jussi
mitä v**tuu mulla on kaikki noi menny rikki mitä sä meinaat? :huh:
Kone: 1090T BE, CH IV Formula, 8gt 1600 CL7, HD5970, NH-D14
RC: 42" Arrowshark Flying Dragon kopio 26cc Zenoah viri, faluga 140 stock, VS1 mod CMB, TS3 mod OS, FG MT 29cc CY

Poissa .:miika:.

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Stadium Force 15
« Vastaus #19 : 27.10.09 - klo: 14.04 »
mistä tuohon kyseiseen kyoshoon saa spurreja? eli päärattaita?

Poissa jonde_sorone

  • Veteraani
    • Profiili
    • Miniveneilijät - Pääkaupunkiseudun hallitseva RC veneseura
Vs: Kyosho Stadium Force 15
« Vastaus #20 : 27.10.09 - klo: 16.29 »
HobbyPoint, Tietonikkari, Kyosho PRO Shop suutarila/jumbo (kauppakeskus vantaalla) ja sitten varmaan PRO Hobby, myyvät/myivät ainakin kyöstejä... Soitppa niihin ja kysy!
Kone: 1090T BE, CH IV Formula, 8gt 1600 CL7, HD5970, NH-D14
RC: 42" Arrowshark Flying Dragon kopio 26cc Zenoah viri, faluga 140 stock, VS1 mod CMB, TS3 mod OS, FG MT 29cc CY

Poissa .:miika:.

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Stadium Force 15
« Vastaus #21 : 11.11.09 - klo: 10.36 »
hei, itselläni on kyseinen kyösti tr 15 niin voiko sil autol ajaa 25%nitro/15%rissa, kaikki sanoo että toi on "pikkulohko" kone niin ne raakerit on niin pieniä niin ne ei kestä siel. onko totta?

Poissa jonde_sorone

  • Veteraani
    • Profiili
    • Miniveneilijät - Pääkaupunkiseudun hallitseva RC veneseura
Vs: Kyosho Stadium Force 15
« Vastaus #22 : 11.11.09 - klo: 15.23 »
Voihan sitä 25% ajaa, jos kone laukeaa niin osta multa, löytyy osiakin myydään alueella, se on toinen minun kirjoittama ilmoitus joka ei ole myyty
Kone: 1090T BE, CH IV Formula, 8gt 1600 CL7, HD5970, NH-D14
RC: 42" Arrowshark Flying Dragon kopio 26cc Zenoah viri, faluga 140 stock, VS1 mod CMB, TS3 mod OS, FG MT 29cc CY

Poissa .:miika:.

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Stadium Force 15
« Vastaus #23 : 11.11.09 - klo: 22.17 »
paljos pyydät sil kokonaisella koneella?

Poissa jonde_sorone

  • Veteraani
    • Profiili
    • Miniveneilijät - Pääkaupunkiseudun hallitseva RC veneseura
Vs: Kyosho Stadium Force 15
« Vastaus #24 : 12.11.09 - klo: 08.00 »
15e. Hinta sisältää vetostartin, kinnityspultit, HPI Racing ilmanputsarin,kaasarin ja kokonaisen koneen, onko paha?
Kone: 1090T BE, CH IV Formula, 8gt 1600 CL7, HD5970, NH-D14
RC: 42" Arrowshark Flying Dragon kopio 26cc Zenoah viri, faluga 140 stock, VS1 mod CMB, TS3 mod OS, FG MT 29cc CY