Kirjoittaja Aihe: PA -lajiryhmän pj tiedottaa, ajoissa.  (Luettu 1430 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa -Tony-

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
PA -lajiryhmän pj tiedottaa, ajoissa.
« : 13.03.08 - klo: 22.54 »
PA -lajiryhmässä paikka haettavana vuodelle 2009

Kaikille tiedoksi jo tässä vaiheessa vuotta että vuodelle 2009 vapautuu paikka PA –lajiryhmässä.

Jään pois lajiryhmätoiminnasta tämän vuoden jälkeen ja kehotankin kaikkia jotka haluavat olla kehittämässä lajia, hakemaan PA –lajiryhmän jäseneksi.

Omalta osaltani olen kokenut lajiryhmätyöskentelyn haastavaksi ja kehittäväksi. Kuten AKK:n lehdessä viime vuonna kirjoitimme lajiryhmätyöskentelystä, haluan itse panostaa ja sitoutua tekemään lajin eteen parhaani ja nyt koen että panokseni tulevaisuudessa ei tule olemaan riittävä lajiryhmässä toimimiseen. Pitkän tähtäyksen suunnitelmani ovat tässä viime vuoden aikana muuttuneet sen verran että olen siirtämässä aikaa pienoisautoilun osalta muihin aktiviteetteihin. Lisäksi olen jo tänä vuonna (lähiaikoina) lopettamassa muutakin toimintaa pienoisautoilun parissa. Vuodesta 2009 eteenpäin jatkan toki lajin parissa vielä kilpailijana sekä erilaisissa toimitsija tehtävissä.

PA -lajiryhmään kaivataan näkemykseni mukaan yhteistyökykyistä, kaukokatseista ja markkinointihenkistä jäsentä. Kaikki jotka tuntevat lajin hyvin ja haluavat olla kehittämässä lajia eteenpäin trendikkääksi harrastus- ja kilpailulajiksi, kannattaa hakea mukaan lajiryhmä toimintaan.  Hakuhan tapahtuu vapaamuotoisella hakemuksella joka on aiempina vuosina lähetetty AKK-Motorsportin toimistoon Jani Backmanille, lisäohjeita hausta kannattaa katsoa vaikkapa AKK-Motorsportin jäsenlehdestä 3/2007.

Oikein mukavia kisoja teille kaikille niin kilpailun järjestäjinä, toimihenkilöinä kuin kilpailijoina.



Tony Raikas
PA – lajiryhmän puheenjohtaja